1 рік тому
Тут ви можете обговорити Spinnalot Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У мене понеділок, 23 жовтня. Замовлено виплату. Наступного дня я отримав електронний лист із проханням надіслати своє посвідчення особи та підтвердження адреси, що я й зробив. У п'ятницю 27 жовтня. прийшов із запитом пройти перевірку через систему hooyu в казино, перевірка через hooyu була досить виснажливою, тому що неодноразово отримувала відмову. У п’ятницю ввечері мені нарешті вдалося перевірити, у суботу, 28 жовтня об 11:30 ранку. Від відділу кадрів також надійшло пізнє підтвердження електронною поштою. У суботу після підтвердження електронною поштою я перевірив службу чату в Spinnalot і сказав 24 години після перевірки, залежно від варіанту виплати, до схвалення від персоналу. Моя виплата здійснюється через JetonWallet, тобто через 1 годину після підтвердження hooyu 27 жовтня + 28 жовтня. Підтвердження електронною поштою. Я вже скрізь шукав, чи зараховуються 24 години після підтвердження перевірки з суботи з 11:30 до понеділка як час обробки?
I have on Monday October 23rd. Payout ordered. The next day I received an email requesting that I send my ID card and proof of address, which I then did. On Friday October 27th. came with a request to complete verification via the hooyu system in the casino, verifying via hooyu was quite tiring because it was repeatedly rejected. Friday evening I finally managed the verification, on Saturday October 28th at 11:30 a.m There was also a late email confirmation from the human resources department. On the Saturday after the email confirmation, I checked the chat service in Spinnalot and said 24 hours after verification, depending on the payout option, until approval from staff. My payout is made through JetonWallet i.e. 1 hour after the hooyu verification on October 27th + October 28th. Email confirmation. I've already searched everywhere whether the 24 hours after the verification confirmation from Saturday from 11.30 a.m. to Monday counts as processing times?
Ich habe am Montag den 23.10. Auszahlung beauftragt.Nächsten Tag kam eine Email Aufforderung des Personalausweis und Adressnachweises zu zuschicken, was ich auch anschließend getan habe.Am Freitag den 27.10. kam mit der Aufforderung über dem hooyu System im Casino zu Verifizierung abschließen musste, über hooyu war ziemlich anstrengend sich zu Verifizieren, weil immer wieder abgelehnt wurde.Freitag abend habe ich es endlich geschafft mit der Verifizierung, wobei am am Samstag den 28.10 um 11.30Uhr verspätet kam auch eine verspätete E-Mail Bestätigung von der Personalabteilung.Am Samstag nach der Email Bestätigung habe ich im Spinnalot über dem Chatservice nachgehakt und sagte nach der Verifizierung 24Stunden, noch je nach Auszahlungs Option bis zur Freigabe vom Personal.Mein Auszahlung erfolgt durch JetonWallet also 1Stunden nach der hooyu Verifizierung am 27.10.+28.10. Email Bestätigung.Ich habe schon überall gesucht ob die 24Stunden nach der Verifizierungs Bestätigung ab dem Samstag ab 11.30Uhr bis jetzt dem Montag als Bearbeitungszeiten zählt?
Привіт, ти намагався запитати або дізнатися, чи казино здійснюють перекази на вихідних? Крім того, я бачу, що ви написали, що має пройти 24 години після схвалення вашого відкликання?
У будь-якому випадку, я не думаю, що час панікувати, спробуйте запитати в чаті, коли почнеться час обробки, тому що вони краще знатимуть і повідомлять нам. Буду чекати відповіді.
Hi, did you try to ask or find out if the casinos do transfers over the weekend ? Also, I see you wrote that it should take 24 hours after your withdrawal is approved ?
Anyway, I don't think it's time to panic, try asking live chat when the processing time starts because they will know best and let us know. I will wait for the answer.
Так, супер пупер😁
Запізнився на 2 дні, але я можу з цим жити. Я здивований, але також дуже радий.,. 500 жетонів і на рахунку, муахаха💪😁👍 Ці кілька днів викликали у мене головний біль саме з цієї причини, і все надзвичайне розчарування минулого року випливає на поверхню. Тоді йшлося про справді велику частину запиту на виплату, і мені вдалося отримати лише першу виплату в розмірі 1000 євро, у 50 разів більше, і все це без будь-яких порушень правил і положень... Правова система налажалася , набув екстремального досвіду з обдиром, і все, що залишилося, це лайновий шрам на моїй душі😕 🤷♂️ Без образ і ще раз дякую за ваші зусилля. Юху 😃... цілих 500 жетонів 👍👍
Yes, super duper😁
It's 2 days late, but I can live with it. I'm surprised but also very happy.,. 500 tokens and in the account, muahaha💪😁👍 These few days have given me a headache just for that reason, with all the extreme frustration from last year coming to the surface. At that time it was about a really big chunk of payout request, and I managed to get only the first payout of €1000, 50 times the amount, and the whole thing without any violation of rules and regulations... Legal system screwed up, gained extreme experience with rip-offs and All that's left is the shitty scar on my soul😕 🤷♂️ No offense and thanks again for your effort. Yuhuu 😃... a whole 500 tokens 👍👍
Ja doch super duper😁
Zwar 2Tage verspätet, aber kann damit leben.Bin überrascht aber auch sehr froh.,. 500Token und auf Konto, muahaha💪😁👍Diese paar tage haben mir nur aus dem grund Kopfkino bereitet, wobei mir an ExtremFrust vom letzten Jahr alles hochkam. Damals nämlich ging es um einen richtig fetten Batzen an Auszahlungsantrag, wobei ich geschafft habe, nur die erste Auszahlung vom 1000€ des 50fachen der Summe bekam, noch das ganze noch ohne irgendwelchem Regel&Richtlinien Verstoß... Rechtssystem verkackt, extrem Erfahrung an Abzocke gesammelt und nur geblieben ist die beschissene Narbe in der Seele😕 🤷♂️ Nichts für ungut und nochmals danke ihrer Mühe. Yuhuu 😃... ganze 500Token 👍👍
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.