ГоловнаФорумКазиноСпінторнадо, ТурбоСпінс, Гамблій

Спінторнадо, ТурбоСпінс, Гамблій

 від Sabine1984
|
3 368 переглядів 20 відповідей |
|
1 2

Spintornado - це нове казино від "Voucherwave", у них також є turbospins.io.


Це фальшиве казино, яке підробляє свою ліцензію, будьте обережні. Вони навіть підробляють веб-сайт ліцензії GC, на якому сказано, що їх перевіряють.


Навіть адреси фальшиві. Вони стверджують, що перебувають у Великобританії. Але якщо ви подивіться адреси, ви побачите, що там знаходяться інші компанії. Наприклад, юридична фірма! (як іронічно)


Я також дізнався, що у них є більше казино під іншою маркою. "Фаворит Юнайтед БВ".


Найвідоміший за Gamblii, Winstler, GXmble та багато інших.


Те саме підприємство, ті самі підроблені ліцензії тощо


Схоже на злочинну організацію.

file

file


Автоматичний переклад.
Sabine1984

Це ще один допис, який я пересилаю групі даних. Молодці - дякуємо за турботу!

Автоматичний переклад.
Sabine1984

Gaming Curacao може втрутитися, видаливши сайти за підробку, оскільки дуже ймовірно, що вони працюють у/через Кюрасао.


З новими казино, які здаються занадто гарними, щоб бути правдою, оплата за допомогою картки Mastercard/Visa може бути зручною, оскільки ви можете подати запит на відкликання платежу за шахрайство з боку компанії.


На жаль, ці казино орієнтовані на азартних гравців із ЄС, які або не хочуть грати в легальних казино у своїй країні, не знають, що тут грати незаконно, або є залежними.


Так чи інакше ці веб-сайти є тіньовими, і їх слід уникати завжди.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Youssf

Gaming curacao вже знають про ці казино. І зв’язався з ними, щоб зняти його.



Автоматичний переклад.
Sabine1984

Привіт! Я зіткнувся (також) із невиплатою spintornado.com (понад 2000 євро).

Так, я теж це помітив:


Навіть адреси фальшиві. Вони стверджують, що перебувають у Великобританії. Але якщо ви подивіться адреси, ви побачите, що там знаходяться інші компанії. Наприклад, юридична фірма! (як іронічно)


https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14765800


Але принаймні ця хвиля ваучерів дійсно зареєстрована у Великобританії. Це якась надія. Тепер потрібно зв’язатися з кимось, наприклад, gov.uk, і отримати більше інформації. Моя англійська настільки слабка, що я не підхожу для цього.


Так, загалом це дуже погано, що шахраї (або подібні) можуть продовжувати грабувати гроші гравців. Ніхто нічого не робить!


Автоматичний переклад.
Sabine1984

Мене обдурили та заманили дочірнє казино під назвою Winstler Casino. Вони не мають ліцензії, щоб дозволити мені зареєструватися та внести гроші в їхнє казино. Вони не мають права заманювати мене рекламою. Зараз я намагаюся повернути свої депозити. Але в цей момент вони відмовляються і ігнорують мене. Якщо кошти не повернуться, я повідомлю органам влади Нідерландів. Вони оброблятимуть це фальшиве казино великими штрафами.

Автоматичний переклад.
Maput

Привіт! Судячи з того, що ви написали, я радий, що ви подали скаргу, тому що це, звичайно, неправильно, якщо казино так зробило. Але як вони вас заманили, надсилали вам бонуси чи ще щось? Казино заблокувало ваш рахунок чи ні? Ви просили про самовиключення в казино?

Той факт, що казино ігнорує вас, напевно, достатньо показовий, і я сподіваюся, що наша команда зможе вам допомогти.

Якщо ви дізнаєтесь щось нове, обов’язково повідомте нам. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт, Яро,


Я сподіваюся, що це також буде вирішено. У чаті служби підтримки на сайті кажуть, що вони не ігнорують мої електронні листи, але що служба підтримки зайнята, оскільки у них багато скарг, що я можу зрозуміти з того, що я бачив.


Вони заблокували мене після того, як я дізнався, що вони незаконні та не мають ліцензії на Нідерланди, я попросив повернути гроші, оскільки вони незаконно забрали мої гроші, але вони сказали, що це не варіант.


Вони справді заманили мене бонусними пропозиціями, а також безкоштовними обертаннями, і майже щодня пишуть про це. Деякі повідомлення навіть були надіслані нідерландською мовою... вони знають, що вони незаконні в Нідерландах, але їх просто не хвилює та обманюють гравців із залежністю. Дуже-дуже погано. І не людський

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Maput

Так, я розумію, що ви розчаровані. Завжди необхідно дивитися, чи прийнятий гравець з певної країни, чи його країна обмежена, це, мабуть, одна з перших речей, на які я б звернув увагу, тому в цьому випадку я вірю, що ви перевірите цю інформацію в наступному казино .

Однак, з іншого боку, якщо казино знало, що вони не приймають гравців з Нідерландів, то мені здається несправедливим надсилати такі електронні листи з бонусами та зв’язуватися з ними, щоб грати в казино.

Тож у цьому випадку ми побачимо, як це піде, і, сподіваюся, це можна буде вирішити. Якщо у вас є якась нова інформація, обов’язково дайте мені знати, і я тримаю кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт, Яро!

Так, справді, вони знають, що не приймають гравців з Нідерландів. Але вони дозволяють їм зареєструватися у своєму казино та робити депозити.

Проблема полягає в тому, що вони заманюють гравців, які здебільшого залежні від азартних ігор, і такі гравці, яких вони заманюють, уже зареєстровані в Нідерландах, щоб бути захищеними від азартних ігор. Вони надсилають текстові повідомлення та рекламну пошту голландською мовою, хоча в Нідерландах це незаконно. Я справді не розумію, як таке можливо.

Я також не розумію, чому казино ризикує утримувати депозити голландського гравця, коли він просить їх повернути, оскільки його заманили і не дозволили грати. Я маю на увазі.. наприклад 1500 євро, можливо, для них це небагато, але для мене це так. І я вважаю, що сума в 1500 євро не є такою проблемою для казино, яке заробляє набагато більше, ніж програє. Чому вони ризикують сплатити надвисокі штрафи від органів влади, тоді як вони можуть вирішити це простим способом і також зберегти ім’я чистим?


Я навіть не знаю, чи має казино Winstler ліцензію на Кюрасао чи в іншій країні. Не можу знайти жодної інформації про це. Я знаю, що вони також пов'язані з seven.casino.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт, Яро,

Невелике оновлення.

Я дізнався, що це казино працює за ліцензією Anjouan. Я звернувся до цього постачальника ліцензії зі своєю скаргою, і вони відповіли дуже швидко та доброзичливо. Вони запитали про деталі проблеми та підтвердження транзакцій, здійснених у казино, і копії листів, які вони мені надіслали, як деякі деталі для підтвердження відшкодування, якщо вони вважають за потрібне. Наразі я все ще маю надію, що це буде виправлено.. 🙏

Автоматичний переклад.
Jaro

Мені повернуть мої депозити протягом 14 робочих днів, вирішила рада

Автоматичний переклад.
Maput

Як добре! Як ви цього досягли?


Чи можете ви зв'язатися зі мною?


a sh_ashleyangel@hotmail.com

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Привіт Яро,

Я чекаю свої гроші 4 місяці. Мені потрібні контактні дані Анжуана, щоб я міг отримати свої гроші. Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
Sabine1984

Привіт Сабіно! Я надішлю вам електронний лист!

Автоматичний переклад.

Мені повернуть мої депозити протягом 14 робочих днів, вирішила рада

Автоматичний переклад.

Я прочитав ваші оновлення та дуже радий, що вам нарешті вдалося отримати відшкодування. Ви змогли домовитися з ними за досить короткий час, що робить мене ще більше щасливим, і той факт, що вони були добрі до вас, також є на місці.

Тож обов’язково повідомте мені, коли ваші гроші надійдуть, якщо вони виконали й усе вийшло добре.

Я також сподіваюся, що наступного разу ви розглянете такі речі і не зареєструєтеся в казино, перш ніж дізнаєтесь про ці основні речі.

Удачі. ☘️😊

Автоматичний переклад.

Привіт Яро,

Я чекаю свої гроші 4 місяці. Мені потрібні контактні дані Анжуана, щоб я міг отримати свої гроші. Дякую тобі.

Автоматичний переклад.

Привіт, я знайшов ось що про цей орган, але я ніде не бачив жодної контактної інформації. Можливо, було б добре, якби Мапут надав нам, де він це написав. 😉

file

Автоматичний переклад.

Мені повернуть мої депозити протягом 14 робочих днів, вирішила рада

Автоматичний переклад.

Чи можу я дізнатися, на яку електронну адресу ви написали? Я бачу, що деякі інші гравці були б зацікавлені, і, можливо, було б корисно, якби вони мали більше інформації. Буду вдячний за вашу допомогу. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт, Яро,


Ну, коли їх «ліцензійна комісія» таки отримала мою інформацію, вони відповіли недружелюбно: Ви б також скаржилися, якби виграли в цьому казино? А потім проігнорували. Але сьогодні вранці я відкрив свою пошту та отримав лист від казино про те, що вони повернуть гроші, тому я не розумію, що сталося

Автоматичний переклад.
Maput

О, бачу, я думав, що комісія поводилася з вами в доброму дусі, тож, мабуть, я помилявся. Незважаючи на те, що ми не знаємо, що сталося, це крок вперед для вас, і я сподіваюся, що він закінчиться щасливо.

Але якщо можна запитати, на яку електронну адресу ви їм написали?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого