2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Spinight Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Доброго вечора, spinight незаконно закрив мій рахунок і використав мої виграші не за призначенням на тій підставі, що я переводжу гроші між гравцями без жодних доказів. Це доводить, що це казино є шахрайством. Я ніколи не робив нічого подібного і не маю наміру цього робити. Але якщо вирішення цієї проблеми не буде знайдено, я вживу проти них судових заходів і повідомлю про них усіма законними способами, щоб утримати виграш. Їхнє ставлення є неприйнятним, тому що я надіслав усі необхідні документи для KYC, а вони зловживали моїми грошима, висунувши необґрунтовані звинувачення без доказів.
Good evening, spinight closed my account illegally and misused my winnings on the grounds that I transfer money between players without any proof. This proves that this casino is a scam. I have never done anything like this and I have no intention of doing so. But if a solution is not found to this problem, I will take legal action against them and report them in every legal way to withhold winnings. Their attitude is unacceptable because I sent all the appropriate documents for KYC and they misused my money with invalid accusations without proof.
Καλησπέρα σας h spinight εκλεισε το λογαριασμο μου παρανομα και καταχραστηκε τα κερδη μου με αφορμη οτιι μεταφερω χρηματα μεταξυ παικτων χωρις καμια αποδειξη αυτο αποδικνιει πως το καζινο αυτο ειναι μια απατη πραγματικα δεν εχω κανει κατι τετοιο ποτε μου ουτε εχω σκοπο να το κανω αλλα αν δεν βρεθει λυση σε αυτο το προβλημα θα κινηθω νομικα εναντιων τους και θα τους καταγγειλω με καθε νομιμο τροπο για κατακρατηση κερδων ειναι απαραδεκτη η σταση τους γιατι εστειλα ολα τα καταλληλα εγγραφα για την kyc και καταχραστηκαν τα χρηματα μου με ακυρες κατηγοριες χωρις αποδειξεις
Отже, це звинувачення вони використали, щоб затримати ваш виграш і закрити ваш рахунок, чи не так? Що саме вони тобі написали?
Можливо, вони згадували про те, що у вас є кілька облікових записів?🤔
У будь-якому разі, якщо ви скажете, що нічого не зробили з висунутих проти вас звинувачень, я настійно пропоную вам подати скаргу сюди. Наша команда проведе ретельне розслідування та, сподіваємося, допоможе вам отримати свої гроші.
Ви готові до цього? Ось посилання, за яким ви можете це зробити. Добре опишіть всю ситуацію та чекайте наступних дій.
So, this is the accusation they used to withhold your winnings and close your account, right? What exactly did they write to you, though?
Did they mention anything like that you have multiple accounts, perhaps?🤔
Anyway, if you say that you have done nothing from the accusations used against you, I would strongly suggest you file a complaint here. Our team will make a thorough investigation and hopefully help you to get your money.
Are you up to it? Here's the link you can do so. Describe the whole situation well and wait for the next steps, please.
Відійдіть від таких кіпрських казино… усі вони шахрайські. Зараз я граю лише в грецьких казино, і я маю свої гроші того ж дня
Go away from this kind of Cyprus casinos … all of them are scam. Now I’m playing only in Greek casinos and I have my withdraws the same day
Я радий, що ви задоволені казино, у яких зараз граєте, але чи могли б ви розповісти нам, будь ласка, з якими проблемами ви зіткнулися в цьому?
I'm glad that you are happy about the casinos you play at now, but could you tell us what kind of issues you experienced at this one, please?
Мій друг переказав мені гроші в мій банк, щоб грати, і я повернув йому готівкою, оскільки в мене не було на картці, і вони сказали мені після надсилання банківської виписки, що я граю та співпрацюю з іншими гравцями … у них серйозна проблема. Просто відійдіть від таких казино
A friend of mine transferred me money to my bank to play and I gave him back in cash because I didn’t have in card and they told me after sending the bank statement that I’m playing and co operate with other players …they have serious problem . Just go away from this kind of casinos
Я вважаю, що зазвичай в умовах зазначено, що використовувати третю сторону для платежів заборонено, але це стосується кожного разу, коли хтось інший робить депозит прямо на ваш рахунок у казино.
Я б не подумав, що ніхто не може переказати гроші на ваш банківський рахунок, і ви використовуєте їх для гри в казино, напевно.
Будь ласка, коли саме це сталося?
Можливо, наша група розгляду скарг все ж зможе розслідувати цю справу та допомогти вам.
I believe that it is usually stated in the terms that it is not allowed to use a third party for the payments, but it is whenever someone else deposits straight to your casino account, though.
I wouldn't think that no one can transfer money to your bank account, and you use those to play at the casino, for sure.
When this happened exactly, please?
Maybe our complaint team could still investigate this matter and help you out.
Так, але вони закривають рахунок без реальної причини! Вони не дали мені можливості пояснити, і це робить їх шахраями. І я запитав їх, якщо мої батьки перерахували мені гроші, і я хотів їх зіграти, це незаконно?? Їм не повинно бути байдуже, на що я збираюся робити свої гроші чи джерело моїх грошей! Вони просто побачили передачу від друга і сказали, що я граю з іншими, це не має сенсу. Найбільш ідіотська причина, яку я коли-небудь бачив. У них немає доказів того, що я граю з іншими гравцями, ось що я маю на увазі
Yes but they are closing an account without a real reason! They didn’t give me the chance to explain and that’s make them scammers . And I asked them , if my parents had transferred me money and I wanted to gamble them , is it illegal ?? They shouldn’t care what I’m going to do my money or what’s the source of my money ! They just saw a transfer from a friend and they say I’m playing with others , that doesn’t make sense . The most idiot reason I have ever seen. They don’t have proofs I’m playing with others players that’s what I mean
і я поясню це ще раз, того дня, коли я хотів грати, усі банкомати були закриті, тому я не міг внести гроші на свою картку, щоб грати в азартні ігри, і мій друг переказав мені трохи грошей, і я повернув його готівкою. Я грав сам
and I will explain it again , the day I wanted to play all atms banks was closed so I couldnt deposit money to my card to gamble and a friend of mine transferred me some money and I retuned him back in cash. I played aloneee
Я настійно пропоную вам подати скаргу тут, щоб наша команда могла краще розглянути все це. Ми спробуємо зв'язатися з казино і знайти вирішення цієї проблеми.
що ти кажеш
Будь ласка, перейдіть за цим посиланням і детально поясніть, що саме сталося.
I would strongly suggest you file a complaint here so our team can have a better look into all this. We will try to get in touch with the casino and find a solution to this issue.
What do you say?
Follow this link, please, and explain in detail what exactly has happened.
Тепер я бачу вашу скаргу. Вибачте, я пропустив це раніше.
Отже, наша команда виявила, що казино сприйняло вашу активність з іншим гравцем як підозрілу. Зазвичай в умовах пишуть, що така співпраця, як я б її назвав, на жаль, суперечить правилам, розумієте.
Особливо, коли цей ваш друг є гравцем у цьому казино, ось у чому суть.
Ми завжди говоримо, що дуже важливо щоразу читати умови і навіть звертатися до служби підтримки, якщо ви в чомусь не впевнені.
I can see your complaint now. Sorry, I missed it before.
So, our team has found out that the casino saw your activity with the other player as suspicious. It is usually written in the terms that such cooperation, as I could call it, is unfortunately against the rules, you know.
Especially when this friend of yours is a player at this casino, that's the point.
We always say, that it is really important to read the terms every time and even ask the support if you are not sure about something.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.