6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Spinrollz Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт!
У мене проблеми зі зняттям коштів...
Вони виправдовуються, що це проблеми з моїм банком...
Що я можу зробити?
Hello!
I'm having trouble making a withdrawal...
They make excuses that it's problems with my bank...
What I can do?
Hola!
Tengo problemas para hacer una retirada...
Me ponen la excusas que son problemas con mi banco..
Que puedo hacer?
Привіт,
Я б сказав, що це залежить від виправдань. Чи можу я знати, що вам сказали досі? Будь ласка, коли це сталося?
Так чи інакше, ми спробуємо допомогти, коли розберемося в ситуації в цілому. Допоможіть нам із цим, будь ласка? Просто почніть спочатку, наприклад, це ваше перше зняття? Чи намагалися ви зв’язатися зі своїм банком після того, як згадали банк тощо?
Ми будемо тут.
Hello,
I'd say it depends on the excuses. May I know what you've been told so far? When has it occurred, please?
One way or another, we will try to help once we understand the situation as a whole. Care to help us with it, please? Just start from the beginning, like for instance is this your first withdrawal? Have you tried to contact your bank since you mentioned the bank, and so on?
We'll be here.
У мене серйозна проблема з казино Spinrollz, і мені потрібна допомога. Я виграв велику суму, але після двох вилучень по 500 євро я чекав на решту шість тижнів. Служба підтримки завжди дає мені ту саму стандартну відповідь, що фінансовий відділ працює над цим і намагається зняти кошти. Але нічого не відбувається. Цікаво, чому таке онлайн казино не заблоковано. Що мені робити найкраще? Хтось звертався до суду? дякую
I have a serious problem with Spinrollz Casino and need help. I won a large amount, but after two withdrawals of €500 each, I have been waiting for the rest for six weeks. The support always gives me the same standard answer that the finance department is working on it and is trying to make the withdrawal. But nothing happens. I wonder why such an online casino is not blocked. What should I do best? Has anyone taken legal action? Thanks!
Ich habe ein ernsthaftes Problem mit Spinrollz Casino und brauche Hilfe. Ich habe einen größeren Betrag gewonnen, aber nach zwei Auszahlungen von je 500 € warte ich nun seit sechs Wochen auf den Rest. Der Support gibt mir immer nur dieselbe Standardantwort, dass die Finanzabteilung daran arbeitet und sich bemüht die auszahlung zu tätigen. Es passiert jedoch nichts. Ich frage mich, warum ein solches Online-Casino nicht gesperrt wird. Wie sollte ich am besten vorgehen? Hat jemand da rechtliche schritte mal eingeleitet. Danke!
Тож вони не дають вам жодного пояснення цієї тривалої затримки; вони просто кажуть, що це скоро прийде?
Перш ніж вживати будь-яких судових заходів, які дійсно можуть коштувати багато, ви можете спробувати подати скаргу тут. Це безкоштовно, і наша команда докладе всіх зусиль, щоб вирішити цю проблему.
Для казино буде дуже важливо спілкуватися з нашою командою, тому разом ми зможемо розібратися в цьому.
Якщо ви хочете спробувати, перейдіть за цим посиланням і добре поясніть ситуацію в описі.
що ти кажеш
So they don't give you any explanation for this long delay; they just tell you that it will come soon?
Before you take any legal action, which could really cost a lot, you could try to file a complaint here. It is free of charge, and our team will do their best to resolve this issue.
It will be very important for the casino to communicate with our team, so together we can get to the bottom of this, though.
If you are eager to try it, please follow this link and explain the situation well in the description.
What do you say?
У Spinrollz безумовно є проблеми з обробкою зняття коштів.
Можливо, вам пощастить і виплата буде оброблена «швидко» за 3-4 дні. Однак у більшості випадків обробка займає значно більше часу.
Зараз я чекаю на виплату 330 євро протягом 2 тижнів.
Так звана «обслуговування клієнтів» нагадує бота з готовими виправданнями або відповідями. Як тільки агент більше не зацікавлений або не має готових аргументів, чат завершується.
Абсолютно не корисно!
Spinrollz definitely has a problem with processing withdrawals.
You may be lucky and the payout will be processed "quickly" in 3-4 days. However, most of the time the processing takes considerably longer.
I have currently been waiting for a payout of 330€ for 2 weeks.
The so-called "customer service" resembles a bot, with ready-made excuses or answers. As soon as the agent is no longer interested or has no ready-made arguments, the chat is ended.
Absolutely not helpful!
Spinrollz hat auf jeden Fall ein Problem mit der Bearbeitung von Auszahlungen.
Man kann Glück haben und die Auszahlung wird "schnell" in 3-4 Tagen bearbeitet. Meistens jedoch dauert die Bearbeitung jedoch erheblich länger.
Zur Zeit warte ich seit 2 Wochen auf eine Auszahlung in Höhe von 330€.
Der sogenannte " Kundenservice" ähnelt einem Bot, mit vorgefertigten Ausreden bzw. Antworten. Sobald der Agent keine Lust mehr hat oder keine vorgefertigten Argumente parat hat, wird der Chat beendet.
Absolut nicht hilfreich!
Я просто сподіваюся, що наша команда з розгляду скарг зможе допомогти вам із відкликанням.
Почекаємо, як воно буде розгортатися. Будь ласка, тримайте нас в курсі.
I just hope that our complaint team will be able to help you out with the withdrawal.
Let's wait to see how it will unfold. Please keep us informed.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.