ФорумКазиноSpinCity Casino - загальне обговорення

SpinCity Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від schmaddo0815
|
7332 переглядів 49 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
tftcosta
12 міс. тому

Скільки ви чекали на зняття коштів? Мені шкода, що ви нарешті здалися та закрили свій обліковий запис, тому що ви могли спробувати скористатися нашою безкоштовною функцією – скаргою. Можливо, наша команда могла б допомогти вирішити ситуацію. У будь-якому випадку, ви втратили свої гроші тут? 😥

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Мені терміново потрібно знайти підтвердження платежів у цьому казино на моєму рахунку. Чи хтось ним зараз користується? Чи можете ви сказати мені, які вони? Я не можу їх знайти та відрізнити?

Автоматичний переклад.
marcinqszwed
10 міс. тому

Привіт! Я перемістив вашу публікацію під казино, про яке йдеться. Що стосується вашого питання, то я думаю, що найпростіше було б запитати в службу підтримки, де знайти такі речі.

Ви спробуєте повідомити нам?

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Це добре, дякую, я попросив банк, але вони не можуть цього зробити, у багатьох казино у них багато депозитних воріт, а в SpinCity щоразу був інший магазин взуття тощо. Більше того, минуло 2 місяці з того часу останній депозит і депозитний рахунок має 20 в день. деталізувати їх майже неможливо

Автоматичний переклад.
marcinqszwed
10 міс. тому

Чи намагалися ви зв'язатися з казино або де отримати таку інформацію, якщо ви скажете, що банк не може цього зробити?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

У цих підтвердженнях має бути певна повторюваність, ці ворота прийому точно повторюються, просто у мене немає опорної точки, навіть жодної.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

А мене ці ковбаски Spicity так заблокували, що я не можу зайти в чат навіть на телефоні, та й сенсу в цьому немає, тому що через деякий час вони перестали розуміти інші мови, крім рідної російської.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

У цих підтвердженнях має бути певна повторюваність, ці ворота прийому точно повторюються, просто у мене немає опорної точки, навіть жодної.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Що ж, коли справа доходить до розуміння, я повинен визнати, що я справді не розумію значення цієї публікації. 🙁.

Чи можете ви спробувати це якось інакше, будь ласка?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

А мене ці ковбаски Spicity так заблокували, що я не можу зайти в чат навіть на телефоні, та й сенсу в цьому немає, тому що через деякий час вони перестали розуміти інші мови, крім рідної російської.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ну, я б сказав, що ніхто ніколи не помиляється зі скаргою.

Я цілком переконаний; тобі може знадобитися допомога. - якщо ви згодні, скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/complaints/createaaa

Надішліть безкоштовну скаргу на казино та спробуйте пояснити проблему якнайкраще. Після розгляду скарги наші фахівці спробують підтримати вас.

Як вам це звучить?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

я щойно подав запит на зняття сьогодні. скільки часу це займає?

Автоматичний переклад.
pagzphgaming
10 міс. тому

Відверто кажучи, простої відповіді на ваше запитання немає, оскільки процес виведення коштів іде паралельно з верифікацією або перевіркою безпеки. Бажаний варіант оплати також може вплинути на його швидкість.

Щоб отримати більш конкретні відповіді, зверніться до казино. Ось для чого існує підтримка. 😉

Ти повідомиш мені, як все пройшло? Просто щоб переконатися, що все гаразд, знаєте.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт

Я намагався протягом 2 місяців пройти перевірку, щоб вивести виграші з цього сайту. Чи вдається комусь ще пройти перевірку та фактично вийти з цього сайту в Новій Зеландії

Автоматичний переклад.
aandkneil
8 міс. тому

Привіт, 2 місяці - це досить довго для верифікації та виведення грошей. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити цей процес.

Однак що заважає перевірити? Казино дало вам якусь причину чи в чому проблема? Чи можете ви розповісти мені про це трохи більше?

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Це зі спін-сіті.

Вони хочуть зробити селфі з обома дебетовими картками Visa, які використовувалися для внесення коштів, а також моїми банківськими виписками, доказами моїх рахунків, рахунками за комунальні послуги, які вони не приймали, тарифами за електроенергію чи телефонним рахунком. Мої водійські права. Також. Я надіслав близько 25 селфі з листівками. Я навіть зробив деякі професійно, за що заплатив. Нарешті вони прийняли одну з карток. Дебетові картки NZ bnz та anz visa здебільшого приймають міжнародні платежі, і я попросив їх потурбуватися про мій bnz, але вони наполягають, що мають перевірити обидві картки. Мою картку kiwibank перевірено. Я не можу навіть спробувати зняти кошти, доки не буде перевірено. Я не знаю, що тепер робити.

Автоматичний переклад.
aandkneil
8 міс. тому

Розумію.

Наразі ми маємо з’ясувати, що не так з усіма документами чи фотографіями, які ви надали, але також не були прийняті – наразі вони відсутні, щоб пройти перевірку.

Чи можете ви самостійно скласти такий список? Якщо ні, спробуйте уточнити це у служби підтримки казино.

Після цього я б сказав, що ми повинні спробувати розробити список крок за кроком.

Що ти думаєш?

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Чи можу я прикріпити фотографії, які я їм надіслав

Змінено Romi 8 міс. тому
Причина: Фото видалено з міркувань безпеки.
Автоматичний переклад.
aandkneil
8 міс. тому

Я надіслав стільки. Thry прийняв мій kiwibank нарешті після приблизно 25 разів. Але не прийме bnz.

BNZ NZ не приймає міжнародні платежі, тому це не актуально. У них є всі мої виписки з банківського рахунку, мій телефон, тарифи та електрорахунки. Мої водійські права. Вони просто продовжують говорити, що це не перевірено, завжди ще одне виправдання.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Спроба відійти в спині - великий головний біль

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Хгю

Автоматичний переклад.
tftcosta
8 міс. тому

Отже, правда полягає в тому, що ви не можете відмовитися від spincity в nz

Як вас ніколи не можна перевірити


Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого