8 міс. тому
Не грайте в spincity, якщо ви живете в nz
Don't play spincity if you live in nz
0
Я надіслав стільки. Thry прийняв мій kiwibank нарешті після приблизно 25 разів. Але не прийме bnz.
BNZ NZ не приймає міжнародні платежі, тому це не актуально. У них є всі мої виписки з банківського рахунку, мій телефон, тарифи та електрорахунки. Мої водійські права. Вони просто продовжують говорити, що це не перевірено, завжди ще одне виправдання.
I have sent so many. Thry accepted my kiwibank one finally after about 25 times. But won't accept the bnz .
BNZ NZ do not accept international payments so its not relevant. They have all.my bank statements my phone ,rates and power accounts. My drivers licence. They just keep saying it's not verified always another excuse.
Тож принаймні тепер уточнюється спосіб оплати. Чи пробували ви запитати підтримку про всі ці документи, як запропонувала Радка у своєму дописі вище, можливо? Просто щоб переконатися, що не так із тими, які ви їм уже надіслали, наприклад, вони можуть бути в неправильному форматі, тому завжди краще запитати про це службу підтримки. Не могли б ви спробувати це, будь ласка?
So at least now the payment method is clarified. Have you tried to ask the support about all these documents, as Radka suggested in her post above, perhaps? Just to be sure what is wrong with those you have already sent them, it may be in wrong format for example, so it is always better to ask the support about it. Could you try that, please?
Привіт. Так, твій досвід теж був невдалим, чи не так? Ваш рахунок все ще закритий у цьому казино? Ви все ще можете написати про досвід у своєму огляді, якщо вам це цікаво. Просто зробіть це легко зацим посиланням 👈.
Hello. Yeah, your experience was not good either, right? Is your account still closed at this casino? You can still write about the experience in your review, if you are interested. Just do so easily on this link 👈.
Я все ще не можу зняти. Я надіслав так багато речей, що я дуже хвилююся про свою особу. Ми навіть переводили гроші з цих рахунків, боячись, скільки інформації вони вимагають. Вчора thry попросив зробити селфі з моїми банківськими виписками, які показують платежі на їхньому сайті. Вони попросили надати виписку з моєї банківської картки, де вказано номер моєї кредитної картки, що є божевіллям, оскільки жоден банк не надсилає виписки з вашим повним номером у виписці.
Готовий відмовитися від цього, оскільки не варто ризикувати моєю особистістю за кілька тисяч
I still can't withdraw. I have sent so much stuff its a huge worry about my identity. We even transfered our money from these accounts in fear of how much information they have asked for. Yesterday thry asked for selfies with my bank statements which show the payments to their site. They asked for my bank card statement showing my credit card number which is crazy as no bank sends statements with your full number on the statement.
Ready to give it up as not worth risks to my identity for a few grand
Я думаю, що це досить стандартні документи, які вимагає казино. Що стосується картки, то здебільшого деякі цифри приховані. Але ці попередні документи вже були прийняті казино?
Також скільки часу триває весь цей процес підтвердження облікового запису?
I think these are pretty standard documents that the casino asks for. As far as the card is concerned, most of the time there are some numbers covered up. But those previous documents were already accepted by the casino ?
Also how long has this whole process of account verification been going on, please?
Минуло 2 місяці.
Я надав водійські права, рахунок за електроенергію, рахунок за тарифи, рахунок за телефон, підтвердження банківських рахунків для обох віз, які я використовував для депонування, 25 селфі з кожною карткою, включно з фотографіями, зробленими професійно мною, виписки з банківського рахунку, фотографії карток, банк звіти знову з відображенням фактичного депозиту на їхньому сайті. Я все ще чекаю перевірки. Банк N z Bnz не дозволяє здійснювати міжнародні платежі для візи з-за кордону, лише платежі за візу на їхньому сайті, і я попросив їх не турбуватись із карткою bnz, але я все одно не можу зняти на неї гроші. Але ні, вони все ще хочуть це перевірити
It's been 2 months.
I have provided drivers license, power bill,rates bill,phone bill,proof of bank accounts for both visas j used to deposit , 25 selfies holding each card,including photos taken professionally I paid for, bank statements,photos of the cards,bank statements again with the actual deposit showing to their site. I am still waiting to be verified. N z Bnz bank doesn't allow international payments to visa from overseas only visa payments to their site and I have asked them to not bother with the bnz card but because I can't withdraw to that anyhow . But no they still want it verify it
Я бачу, що цей процес триває досить довго, тому в цьому випадку я б рекомендував вам звернутися зі скаргою до нас.
Якщо ви зацікавлені,просто натисніть на це посилання. Я також додам посібник , який може бути корисним, щоб дізнатися, чого ви можете очікувати.
Причина, чому я рекомендую це, полягає в тому, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібрати все, що їм потрібно, перевірити, а потім заплатити гравцеві. Але оскільки у вашому випадку минуло досить багато часу, вам, можливо, знадобиться допомога, і ми побачимо, куди дійде наша команда.
Однак, оскільки ви сказали, що підтвердили кілька карток, чи не можна зняти кошти на іншу картку, яка приймає платежі з-за кордону? Або всі картки одного банку?
I can see that this process has been going on for quite a long time, so in this case I would recommend that you file a complaint with us.
If you are interested just click on this link. I will also add a guide that might be useful to know what you can expect.
Reason I recommend this is because we give casinos 14 days to sort out everything they need to and verify and then pay the player. But since in your case it's been quite a long time, you could probably use some help and we'll see where our team gets to.
However, since you said you verified multiple cards, isn't it possible to withdraw to another card that accepts payments from overseas ? Or are all the cards from the same bank ?
Наступного разу зверніть увагу на свою мову. Дякую тобі.
Please mind your language next time. Thank you.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.