ГоловнаФорумКазиноSpinmatch Casino - загальне обговорення

Spinmatch Casino - загальне обговорення

 від Dugguprogod
|
415 переглядів 4 відповіді |
|
Тут ви можете обговорити Spinmatch Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Я граю на цій платформі, це найгірша платформа, яка просто обманює користувачів, рекламуючи фейкові речі, щотижневий програшний бонус буде нараховано в понеділок, але цього ніколи не станеться, ми не отримаємо програшний бонус до неділі. Для допомоги опублікуйте знімок екрана, який показує, що ми кілька моїх друзів отримали програшний бонус у неділю, тому остерігайтеся такого роду шахраїв.

Автоматичний переклад.
Dugguprogod

Доброго дня тобі.

По суті, справа в тому, що ви ще не отримали кешбек. Ви запитували в казино? Зазвичай це перше, що потрібно зробити, оскільки воно може попередити інших, якщо ви вважаєте пояснення слабким або оманливим. Ви розумієте, що я маю на увазі?

Мені також не вистачає скріншота, про який ви говорили. Є проблеми з публікацією? Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Radka

До вашого посилання, якщо я помилявся, чому вони попросили мене видалити ці відгуки.


Тепер виявлено іншу проблему. Я здійснив переказ P2P, який, як було сказано, буде миттєво очищено, і тепер, коли я запитав їх про свій переказ P2P, вони просять мене зачекати, і вони не знають часових рамок, минуло більше 18 років. годин, поки немає відповіді від них.

Для ознайомлення додаю скріншот. file

file

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Dugguprogod

доброго дня тобі!

Вибачте, але мені знадобиться невеликий підсумок, щоб бути в курсі прогресу. Не могли б ви виконати мої кроки, щоб допомогти мені?

Ви чекали на згаданий кешбек більше тижня. Це надихнуло вас наповнити соціальні мережі своїм досвідом. Як тільки казино дізналося про це, вони пообіцяли вам повернути гроші після видалення «відгуків». У той же час ваше відкликання було відкладено. Це точно, будь ласка?

Ну, я б сказав, що моя думка не має великого значення, тому що я, наприклад, не бачив, що ви опублікували в соцмережах. Незважаючи на це, я не переконаний, що казино має відкладати платіж лише тому, що ви не задоволені; з іншого боку, 18 годин для мене не затримка.

Гадаю, спершу краще дочекатися ваших роз’яснень.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого