ФорумКазиноSpinCity Casino - загальне обговорення

SpinCity Casino - загальне обговорення

1 рік тому від schmaddo0815
|
8042 переглядів 49 відповідей |
|
1 23
1 рік тому
Тут ви можете обговорити SpinCity Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
schmaddo0815
1 рік тому

Я бачу, що це погано з вашої точки зору, але підтвердження депозиту зазвичай вимагається як частина перевірки. На мій погляд, доказ ще не затверджено, чи не так?

Будь ласка, коли ви це надіслали?



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, хлопці, я вперше граю на Spin City. Перше зняття $9000 NZD. Вони не надсилають мені жодних форм підтвердження, чекали з 12 числа, тепер 14 числа. Чи варто мені хвилюватися? Їхня команда підтримки відстой

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, хлопці, ви отримали мій останній пост?

Автоматичний переклад.
Amyzx
1 рік тому

Привіт, ми отримали ваш попередній пост. Я хотів би почати з того, що такі ситуації не приємні нікому з нас, і я вважаю це правильним вчинком – подати скаргу . Я бачив, що це ваше перше зняття коштів, і це також досить дивно, якщо казино не попросило вас нічого з цим зробити.

Проте відразу панікувати не варто, адже обліковий запис розслідується. Звичайно, що стосується перевірки, я не вважаю, що це професійно для казино діяти так, як це було в цьому випадку. Я очікував, що вони будуть більш корисними. Казино повідомило вам, що тепер ви просто повинні чекати, і ви ще нічого нового не дізналися?

У цій ситуації, звичайно, важко зберігати холоднокровність, але поки казино перевірить ваш рахунок і документи, я сподіваюся, що все вирішиться успішно.

Не могли б ви підтримувати зв’язок із нами та повідомляти нам про розвиток справи? Ми будемо вдячні, і гравці також зможуть побачити, як просувається скарга.

А поки бажаю тобі міцних нервів.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт! Цікаво, як тільки я отримав відповідь, вони попросили документи для підтвердження. Тепер я надіслав підтвердження банку та картки для депозиту. Водійські права та селфі.. Я не можу завантажити PDF-файл, щоб підтвердити адресу адреси..Я запитав, як мені це надіслати, оскільки вони не приймають PDF. Очікування від них відповіді... на 100% буде тримати вас в курсі 🙂 боже боже, це так страшно. Ніколи не доводилося стільки гнатися чи доводити.

Автоматичний переклад.
Amyzx
1 рік тому

Чудово, добре, що казино вжило заходів для підтвердження вашого облікового запису. Також розумно, що ви одразу запитали, як ще можна надсилати документи, оскільки ви сказали, що вони не приймають PDF-файли.

У всякому разі, обов'язково напишіть, якщо буде щось нове, бо мені теж цікаво, як все вийде в кінці. Сподіваюся, що це буде позитивно, звичайно.

Удачі 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Все ще тривають віки..надіслав стільки форм перевірки та все ще чекає. Вони продовжують відмовляти їм навіть у моїх фотографіях, на яких я тримаю своє посвідчення особи та банківську картку… здається будь-яким приводом не платити

Автоматичний переклад.
Amyzx
1 рік тому

З вашої скарги я помітив, що завантажені документи незрозумілі для казино. Чи сказали в казино, що це головна причина, чому вони відхиляють ваші документи?

Однак, хоча це процес, який займає більше часу, найкраще було б співпрацювати з казино, навіть якщо це виснажливо.

Крім того, мені цікаво, куди ще надсилати документи, якщо електронною поштою це небезпечно. 🤔

Мені цікаво подивитися, як усе це обернеться в кінці.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Гей, так, вони вважають, що недостатньо чітко, що неправда. У мене на ньому моє обличчя, повне водійське посвідчення та фотографія на спині. Я надсилав це 3 рази, тепер вони справді просто шукають привід не підтвердити мене. Наскільки я бачу, фотографії хороші, ви можете чітко бачити адресу моєї фотографії та номер водійського посвідчення. Я роблю все можливе, щоб співпрацювати з ними, але це біль, що незалежно від того, що я роблю чи скільки доказів це крило відхилено. Навіть надіслав фотографії задньої та передньої сторони ліцензії на повний екран і свердло відхилено

Автоматичний переклад.
Amyzx
1 рік тому

Я повністю розумію ваше розчарування в цій ситуації. Я не знаю, чого ще хоче казино в цьому випадку.

Однак, як я вже згадував, найкраще продовжувати співпрацю з казино та оновлювати свою скаргу та, можливо, нас на форумі про нові речі.

Мені цікаво подивитися, як це розвиватиметься далі. Дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
schmaddo0815
1 рік тому

О ні! Сподіваюся, мені пощастить, усе це лякає, особливо кількість речей, які мені довелося надіслати, вони не полегшують


Автоматичний переклад.
schmaddo0815
1 рік тому

Звичайно, це був неприємний процес, але врешті-решт ви можете повідомити про це позитивно, я не правий? Я сподіваюся, що у випадку з Amyzx буде такий же щасливий кінець. Хоча я не знаю, чи можу я сказати, що радий, якщо гравець переживає такі проблеми. 🤔

У будь-якому випадку, зустріч з гравцем, який мав справу з чимось подібним у минулому, може бути принаймні трохи заспокоєним.

Сподіваюся, що ця конкретна справа не затягнеться так довго і все буде добре.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Вони перевірили мене, але сказали, що можуть знадобитися додаткові документи для зняття, ми побачимо.

Автоматичний переклад.
Amyzx
1 рік тому

Крок за кроком, я сподіваюся, ми дійдемо до успішного кінця. Схрещуємо пальці 🤞😊

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вважаю цей сайт досить складним. Процес відкликання — це тривалий процес перевірки, який тривав від 24 до 48 годин, щоб отримати відповідь кілька разів. Найкращий варіант – переглянути чат, там інформація сильно відрізняється від електронної пошти. Перше зняття 12 днів для перевірки, а потім оброблено як успішне. Як тільки він був знятий з мого рахунку в казино, він був у моєму банку. Мій другий запит на зняття коштів був рівно через 22 дні після першого, і мені ще потрібно було підтвердити свій рахунок. Чого я не отримую, це те, що вони просять у мене докази того, що вони вже мали після першого зняття коштів. Та сама картка, яка використовується для внесення грошей, тому не знаю, чому вони будуть раді прийняти гроші, але не внести на неї. Я чекав 14 тижнів після того, як було схвалено перевірку та гроші зійшли з мого рахунку в казино. Тепер мені сказали, що я можу скасувати свій запит. Я намагався дізнатися причину затримки, і мені сказали те ж саме. «Він обробляється, коли він зміниться на успішний, я його отримаю. Немає дат і часових рамок. Просто ще чекаю.

Загалом цей веб-сайт підведений постачальником послуг. Коли я запитав, у чому проблема з моїм вибором вилучення. Раптом вони не можуть розкрити цю інформацію. Чому перший раз немає проблем, але є другий раз.

Єдина гра, в яку я граю, це гра в очікування.

Автоматичний переклад.
CriticNZ
1 рік тому

Здається, вони продовжують застосовувати ті самі процедури, що й місяць чи близько того тому. Я говорю про попередню публікацію в цій темі: «Вони перевірили мене, але сказали, що, можливо, знадобляться додаткові документи для виведення коштів, ми побачимо…».

А коли більше документів немає, почнемо спочатку, так? Чесно кажучи, я не розумію. Менеджери казино повинні знати, що такий рівень бюрократії зрештою обернеться проти них.

Дякуємо, що поділилися досвідом. Я сподіваюся, що хтось реорганізує робочий процес, щоб залишити гравців задоволеними в майбутньому.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт Для тих, хто грає в казино spin city, який середній час очікування для виведення коштів?

Автоматичний переклад.
tftcosta
1 рік тому

Привіт! Хоча я не маю чіткої відповіді, я б порадив вам переглянути наші відгуки користувачів або скарги , які відображають реальний досвід гравців і можуть допомогти вам у вирішенні інших гравців, тому ви можете отримати цю інформацію як Ну. Звичайно, я також був би радий, якби хтось дав вам пораду від гравців, які зараз тут грають.

Однак ви запитуєте, тому що хочете пограти тут і дізнатися щось заздалегідь? Я бачив індекс безпеки казино , і він не такий високий, тому не забудьте отримати деяку інформацію, перш ніж робити депозит тут. Удачі вам у виборі.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я запитував, тому що чекав на зняття. Але, чесно кажучи, я здався і врешті-решт закрив свій обліковий запис.

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого