4 міс. тому
Тут ви можете обговорити SpinsUp Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Зробив депозит із вітальним бонусом минулого місяця, тому що у них був Pragmatic на 96%, але слоти все одно були повністю мертві, я ледве досяг 20% ставок.
Я бачу, що вони зараз перевели їх на версії 94%, тому немає жодних причин повертатися туди.
Made a deposit with the welcome bonus last month because they had Pragmatic at 96% but the slots were fully dead anyway, I could barely reach 20% wagering.
I see they have now nerfed them to the 94% versions, so no reason whatsoever to return there.
Ви також запитували в казино, чому вони пішли на цей крок, чи це вже не варто? У які слоти ви тут грали від pragmatic? 🙂
Did you also ask the casino why they took this step or is it not worth it anymore ? What slots have you played here from pragmatic ? 🙂
Я щойно приєднався, здається, наразі нормально. Я подав заявку на зняття грошей 42 години тому, я запитав їх там про час на зняття, вони сказали, що 72 години, думаю, це небагато, це нормальна тактика для відведення ваших грошей, тому я взяв 3-денний тайм-аут, щоб побачити, якщо прийдуть виграші, я буду тримати вас у курсі
I've just joined here seems ok so far I've put in for a withdrawal 42 hours ago I asked them there time on withdrawal they said 72 hours think that's a bit much that is a normal tactic to play your money away so I took a 3 day time out see if the winnings come I'll keep you posted
Привіт, мені цікаво знати, як це вийде і коли ви отримаєте свої гроші. У деяких казино це займає набагато більше часу, тому 3 дні мене взагалі не турбуватимуть.
Я буду тут чекати хороших новин.
Hello, I'm curious to know how it will turn out and when you will get your money. In some casinos it takes a lot longer so 3 days wouldn't bother me at all.
I'll be here waiting for good news.
Ну, це чудова новина, і я радий, що вони дотримали свого слова. Приємно, коли на казино можна покластися, тому що довіра важлива, особливо коли воно онлайн.
Ви збираєтеся залишитися в цьому казино? 🙂
Well, that's great news and I'm glad they kept their word. It's nice when a casino can be relied on because credibility is important, especially when it's online.
Are you going to stay with this casino ? 🙂
Тому, якщо у вас є якісь нові враження, дайте мені знати, я з нетерпінням чекаю цього. 🙂
So if you have any new experiences let me know, I'll be looking forward to it. 🙂
Все має свої переваги і недоліки, як на мене. 3 дні для мене було б не надто багато, тому що я знаю, що гравці десь ще чекають на свої гроші кілька тижнів. Але я знаю, що я не повинен вам це говорити.
Чи думаєте ви знову грати в це казино, якщо вам тут сподобається?
Everything has its advantages and disadvantages as I see it. 3 days wouldn't be too much for me because I know that players are waiting somewhere else for their money for several weeks. But I know I don't have to tell you that.
Do you think you will play in this casino again if you like it here ?
Я завжди з ними граю, найгірше з них тільки цього разу.
I always play with them, the worst of them is only this time.
Eu jogo sempre neles,o ruim deles e só este tempo.
Тоді я радий, що все інше добре. Можливо, одного разу виведення буде швидше. Який метод ви використовуєте для зняття? Чи є варіант крипто? 🙂
Then I am glad that everything else is fine. Maybe one day the withdrawals will be faster. What method do you use to withdraw ? Is there a crypto option? 🙂
Я використовую лише Pix Brasil, але є варіанти шифрування та інші, такі як astropay, neteller.
I only use Pix Brasil, but there are encryption options, and others such as astropay, neteller.
Uso somente Pix Brasil,mas existe opções de criptografia,e outras como astropay,neteller.
О так, я пам'ятаю, ти сказав мені це, але я забув. Тоді дякую, і ми побачимо, чи прискориться зняття коштів у майбутньому. Можливо, це стане одним із ваших улюблених казино. 🙂
Oh yes I remember, you told me that but I did forget it. Thanks, then, and we'll see if the withdrawals speed up in the future. Maybe it'll end up being one of your favourite casinos. 🙂
Як ви думаєте, через який час варто відкривати скаргу? Чекаю виведення 3 дні, підтримка тільки просить почекати, віп підтримка навіть не відповідає, раніше компанія Dama платила максимум за 2 години. І значення не дотягує до 200 доларів, занадто мало, щоб тримати виведення 3 дні.
How long do you think is correct to open a complaint? I've been waiting for the withdrawal for 3 days, support only asks me to wait, VIP support doesn't even respond, in the past the company Dama paid in a maximum of 2 hours. And the value doesn't reach 200 USD, too little to hold a withdrawal for 3 days.
Quanto tempo você acha correto abrir uma reclamação?,já estou a 3 dias esperando o saque,o suporte só pede para esperar,o suporte vip nem responde, antigamente a empresa Dama pagava no maximo em 2 horas. E o valor não chega a 200 usd ,muito pouco pra segurarem um saque 3 dias.
Я б сказав, що у нас є стандарт 14 днів, які ми надаємо казино для виплати гравцеві. На той час вони повинні були зробити все необхідне, щоб надіслати вам гроші, тож якби я не отримував від них жодних повідомлень понад тиждень і не знав нічого нового, я б передумав.
Проте слід додати, що поки не пройде 14 днів, команда не зв’язуватиметься з казино, а поки що задаватиме вам актуальні запитання. Хоча я думаю, ви вже знаєте, як це тут працює.
Тож я спробую зачекати, якщо ви отримаєте свої гроші або якщо казино зв’яжеться з вами.
Думаєш, зможеш з цим впоратися? 🙂
I would say that we have a standard of 14 days that we give casinos to pay out a player. By then they should have done everything necessary to send you the money, so if I hadn't heard from them in over a week and I didn't know anything new, I'd reconsider.
However, it should be added that until 14 days have passed, the team will not contact the casino and will only ask you relevant questions for the time being. Although I believe you already know how it works here.
So I'd try to wait if you get your money or if the casino contacts you.
You think you can handle it? 🙂
чудово, просто скажи, якщо щось зміниться, я буду тут. 🙂
great just say if something changes, I will be here. 🙂
На жаль, через 4 дні вони не заплатили, я скасував зняття коштів і втратив усе, я залишив їм гроші, мабуть, у них фінансові труднощі
Unfortunately, 4 days later they haven't paid, I canceled the withdrawal and lost everything, I left the money for them, they must be going through financial difficulties
Infelizmente 4 dias e eles não pagaram ,cancelei o saque e perdi tudo,deixei o dinheiro para eles,devem estar passando por dificuldades financeiras
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.