ГоловнаФорумКазиноSpinpirate Casino - загальне обговорення

Spinpirate Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

 від Isco33
|
24 620 переглядів 131 відповідей |
|
1...4 5 67

Я дуже сподіваюся, що все вийде, і досі в це вірю. Інакше я б не зрозумів, навіщо їм взагалі витрачати час на відповідь, коли вони все одно відмовляються від казино. Що ж, понеділок покаже, чи все це правда.

Змінено
Автоматичний переклад.

Це звучить дуже обнадійливо. Дякую за приємну інформацію та гарних вихідних. LG

Автоматичний переклад.
Spinpirate Casino

Дуже дякую за відгук!

Автоматичний переклад.

Сподіваюся, сьогодні щось станеться 🙂

Автоматичний переклад.

Так, я теж на це сподіваюся.

Автоматичний переклад.

Любі друзі,


Ми хотіли б скористатися цією нагодою, щоб висловити нашу щиру вдячність за ваше терпіння та розуміння під час нещодавньої затримки обробки платежів. Ми розуміємо, що це був для вас неприємний час, і хочемо запевнити вас, що ми невтомно працювали над вирішенням проблеми якомога швидше.


Ми хотіли б вибачитися за будь-які незручності, які це могло спричинити вам, а також за будь-який стрес чи хвилювання, які це могло спричинити. На жаль, ми зіткнулися з більшою проблемою з одним із наших платіжних порталів, яка вплинула на нашу здатність обробляти платежі так ефективно, як нам хотілося б.


Проте ми раді повідомити, що виплати знову переміщуються, і сьогодні ми розпочнемо виведення коштів для наших гравців. Ми знаємо, що ця новина стане для вас полегшенням, і ми наполегливо працюємо, щоб гарантувати, що така затримка не повториться в майбутньому.


На знак нашої вдячності за ваше розуміння ми хотіли б повідомити вам, що найближчими днями кожен гравець знайде на своєму обліковому записі невеликий подарунок. Ми сподіваємося, що цей жест допоможе компенсувати будь-які спричинені незручності та що ви зможете насолоджуватися часом, граючи на нашій платформі.


Ще раз приносимо вибачення за будь-які незручності, спричинені затримкою обробки платежів. Ми бажаємо вам удачі з подарунком, який ви незабаром отримаєте, і з нетерпінням чекаємо й надалі надавати вам найкращий ігровий досвід.


Дякуємо за постійну підтримку та розуміння.


З повагою

Скаттерхолл / Спінпірат


Автоматичний переклад.
Spinpirate Casino

Все добре, зрештою, ви всього лише людина, і поки ви вчасно повідомите гравців, проблем не повинно бути.


Велике спасибі

Автоматичний переклад.

Поки що зі мною нічого не сталося. Гроші не отримано, а виплата все ще очікується. Якщо до середи нічого не зміниться, то можна вважати, що гроші пропали.

Тому що, що б не говорили, коли вони надсилають гроші, потрібно максимум 2 робочих дні, щоб гроші були на моєму рахунку. Досі так було в кожному казино, де я платив.


Тож я дам Spinpirate «безсумнівно» до середи, а потім спишу гроші та спробую якось цьому протидіяти (я не зовсім знаю, як). Тому що якщо і я наголошую на «якщо» тут. Якщо це нахабна крадіжка, я вважаю це дуже слабким і сумнівним, якби ви могли просто піти без будь-яких наслідків і без будь-кого притягнення до відповідальності.


Як я вже говорив раніше, я, звичайно, сподіваюся на краще, і поки що відкладаю це на «своєму банку».



Змінено
Автоматичний переклад.
Saint90

Гей, не варто списувати гроші та слідкуйте за новинами, навіть якщо це займе більше часу, вони прийдуть 🙂


У гіршому випадку напишіть ліцензіару

Автоматичний переклад.
Saint90

Ви керуєте незаконними азартними іграми і хочете вжити заходів проти цього, ви щось помітили?

Автоматичний переклад.
fpfeil94

А люди з інших країн, яким не повертають гроші? Чи всі теж грають «нелегально»?

Автоматичний переклад.
Saint90

Залежить від закону, але зараз мова йде про вас, і я припускаю, що ви перебуваєте в Німеччині.

Навіть якби це було для нас законно, у цьому випадку не було б реального способу отримати прибуток, не кажучи вже про ваші депозити, і так, оператори можуть залишитися безкарними в більшості випадків, особливо в кабінках із «ліцензією Кюрасао» .


Будемо сподіватися, що оператори Scatterhall & Spinpirate справді серйозні та почнуть виплачувати виплати по черзі.


Багато хто тут діє емоційно, але образа казино не прискорить прогрес, скоріше станеться навпаки, тому зберігайте спокій і сподівайтеся 🍀






Автоматичний переклад.

Вибачте за таку затримку. У нас були деякі проблеми з платежами, які зараз вирішено. З сьогоднішнього дня всі платежі будуть надіслані гравцям, і ви отримаєте свої гроші в найкоротший термін.Diese Antwort bekomme ich schon seid Tagen im live Chat.LOL

Автоматичний переклад.

Чи може Casinoguru зробити тут попередження? 3 дні, а гроші досі не отримані.

Автоматичний переклад.
Saint90

Не для мене теж. Там теж нічого немає

Автоматичний переклад.

Чи може Casinoguru зробити тут попередження? 3 дні, а гроші досі не отримані.

Автоматичний переклад.

На жаль, ми не можемо. Ми надаємо казино 14 повних днів для виконання всіх перевірок і платежів. Окрім цього, ми повинні бути впевнені, що це відбувається регулярно, без будь-яких інших проблем, наприклад проблем із банками, платіжними службами тощо.

Кожен гравець, який знайшов час, щоб переглянути відгуки користувачів, форум і відкриті скарги, повинен побачити, що ви стурбовані.




Автоматичний переклад.
Radka

тепер уже настільки очевидно, що це шахрайство

Автоматичний переклад.

Привіт, @Spinpirate, не міг би ти повідомити нам, що відбувається?

Автоматичний переклад.

Хтось уже отримав виплати?

Автоматичний переклад.
tigaspt03

Ні. Зачекайте зараз рівно 2 тижні

Автоматичний переклад.
1...4 5 67
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого