ФорумКазиноSpinsBro Casino - загальне обговорення

SpinsBro Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Nemokid
|
3796 переглядів 49 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
Anonymized420
11 міс. тому

Привіт.

Я думаю, що всі зняття коштів будуть очікувати, доки не буде виконано повну перевірку, а також доки не буде перевірено вашу історію ігор. Добре, що на сторінці написано «Перевірено», хоча фінансовий відділ має дозволити зняття вручну.

Я боюся, що вам зараз потрібно почекати.

Тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, я підтвердив, що сьогодні вже третій день, який є незвичайним і не справляє на мене хорошого враження про казино. Я надто добре знаю цю політику виплат у деяких казино, у які я грав роками. Завжди не поспішайте під час виплат, щоб гравець скасував виплати та програв їх, але, на жаль, вони абсолютно неправильні з цією політикою для мене, я можу себе контролювати 🙂 . Я також чекав на відповідь від команди kyc електронною поштою протягом дня. Я вважаю це дуже недружнім до клієнтів. Я буду тримати вас в курсі.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, відколи це казино має ліцензію Кюрасао? Його було ліцензовано в Коста-Ріці, і тепер я бачу емблему Кюрасао внизу сайту, але не можу її натиснути. Це підроблена ліцензія чи що?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Сервери надзвичайно вразливі. Мені потрібно входити знову щоразу, коли я вибираю гру. Сайт все частіше дає збої. Ігровий процес нормальний, але мені часто доводиться закривати браузер і повторно входити в гру, оскільки з’являється повідомлення про помилку «увійдіть ще раз».


Коли мене запитають, чат каже мені грати з VPN.

Мене успішно підтверджено, і зараз у мене кілька виплат, перша пройшла вже 2 дні, і зазвичай ніхто не відповідає, щоб викликати страх і скептицизм, сподіваючись, що я все програю. Але цього не станеться. Шкода, що я думав, що знайшов нове звичайне казино. Нажаль даремно.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, я підтвердив, що сьогодні вже третій день, який є незвичайним і не справляє на мене хорошого враження про казино. Я надто добре знаю цю політику виплат у деяких казино, у які я грав роками. Завжди не поспішайте під час виплат, щоб гравець скасував виплати та програв їх, але, на жаль, вони абсолютно неправильні з цією політикою для мене, я можу себе контролювати 🙂 . Я також чекав на відповідь від команди kyc електронною поштою протягом дня. Я вважаю це дуже недружнім до клієнтів. Я буду тримати вас в курсі.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

І в результаті ви переконалися, що виплата триває надто довго, чи не так? 🙂 Один день? Я б сказав, що це не так вже й погано. Я знаю гірше...

Я, як завжди, з нетерпінням чекаю ваших оновлень 🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, відколи це казино має ліцензію Кюрасао? Його було ліцензовано в Коста-Ріці, і тепер я бачу емблему Кюрасао внизу сайту, але не можу її натиснути. Це підроблена ліцензія чи що?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт,

Не можу сказати, з якого часу, але ви зможете перевірити його дійсність безпосередньо на сторінці казино, натиснувши на печатку Антильфона. Це дійсно:

file

Насправді, відповідно до нашої системи, казино також має ліцензію в Коста-Ріці. Заковика в тому, що гравці з певних країн бачать Кюрасао, а гравці з інших бачать Коста-Ріку. Залежить від країни доступу, я б сказав.

Це звичайна практика.


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Сервери надзвичайно вразливі. Мені потрібно входити знову щоразу, коли я вибираю гру. Сайт все частіше дає збої. Ігровий процес нормальний, але мені часто доводиться закривати браузер і повторно входити в гру, оскільки з’являється повідомлення про помилку «увійдіть ще раз».


Коли мене запитають, чат каже мені грати з VPN.

Мене успішно підтверджено, і зараз у мене кілька виплат, перша пройшла вже 2 дні, і зазвичай ніхто не відповідає, щоб викликати страх і скептицизм, сподіваючись, що я все програю. Але цього не станеться. Шкода, що я думав, що знайшов нове звичайне казино. Нажаль даремно.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Це цікаво. З одного боку, більшість казино не підтримують VPN через можливість уникнути обмежень, з іншого боку, це казино пропонує це, щоб уникнути технічних проблем. Ну, я був би обережний навколо.


Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Ймовірно, це пов’язано з тим, що живий чат – це не справжні прихильники, а боти, керовані ШІ.

Відповіді всі схожі, а інформація про зміст платежу не надається. Це доводить, що там сидять не реальні люди, а боти, керовані штучним інтелектом, які лише виходять і дають інформацію про бонуси.

В умовах зазначено, що виплата після успішної перевірки KYC триватиме максимум 2 дні. Більшість форумів і рейтинги казино говорять від 1 до 5. Я почекаю до завтра, а потім я хочу відкрити скаргу. На жаль, інакше вони не реагують.


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

оновлено:

Отримав електронний лист про те, що платіж завершено, але платіж на мій банківський рахунок не надійшов. Будь ласка, підтримайте та просвітіть

Автоматичний переклад.
maestro808
10 міс. тому

Повторне оновлення * гроші нещодавно надійшли.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Привіт Радка,

Я бачу печатку з Кюрасао на сайті, але, на жаль, я не можу натиснути на неї, нічого не відкривається. Це я знаю тільки з підроблених ліцензій, тому моє запитання.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Тож я скасував виплати та зменшив їх значення. Вони не відповіли мені електронною поштою, і я не отримав відповіді в чаті. Чат Spinsbro вкрай некомпетентний, вони завжди посилаються на адресу електронної пошти, але ніколи не отримують відповіді про це. Причина, чому я скасував зняття коштів, полягала не в тому, що я не міг більше чекати, це був хтось інший. Можливо, я відкрию скаргу тут і тоді напишу причини.

Автоматичний переклад.
Anonymized420
10 міс. тому

Я вас цілком розумію і теж думав. Зрештою я вибрав важчий шлях. Я отримав 3 виплати, і після кількох електронних листів і спроб у чаті 2 мені було виплачено, але 3-ю все ще чекали, я, звісно, відмовився. Тим не менш, я отримав інші два платежі на мій банківський рахунок сьогодні, але, як я вже сказав, ви повинні чинити великий тиск, щоб щось сталося

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ймовірно, це пов’язано з тим, що живий чат – це не справжні прихильники, а боти, керовані ШІ.

Відповіді всі схожі, а інформація про зміст платежу не надається. Це доводить, що там сидять не реальні люди, а боти, керовані штучним інтелектом, які лише виходять і дають інформацію про бонуси.

В умовах зазначено, що виплата після успішної перевірки KYC триватиме максимум 2 дні. Більшість форумів і рейтинги казино говорять від 1 до 5. Я почекаю до завтра, а потім я хочу відкрити скаргу. На жаль, інакше вони не реагують.


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Аааа - це заковика! AI боти. Гаразд, мабуть, це має багато чого пояснити 🙂.

Просто хочу додати, що ми надаємо казино 14 повних днів для обробки KYC і пов’язаних з ним виплат, тому я радий, що вам не потрібно його подавати!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Тож я скасував виплати та зменшив їх значення. Вони не відповіли мені електронною поштою, і я не отримав відповіді в чаті. Чат Spinsbro вкрай некомпетентний, вони завжди посилаються на адресу електронної пошти, але ніколи не отримують відповіді про це. Причина, чому я скасував зняття коштів, полягала не в тому, що я не міг більше чекати, це був хтось інший. Можливо, я відкрию скаргу тут і тоді напишу причини.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вибачте, але, наскільки я знаю, ми не підтримуємо скарги, коли гравець втрачає рівновагу. Я вважаю, що зараз добре це згадати.

Що ж, оскільки ви не єдиний гравець, який думає про погану підтримку клієнтів або чату, я боюся, що знайдуться й інші. Ось, я б сказав, неоднозначний рейтинг користувачів . 🙁

Ти це бачив?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт Радка,

Я бачу печатку з Кюрасао на сайті, але, на жаль, я не можу натиснути на неї, нічого не відкривається. Це я знаю тільки з підроблених ліцензій, тому моє запитання.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Знову привіт 🙂

Тепер я розумію. Згідно з джерелами, казино має ліцензію. Іноді веб-сайт застарів або казино вважає за краще, щоб печатка була неактивною - не питайте мене чому, я поняття не маю. Але я вже чув про це!

Зазвичай у цьому випадку я пропоную звернутися до служби підтримки, однак це здається марною тратою часу.

Б'юся об заклад, ви згодні. 😕

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Небезпека!!!! Дуже несправедливі бонусні умови. Сума бонусу за впровадження x 50. Дуже висока вартість. Але цього недостатньо. Максимальна сума зняття бонусних коштів у 5 разів перевищує отриманий бонусний баланс. Таким чином сума бонусу 30 євро = максимальна виплата 150 євро. Це стосується кожного бонусу. обібрати

Автоматичний переклад.
davidschcku
7 міс. тому

Привіт, згідно з тим, що ви описуєте, це досить великий бонус за перекидання. Однак я думаю, що кожен гравець має можливість взяти бонус або відмовитися від нього, тому, якщо ви вважаєте бонус незручним, уникайте його.

Але дякую за інформацію, тому що, можливо, іншим гравцям вона буде корисна.

У будь-якому випадку, ви грали з цим бонусом чи просто натрапили на нього? Як ви до нього дійшли?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт Джаро, звичайно, ви також можете відмовитися від бонусу, але недосвідчених гравців тут обдурять. Бонусні умови застосовуються до кожного бонусу. Я сам там граю і не вимагав бонусу. Інші казино грають чесно і мають кращі пропозиції. Адже вони також рекламують бонусні пропозиції, щоб залучити нових гравців. Тож остерігайтеся нечесного гравця

Автоматичний переклад.
davidschcku
7 міс. тому

Я думаю, що головне полягає в тому, як бонус надається гравцеві; як я бачу, це визначає ймовірність правильного рішення без прихованих стрибків. Чи могли б ви вказати, що саме є несправедливим, окрім поганих обмежень? Я вважаю, що це значно допоможе новим гравцям.

Хоча ви цілком праві, ставка 50 разів - це захмарно! Я б сказав, що бонус не вартий ризику.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого