1 рік тому
Мені завтра 3 тижні. 1500€ з 2000€ надійшли до цього...
It's 3 weeks for me tomorrow. 1500€ of 2000€ arrived before that...
Bei mir sind’s morgen 3 Wochen. 1500€ von 2000€ sind vorher allerdings angekommen…
1
Мені завтра 3 тижні. 1500€ з 2000€ надійшли до цього...
It's 3 weeks for me tomorrow. 1500€ of 2000€ arrived before that...
Bei mir sind’s morgen 3 Wochen. 1500€ von 2000€ sind vorher allerdings angekommen…
Ну, принаймні більшість із них прибули, більшість із них були б більш ніж задоволені 500 євро
Well at least most of them have arrived, most of them would be more than satisfied with 500€
Na immerhin ist der größte Teil angekommen, die meisten wären schon mit 500€ mehr als zufrieden
Spinpirate.com зараз недоступний
Casinoguru, справді пора видалити ці шахрайські казино зі свого сайту та припинити змушувати гравців із рейтингом 7,2 спалювати свої гроші!!!
Крім того, це був останній раз, коли я довіряв рейтингу Casinoguru.
Spinpirate.com is now unavailable
Casinoguru it's really time you took these scam casinos off your site and stopped making players with a 7.2 rating burn their money!!!
Was also the last time that I trusted a Casinoguru rating.
Spinpirate.com ist nun nicht mehr erreichbar
Casinoguru es ist mal wirklich Zeit, dass ihr diese Betrüger Casinos von eurer Seite nehmt und nich mehr spieler mit einer 7.2 Bewertung dazu bringt ihr Geld zu verbrennen!!!
War auch das letzte mal, dass ich auf eine Casinoguru Bewertung vertraut habe.
Сторінка знову в мережі, але, на жаль, потрібно погодитися з цим. Як я можу довіряти огляду Casinoguru? 😀 Особливо зараз, з таким очевидним шахрайством, яке є таким неймовірно сміливим і очевидним принаймні зараз. Ну, я можу впоратися з тим, що мої гроші мені не виплачують. Я не можу погодитися з тим, що сайт може просто зійти з рук. Хіба не можна зв'язатися з постачальниками ігор, що їхня пропозиція використовується в незаконних цілях? З одного боку, це не може бути добре для вас, тому що це шкодить вашій репутації. І точно не в ваших інтересах з юридичної точки зору, що тут ведеться нахабне шахрайство?
Чи міг би хтось із Casinoguru, оскільки вони мають набагато більше охоплення, зв’язатися з Push Gaming, Relax або Pragmatic Play і повідомити їх, що ці сайти працюють незаконно? Зокрема, провайдери, за яких платять гроші, напевно мають більше інформації про власників та операторів домашньої сторінки?
Все, що я прошу, це те, щоб уся ця катастрофа не закінчилася просто «поганою оцінкою». Але гуру казино принаймні подбає про те, щоб цього більше не повторилося і щоб принаймні була зроблена спроба притягнути тутешніх операторів до відповідальності...
Page is back online but unfortunately has to agree to that. How can I ever trust a Casinoguru review? 😀 Especially now, with such an obvious scam that is so incredibly bold and obvious at least now. Well, I can deal with the fact that my money is not paid out to me. What I can't accept is that the site can just get away with it. Isn't it possible to contact the providers of the games that their offer is being used for illegal purposes? On the one hand, this can't be good for you because it damages your reputation. And it will certainly not be in your interest from a legal point of view that brazen fraud is being carried out here?
Could anyone from Casinoguru, since they have much more reach, contact Push Gaming, Relax or Pragmatic Play and inform them that these sites are operated illegally? The providers in particular, who are paid for, surely have more information about the owners and operators of the homepage?
All I ask is that this whole disaster doesn't just end with a "poor rating". But the casino guru at least takes care that this doesn't happen again and that at least an attempt is made that the operators here are prosecuted in some way...
Seite ist wieder online aber muss dem leider zustimmen. Wie kann ich jemals einer Bewertung von Casinoguru vertrauen? 😀 Besonders jetzt, bei so einem offensichtlichem Scam, der zumindest jetzt so unfassbar dreist und offensichtlich ist. Naja, ich kann es verkraften das mir mein Geld nicht ausgezahlt wird. Was ich nicht akzeptieren kann ist das die Seite einfach so damit davonkommt. Kann man nicht die Provider der Spiele kontaktieren das deren Angebot für illegale Zwecke benutzt wird? Das kann doch zum einen für Sie nicht gut sein da daher ihre Reputation geschädigt wird. Und es wird doch sicherlich auch rechtlich nicht in Ihrem interesse sein das hier dreister Betrug betrieben wird?
Könnte irgendjemand von Casinoguru, da sie deutlich mehr Reichweite haben, beispielsweise Push Gaming, Relax oder Pragmatic Play kontaktieren und diese Informieren das diese Seiten illegal betrieben werden? Gerade die Provider die ja auch bezahlt werden, haben doch sicherlich mehr Informationen zu Besitzern und Betreibern der Homepage?
Ich bitte nur darum das dieses ganze Desaster nicht nur mit einer "schlechten Bewertung" endet. Sondern das Casinoguru sich zumindest ein wenig darum kümmert das dies zum einen nicht noch einmal passiert und das hier zumindest versucht wird das die Betreiber hier in irgendeiner weise belangt werden...
Постачальникам байдуже, повірте мені 😂 вони просто пропонують свої послуги, щоб охопити якомога більше операторів, і ми навіть не можемо звинувачувати їх у цьому, я вважаю, що регулятори кожного постачальника повинні змусити їх пропонувати лише те, що послуги належним чином регульованим казино, але навіть якби це було можливо, ми побачили б цих провайдерів лише в європейських казино, а в інших надзвичайно небагатьох пристойних Кюрасао було б несправедливо затягнуто зазначеним регулюванням. Ми не можемо звинувачувати в цьому постачальників, відповідальні лише казино, а не сайти оглядів, форуми чи постачальники
Providers couldn't care less, trust me 😂 they simply offer their services to reach as many operators as possible, and we can't even blame them for that, I do believe that the regulators for each provider should force them to only offer it's services to properly regulated casinos, but even if this was possible, we would only see these providers on european casinos and other extremely few Curacao that are decent would be unfairly dragged by said regulation. We can't blame providers for it, the only ones responsible are the casinos, no review sites or forums or providers
Як Casinoguru не бути винним? Звичайно, тут винне казино на 100%, але якщо я, як Гуру Казино, ставлю оцінку 7,2 і залишаю її після понад 60 невирішених скарг, то винен Гуру Казино.
How can Casinoguru not be at fault? Of course, the casino is 100% to blame here, but if I, as Casino Guru, give a rating of 7.2 and still keep it after more than 60 unresolved complaints, Casino Guru is at fault.
Wie kann Casinoguru keine Schuld treffen ? natürlich ist das Casino hier zu 100% schuld, aber wenn ich als Casino Guru eine Bewertung von 7.2 gebe und diese nach über 60 Beschwerden die ungelöst sind immer noch beibehalte, trifft Casino Guru schon eine schuld.
Перевірено, і в казино немає невирішених скарг. Я бачив, як невирішені скарги руйнують рейтинг казино. Я маю на увазі один приклад: є одне казино, яке спочатку мало рейтинг близько 7, але після двох невирішених скарг, що стосуються чотиризначних сум, якщо я правильно пам’ятаю, рейтинг знизився до менше 3, тому, якщо всі ці відкриті скарги виявляться невирішеними, рейтинг буде знижено. Також майте на увазі, що є сотні й сотні перевірених казино, і я не думаю, що легко відстежувати поточний стан кожного казино, саме тут гравці починають зі своїми оглядами. Якщо ви запитаєте мене, я б не реєструвався в у цьому казино, оскільки всі гравці повідомляють про затримку платежів, я б не брав до уваги рейтинг 6,8, і, як і я, я думаю, що є багато гравців, які роблять те саме: віддають перевагу скаргам і відгукам користувачів замість офіційного рейтингу. Користувачі дуже допомагають, повірте мені, ці відгуки та скарги завадили мені зареєструватися в багатьох казино, і завдяки їм я заощадив гроші. Якщо ви вважаєте, що офіційний рейтинг неточний, зробіть відгук, повірте мені, це може комусь допомогти !
