ФорумКазиноSpinsBro Casino - загальне обговорення

SpinsBro Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Nemokid
|
3872 переглядів 49 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити SpinsBro Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

ЦЕ КАЗИНО ПРОПОНУЄ АКЦІЙНІ БОНУСИ:

https://spinsbro.com/en/promo

УВАГА, ОСКІЛЬКИ ПРИ ГРІ З БУДЬ-ЯКИМ БОНУСОМ НА ДЕПОЗИТ ДІЄ НЕСПРАВЕДЛИВЕ ПРАВИЛО, ЯКЕ ОБМЕЖУЄ БУДЬ-ЯКІ ВИГРАШИ ДО 5 (П’ЯТИ) РАЗІВ ОТРИМАНОГО БОНУСУ.

https://spinsbro.com/en/page/bonus-terms

Автоматичний переклад.
Nemokid
1 рік тому

Я припускаю, що це липкий бонус без будь-яких вимог до ставок, якщо ні, то це відверте шахрайство

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

https://spinsbro.com/en/promo

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Nemokid
1 рік тому

Щойно перевірив, і я не бачу жодного липкого бонусу в їхніх акціях і все ще: "11. Максимальна сума зняття бонусних коштів становить х5 від отриманого бонусного балансу".


Вони божевільні 😂 35-кратні вимоги до ставок, щоб просто мати можливість зняти 5-кратне, це прийнятно лише з липкими бонусами без вимог до ставок, а не для бонусу до 35-кратних вимог до ставок.

Автоматичний переклад.
frenzmelor9
1 рік тому

Я не розумію, що ви маєте на увазі під липким бонусом! Ознайомтеся з умовами Winstoria, Win Legends, Icebet, Stelario тощо... ви випадково знайшли цю імітацію п’ятикратного бонусу, отриманого на депозит? Проте власність/управління завжди однакові!!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Nemokid
1 рік тому

Привіт Немокід,

Я вважаю, що можу допомогти вам із липким бонусом, перегляньте цей безкоштовний курс:

https://casino.guru/academy/course/online-casinos-bonuses

«Ліпкий бонус: початкове значення бонусу буде вираховано з вашого рахунку під час виведення коштів.

Якщо ви внесете 100 євро та отримаєте бонус у 100 євро, 100 євро буде списано з вашого рахунку під час зняття."

Якщо вам не подобається, щоб ваші можливі виграші були обмежені, не беріть такий бонус. Все те ж саме.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Непогано, зараз його застосовують майже всі казино! Але якщо я виграю 2200,00 новозеландських доларів, а вони вирахують бонус у 100,00 новозеландських доларів, я не впадаю у відчай!! Проблема виникає, коли з цієї цифри віднімають 1900,00 новозеландських доларів, як нещодавно сталося в Iwild!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Nemokid
1 рік тому

Згоден, пізніше це стало дуже популярним. І я думаю, що я також розумію різницю між обома ситуаціями. Однак причина все та ж. Якщо ви знаєте, що казино обмежує виграші таким чином, вам слід спочатку вирішити, яку суму ви, найімовірніше, збираєтеся внести, щоб ви могли розрахувати, скільки вам буде дозволено зняти, якщо ви отримаєте бонус.

Якщо гравець знає, що такі умови будуть застосовані, я бачу такий баланс обов’язковим.

Якби я знав, що мені дозволять зняти лише 5-кратну суму депозиту, я б, безперечно, вважав таке обмеження негідним будь-якого депозиту.

Я б не брав бонус, я б грав лише на власні кошти, щоб уникнути такого обмеження виграшу.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Шановна Радко,

Я повірив тому факту, що Altacore NV у багатьох казино не обмежує виграш до 5-кратної суми отриманого бонусу, не читаючи абсурдних умов, накладених на ці два казино (Iwild і Snatch) після гри. Насправді, в останніх відкритих іграх, таких як Winstoria та Win Legends, а також у всіх більш перевірених і перевірених, таких як Stelario, Icebet тощо... немає обмежень на виграші, граючи з бонусом на депозит!

На мою скромну думку, серйозне та надійне казино, яке заслуговує на увагу, не застосовує ці неприємні обмеження до одних зі своїх казино, а не до інших, але дотримується послідовної та правильної комерційної/юридичної політики. Також серйозно, що вони не оновлюють історію гри, очевидно, щоб приховати ці звірства! Я неодноразово просив оновити цю історію, щоб мати можливість перевірити, що насправді сталося на рівні бухгалтерського обліку, але вони залишаються глухими (дивіться скаргу, відкриту з вами)!

Тому мене дивує, що ви робите огляди таких казино навіть з дуже високими рейтингами, які не відповідають дійсності! Snatch Casino та Iwild є посередніми казино, оскільки вони значно обмежують виграші гравців зі слотами зі зміненими RTP і дуже рідкісними виграшами, крім того, платежі через Mifinity, які повинні бути миттєвими, надходять повільно (у мене є незавершене зняття коштів для понад трьох робочих днів!).

Особисто я вже знав дані, що в цих двох казино ви збираєте, якщо все йде добре 1 раз із 16 послідовних депозитів! Тобто я вношу 150 новозеландських доларів х 16 разів, витрачаючи 2400,00 новозеландських доларів. Я виграю після 16 разів по 2200,00 новозеландських доларів (кожне посилання є випадковим!) і маю обмеження лише 335,00 новозеландських доларів. По суті, це гра виключно для програшу в цих двох казино через ці несправедливі обмеження, незважаючи на fariplay. З цієї причини вам слід розглядати їх із максимальною оцінкою близько 5, а не 8 лише за факти, згадані вище!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Nemokid
1 рік тому

Я знаю один конкретний конгломерат, який отримав однакові умови T&C і бонуси в багатьох своїх казино, але вони також отримали казино з абсолютно різними умовами, навіть якщо вони підпорядковуються одному конгломерату/керівництву, я припускаю, що вони роблять це, щоб націлитися на іншу аудиторії та отримати різні типи гравців. У цьому конкретному випадку, я припускаю, що вони керують казино з класичним матчем бонусного депозиту з необмеженими виграшами, але з 35-40-кратними вимогами до ставок, у той час як у цьому вони пропонують липкі бонуси, навіть якщо я перевірив і не побачив липких бонусів взагалі (я можу помилятися ), якщо немає липких бонусів без вимог до ставок, а всі збіги депозиту обмежені 5x, то це смішно, я вже вважаю прийом матчів за депозитом поганою ідеєю, і це лише погіршує ситуацію, я б сказав, що неможливо грати.

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Чи можливо, що деякі казино працюють зі звичайними умовами в збиток, а деякі з несправедливими умовами, як правило, збирають більше, ніж повинні (вищі доходи), як, наприклад, у великих роздрібних мережах?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Nemokid
1 рік тому

Так, я припускаю, що вони хеджують свій ризик, маючи певні казино з T&C, які приносять їм найбільшу користь, але в той же час вони керують казино, які є більш зручними для гравців, щоб отримати більшу базу гравців. Я маю на увазі справді конкретний приклад: я не буду згадувати, який це конгломерат, але я знаю, що в них є казино, які вимагають 5x і 10x для чистих депозитів і мають багато бонусів (багато з вимогами ставок), але та сама група керує казино, які пропонує багато бонусів без ставок (безкоштовні обертання, кешбек і липкі бонуси), а також дозволяє знімати, просто роблячи ставку 1x на кожен чистий депозит, я припускаю, що казино з більшою базою гравців мають найсуворіші умови, а ті з меншою кількістю користувачів отримайте найбільш гнучкі умови, тим самим застрахувавши загальний ризик групи зі своїми казино. Я припускаю, що група, яка керує цим казино, робить те саме.

Автоматичний переклад.
Nemokid
1 рік тому

Мушу сказати, що SunsetGaze позбавив мене відповіді. Сенс наявності безлічі казино в одній групі, а власник полягає в тому, щоб охопити якомога більше місцевого ринку. Як ти це робиш? Застосовуючи різноманітність. Скажімо так, що країна А надає перевагу бездепозитним бонусам і слотам, другим улюбленим аспектом для місцевих гравців є живе колесо фортуни. Щоб звернути увагу на більшість очікуваної аудиторії, власник вирішує створити 2 платформи. Кожен зосередився на одній із зазначених переваг. Тепер додайте ліцензію – це створює простір для іншої платформи, тому що деякі гравці взагалі не дбають про ліцензії, деякі віддають перевагу принаймні Кюрасао – лише приклад. Оскільки зобов’язання дотримуватися умов на певному рівні потрібне лише для ліцензованого бренду – на основі списку дозволених країн, які казино має намір обслуговувати – попит буде різним для кожної платформи. Така різноманітність може вплинути на KYC, варіанти оплати, бонуси - буквально все.

Навіщо більшій групі створювати 100 схожих веб-сайтів? Це не мало б сенсу. Натомість я б сказав, що кожен бренд або група брендів створено спеціально для охоплення частини ринку.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не розумію, чому кожен негативний відгук про казино, яке було добре оцінено Casino Guru, відхиляється лише тому, що я сумніваюся в політиці репутації Casino Guru?


Дивно, що кожне погане казино тут отримує дуже хорошу оцінку від Casino Guru. Тому що ці казино, ймовірно, викладають достатньо грошей!


Casino Guru теж не допоможе. Якось я поскаржився на тутешнє казино. Гуру казино сказав, що я не поверну свої гроші з казино через умови та положення, і бла-бла, я отримав гроші з казино, тому що знав, до кого звернутися! Тому ця сторінка зовсім не допомога, принаймні для мене.


Цей сайт призначений не для допомоги гравцям, а для допомоги казино. Так чи інакше, це мій досвід роботи з цією платформою.


Ви можете видалити мій обліковий запис.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Anonymized359
1 рік тому

Я перевірив, і у вас багато відгуків. У мене також є деякі відгуки, і майже всі вони негативні, але справді негативні та здебільшого зроблені, щоб попередити інших, і я бачу, що ваш випадок також такий самий, в одному відгуку ви згадали, що оцінка гуру відповідна (я вважаю, що це шахрайство казино з репутацією нижче 3 або 2).

Я вважаю, що коли відгук відхилено, ви повинні отримати пояснення, чому його відхилили/видалили, жодного мого відгуку ніколи не відхиляли чи видаляли, тому я не знаю, також мої відгуки стосуються казино з хорошим рейтингом гуру та моєю відгуки в основному негативні, але я наполягаю, справжні, і жоден з них не був видалений

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Ні, мені було відхилено багато відгуків, і не було жодного виправдання, лише інформація про те, що вони порушують положення та умови Casino Guru. І як не дивно, відхиляються лише відгуки, де я пишу, що не розумію відгук від Гуру, тому що у мене дуже поганий досвід у казино, і не тільки з точки зору RTP. Як не дивно, але багато казино, які тут були дуже добре оцінені Гуру, дуже погані, наприклад, депозити B не зарезервовані або затримані, слоти не працюють гладко, сайт не завантажується, умови несправедливі, обслуговування клієнтів дуже погане тощо Я міг би написати про них список, але це був би надто довгий текст. І якщо я потім напишу, що не можу зрозуміти оцінку Гуру на основі свого досвіду, оцінка буде відхилена.


Наприклад, B Spinsbro, отримав чудовий відгук від Guru, але тут є й інші казино від того ж постачальника, наприклад B Time2Spin, казино має сумнівну репутацію від гуру, який каже, що вам краще грати в іншому казино. Смішно, провайдер той самий, умови ідентичні, чому Spinsbro оцінено як відмінно, а інше казино оператора ні? Цілком нормально, що я потім запитую про репутацію Гуру, оскільки для мене це не має сенсу.

Для мене ця платформа не є ані корисною, ані надає чесну інформацію.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Anonymized359
1 рік тому

Я розумію, я припускаю, що ваші відгуки не містили нецензурної чи нецензурної лексики, тому було б добре знати, чому саме вони були відхилені/видалені, для довідки та щоб уникнути майбутніх незручностей.

Хотів би додати, що казино може мати хороший або середній/мех рейтинг, навіть якщо це споріднені казино з низьким рейтингом, однак зв’язок із поганими казино зазвичай знижує офіційний рейтинг, оскільки чорні точки за невирішені скарги також призначаються пов’язаним казино, і навіть якщо T&C абсолютно однакові, можливо, казино з вищим рейтингом не застосувало їх, щоб образити користувачів. Як я завжди кажу, офіційний рейтинг слід використовувати як орієнтир, а не для остаточного рішення. Перш ніж вибрати казино, важливіше перевірити відгуки гравців, скарги та перевірити сайти, такі як Trustpilot, і, звичайно, розслідувати T&C самостійно, звучить так багато роботи, але гроші залучені, і до цього слід ставитися серйозно.

Я також хотів би знати, чому відгуки, про які ви згадуєте, були видалені, але (і я кажу це з добрими намірами) вам слід бути трохи менш агресивним і запитувати відповіді, перш ніж припускати, наприклад, прямо запитувати, чому відгуки відхилено чи видалено, перш ніж щось припускати, після отримання відповіді ви можете зробити висновки та мати докази для кожного твердження, кажучи це без жодного наміру образити

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не розумію, чому кожен негативний відгук про казино, яке було добре оцінено Casino Guru, відхиляється лише тому, що я сумніваюся в політиці репутації Casino Guru?


Дивно, що кожне погане казино тут отримує дуже хорошу оцінку від Casino Guru. Тому що ці казино, ймовірно, викладають достатньо грошей!


Casino Guru теж не допоможе. Якось я поскаржився на тутешнє казино. Гуру казино сказав, що я не поверну свої гроші з казино через умови та положення, і бла-бла, я отримав гроші з казино, тому що знав, до кого звернутися! Тому ця сторінка зовсім не допомога, принаймні для мене.


Цей сайт призначений не для допомоги гравцям, а для допомоги казино. Так чи інакше, це мій досвід роботи з цією платформою.


Ви можете видалити мій обліковий запис.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Важливо сказати, що кожен видалений відгук містить пояснення - перевірте ще раз свою електронну пошту, будь ласка. Правильне пояснення починається з "причина - інше", а далі йде пояснення.

Я бачу кілька аспектів, які я хотів би вказати на основі цих 2 відхилених відгуків:

По-перше, це пояснення підходить для вашого випадку:

«Вітаю та дякую за ваш відгук. На жаль, це неправильний спосіб ставити запитання чи оновлювати інформацію, тому я рекомендую вам приєднатися до нашого форуму та відповісти там, просто тому, що гравці чи навіть гуру казино не можуть відповісти на відгуки користувачів , це не розроблено таким чином. Не соромтеся надіслати новий відгук, який містить вашу думку про казино, це справжня мета цих відгуків. Дякуємо за розуміння».


Я вважаю, що пояснення цілком зрозуміле + ви отримали пропозицію правильно подати інше.

Справа не в тому, щоб закрити ваш обліковий запис, а в тому, щоб ви ознайомилися з метою перевірки.

Сподіваюся, тепер ви зрозумієте.

У будь-якому випадку, досі не було надіслано жодного огляду на казино SpinsBro, тому я трохи збентежений...

Ви хочете, щоб я видалив ваш обліковий запис?


Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт,

Хтось знає, скільки часу займає обробка зняття коштів у цьому казино?

Я зробив 3 зняття 2 дні тому, оскільки мені дозволено зняти лише 400 євро кожного разу, це було лише 3 зняття.

Усі 3 ще не оброблені та очікують на розгляд.

У чаті ви не можете сказати мені, скільки часу триватиме виплата, і я вважаю це досить підозрілим, оскільки ви не можете відповісти на таке просте запитання. Мені дали електронну адресу kyc, але, на жаль, я написав туди, але відповіді немає.

Я ще не досяг рівня VIP, я на 60%.

Я підтвердив свій обліковий запис на веб-сайті, і там написано, що перевірено.

Скільки вам тут чекати?


Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого