2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Spinoloco Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
доброго дня
Мені потрібна допомога. Spinoloco не приймає підтвердження IBAN, яке Banco Santander Totta надає у форматі PDF з усіма необхідними даними. Це перше казино, яке не приймає цей доказ. Вони просять надати виписку з банківського рахунку, щоб вони могли побачити моє ім’я, адресу та трансакцію, але це не підтверджує жодного IBAN. Це неприйнятно.
Good afternoon.
I need some help. Spinoloco does not accept the proof of IBAN that Banco Santander Totta provides in PDF, with all the necessary data. It's the first casino that doesn't accept this proof. They ask for a bank statement, so they can see my name, address and the transaction for their benefit, but that doesn't prove any IBAN. It's unacceptable.
Boa tarde.
Preciso de ajuda. A Spinoloco não aceita a prova de IBAN que o Banco Santander Totta, fornece em PDF, com todos os dados necessários. É o primeiro casino que não aceita essa prova. Pedem um extrato bancário, para poder ver o meu nome, endereço e a transação no benefício deles mas isso não prova qualquer IBAN. É inadmissível.
Привіт,
Щоб переконатися, чи справді в цьому випадку відсутній IBAN? Банківські виписки зазвичай служать підтвердженням адреси, власності на банківський рахунок або підтвердженням депозиту.
Для таких цілей справді важливо, щоб такий документ містив ваше повне ім’я, адресу та банківські реквізити.
Чи можете ви надати інший документ із зазначенням вашого IBAN та інших даних, які можна порівняти з вищезазначеною банківською випискою? Маю визнати, що ніколи раніше не чув про "Banco Santander Totta", але все одно хотів би вам допомогти. Як щодо того, щоб вставити знімок екрана, на якому показано запит або відповідь казино, надану під час подання виписки з банківського рахунку? Навіть простий скопійований і вставлений текст допомагає. Можливо, я пропустив щось важливе або просто не правильно зрозумів проблему.
Hi there,
just to be sure, is the missing IBAN truly the case here? Bank statements usually serve as proof of address, bank account ownership, or proof of deposit.
For such purposes, it is indeed imparative that such a document contains your full name, address, and banking details.
Can you provide another document showing your IBAN and other details that can be matched with the aforementioned banking statement? I have to admit I have never heard of "Banco Santander Totta" before, but I'd like to help you out anyway. How about you paste a screenshot showing the casino's request or response given when you submitted the bank statement? Even a simple copied and pasted text helps out. Perhaps I missed something important or just didn't understand the problem correctly.
Привіт.
Дякуємо за ваш час. Я отримав необхідну документацію для казино, і справу було вирішено. Загалом, я хотів би подякувати вам за вашу швидку відповідь.
З повагою
Ромаріко Сілва.
Hello.
Thank you for your time. I have obtained the necessary documentation for the casino and the case has been resolved. All in all, I'd like to thank you for your quick response.
Sincerely,
Romarico Silva.
Olá.
Obrigado pela disponibilidade. Consegui a documentação necessária para o casino e o caso ficou resolvido. Com tudo, quero agradecer a vossa rápida resposta.
Atenciosamente,
Romarico Silva.
Зрештою, досить швидко вийшло непогано. Отже, що було необхідно, або що ви зробили? Ви дали їм те, що їм було потрібно? 🙂
After all, it turned out pretty well quite quickly. So what was necessary, or what did you do? Did you give them what they needed? 🙂
Казино не поважає залежність гравців від азартних ігор. Я десятки разів просив закрити мій обліковий запис назавжди через залежність від азартних ігор, але так і не зміг.
хіба це не злочин?
не грай тут!
Casino doesn't respect players' gambling addiction. I've asked dozens of times to close my account permanently for gambling addiction and I've never been able to.
isn't this a crime?
don't play here!
Casino não respeita o vício de jogo dos jogadores. Já pedi dezenas de vezes para fecharem a conta definitivamente por vício de jogo e nunca consegui.
isto não é crime??
não joguem aqui!
Привіт, казино також повідомило вам, чому воно не хоче закривати ваш обліковий запис чи просто підбурює вас? Як ви подали запит на самовиключення і коли ви написали про це в казино?
Чи не могли б ви відповісти на мої запитання?
Hi, did the casino also tell you why it doesn't want to close your account or is it just egging you on? How did you request self-exclusion and when did you write to the casino about it?
Would you please answer my questions?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.