ГоловнаФорумКазиноSpinight Casino - загальне обговорення

Spinight Casino - загальне обговорення

 від legacy199916
|
739 переглядів 13 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Spinight Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Доброго вечора, spinight незаконно закрив мій рахунок і використав мої виграші не за призначенням на тій підставі, що я переводжу гроші між гравцями без жодних доказів. Це доводить, що це казино є шахрайством. Я ніколи не робив нічого подібного і не маю наміру цього робити. Але якщо вирішення цієї проблеми не буде знайдено, я вживу проти них судових заходів і повідомлю про них усіма законними способами, щоб утримати виграш. Їхнє ставлення є неприйнятним, тому що я надіслав усі необхідні документи для KYC, а вони зловживали моїми грошима, висунувши необґрунтовані звинувачення без доказів.

Автоматичний переклад.
legacy199916

Отже, це звинувачення вони використали, щоб затримати ваш виграш і закрити ваш рахунок, чи не так? Що саме вони тобі написали?

Можливо, вони згадували про те, що у вас є кілька облікових записів?🤔

У будь-якому разі, якщо ви скажете, що нічого не зробили з висунутих проти вас звинувачень, я настійно пропоную вам подати скаргу сюди. Наша команда проведе ретельне розслідування та, сподіваємося, допоможе вам отримати свої гроші.

Ви готові до цього? Ось посилання, за яким ви можете це зробити. Добре опишіть всю ситуацію та чекайте наступних дій.

Автоматичний переклад.

Ці виродки повільні до кредитних виграшів

Автоматичний переклад.

Відійдіть від таких кіпрських казино… усі вони шахрайські. Зараз я граю лише в грецьких казино, і я маю свої гроші того ж дня

Автоматичний переклад.

Ці виродки повільні до кредитних виграшів

Автоматичний переклад.

привіт Невже це так погано, що потрібні такі різкі слова?

Будь ласка, розкажіть нам більше, і, сподіваюся, ми зможемо допомогти.

Автоматичний переклад.

Відійдіть від таких кіпрських казино… усі вони шахрайські. Зараз я граю лише в грецьких казино, і я маю свої гроші того ж дня

Автоматичний переклад.

Я радий, що ви задоволені казино, у яких зараз граєте, але чи могли б ви розповісти нам, будь ласка, з якими проблемами ви зіткнулися в цьому?

Автоматичний переклад.

Мій друг переказав мені гроші в мій банк, щоб грати, і я повернув йому готівкою, оскільки в мене не було на картці, і вони сказали мені після надсилання банківської виписки, що я граю та співпрацюю з іншими гравцями … у них серйозна проблема. Просто відійдіть від таких казино

Автоматичний переклад.
legacy199916

Я вважаю, що зазвичай в умовах зазначено, що використовувати третю сторону для платежів заборонено, але це стосується кожного разу, коли хтось інший робить депозит прямо на ваш рахунок у казино.

Я б не подумав, що ніхто не може переказати гроші на ваш банківський рахунок, і ви використовуєте їх для гри в казино, напевно.

Будь ласка, коли саме це сталося?

Можливо, наша група розгляду скарг все ж зможе розслідувати цю справу та допомогти вам.

Автоматичний переклад.

Так, але вони закривають рахунок без реальної причини! Вони не дали мені можливості пояснити, і це робить їх шахраями. І я запитав їх, якщо мої батьки перерахували мені гроші, і я хотів їх зіграти, це незаконно?? Їм не повинно бути байдуже, на що я збираюся робити свої гроші чи джерело моїх грошей! Вони просто побачили передачу від друга і сказали, що я граю з іншими, це не має сенсу. Найбільш ідіотська причина, яку я коли-небудь бачив. У них немає доказів того, що я граю з іншими гравцями, ось що я маю на увазі

Автоматичний переклад.

і я поясню це ще раз, того дня, коли я хотів грати, усі банкомати були закриті, тому я не міг внести гроші на свою картку, щоб грати в азартні ігри, і мій друг переказав мені трохи грошей, і я повернув його готівкою. Я грав сам

Автоматичний переклад.
legacy199916

Я настійно пропоную вам подати скаргу тут, щоб наша команда могла краще розглянути все це. Ми спробуємо зв'язатися з казино і знайти вирішення цієї проблеми.

що ти кажеш

Будь ласка, перейдіть за цим посиланням і детально поясніть, що саме сталося.

Автоматичний переклад.

Я подав скаргу 2 місяці тому, і вони її закрили...

Автоматичний переклад.
legacy199916

Тепер я бачу вашу скаргу. Вибачте, я пропустив це раніше.

Отже, наша команда виявила, що казино сприйняло вашу активність з іншим гравцем як підозрілу. Зазвичай в умовах пишуть, що така співпраця, як я б її назвав, на жаль, суперечить правилам, розумієте.

Особливо, коли цей ваш друг є гравцем у цьому казино, ось у чому суть.

Ми завжди говоримо, що дуже важливо щоразу читати умови і навіть звертатися до служби підтримки, якщо ви в чомусь не впевнені.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого