Я хотів би сказати щось позитивне, але справді здається, що керівництво казино вирішило викинути казино на смітник, не виплачуючи виплати та ігноруючи скарги гравців. Хотілося б, щоб ми дійшли такого висновку так рано, але, на жаль, ми зможемо відреагувати на шкоду, про яку повідомили гравці, лише після того, як казино піде своїм курсом.
Ми принаймні намагаємося попередити інших, тримаючи скарги видимими, а ланцюжки на форумі живими, щоб їх було легко помітити.
Ну, а як щодо повернення коштів? Я б сказав, що було б справедливо спробувати розглянути поточний підхід казино.
I would love to say something positive, yet it truly seems the casino management has decided to throw the casino into the garbage by not paying out and ignoring the players' complaints. I wish we could reach that conclusion so early, but unfortunately, we might only be able to react to the harm that the players have reported after the casino takes its course.
We at least try to warn others by keeping the complaints visible and forum threads alive, easy to be spotted.
Well, what about chargebacks? I would say it is fair to try considering the casino's current approach.
Автоматичний переклад.