ГоловнаФорумКазиноSpinrollz Casino - загальне обговорення

Spinrollz Casino - загальне обговорення

 від Torronter19
|
1 304 переглядів 8 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Spinrollz Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Привіт!

У мене проблеми зі зняттям коштів...

Вони виправдовуються, що це проблеми з моїм банком...

Що я можу зробити?

Автоматичний переклад.
Torronter19

Привіт,

Я б сказав, що це залежить від виправдань. Чи можу я знати, що вам сказали досі? Будь ласка, коли це сталося?

Так чи інакше, ми спробуємо допомогти, коли розберемося в ситуації в цілому. Допоможіть нам із цим, будь ласка? Просто почніть спочатку, наприклад, це ваше перше зняття? Чи намагалися ви зв’язатися зі своїм банком після того, як згадали банк тощо?

Ми будемо тут.

Автоматичний переклад.

У мене серйозна проблема з казино Spinrollz, і мені потрібна допомога. Я виграв велику суму, але після двох вилучень по 500 євро я чекав на решту шість тижнів. Служба підтримки завжди дає мені ту саму стандартну відповідь, що фінансовий відділ працює над цим і намагається зняти кошти. Але нічого не відбувається. Цікаво, чому таке онлайн казино не заблоковано. Що мені робити найкраще? Хтось звертався до суду? дякую


Автоматичний переклад.
ZeksiMeksi

Тож вони не дають вам жодного пояснення цієї тривалої затримки; вони просто кажуть, що це скоро прийде?

Перш ніж вживати будь-яких судових заходів, які дійсно можуть коштувати багато, ви можете спробувати подати скаргу тут. Це безкоштовно, і наша команда докладе всіх зусиль, щоб вирішити цю проблему.

Для казино буде дуже важливо спілкуватися з нашою командою, тому разом ми зможемо розібратися в цьому.

Якщо ви хочете спробувати, перейдіть за цим посиланням і добре поясніть ситуацію в описі.

що ти кажеш

Автоматичний переклад.

У Spinrollz безумовно є проблеми з обробкою зняття коштів.

Можливо, вам пощастить і виплата буде оброблена «швидко» за 3-4 дні. Однак у більшості випадків обробка займає значно більше часу.

Зараз я чекаю на виплату 330 євро протягом 2 тижнів.

Так звана «обслуговування клієнтів» нагадує бота з готовими виправданнями або відповідями. Як тільки агент більше не зацікавлений або не має готових аргументів, чат завершується.

Абсолютно не корисно!



Автоматичний переклад.
michaelazenker111

Я просто сподіваюся, що наша команда з розгляду скарг зможе допомогти вам із відкликанням.

Почекаємо, як воно буде розгортатися. Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.

Привіт, мені потрібна допомога, казино самостійно зменшило мій виграш, замість 5027 євро вони зробили 2000 євро як максимальний виграш. У положеннях та умовах нічого не сказано про те, що виграші обмежені або їх можна змінити. На щастя, я зробив скріншоти.


filefilefile

Автоматичний переклад.
vielleichtwichtig

Привіт.

Ви там грали з бонусом? В умовах кожного бонусу завжди має бути зазначено максимальну суму вилучення.

Але чи дали вам якісь пояснення щодо зменшення грошей?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого