1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Spinmatch Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я граю на цій платформі, це найгірша платформа, яка просто обманює користувачів, рекламуючи фейкові речі, щотижневий програшний бонус буде нараховано в понеділок, але цього ніколи не станеться, ми не отримаємо програшний бонус до неділі. Для допомоги опублікуйте знімок екрана, який показує, що ми кілька моїх друзів отримали програшний бонус у неділю, тому остерігайтеся такого роду шахраїв.
I am playing in this platform, this is a worst platform which just scam users by promoting fake thing, weekly losing bonus will be credited on monday, but this never happens, we will not receive losing bonus until Sunday. For assistance posting screenshot showing we few of my friends receive losing bonus on sunday, so beware of this kind of scammer.
Доброго дня тобі.
По суті, справа в тому, що ви ще не отримали кешбек. Ви запитували в казино? Зазвичай це перше, що потрібно зробити, оскільки воно може попередити інших, якщо ви вважаєте пояснення слабким або оманливим. Ви розумієте, що я маю на увазі?
Мені також не вистачає скріншота, про який ви говорили. Є проблеми з публікацією? Дайте мені знати, будь ласка.
Good day to you.
Essentially, the issue lies in the fact that you have not yet received the cashback. Did you ask the casino? This is usually the first thing to do because it has the potential to warn others if you find the explanation to be weak or misleading. Do you know what I mean?
I'm also missing the screenshot you talked about. Any problem posting these? Let me know, please.
До вашого посилання, якщо я помилявся, чому вони попросили мене видалити ці відгуки.
Тепер виявлено іншу проблему. Я здійснив переказ P2P, який, як було сказано, буде миттєво очищено, і тепер, коли я запитав їх про свій переказ P2P, вони просять мене зачекати, і вони не знають часових рамок, минуло більше 18 років. годин, поки немає відповіді від них.
Для ознайомлення додаю скріншот.
To your reference, if I was wrong why would have they asked me to deleted those feedback.
Now another issue found I placed an P2P transfer which is been told will be cleared instantly and now when I questioned them on my P2P transfer they are asking me to wait, and they are not aware of the time frame, it is been more then 18 hrs yet no response from them.
For reference attaching screenshot.
доброго дня тобі!
Вибачте, але мені знадобиться невеликий підсумок, щоб бути в курсі прогресу. Не могли б ви виконати мої кроки, щоб допомогти мені?
Ви чекали на згаданий кешбек більше тижня. Це надихнуло вас наповнити соціальні мережі своїм досвідом. Як тільки казино дізналося про це, вони пообіцяли вам повернути гроші після видалення «відгуків». У той же час ваше відкликання було відкладено. Це точно, будь ласка?
Ну, я б сказав, що моя думка не має великого значення, тому що я, наприклад, не бачив, що ви опублікували в соцмережах. Незважаючи на це, я не переконаний, що казино має відкладати платіж лише тому, що ви не задоволені; з іншого боку, 18 годин для мене не затримка.
Гадаю, спершу краще дочекатися ваших роз’яснень.
Good day to you!
I'm sorry, but I would need a little recap to keep up with the progress. Could you kindly follow my steps to help me out?
You have been waiting for the forementioned cashback for more than a week or so. That inspired you to flood social media with your experiences. Once the casino did find out, they promised you the cashback upon deleting the "reviews." At the same time, your withdrawal has been delayed. Is that precise, please?
Well, I'd say my opinion does not matter much because I, for instance, did not see what you posted on the socials. Despite that, I'm not convinced the casino should ever delay payment just because you have not been satisfied; on the other hand, 18 hours is not a delay for me.
Well, I guess it would be better to await your clarification first.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.