Checked and the casino does not have unsolved complaints, I have seen how unsolved complaints crush the casino rating, I got one example in mind: there is one casino that originally had a rating near 7, but after two unsolved complaint involving four digits amounts, the rating got lowered to less than 3 if I remember correctly, so, if all these open complaints turn out unsolved, the rating will get lowered. Also have in mind there are hundreds and hundreds of casinos reviewed and I don't think it's easy to keep track of each casino current state, that's where the players kick in with their reviews, if you ask me, I wouldn't register in this casino because all the players are reporting delayed payments, I wouldn't take the 6.8 rating into consideration, and just like me I think there are many players that do the same: prioritizing complaints and reviews by users instead of an official rating. The users help a lot, trust me, these reviews and complaints have prevented me from registering in many casinos and I have saved money thanks to them, if you think an official rating is inaccurate, make a review, trust me, it might help someone!
яка користь, якщо скарги відкриті 2 тижні? Зараз я чекаю свої гроші майже місяць.
Ця скарга була відкритою більше 3 тижнів: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnausnahmen-an-den-spieler
Як не винні гуру казино, навіть якщо вони контролюють багато казино одночасно, не включити в рейтинг скаргу, яка не вирішується 3 тижні? Це абсолютно не має сенсу.
what good does it do if the complaints are open for 2 weeks? I am currently waiting for my money for almost a month.
This complaint has been open for more than 3 weeks: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnausnahmen-an-den-spieler
How can it not be the fault of casino gurus, even if they control many casinos at the same time, not to include in the rating a complaint that has not been resolved for 3 weeks? That makes absolutely no sense.
was bringt es wenn die Beschwerden 2 Wochen offen sind? Ich warte derzeit fast einen Monat auf mein Geld.
Diese Beschwerde ist schon über 3 Wochen offen : https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnauszahlung-an-den-spieler
Wie kann es nicht Casinogurus schuld sein, selbst wenn sie viele Casinos gleichzeitig kontrollieren, eine Beschwerde die bereits 3 Wochen nicht gelöst ist, nicht in die Bewertung einfließen zu lassen? Das macht absolut gar keinen Sinn.
Скарги займають багато часу, щоб бути вирішеними або визнаними невирішеними, можуть знадобитися місяці, щоб закрити скаргу, і це залежить від того, наскільки активно казино співпрацює, гуру дає казино тиждень для реагування на скаргу, і додатковий тиждень надається, якщо казино не реагує протягом першого тижня, якщо минуло два тижні без реакції казино на скаргу, скарга закривається як нерозглянута, чорні бали призначаються залежно від серйозності випадку, а рейтинг знижується. Я бачив, що скарги закривалися майже два місяці, я знаю, що це важко, але постарайтеся терпіти, було казино (яке сьогодні я вважаю шахрайством), якому знадобилося майже 3 місяці, щоб виплатити мені гроші, я знаю, як це відчувається. Це конкретне казино отримало понад 40 активних скарг, які я вважаю божевільною кількістю, і щось підказує мені, що це казино отримає рейтинг 2, якщо більшість із цих справ залишиться невирішеною, я особисто додам цю разом із Scatterhall у свій особистий список заборонених казино
Complaints take a long time to either be solved or declared unsolved, it can takes months for a complaint to be closed and it depends of how actively the casino is cooperating, guru gives a week to casino for react to a complaint and an additional week is given if the casino is unresponsive the first week, if two weeks pass without the casino reacting to the complaint, the complaint is closed as unresolved, black points are assigned depending on the severity of the case and the rating gets lowered. I have seen complaints taking nearly two months to be closed, I know it's hard but try to be patient, there was a casino (which I consider a scam nowadays) that took nearly 3 months to pay me out, I know how it feels. This specific casino got more than 40 active complaints, which I consider an insane amount and something tells me this casino will end up with a rating of 2 if most of these cases turn unresolved, I will personally add this one along with Scatterhall on my personal banned casinos list
Сторінка знову в мережі, але, на жаль, потрібно погодитися з цим. Як я можу довіряти огляду Casinoguru? 😀 Особливо зараз, з таким очевидним шахрайством, яке є таким неймовірно сміливим і очевидним принаймні зараз. Ну, я можу впоратися з тим, що мої гроші мені не виплачують. Я не можу погодитися з тим, що сайт може просто зійти з рук. Хіба не можна зв'язатися з постачальниками ігор, що їхня пропозиція використовується в незаконних цілях? З одного боку, це не може бути добре для вас, тому що це шкодить вашій репутації. І точно не в ваших інтересах з юридичної точки зору, що тут ведеться нахабне шахрайство?
Чи міг би хтось із Casinoguru, оскільки вони мають набагато більше охоплення, зв’язатися з Push Gaming, Relax або Pragmatic Play і повідомити їх, що ці сайти працюють незаконно? Зокрема, провайдери, за яких платять гроші, напевно мають більше інформації про власників та операторів домашньої сторінки?
Все, що я прошу, це те, щоб уся ця катастрофа не закінчилася просто «поганою оцінкою». Але гуру казино принаймні подбає про те, щоб цього більше не повторилося і щоб принаймні була зроблена спроба притягнути тутешніх операторів до відповідальності...
Page is back online but unfortunately has to agree to that. How can I ever trust a Casinoguru review? 😀 Especially now, with such an obvious scam that is so incredibly bold and obvious at least now. Well, I can deal with the fact that my money is not paid out to me. What I can't accept is that the site can just get away with it. Isn't it possible to contact the providers of the games that their offer is being used for illegal purposes? On the one hand, this can't be good for you because it damages your reputation. And it will certainly not be in your interest from a legal point of view that brazen fraud is being carried out here?
Could anyone from Casinoguru, since they have much more reach, contact Push Gaming, Relax or Pragmatic Play and inform them that these sites are operated illegally? The providers in particular, who are paid for, surely have more information about the owners and operators of the homepage?
All I ask is that this whole disaster doesn't just end with a "poor rating". But the casino guru at least takes care that this doesn't happen again and that at least an attempt is made that the operators here are prosecuted in some way...
Seite ist wieder online aber muss dem leider zustimmen. Wie kann ich jemals einer Bewertung von Casinoguru vertrauen? 😀 Besonders jetzt, bei so einem offensichtlichem Scam, der zumindest jetzt so unfassbar dreist und offensichtlich ist. Naja, ich kann es verkraften das mir mein Geld nicht ausgezahlt wird. Was ich nicht akzeptieren kann ist das die Seite einfach so damit davonkommt. Kann man nicht die Provider der Spiele kontaktieren das deren Angebot für illegale Zwecke benutzt wird? Das kann doch zum einen für Sie nicht gut sein da daher ihre Reputation geschädigt wird. Und es wird doch sicherlich auch rechtlich nicht in Ihrem interesse sein das hier dreister Betrug betrieben wird?
Könnte irgendjemand von Casinoguru, da sie deutlich mehr Reichweite haben, beispielsweise Push Gaming, Relax oder Pragmatic Play kontaktieren und diese Informieren das diese Seiten illegal betrieben werden? Gerade die Provider die ja auch bezahlt werden, haben doch sicherlich mehr Informationen zu Besitzern und Betreibern der Homepage?
Ich bitte nur darum das dieses ganze Desaster nicht nur mit einer "schlechten Bewertung" endet. Sondern das Casinoguru sich zumindest ein wenig darum kümmert das dies zum einen nicht noch einmal passiert und das hier zumindest versucht wird das die Betreiber hier in irgendeiner weise belangt werden...
Я співчуваю всім гравцям, які опинилися в цій ситуації. Ми знаємо про всі скарги, оскільки мені сказали, що казино надало нам деякі оновлення. Як я вже пояснював, ми не сприймаємо затримку платежів як причину для зниження рейтингу, це, очевидно, крайній випадок, але все ж ми не дуже впевнені, що казино не має наміру платити.
Я майже впевнений, що зі зняттям грошей не вистачає коштів через постачальника платежів, а не через саме казино. Я знаю, що гравців не цікавлять такі деталі.
У будь-якому випадку, це свіже казино, тому ви можете знайти це:
«Ми ретельно перевірили Spinpirate Casino та відзначили його як свіже онлайн-казино. Воно не працює достатньо довго, тому нам ще рано давати йому нормальний рейтинг репутації, який ми надаємо відомим казино. У нашому огляді, ми врахували скарги гравців казино, приблизні доходи, ліцензію, справжність ігор, якість підтримки клієнтів, справедливість умов, ліміти зняття коштів і виграшів та інші фактори. Оскільки Spinpirate Casino пов’язане з іншими онлайн-казино, переліченими нижче, його рейтинг Отже, якщо ви коли-небудь задавалися питанням, чи це казино безпечне та законне чи шахрайство, прочитайте повний огляд нижче, щоб дізнатися більше.
Відповідно до наших досліджень і оцінок, Spinpirate Casino є меншим онлайн-казино з точки зору прибутку. Це частина групи споріднених казино, однак ця група все ще досить невелика, навіть якщо оцінювати її в цілому. Дохід казино є важливим фактором, оскільки у великих казино не повинно виникати проблем із виплатою великих виграшів, тоді як у менших казино потенційно можуть виникати труднощі, якщо вам вдасться виграти дійсно великі».
Крім того, кожен може вільно читати відгуки користувачів і переглядати скарги, щоб дізнатися, що там насправді щось відбувається. Ми не приховуємо навіть погані казино.
I empathize with all players capped in this situation. We are aware of all complaints, as I was told the casino provided us with some updates. As I explained we do not take delayed payments as a reason for lowering the rating, this is obviously an extreme case, but still, we are not pretty sure the casino does not intend to pay.
I'm almost sure the withdrawals are struggling due to its payment provider, not the casino itself. I know players don't care for such details.
Anyway, it's a fresh casino, so you can find this:
"We've thoroughly reviewed Spinpirate Casino and marked it as a fresh online casino. It hasn't been operating for long enough, so it's too soon for us to give it a normal reputation rating we give to established casinos. In our review, we've considered the casino's player complaints, estimated revenues, license, games genuineness, customer support quality, fairness of terms and conditions, withdrawal and win limits, and other factors. Because Spinpirate Casino is related to other online casinos listed below, its rating is also influenced by them. So, if you were ever wondering whether this casino is safe and legit or a scam, read the full review below to learn more.
According to our research and estimates, Spinpirate Casino is a smaller online casino revenue-wise. It's a part of a group of related casinos, however, this group is still quite small even when evaluated as a whole. The revenue of a casino is an important factor, as bigger casinos shouldn't have any issues paying out big wins, while smaller casinos could potentially struggle if you manage to win really big."
Furthermore, everyone is free to read user reviews and browse complaints to find out something is actually happening there. We do not hide even bad casinos.
Як Casinoguru не бути винним? Звичайно, тут винне казино на 100%, але якщо я, як Гуру Казино, ставлю оцінку 7,2 і залишаю її після понад 60 невирішених скарг, то винен Гуру Казино.
How can Casinoguru not be at fault? Of course, the casino is 100% to blame here, but if I, as Casino Guru, give a rating of 7.2 and still keep it after more than 60 unresolved complaints, Casino Guru is at fault.
Wie kann Casinoguru keine Schuld treffen ? natürlich ist das Casino hier zu 100% schuld, aber wenn ich als Casino Guru eine Bewertung von 7.2 gebe und diese nach über 60 Beschwerden die ungelöst sind immer noch beibehalte, trifft Casino Guru schon eine schuld.
яка користь, якщо скарги відкриті 2 тижні? Зараз я чекаю свої гроші майже місяць.
Ця скарга була відкритою більше 3 тижнів: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnausnahmen-an-den-spieler
Як не винні гуру казино, навіть якщо вони контролюють багато казино одночасно, не включити в рейтинг скаргу, яка не вирішується 3 тижні? Це абсолютно не має сенсу.
what good does it do if the complaints are open for 2 weeks? I am currently waiting for my money for almost a month.
This complaint has been open for more than 3 weeks: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnausnahmen-an-den-spieler
How can it not be the fault of casino gurus, even if they control many casinos at the same time, not to include in the rating a complaint that has not been resolved for 3 weeks? That makes absolutely no sense.
was bringt es wenn die Beschwerden 2 Wochen offen sind? Ich warte derzeit fast einen Monat auf mein Geld.
Diese Beschwerde ist schon über 3 Wochen offen : https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnauszahlung-an-den-spieler
Wie kann es nicht Casinogurus schuld sein, selbst wenn sie viele Casinos gleichzeitig kontrollieren, eine Beschwerde die bereits 3 Wochen nicht gelöst ist, nicht in die Bewertung einfließen zu lassen? Das macht absolut gar keinen Sinn.
Дозвольте мені сказати, що ми не контролюємо казино. Цим повинен займатися орган ліцензування. Ми намагаємося допомогти всім, хто звертається. Чи можете ви те саме щодо постачальника ліцензії на Кюрасао? Що б ви зробили, якби Кюрасао вас повністю ігнорував? Куди б ти пішов, цікаво.
Allow me to say we do not control the casinos. That's what the licensing authority should do. We try to help everyone who asks. Can you same the same about the Curacao license provider? What would you do if Curacao ignored you completely? Where would you go, I wonder.
Я чекав 1250€ 3 тижні. Скарги нічого не значать, тому що Casinoguru про них не піклується. Ви такі ж нечесні, як і самі казино!!
I've been waiting for 1250€ for 3 weeks. Complaints mean nothing because Casinoguru doesn't take care of them. You are just as dishonest as you casinos themselves!!
Ich warte auch schon seit 3 Wochen auf 1250€. Beschwerden bringen nichts weil Casinoguru sich nicht darum kümmert. Ihr seit genause verlogen wie dir Casinos selber!!
Люди шукають інше казино.
Поки вони нікому не платять, я нікому не рекомендую це казино.
People look for another casino.
As long as they don't pay anyone out I don't recommend this casino to anyone.
Leute sucht euch ein anderes casinos.
Solange die niemanden auszahlen empfehle ich dieses casino niemandem.
Любі друзі,
Ми сподіваємося, що це повідомлення знайшло вас добре. З жалем повідомляємо, що нам стало відомо, що платежі в NodaPay все ще зависають. Нам повідомили про цю проблему лише в четвер пізно вдень, і ми намагалися зв’язатися з NodaPay, щоб вирішити її. На жаль, поки що нам не вдалося з ними додзвонитися.
Тим часом ми хочемо повідомити вам, що Live Chat буде замовляти подарунки на облікові записи гравців із сьогоднішнього дня (один бонус на обліковий запис очікує). Якщо ви зіткнулися з цією проблемою і все ще очікуєте на свій подарунок, будь ласка, зв’яжіться з цим у Live Chat.
Ми розуміємо, наскільки неприємною може бути ця ситуація, і цінуємо ваше терпіння та розуміння, коли ми працюємо над вирішенням цієї проблеми. Дякуємо за вашу постійну підтримку, і ми будемо інформувати вас про хід вирішення цієї справи.
З найкращими побажаннями,
Скаттерхолл / Спінпірат
Dear All,
We hope this message finds you well. We regret to inform you that it has come to our attention that payments are still being stuck at NodaPay. We were only made aware of this issue Thursday Late afternoon and have been trying to contact NodaPay to resolve it. Unfortunately, we have not been able to get through to them so far.
In the meantime, we want to let you know that Live Chat will be booking the goodies onto player accounts from today onward (one goodie per account waiting). If you have been affected by this issue and are still awaiting your goodie, please get in touch with Live Chat about it.
We understand how frustrating this situation can be, and we appreciate your patience and understanding as we work to resolve this issue. Thank you for your continued support, and we will keep you updated on the progress of this matter.
Best regards,
Scatterhall / Spinpirate
Як Casinoguru не бути винним? Звичайно, тут винне казино на 100%, але якщо я, як Гуру Казино, ставлю оцінку 7,2 і залишаю її після понад 60 невирішених скарг, то винен Гуру Казино.
How can Casinoguru not be at fault? Of course, the casino is 100% to blame here, but if I, as Casino Guru, give a rating of 7.2 and still keep it after more than 60 unresolved complaints, Casino Guru is at fault.
Wie kann Casinoguru keine Schuld treffen ? natürlich ist das Casino hier zu 100% schuld, aber wenn ich als Casino Guru eine Bewertung von 7.2 gebe und diese nach über 60 Beschwerden die ungelöst sind immer noch beibehalte, trifft Casino Guru schon eine schuld.
Ви змішуєте терміни. У казино немає жодної невирішеної скарги. Тому й досі тримають той рейтинг, який мають. Скарги, які я розглядаю, переважно 2-тижневої давності. Немає сенсу карати казино, якщо вони визнають, що мають проблеми з постачальником платежів. Звісно, ми не відмічали скарги як розглянуті й стежимо за ними. 2 тижні очікування на зняття коштів не є доказом того, що веб-сайт є шахрайством.
You're mixing the terms. The casino doesn't have a single unresolved complaint. That's why they still keep the rating they have. The complaints I'm looking at are mostly 2 weeks old. There's no point in punishing the casino as long as they admitted they have issues with the payments provider. Of course, we didn't mark the complaints as resolved and we keep an eye on them. 2 weeks of waiting for a withdrawal isn't an evidence showing that the website is a scam.
Казино не повинно бути покараним. Він повинен отримати оцінку, на яку заслуговує, але це погано. Тож я більше не граю в казино, які оцінюються тут, тому що це зовсім неправда
The casino shouldn't be punished. It should get the rating it deserves, and that's not a good one. So I no longer play at casinos that are rated here, because that's not true at all
Das Casino soll ja nicht bestraft werden.Es soll die Bewertung bekommen die ihm zu steht,und das ist keine gute.Also ich spiele nicht mehr bei casinos die hier bewertet werden,weil das stimmt hinten und vorne nicht
Я зв’язався з компанією NODAPAY, щоб підтвердити звіти, які вони публікують тут щотижня.
Я також вважаю більш ніж сумнівним те, що тут навіть не вказана дата, коли «нібито» проблему буде вирішено і коли ви нарешті отримаєте свої гроші.
Ймовірно, Spinpirate зв’яжеться з вами лише через тиждень, а потім знову звинуватить NODAPAY.
Я прошу, щоб мені дали дату, коли гроші будуть на моєму банківському рахунку.
Звичайно, я розумію, що моїх грошей немає 😀. Я просто хотів би прочитати спробу Spinpirate, хоч і дуже кумедну, якщо ви запитуєте точну дату.
I have contacted the company NODAPAY to confirm the statements they post here weekly.
I also find it more than questionable that not even a date is given here when the "alleged" problem will be solved and when you will finally receive your money.
Spinpirate will probably only get back to you in a week and then blame NODAPAY again.
I request that I be given a date when the money will be in my bank account.
Of course I realize that my money is gone 😀. I'd just love to read Spinpirate's, albeit very amusing, attempt if you ask for an exact date.
Ich habe das Unternehmen NODAPAY kontaktiert um die Aussagen die sie hier Wöchentlich posten zu bestätigen.
Ich finde es auch mehr als fraglich das hier nicht einmal ein Datum genannt wird wann das "angebliche" Problem denn gelöst wird und wann man sein Geld denn nun endlich erhalten wird.
Spinpirate wird sich wohl erst wieder in einer Woche melden und dann wieder die Schuld auf NODAPAY schieben.
Ich verlange das mir hier ein Datum genannt wird, an dem das Geld auf meinem Bankkonto sein wird.
Natürlich ist mir klar das mein Geld weg ist 😀. Ich würde nur sehr gerne den, doch sehr amüsanten, Versuch von Spinpirate lesen, wenn man nach einem genauen Datum fragt.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.