6 міс. тому
Я запитував, тому що чекав на зняття. Але, чесно кажучи, я здався і врешті-решт закрив свій обліковий запис.
I was asking because I was waiting for a withdraw. But honestly I did give up and ended up closing my account.
0
Я запитував, тому що чекав на зняття. Але, чесно кажучи, я здався і врешті-решт закрив свій обліковий запис.
I was asking because I was waiting for a withdraw. But honestly I did give up and ended up closing my account.
Скільки ви чекали на зняття коштів? Мені шкода, що ви нарешті здалися та закрили свій обліковий запис, тому що ви могли спробувати скористатися нашою безкоштовною функцією – скаргою. Можливо, наша команда могла б допомогти вирішити ситуацію. У будь-якому випадку, ви втратили свої гроші тут? 😥
How long did you wait for the withdrawal ? I'm sorry you finally gave up and closed your account, because you could have tried to use our free feature- the complaint. Maybe our team could have helped to resolve the situation. Anyway, did you end up losing your money here ? 😥
Мені терміново потрібно знайти підтвердження платежів у цьому казино на моєму рахунку. Чи хтось ним зараз користується? Чи можете ви сказати мені, які вони? Я не можу їх знайти та відрізнити?
I urgently need to find confirmation of payments to this casino on my account. Is there anyone who currently uses it? Can you tell me which ones they are? I can't find them and tell them apart?
Pilnie potrzebuje odnaleźć na moim koncie potwierdzenia wpłat do tego kasyna czy jest ktoś kto aktualnie używa może mnie nakierować które to są nie mam możliwości znaleźć I odróżnić u siebie?
Привіт! Я перемістив вашу публікацію під казино, про яке йдеться. Що стосується вашого питання, то я думаю, що найпростіше було б запитати в службу підтримки, де знайти такі речі.
Ви спробуєте повідомити нам?
Hi, I moved your post under the casino in question. As for your question, I think it would be easiest to ask support where to find such things.
Will you try and let us know ?
Це добре, дякую, я попросив банк, але вони не можуть цього зробити, у багатьох казино у них багато депозитних воріт, а в SpinCity щоразу був інший магазин взуття тощо. Більше того, минуло 2 місяці з того часу останній депозит і депозитний рахунок має 20 в день. деталізувати їх майже неможливо
That's fine, thank you, I asked the bank and they are not able to do that, in many casinos they have many deposit gates, and at SpinCity it was a different shoe store each time, etc. What's more, it's been 2 months since the last deposit and the deposit account has 20 in a day. almost impossible to detail them
O to dobrze dziękuję pytałem w banku też nie są w stanie w wielu kasynach mają wiele bramek do wpłat a w spincity to była za każdym razem inna sklep obowwniczy itd do tego dochodzi że od ostatniej wpłaty minęło 2 miesiące a na koncie wpłat dzienie ma po 20 jest prawie niemożliwe ich wyszczególnić
Чи намагалися ви зв'язатися з казино або де отримати таку інформацію, якщо ви скажете, що банк не може цього зробити?
Have you tried to communicate with the casino or where should you get such information if you say the bank can't do it ?
У цих підтвердженнях має бути певна повторюваність, ці ворота прийому точно повторюються, просто у мене немає опорної точки, навіть жодної.
There must be some repeatability in these confirmations, these reception gates are definitely repeated, I just don't have an anchor point, not even one.
Powtarzalnosc jakąś musi być w tych potwierdzeniach te bramki ich odbioru napewno się powtarzaj niemam tylko punktu zaczepienia żadnego nawet
А мене ці ковбаски Spicity так заблокували, що я не можу зайти в чат навіть на телефоні, та й сенсу в цьому немає, тому що через деякий час вони перестали розуміти інші мови, крім рідної російської.
And these Spicity sausages blocked me so much that I can't access the live chat even on my phone, and there's no point in it because after some time they stopped understanding languages other than their native Russian.
A te kiełbasy ze spicity to mnie poblokowaly tak że nie wejdę na liveczat nawet na moim telefonie zresztą niema poco bo oni przestali po pewnym czasie rozumieć po innym języku niż ich ojczystysty rosyjski.
У цих підтвердженнях має бути певна повторюваність, ці ворота прийому точно повторюються, просто у мене немає опорної точки, навіть жодної.
There must be some repeatability in these confirmations, these reception gates are definitely repeated, I just don't have an anchor point, not even one.
Powtarzalnosc jakąś musi być w tych potwierdzeniach te bramki ich odbioru napewno się powtarzaj niemam tylko punktu zaczepienia żadnego nawet
Що ж, коли справа доходить до розуміння, я повинен визнати, що я справді не розумію значення цієї публікації. 🙁.
Чи можете ви спробувати це якось інакше, будь ласка?
Well, when it comes to understanding, I have to admit that I truly do not understand the meaning of this post. 🙁.
Can you try that somehow differently, please?
А мене ці ковбаски Spicity так заблокували, що я не можу зайти в чат навіть на телефоні, та й сенсу в цьому немає, тому що через деякий час вони перестали розуміти інші мови, крім рідної російської.
And these Spicity sausages blocked me so much that I can't access the live chat even on my phone, and there's no point in it because after some time they stopped understanding languages other than their native Russian.
A te kiełbasy ze spicity to mnie poblokowaly tak że nie wejdę na liveczat nawet na moim telefonie zresztą niema poco bo oni przestali po pewnym czasie rozumieć po innym języku niż ich ojczystysty rosyjski.
Ну, я б сказав, що ніхто ніколи не помиляється зі скаргою.
Я цілком переконаний; тобі може знадобитися допомога. - якщо ви згодні, скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/complaints/createaaa
Надішліть безкоштовну скаргу на казино та спробуйте пояснити проблему якнайкраще. Після розгляду скарги наші фахівці спробують підтримати вас.
Як вам це звучить?
Well, I'd say one never makes a mistake with a complaint.
I'm quite convinced; you could use some help. - if you agree, kindly use this link: https://casino.guru/complaints/createaaa
Submit a free-of-charge complaint against the casino, and try to explain the problem as best you can. After the complaint is reviewed, our specialists will try to support you.
How does it sound to you?
Відверто кажучи, простої відповіді на ваше запитання немає, оскільки процес виведення коштів іде паралельно з верифікацією або перевіркою безпеки. Бажаний варіант оплати також може вплинути на його швидкість.
Щоб отримати більш конкретні відповіді, зверніться до казино. Ось для чого існує підтримка. 😉
Ти повідомиш мені, як все пройшло? Просто щоб переконатися, що все гаразд, знаєте.
Frankly, there is no simple answer to your question since the withdrawal process goes hand in hand with verification or a security check. The preferred payment option might also affect its speed.
For more concrete answers, please reach out to the casino. This is what support is there for. 😉
Will you let me know how it went? Just to be sure all is well, you know.
Привіт
Я намагався протягом 2 місяців пройти перевірку, щоб вивести виграші з цього сайту. Чи вдається комусь ще пройти перевірку та фактично вийти з цього сайту в Новій Зеландії
Hi
I have tried for 2 months to be verified to withdraw winnings from this site. Does anyone else manage to get verified and actually withdraw from this site in NZ
Привіт, 2 місяці - це досить довго для верифікації та виведення грошей. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити цей процес.
Однак що заважає перевірити? Казино дало вам якусь причину чи в чому проблема? Чи можете ви розповісти мені про це трохи більше?
Я буду чекати вашої відповіді.
Hello, 2 months is quite a long time to verify and withdraw money. We give casinos 14 days to sort out this process.
However, what's preventing you from verifying ? Did the casino give you any reason or what is the issue ? Can you tell me a little more about it ?
I'll be waiting for your answer.
Це зі спін-сіті.
Вони хочуть зробити селфі з обома дебетовими картками Visa, які використовувалися для внесення коштів, а також моїми банківськими виписками, доказами моїх рахунків, рахунками за комунальні послуги, які вони не приймали, тарифами за електроенергію чи телефонним рахунком. Мої водійські права. Також. Я надіслав близько 25 селфі з листівками. Я навіть зробив деякі професійно, за що заплатив. Нарешті вони прийняли одну з карток. Дебетові картки NZ bnz та anz visa здебільшого приймають міжнародні платежі, і я попросив їх потурбуватися про мій bnz, але вони наполягають, що мають перевірити обидві картки. Мою картку kiwibank перевірено. Я не можу навіть спробувати зняти кошти, доки не буде перевірено. Я не знаю, що тепер робити.
It's with spin city.
They want selfies with both visa debit cards inhave used to deposit, also my bank statements,proof of my accounts,utilities bills they didn't accept rates power or phone bill. My drivers licence. Also. I have sent about 25 selfie holding my cards. I even got some done professionally that I paid for. They finally accepted one of the cards. NZ bnz and anz visa debit cards do most accept international payments and I have asked them to foot bother with my bnz but they insist they must verify both cards. My kiwibank card has been verified. I cant even try to withdraw until verified. I am at a loss what to do now.
Розумію.
Наразі ми маємо з’ясувати, що не так з усіма документами чи фотографіями, які ви надали, але також не були прийняті – наразі вони відсутні, щоб пройти перевірку.
Чи можете ви самостійно скласти такий список? Якщо ні, спробуйте уточнити це у служби підтримки казино.
Після цього я б сказав, що ми повинні спробувати розробити список крок за кроком.
Що ти думаєш?
I see.
For now, we have to find out what is wrong with all the documents or photos you've provided so far but also have not been accepted - are currently missing in order to pass the verification.
Can you assemble such a list on your own? If not, please try to clarify this with the casino support.
After that, I'd say we should try to work the list out step by step.
What do you think?
Я надіслав стільки. Thry прийняв мій kiwibank нарешті після приблизно 25 разів. Але не прийме bnz.
BNZ NZ не приймає міжнародні платежі, тому це не актуально. У них є всі мої виписки з банківського рахунку, мій телефон, тарифи та електрорахунки. Мої водійські права. Вони просто продовжують говорити, що це не перевірено, завжди ще одне виправдання.
I have sent so many. Thry accepted my kiwibank one finally after about 25 times. But won't accept the bnz .
BNZ NZ do not accept international payments so its not relevant. They have all.my bank statements my phone ,rates and power accounts. My drivers licence. They just keep saying it's not verified always another excuse.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.