1 рік тому
Тут ви можете обговорити SpinsBro Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
ЦЕ КАЗИНО ПРОПОНУЄ АКЦІЙНІ БОНУСИ:
https://spinsbro.com/en/promo
УВАГА, ОСКІЛЬКИ ПРИ ГРІ З БУДЬ-ЯКИМ БОНУСОМ НА ДЕПОЗИТ ДІЄ НЕСПРАВЕДЛИВЕ ПРАВИЛО, ЯКЕ ОБМЕЖУЄ БУДЬ-ЯКІ ВИГРАШИ ДО 5 (П’ЯТИ) РАЗІВ ОТРИМАНОГО БОНУСУ.
https://spinsbro.com/en/page/bonus-terms
THE CASINO IN QUESTION OFFERS PROMOTIONAL BONUSES:
https://spinsbro.com/en/promo
ATTENTION BECAUSE PLAYING WITH ANY BONUS ON THE DEPOSIT, THE UNJUST RULE WHICH LIMITS ANY WINNINGS TO 5 (FIVE) TIMES THE BONUS RECEIVED APPLIES.
https://spinsbro.com/en/page/bonus-terms
IL CASINO' IN QUESTIONE OFFRE BONUS PROMOZIONALI:
https://spinsbro.com/en/promo
ATTENZIONE PERCHE' GIOCANDO CON QUALSIASI BONUS SUL DEPOSITO SI APPLICA LA INGIUSTA REGOLA CHE LIMITA EVENTUALI VINCITE A 5 (CINQUE) VOLTE IL BONUS RICEVUTO.
https://spinsbro.com/en/page/bonus-terms
Я припускаю, що це липкий бонус без будь-яких вимог до ставок, якщо ні, то це відверте шахрайство
I will suppose it's a sticky bonus without any wagering requirements, if not, then that's an outright scam
Щойно перевірив, і я не бачу жодного липкого бонусу в їхніх акціях і все ще: "11. Максимальна сума зняття бонусних коштів становить х5 від отриманого бонусного балансу".
Вони божевільні 😂 35-кратні вимоги до ставок, щоб просто мати можливість зняти 5-кратне, це прийнятно лише з липкими бонусами без вимог до ставок, а не для бонусу до 35-кратних вимог до ставок.
Just checked and I don't see any sticky bonus in their promotions and still: "11. The maximum withdrawal amount of bonus funds is x5 of the received bonus balance."
They are crazy 😂 35x wagering requirements to just be able to withdraw 5x, that's only acceptable with sticky bonuses without wagering requirements, not for a 35x wagering requirements bonus.
Я не розумію, що ви маєте на увазі під липким бонусом! Ознайомтеся з умовами Winstoria, Win Legends, Icebet, Stelario тощо... ви випадково знайшли цю імітацію п’ятикратного бонусу, отриманого на депозит? Проте власність/управління завжди однакові!!
I don't understand what you mean by sticky bonus! Check the terms and conditions of Winstoria, Win Legends, Icebet, Stelario etc...do you happen to find this imitation of five times the bonus received on the deposit? Yet the ownership / management is always the same!!
Non capisco cosa intendi per bonus appiccicoso! Controlla i termini e condizioni di Winstoria, Win Legends, Icebet, Stelario etc...trovi per caso questa imitazione di cinque volte il bonus ricevuto sul deposito ? Eppure la proprietà/gestione è sempre la medesima!!
Привіт Немокід,
Я вважаю, що можу допомогти вам із липким бонусом, перегляньте цей безкоштовний курс:
https://casino.guru/academy/course/online-casinos-bonuses
«Ліпкий бонус: початкове значення бонусу буде вираховано з вашого рахунку під час виведення коштів.
Якщо ви внесете 100 євро та отримаєте бонус у 100 євро, 100 євро буде списано з вашого рахунку під час зняття."
Якщо вам не подобається, щоб ваші можливі виграші були обмежені, не беріть такий бонус. Все те ж саме.
Hello Nemokid,
I believe I can help you with the sticky bonus, check this free course:
https://casino.guru/academy/course/online-casinos-bonuses
"Sticky bonus: The initial bonus value will be deducted from your account when making a withdrawal.
If you deposit €100 and get a €100 bonus, €100 will be deducted from your account when you make a withdrawal."
If you don't like your possible winnings to be capped, do not take such a bonus. It's still the same.
Непогано, зараз його застосовують майже всі казино! Але якщо я виграю 2200,00 новозеландських доларів, а вони вирахують бонус у 100,00 новозеландських доларів, я не впадаю у відчай!! Проблема виникає, коли з цієї цифри віднімають 1900,00 новозеландських доларів, як нещодавно сталося в Iwild!
Not bad, almost all casinos apply it now! But if I win 2,200.00 NZD and they deduct the 100.00 NZD bonus, it's not that I despair!! The problem arises when they deduct NZD 1,900.00 from this figure, as happened recently at Iwild!
Male di poco, lo applicano oramai quasi tutti i casinò! Ma se vinco 2.200,00 NZD e mi detraggono il bonus di 100,00 NZD non è che mi dispero!! Il problema nasce quando su tale cifra mi tolgono 1.900,00 NZD come accaduto recentemente presso Iwild!
Згоден, пізніше це стало дуже популярним. І я думаю, що я також розумію різницю між обома ситуаціями. Однак причина все та ж. Якщо ви знаєте, що казино обмежує виграші таким чином, вам слід спочатку вирішити, яку суму ви, найімовірніше, збираєтеся внести, щоб ви могли розрахувати, скільки вам буде дозволено зняти, якщо ви отримаєте бонус.
Якщо гравець знає, що такі умови будуть застосовані, я бачу такий баланс обов’язковим.
Якби я знав, що мені дозволять зняти лише 5-кратну суму депозиту, я б, безперечно, вважав таке обмеження негідним будь-якого депозиту.
Я б не брав бонус, я б грав лише на власні кошти, щоб уникнути такого обмеження виграшу.
I agree, it became very popular later on. And I think I also understand the difference between both situations. The cause, however, is still the same. If you know the casino limits the winnings like this, you should first decide how much you are most likely going to deposit so you can calculate how much you will be allowed to withdraw if you take the bonus.
If the player knows such terms will be applied, I see such a balance sheet as a must.
If I had known I will only be allowed to withdraw 5x the deposit value, I would have certainly considered such a limitation unworthy of any deposit.
I wouldn't take the bonus, I would only play with my own funds to avoid such a winning cap.
Шановна Радко,
Я повірив тому факту, що Altacore NV у багатьох казино не обмежує виграш до 5-кратної суми отриманого бонусу, не читаючи абсурдних умов, накладених на ці два казино (Iwild і Snatch) після гри. Насправді, в останніх відкритих іграх, таких як Winstoria та Win Legends, а також у всіх більш перевірених і перевірених, таких як Stelario, Icebet тощо... немає обмежень на виграші, граючи з бонусом на депозит!
На мою скромну думку, серйозне та надійне казино, яке заслуговує на увагу, не застосовує ці неприємні обмеження до одних зі своїх казино, а не до інших, але дотримується послідовної та правильної комерційної/юридичної політики. Також серйозно, що вони не оновлюють історію гри, очевидно, щоб приховати ці звірства! Я неодноразово просив оновити цю історію, щоб мати можливість перевірити, що насправді сталося на рівні бухгалтерського обліку, але вони залишаються глухими (дивіться скаргу, відкриту з вами)!
Тому мене дивує, що ви робите огляди таких казино навіть з дуже високими рейтингами, які не відповідають дійсності! Snatch Casino та Iwild є посередніми казино, оскільки вони значно обмежують виграші гравців зі слотами зі зміненими RTP і дуже рідкісними виграшами, крім того, платежі через Mifinity, які повинні бути миттєвими, надходять повільно (у мене є незавершене зняття коштів для понад трьох робочих днів!).
Особисто я вже знав дані, що в цих двох казино ви збираєте, якщо все йде добре 1 раз із 16 послідовних депозитів! Тобто я вношу 150 новозеландських доларів х 16 разів, витрачаючи 2400,00 новозеландських доларів. Я виграю після 16 разів по 2200,00 новозеландських доларів (кожне посилання є випадковим!) і маю обмеження лише 335,00 новозеландських доларів. По суті, це гра виключно для програшу в цих двох казино через ці несправедливі обмеження, незважаючи на fariplay. З цієї причини вам слід розглядати їх із максимальною оцінкою близько 5, а не 8 лише за факти, згадані вище!
Dear Radka,
I trusted the fact that Altacore NV on many casinos does not limit winnings to 5 times the bonus received without reading the absurd conditions imposed on these two casinos (Iwild and Snatch) post play. In fact, on the latest open games such as Winstoria and Win Legends as well as all the more tried-and-tested ones such as Stelario, Icebet etc... there is no limitation on winnings playing with the deposit bonus!
In my humble opinion, a serious and reliable casino worthy of note does not apply these vexatious restrictions to some of its casinos and not to others, but follows a coherent and correct commercial / legal policy. Also serious thing they don't update the game history, evidently to hide these atrocities! I have repeatedly requested to update this history in order to be able to check what really happened at an accounting level but they are turning a deaf ear (see the complaint opened with you)!
That's why I'm amazed that you review such casinos even with very high ratings that do not correspond to reality! Snatch Casino and Iwild are mediocre casinos in that they considerably limit the winnings of players with slots that have altered RTPs and very rare wins, furthermore the payments via Mifinity which should be instantaneous are slow in arriving (I have a withdrawal pending for over three working days !).
Personally I have already experienced data in hand that in these two casinos you collect if it goes well 1 time out of 16 consecutive deposits! That is, I deposit 150 NZD x 16 times, spending 2,400.00 NZD. I win after 16 times NZD 2,200.00 (every reference is purely coincidental!) and am limited to only NZD 335.00. Basically it is a game exclusively to lose on these two casinos because of these unfair limitations in spite of fariplay. For this reason you should consider them with a maximum score of around 5 and not 8 only for the facts mentioned above!
Caro Radka,
mi sono fidato del fatto che Altacore NV su molti casinò non limita le vincite a 5 volte il bonus ricevuto senza leggere post giocata le condizioni assurde imposte su questi due casinò (Iwild e Snatch). Difatti sugli ultimi aperti tipo Winstoria e Win Legends oltre a tutti gli altri più rodati come Stelario, Icebet etc... non vi è alcuna limitazione della vincita giocando col bonus sul deposito!
A mio modesto parere un casinò serio ed affidabile, degno di nota non applica ad alcuni suoi casinò questi vincoli vessatori e ad altri no, ma segue una coerente e corretta politica commerciale/legale. Inoltre cosa grave non aggiornano la cronologia delle giocate, evidentemente per nascondere tali nefandezze! Io ho richiesto più volte di aggiornare tale storico al fine di poter controllare cosa sia realmente successo a livello contabile ma fanno orecchie da mercante (vedasi il reclamo aperto presso di Voi)!
Per questo sono meravigliato del fatto che recensiate tali casinò addirittura con votazioni altissime che non corrispondono alla realtà! Snatch Casinò e Iwild sono casinò mediocri per il fatto che limitano considerevolmente le vincite dei giocatori con slots che hanno RTP alterati e vincite molto rare, inoltre i pagamenti tramite Mifinity che dovrebbero essere istantanei tardano ad arrivare (ho il prelievo pendente da oltre tre giorni lavorativi!).
Personalmente ho già sperimentato dati alla mano che in questi due casinò si riscuote se va bene 1 volta su 16 depositi consecutivi ! Come dire deposito 150 NZD x 16 volte, spendendo 2.400,00 NZD. Vinco dopo 16 volte 2.200,00 NZD (ogni riferimento è puramente casuale!) e mi vedo limitare la vincita a soli 335,00 NZD. Praticamente è un giocare esclusivamente a perdere su questi due casinò per colpa di queste limitazioni ingiuste in barba al fariplay. Per tale motivo dovreste considerarli con votazione massima attorno al 5 e non 8 solo per i fatti sopra menzionati!
Я знаю один конкретний конгломерат, який отримав однакові умови T&C і бонуси в багатьох своїх казино, але вони також отримали казино з абсолютно різними умовами, навіть якщо вони підпорядковуються одному конгломерату/керівництву, я припускаю, що вони роблять це, щоб націлитися на іншу аудиторії та отримати різні типи гравців. У цьому конкретному випадку, я припускаю, що вони керують казино з класичним матчем бонусного депозиту з необмеженими виграшами, але з 35-40-кратними вимогами до ставок, у той час як у цьому вони пропонують липкі бонуси, навіть якщо я перевірив і не побачив липких бонусів взагалі (я можу помилятися ), якщо немає липких бонусів без вимог до ставок, а всі збіги депозиту обмежені 5x, то це смішно, я вже вважаю прийом матчів за депозитом поганою ідеєю, і це лише погіршує ситуацію, я б сказав, що неможливо грати.
I know one specific conglomerate that got the exact same T&C and bonus terms across many of their casinos, but also they got casinos with completely different terms, even if they are under the same conglomerate/management, I suppose they do this to target a different audience and get different kind of players. On this specific case, I suppose they run casinos with the classic bonus deposit match with uncapped winnings but with 35-40x wagering requirements while on this they offer sticky bonuses, even tho I checked and saw no sticky bonuses at all (I might be wrong), if there are no sticky bonuses without wagering requirements and all the deposit matches are capped at 5x, then that is ridiculous, I already consider taking deposit matches a bad idea and that just makes it worse, unplayable I would say.
Чи можливо, що деякі казино працюють зі звичайними умовами в збиток, а деякі з несправедливими умовами, як правило, збирають більше, ніж повинні (вищі доходи), як, наприклад, у великих роздрібних мережах?
Is it possible that some casinos work with regular terms and conditions at a loss while some with unfair conditions tend to collect more than they should (higher revenues) as in large retail chains for example?
Possibile che alcuni casinò lavorino con termini e condizioni regolari in perdita mentre alcuni con condizioni ingiuste tendano ad incassare più del dovuto (ricavi maggiori) come nelle grandi catene di grande distribuzione per esempio ?
Так, я припускаю, що вони хеджують свій ризик, маючи певні казино з T&C, які приносять їм найбільшу користь, але в той же час вони керують казино, які є більш зручними для гравців, щоб отримати більшу базу гравців. Я маю на увазі справді конкретний приклад: я не буду згадувати, який це конгломерат, але я знаю, що в них є казино, які вимагають 5x і 10x для чистих депозитів і мають багато бонусів (багато з вимогами ставок), але та сама група керує казино, які пропонує багато бонусів без ставок (безкоштовні обертання, кешбек і липкі бонуси), а також дозволяє знімати, просто роблячи ставку 1x на кожен чистий депозит, я припускаю, що казино з більшою базою гравців мають найсуворіші умови, а ті з меншою кількістю користувачів отримайте найбільш гнучкі умови, тим самим застрахувавши загальний ризик групи зі своїми казино. Я припускаю, що група, яка керує цим казино, робить те саме.
Yes, I suppose they hedge their risk by having certain casinos with T&C that benefits them the most but at the same time they run casinos that are more player-friendly to gain a higher player base. I have a really specific example in mind: I will not mention which conglomerate this is, but I know they have casinos that require a 5x and 10x for clean deposits and have many bonuses (many with wagering requirements) but that same group runs casinos that offer a lot of no wagering bonuses (free spins, cashback and sticky bonuses) and also let you withdraw by just wagering 1x each clean deposit, I suppose the casinos with a bigger playerbase got the strictest terms and the ones with the smaller amount of users get the most flexible terms, thus hedging the overall risk the group takes with its casinos. I will suppose the group that runs this casino does the same.
Мушу сказати, що SunsetGaze позбавив мене відповіді. Сенс наявності безлічі казино в одній групі, а власник полягає в тому, щоб охопити якомога більше місцевого ринку. Як ти це робиш? Застосовуючи різноманітність. Скажімо так, що країна А надає перевагу бездепозитним бонусам і слотам, другим улюбленим аспектом для місцевих гравців є живе колесо фортуни. Щоб звернути увагу на більшість очікуваної аудиторії, власник вирішує створити 2 платформи. Кожен зосередився на одній із зазначених переваг. Тепер додайте ліцензію – це створює простір для іншої платформи, тому що деякі гравці взагалі не дбають про ліцензії, деякі віддають перевагу принаймні Кюрасао – лише приклад. Оскільки зобов’язання дотримуватися умов на певному рівні потрібне лише для ліцензованого бренду – на основі списку дозволених країн, які казино має намір обслуговувати – попит буде різним для кожної платформи. Така різноманітність може вплинути на KYC, варіанти оплати, бонуси - буквально все.
Навіщо більшій групі створювати 100 схожих веб-сайтів? Це не мало б сенсу. Натомість я б сказав, що кожен бренд або група брендів створено спеціально для охоплення частини ринку.
I must say that SunsetGaze spared me the answer. The point of having tons of casinos in the same group, the owner is to cover as much local market as you can. How do you do that? By applying diversity. Let's just say that country A favors no deposit bonuses and slots, the second favorite aspect for local players is a live wheel of fortune. To address most of the expected audiences, the owner decides to create 2 platforms. Each focused on one of the mentioned preferences. Now, add a license - that creates a space for another platform, because some players don't care about licenses at all, some prefer at least Curacao - just an example. Since the obligation to comply with conditions at a certain level is only needed for the licensed brand - based on the list of allowed countries the casino intends to serve - the demand will be different for each platform. Such diversity can affect, KYC, payment options, bonuses - literally everything.
Why would a bigger group provide 100 similar websites? It would not make sense. Instead, I'd say, each brand - or branded group - is specifically created to cover a part of the market
Я не розумію, чому кожен негативний відгук про казино, яке було добре оцінено Casino Guru, відхиляється лише тому, що я сумніваюся в політиці репутації Casino Guru?
Дивно, що кожне погане казино тут отримує дуже хорошу оцінку від Casino Guru. Тому що ці казино, ймовірно, викладають достатньо грошей!
Casino Guru теж не допоможе. Якось я поскаржився на тутешнє казино. Гуру казино сказав, що я не поверну свої гроші з казино через умови та положення, і бла-бла, я отримав гроші з казино, тому що знав, до кого звернутися! Тому ця сторінка зовсім не допомога, принаймні для мене.
Цей сайт призначений не для допомоги гравцям, а для допомоги казино. Так чи інакше, це мій досвід роботи з цією платформою.
Ви можете видалити мій обліковий запис.
I don't understand why every review I give that is negative about a casino that has been rated well by Casino Guru is rejected just because I question Casino Guru's reputation policy?
Strange that every bad casino here gets a very good rating from Casino Guru. Because these casinos probably put enough money on the table!
Casino Guru is no help either. I once complained about a casino here. Casino Guru said I would not get my money back from the casino because of the terms and conditions and blah blah, I got the money from the casino because I knew who to contact! So this page is not a help at all, at least not for me.
This site is not there to help players but to help casinos. Anyway, that's my experience with this platform.
You may delete my account.
Ich verstehe nicht, warum jede Bewertung von mir, die negativ ist, über ein Casino, welches von Casino Guru gut bewertet wurde, abgelehnt wird nur weil ich die Reputationspolitik von Casino Guru hinterfrage?
Merkwürdig, dass jedes schlechte Casino hier von Casino Guru sehr gut bewertet wird. Weil diese Casinos wahrscheinlich genügend Geld auf den Tisch legen!
Eine Hilfe ist Casino Guru auch nicht. Ich habe mich hier mal über ein Casino beschwert. Casino Guru meinte ich würde mein Geld von dem Casino nicht wieder bekommen da AGB und bla bla, ich habe das Geld von dem Casino erhalten weil ich wusste, an wen ich mich wende! Also eine Hilfe ist diese Seite überhaupt nicht für mich zumindest nicht.
Diese Seite ist nicht dazu da, um Spielern zu helfen, sondern um Casinos zu helfen. Jedenfalls ist meine Erfahrung mit dieser Plattform so.
Ihr dürft mein Konto löschen.
Я перевірив, і у вас багато відгуків. У мене також є деякі відгуки, і майже всі вони негативні, але справді негативні та здебільшого зроблені, щоб попередити інших, і я бачу, що ваш випадок також такий самий, в одному відгуку ви згадали, що оцінка гуру відповідна (я вважаю, що це шахрайство казино з репутацією нижче 3 або 2).
Я вважаю, що коли відгук відхилено, ви повинні отримати пояснення, чому його відхилили/видалили, жодного мого відгуку ніколи не відхиляли чи видаляли, тому я не знаю, також мої відгуки стосуються казино з хорошим рейтингом гуру та моєю відгуки в основному негативні, але я наполягаю, справжні, і жоден з них не був видалений
I checked and you have many reviews. I also have some reviews and almost all of them are negative, but genuine negative and mostly done to warn others, and I see your case is the same too, in one review you got you mention guru's rating is appropriate (I suppose it's a scam casino with a reputation lower than 3 or 2).
I do believe when a review is rejected you should receive an explanation why it was rejected/deleted, I never got any of my reviews rejected or deleted so I don't know, also my reviews are on casinos with a good guru's rating and my reviews are mostly negative, but I insist, genuine and none of them have been deleted
Ні, мені було відхилено багато відгуків, і не було жодного виправдання, лише інформація про те, що вони порушують положення та умови Casino Guru. І як не дивно, відхиляються лише відгуки, де я пишу, що не розумію відгук від Гуру, тому що у мене дуже поганий досвід у казино, і не тільки з точки зору RTP. Як не дивно, але багато казино, які тут були дуже добре оцінені Гуру, дуже погані, наприклад, депозити B не зарезервовані або затримані, слоти не працюють гладко, сайт не завантажується, умови несправедливі, обслуговування клієнтів дуже погане тощо Я міг би написати про них список, але це був би надто довгий текст. І якщо я потім напишу, що не можу зрозуміти оцінку Гуру на основі свого досвіду, оцінка буде відхилена.
Наприклад, B Spinsbro, отримав чудовий відгук від Guru, але тут є й інші казино від того ж постачальника, наприклад B Time2Spin, казино має сумнівну репутацію від гуру, який каже, що вам краще грати в іншому казино. Смішно, провайдер той самий, умови ідентичні, чому Spinsbro оцінено як відмінно, а інше казино оператора ні? Цілком нормально, що я потім запитую про репутацію Гуру, оскільки для мене це не має сенсу.
Для мене ця платформа не є ані корисною, ані надає чесну інформацію.
No, I've had a lot of reviews rejected and there was no justification, just the info that they violate Casino Guru's terms and conditions. And strangely only the reviews are rejected where I write that I don't understand the review from Guru because I have very bad experiences in the casinos and not only in terms of the RTP. Strangely enough, many casinos that have been rated very well by Guru here are very bad e.g. B deposits are not booked or delayed, slots are not smooth, site does not load, terms and conditions are unfair, customer service is very bad and so on I could write a list about them, but that would be too long a text here. And if I then write that I can't understand Guru's rating based on the experience I've had, the rating will then be rejected.
e.g. B Spinsbro, got a great review from Guru, but there are other casinos here from the same provider, e.g. B Time2Spin, the casino has a questionable reputation from guru that says you should rather play at another casino. Funny, the provider is the same, the terms and conditions are identical, why is Spinsbro rated excellent and another casino of the operator not? It's normal that I then ask what Guru's reputation is about because it doesn't make sense to me.
For me, this platform is neither helpful nor does it provide fair information.
Nein bei mir wurden schon sehr viele Bewertungen abgelehnt und es gab keine Begründung nur die Info, sie verstöße gegen die Geschäftsbedingungen von Casino Guru. Und merkwürdigerweise werden nur die Bewertungen abgelehnt, wo ich schreibe dass ich die Bewertung von Guru nicht verstehe da ich in den Casinos sehr schlechte Erfahrungen mache und nicht nur was die RTP angeht. Komischerweise sind viele Casinos, die hier von Guru sehr gut bewertet wurden, sehr schlecht z. B werden Einzahlungen nicht gebucht oder verzögert, die Slots laufen nicht flüssig, Seite lädt nicht, AGB sind unfair, Kundendienst ist sehr schlecht und so weiter ich könnte eine Liste darüber schreiben, aber das würde hier ein zu langer Text werden. Und wenn ich dann schreibe, dass ich die Bewertung von Guru nicht nachvollziehen kann aufgrund der Erfahrung die ich gemacht habe, wird die Bewertung dann abgelehnt.
z. B Spinsbro, hat eine super Bewertung von Guru erhalten, es gibt aber vom gleichen Anbieter andere Casinos hier, z. B Time2Spin, das Casino hat eine fragwürdige Reputation von Guru da steht dann man sollte lieber in einem anderen Casino spielen. Komisch, der Anbieter ist doch der gleiche die AGB und bedingungen sind doch identisch warum wird Spinsbro dann exzellent bewertet und ein anderes Casinos des Betreibers nicht? Ist doch normal, dass ich dann frage, wonach Guru bei der Reputation geht weil es für mich keinen Sinn ergibt.
Für mich ist diese Plattform weder hilfreich, noch informiert sie fair.
Я розумію, я припускаю, що ваші відгуки не містили нецензурної чи нецензурної лексики, тому було б добре знати, чому саме вони були відхилені/видалені, для довідки та щоб уникнути майбутніх незручностей.
Хотів би додати, що казино може мати хороший або середній/мех рейтинг, навіть якщо це споріднені казино з низьким рейтингом, однак зв’язок із поганими казино зазвичай знижує офіційний рейтинг, оскільки чорні точки за невирішені скарги також призначаються пов’язаним казино, і навіть якщо T&C абсолютно однакові, можливо, казино з вищим рейтингом не застосувало їх, щоб образити користувачів. Як я завжди кажу, офіційний рейтинг слід використовувати як орієнтир, а не для остаточного рішення. Перш ніж вибрати казино, важливіше перевірити відгуки гравців, скарги та перевірити сайти, такі як Trustpilot, і, звичайно, розслідувати T&C самостійно, звучить так багато роботи, але гроші залучені, і до цього слід ставитися серйозно.
Я також хотів би знати, чому відгуки, про які ви згадуєте, були видалені, але (і я кажу це з добрими намірами) вам слід бути трохи менш агресивним і запитувати відповіді, перш ніж припускати, наприклад, прямо запитувати, чому відгуки відхилено чи видалено, перш ніж щось припускати, після отримання відповіді ви можете зробити висновки та мати докази для кожного твердження, кажучи це без жодного наміру образити
I understand, I will suppose your reviews didn't contain foul or profane language so it would be good to know why specifically they were rejected/deleted, for reference and to avoid future inconveniences.
Would like to add a casino can have a good or average/meh rating even if it's related casinos with a low rating, still being related to bad casinos usually lower the official rating because black points for unsolved complaints are also assigned to related casinos, and even if T&C is the exact same, possibly the casino with a higher rating has not enforced it to abuse users. Like I always say, official rating should be used as a reference and not for final decisions, before picking a casino it's more important to check player's reviews, complaints and checking sites like trustpilot and, of course, investigating T&C on our own, sounds like a lot of work but money is involved and it should be taken seriously.
I also would like to know why the reviews you mention were taken down, but (and I say this with good intention) you should be a bit less aggresive and ask for answers before assuming, for example, asking directly why the reviews were rejected or deleted before assuming anything, after you get an answer you can make conclusions and have proof for each claim, saying this without any intention to offend
Я не розумію, чому кожен негативний відгук про казино, яке було добре оцінено Casino Guru, відхиляється лише тому, що я сумніваюся в політиці репутації Casino Guru?
Дивно, що кожне погане казино тут отримує дуже хорошу оцінку від Casino Guru. Тому що ці казино, ймовірно, викладають достатньо грошей!
Casino Guru теж не допоможе. Якось я поскаржився на тутешнє казино. Гуру казино сказав, що я не поверну свої гроші з казино через умови та положення, і бла-бла, я отримав гроші з казино, тому що знав, до кого звернутися! Тому ця сторінка зовсім не допомога, принаймні для мене.
Цей сайт призначений не для допомоги гравцям, а для допомоги казино. Так чи інакше, це мій досвід роботи з цією платформою.
Ви можете видалити мій обліковий запис.
I don't understand why every review I give that is negative about a casino that has been rated well by Casino Guru is rejected just because I question Casino Guru's reputation policy?
Strange that every bad casino here gets a very good rating from Casino Guru. Because these casinos probably put enough money on the table!
Casino Guru is no help either. I once complained about a casino here. Casino Guru said I would not get my money back from the casino because of the terms and conditions and blah blah, I got the money from the casino because I knew who to contact! So this page is not a help at all, at least not for me.
This site is not there to help players but to help casinos. Anyway, that's my experience with this platform.
You may delete my account.
Ich verstehe nicht, warum jede Bewertung von mir, die negativ ist, über ein Casino, welches von Casino Guru gut bewertet wurde, abgelehnt wird nur weil ich die Reputationspolitik von Casino Guru hinterfrage?
Merkwürdig, dass jedes schlechte Casino hier von Casino Guru sehr gut bewertet wird. Weil diese Casinos wahrscheinlich genügend Geld auf den Tisch legen!
Eine Hilfe ist Casino Guru auch nicht. Ich habe mich hier mal über ein Casino beschwert. Casino Guru meinte ich würde mein Geld von dem Casino nicht wieder bekommen da AGB und bla bla, ich habe das Geld von dem Casino erhalten weil ich wusste, an wen ich mich wende! Also eine Hilfe ist diese Seite überhaupt nicht für mich zumindest nicht.
Diese Seite ist nicht dazu da, um Spielern zu helfen, sondern um Casinos zu helfen. Jedenfalls ist meine Erfahrung mit dieser Plattform so.
Ihr dürft mein Konto löschen.
Привіт.
Важливо сказати, що кожен видалений відгук містить пояснення - перевірте ще раз свою електронну пошту, будь ласка. Правильне пояснення починається з "причина - інше", а далі йде пояснення.
Я бачу кілька аспектів, які я хотів би вказати на основі цих 2 відхилених відгуків:
По-перше, це пояснення підходить для вашого випадку:
«Вітаю та дякую за ваш відгук. На жаль, це неправильний спосіб ставити запитання чи оновлювати інформацію, тому я рекомендую вам приєднатися до нашого форуму та відповісти там, просто тому, що гравці чи навіть гуру казино не можуть відповісти на відгуки користувачів , це не розроблено таким чином. Не соромтеся надіслати новий відгук, який містить вашу думку про казино, це справжня мета цих відгуків. Дякуємо за розуміння».
Я вважаю, що пояснення цілком зрозуміле + ви отримали пропозицію правильно подати інше.
Справа не в тому, щоб закрити ваш обліковий запис, а в тому, щоб ви ознайомилися з метою перевірки.
Сподіваюся, тепер ви зрозумієте.
У будь-якому випадку, досі не було надіслано жодного огляду на казино SpinsBro, тому я трохи збентежений...
Ви хочете, щоб я видалив ваш обліковий запис?
Hello.
It's important to say that each deleted review contains an explanation - recheck your email, please. The proper explanation starts with "reason - other:" the explanation follows then.
I see several aspects I would point out based on those 2 rejected reviews:
Firstly - this explanation fits your case:
"Hello and thank you for your review. Sadly this is not the proper way of asking questions or updating information, hence I recommend you to join our forum and respond there instead, simply because players or even Casino Guru can't answer the user reviews, it's not designed that way. Feel free to submit a new review containing your opinion about the casino, this is the true purpose of those reviews. Thank you for your understanding."
I believe the explanation is quite understandable + you got a suggestion to submit another one properly.
The point is not to close your account, but to make you familiar with the purpose of the review.
Hopefully, you'll understand now.
Anyway, no review on SpinsBro Casino has been submitted so far hence I'm a bit confused...
Do you want me to delete your account?
Привіт,
Хтось знає, скільки часу займає обробка зняття коштів у цьому казино?
Я зробив 3 зняття 2 дні тому, оскільки мені дозволено зняти лише 400 євро кожного разу, це було лише 3 зняття.
Усі 3 ще не оброблені та очікують на розгляд.
У чаті ви не можете сказати мені, скільки часу триватиме виплата, і я вважаю це досить підозрілим, оскільки ви не можете відповісти на таке просте запитання. Мені дали електронну адресу kyc, але, на жаль, я написав туди, але відповіді немає.
Я ще не досяг рівня VIP, я на 60%.
Я підтвердив свій обліковий запис на веб-сайті, і там написано, що перевірено.
Скільки вам тут чекати?
Hello,
Does anyone know how long it takes to process withdrawals at this casino?
I made 3 withdrawals 2 days ago, since I'm only allowed to withdraw 400€ each time, it was just 3 withdrawals.
All 3 are still not processed and are pending.
In the live chat you can't tell me how long a payout will take, which I find quite suspicious that you can't answer such a simple question. I was given the kyc email address, but unfortunately I wrote there but no answer.
I haven't reached a VIP level yet, I'm at 60%.
I verified my account on the website and it says checked.
How long do you have to wait here?
Hallo,
Weiß jemand wie lange die Bearbeitung von Auszahlungen in diesem Casino dauert?
Ich habe vor 2 Tagen 3 Auszahlungen getätigt, da ich nur jeweils 400€ auszahlen darf, wurden es eben 3 Auszahlungen.
Alle 3 sind immer noch nicht bearbeitet und stehen auf Pending.
Im Livechat kann man mir nicht sagen, wie lange eine Auszahlung dauert was ich ziemlich suspekt finde dass man mir so eine einfache Frage nicht beantworten kann. Man gab mir die kyc Emailadresse dort schrieb ich hin doch keine Antwort leider.
Ich habe noch kein VIP Level erreicht bin bei 60%.
Mein Konto habe ich über die Website verifiziert und da steht geprüft.
Wie lange muss man denn hier warten?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.