ФорумКазиноSpinCity Casino - загальне обговорення

SpinCity Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від schmaddo0815
|
3543 переглядів 50 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
Jaro
6 міс. тому

Я запитував, тому що чекав на зняття. Але, чесно кажучи, я здався і врешті-решт закрив свій обліковий запис.

Автоматичний переклад.
tftcosta
6 міс. тому

Скільки ви чекали на зняття коштів? Мені шкода, що ви нарешті здалися та закрили свій обліковий запис, тому що ви могли спробувати скористатися нашою безкоштовною функцією – скаргою. Можливо, наша команда могла б допомогти вирішити ситуацію. У будь-якому випадку, ви втратили свої гроші тут? 😥

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Мені терміново потрібно знайти підтвердження платежів у цьому казино на моєму рахунку. Чи хтось ним зараз користується? Чи можете ви сказати мені, які вони? Я не можу їх знайти та відрізнити?

Автоматичний переклад.
marcinqszwed
5 міс. тому

Привіт! Я перемістив вашу публікацію під казино, про яке йдеться. Що стосується вашого питання, то я думаю, що найпростіше було б запитати в службу підтримки, де знайти такі речі.

Ви спробуєте повідомити нам?

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Це добре, дякую, я попросив банк, але вони не можуть цього зробити, у багатьох казино у них багато депозитних воріт, а в SpinCity щоразу був інший магазин взуття тощо. Більше того, минуло 2 місяці з того часу останній депозит і депозитний рахунок має 20 в день. деталізувати їх майже неможливо

Автоматичний переклад.
marcinqszwed
5 міс. тому

Чи намагалися ви зв'язатися з казино або де отримати таку інформацію, якщо ви скажете, що банк не може цього зробити?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

У цих підтвердженнях має бути певна повторюваність, ці ворота прийому точно повторюються, просто у мене немає опорної точки, навіть жодної.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

А мене ці ковбаски Spicity так заблокували, що я не можу зайти в чат навіть на телефоні, та й сенсу в цьому немає, тому що через деякий час вони перестали розуміти інші мови, крім рідної російської.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

У цих підтвердженнях має бути певна повторюваність, ці ворота прийому точно повторюються, просто у мене немає опорної точки, навіть жодної.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Що ж, коли справа доходить до розуміння, я повинен визнати, що я справді не розумію значення цієї публікації. 🙁.

Чи можете ви спробувати це якось інакше, будь ласка?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

А мене ці ковбаски Spicity так заблокували, що я не можу зайти в чат навіть на телефоні, та й сенсу в цьому немає, тому що через деякий час вони перестали розуміти інші мови, крім рідної російської.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ну, я б сказав, що ніхто ніколи не помиляється зі скаргою.

Я цілком переконаний; тобі може знадобитися допомога. - якщо ви згодні, скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/complaints/createaaa

Надішліть безкоштовну скаргу на казино та спробуйте пояснити проблему якнайкраще. Після розгляду скарги наші фахівці спробують підтримати вас.

Як вам це звучить?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

я щойно подав запит на зняття сьогодні. скільки часу це займає?

Автоматичний переклад.
pagzphgaming
4 міс. тому

Відверто кажучи, простої відповіді на ваше запитання немає, оскільки процес виведення коштів іде паралельно з верифікацією або перевіркою безпеки. Бажаний варіант оплати також може вплинути на його швидкість.

Щоб отримати більш конкретні відповіді, зверніться до казино. Ось для чого існує підтримка. 😉

Ти повідомиш мені, як все пройшло? Просто щоб переконатися, що все гаразд, знаєте.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт

Я намагався протягом 2 місяців пройти перевірку, щоб вивести виграші з цього сайту. Чи вдається комусь ще пройти перевірку та фактично вийти з цього сайту в Новій Зеландії

Автоматичний переклад.
aandkneil
3 міс. тому

Привіт, 2 місяці - це досить довго для верифікації та виведення грошей. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити цей процес.

Однак що заважає перевірити? Казино дало вам якусь причину чи в чому проблема? Чи можете ви розповісти мені про це трохи більше?

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Це зі спін-сіті.

Вони хочуть зробити селфі з обома дебетовими картками Visa, які використовувалися для внесення коштів, а також моїми банківськими виписками, доказами моїх рахунків, рахунками за комунальні послуги, які вони не приймали, тарифами за електроенергію чи телефонним рахунком. Мої водійські права. Також. Я надіслав близько 25 селфі з листівками. Я навіть зробив деякі професійно, за що заплатив. Нарешті вони прийняли одну з карток. Дебетові картки NZ bnz та anz visa здебільшого приймають міжнародні платежі, і я попросив їх потурбуватися про мій bnz, але вони наполягають, що мають перевірити обидві картки. Мою картку kiwibank перевірено. Я не можу навіть спробувати зняти кошти, доки не буде перевірено. Я не знаю, що тепер робити.

Автоматичний переклад.
aandkneil
3 міс. тому

Розумію.

Наразі ми маємо з’ясувати, що не так з усіма документами чи фотографіями, які ви надали, але також не були прийняті – наразі вони відсутні, щоб пройти перевірку.

Чи можете ви самостійно скласти такий список? Якщо ні, спробуйте уточнити це у служби підтримки казино.

Після цього я б сказав, що ми повинні спробувати розробити список крок за кроком.

Що ти думаєш?

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Чи можу я прикріпити фотографії, які я їм надіслав

Опубліковано aandkneil Змінено Romi
Причина: Фото видалено з міркувань безпеки.
Автоматичний переклад.
aandkneil
3 міс. тому

Я надіслав стільки. Thry прийняв мій kiwibank нарешті після приблизно 25 разів. Але не прийме bnz.

BNZ NZ не приймає міжнародні платежі, тому це не актуально. У них є всі мої виписки з банківського рахунку, мій телефон, тарифи та електрорахунки. Мої водійські права. Вони просто продовжують говорити, що це не перевірено, завжди ще одне виправдання.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Спроба відійти в спині - великий головний біль

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Хгю

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого