1 рік тому
Тут ви можете обговорити SpinCity Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я бачу, що це погано з вашої точки зору, але підтвердження депозиту зазвичай вимагається як частина перевірки. На мій погляд, доказ ще не затверджено, чи не так?
Будь ласка, коли ви це надіслали?
I see it sucks from your point of view, but proof of deposit is usually required as a part of the verification. The way I see it, the proof has not yet been approved, right?
When did you send that, please?
Привіт, хлопці, я вперше граю на Spin City. Перше зняття $9000 NZD. Вони не надсилають мені жодних форм підтвердження, чекали з 12 числа, тепер 14 числа. Чи варто мені хвилюватися? Їхня команда підтримки відстой
Hi guys this is my first time playing on spin city. First withdrawal $9000 NZD. They won’t send me any verification forms , have waited since the 12th,now 14th. Should I be worried? Their support team sucks
Привіт, ми отримали ваш попередній пост. Я хотів би почати з того, що такі ситуації не приємні нікому з нас, і я вважаю це правильним вчинком – подати скаргу . Я бачив, що це ваше перше зняття коштів, і це також досить дивно, якщо казино не попросило вас нічого з цим зробити.
Проте відразу панікувати не варто, адже обліковий запис розслідується. Звичайно, що стосується перевірки, я не вважаю, що це професійно для казино діяти так, як це було в цьому випадку. Я очікував, що вони будуть більш корисними. Казино повідомило вам, що тепер ви просто повинні чекати, і ви ще нічого нового не дізналися?
У цій ситуації, звичайно, важко зберігати холоднокровність, але поки казино перевірить ваш рахунок і документи, я сподіваюся, що все вирішиться успішно.
Не могли б ви підтримувати зв’язок із нами та повідомляти нам про розвиток справи? Ми будемо вдячні, і гравці також зможуть побачити, як просувається скарга.
А поки бажаю тобі міцних нервів.
Hi, we got your previous post. I would like to start by saying that situations like this are not pleasant for any of us, and I think it's the right thing to do to file a complaint. I have seen that this is your first withdrawal and it is also quite strange if the casino did not ask you to do anything with it.
However, there is no need to panic right away, as the account is under investigation. Of course, as far as verification is concerned, I don't think it's professional for a casino to proceed as it did in this case. I would have expected them to be more helpful. The casino has told you that now you just have to wait and you haven't learned anything new yet ?
It's certainly difficult to keep a cool head in this situation, but as long as the casino verifies your account and documents, I hope everything will be resolved happily.
Could you keep in touch with and update us as the case develops ? We would be grateful and the players will also be able to see how the complaint is progressing.
In the meantime, I wish you good nerves.
Привіт! Цікаво, як тільки я отримав відповідь, вони попросили документи для підтвердження. Тепер я надіслав підтвердження банку та картки для депозиту. Водійські права та селфі.. Я не можу завантажити PDF-файл, щоб підтвердити адресу адреси..Я запитав, як мені це надіслати, оскільки вони не приймають PDF. Очікування від них відповіді... на 100% буде тримати вас в курсі 🙂 боже боже, це так страшно. Ніколи не доводилося стільки гнатися чи доводити.
Hey ya!! Funny as soon as I got a response they asked me for verification documents. Now I’ve sent proof of bank and card for deposit. Drivers license and selfie.. I can’t upload a PDF From to prove address address..have asked they how I send this as they won’t accept PDF. Waiting on a reply from them.. will 100% keep you updated 🙂 omg this is so scary though. Never had to chase or prove this much.
Чудово, добре, що казино вжило заходів для підтвердження вашого облікового запису. Також розумно, що ви одразу запитали, як ще можна надсилати документи, оскільки ви сказали, що вони не приймають PDF-файли.
У всякому разі, обов'язково напишіть, якщо буде щось нове, бо мені теж цікаво, як все вийде в кінці. Сподіваюся, що це буде позитивно, звичайно.
Удачі 🙂
Great, so it's good that the casino has taken steps to verify your account. It's also reasonable that you immediately asked how else you can send documents, since you say they don't accept PDFs.
Anyway, be sure to write if there is anything new, because I am also curious how it will all turn out in the end. I hope it will be positive, of course.
Good luck 🙂
Все ще тривають віки..надіслав стільки форм перевірки та все ще чекає. Вони продовжують відмовляти їм навіть у моїх фотографіях, на яких я тримаю своє посвідчення особи та банківську картку… здається будь-яким приводом не платити
Still taking ages..sent so many forms of verification in and still waiting. They keep rejecting them even photos of me holding my ID and Bank card…seems like any excuse to not pay
З вашої скарги я помітив, що завантажені документи незрозумілі для казино. Чи сказали в казино, що це головна причина, чому вони відхиляють ваші документи?
Однак, хоча це процес, який займає більше часу, найкраще було б співпрацювати з казино, навіть якщо це виснажливо.
Крім того, мені цікаво, куди ще надсилати документи, якщо електронною поштою це небезпечно. 🤔
Мені цікаво подивитися, як усе це обернеться в кінці.
I noticed from your complaint that the uploaded documents are not clear for the casino. Did the casino say that this is the main reason why they reject your documents ?
However, even though it is a process that takes longer, it would be best to cooperate with the casino, even though it is exhausting.
Additionally, I wonder where else you should send the documents if via email it is dangerous. 🤔
I'm curious to see how this whole thing turns out in the end.
Гей, так, вони вважають, що недостатньо чітко, що неправда. У мене на ньому моє обличчя, повне водійське посвідчення та фотографія на спині. Я надсилав це 3 рази, тепер вони справді просто шукають привід не підтвердити мене. Наскільки я бачу, фотографії хороші, ви можете чітко бачити адресу моєї фотографії та номер водійського посвідчення. Я роблю все можливе, щоб співпрацювати з ними, але це біль, що незалежно від того, що я роблю чи скільки доказів це крило відхилено. Навіть надіслав фотографії задньої та передньої сторони ліцензії на повний екран і свердло відхилено
Hey yeah they reckon not clear enough which isn’t true I have my face in it and full drivers license and pic of the back. I’ve sent this 3 times now they really are just looking for an excuse to not verify me. The photos are fine from what I can see you can see address my photo and drivers licence number clear. I’m doing all I can to corporate with them but it’s a pain that no matter what I do or how much proof it’s wing rejected. Even sent photos of the license back and front full screen photo and drill rejected
Я повністю розумію ваше розчарування в цій ситуації. Я не знаю, чого ще хоче казино в цьому випадку.
Однак, як я вже згадував, найкраще продовжувати співпрацю з казино та оновлювати свою скаргу та, можливо, нас на форумі про нові речі.
Мені цікаво подивитися, як це розвиватиметься далі. Дайте нам знати.
I completely understand your frustration in this situation. I don't know what more the casino would want in this instance.
However, as I mentioned, the best thing to do is to continue to cooperate with the casino and update your complaint and possibly us on the forum about new things.
I'm curious to see how this will develop further. Let us know.
О ні! Сподіваюся, мені пощастить, усе це лякає, особливо кількість речей, які мені довелося надіслати, вони не полегшують
Oh no! Hope there’s some luck for me, the whole thing is scary especially the amount of stuff I’ve had to send in they don’t make it easy
Звичайно, це був неприємний процес, але врешті-решт ви можете повідомити про це позитивно, я не правий? Я сподіваюся, що у випадку з Amyzx буде такий же щасливий кінець. Хоча я не знаю, чи можу я сказати, що радий, якщо гравець переживає такі проблеми. 🤔
У будь-якому випадку, зустріч з гравцем, який мав справу з чимось подібним у минулому, може бути принаймні трохи заспокоєним.
Сподіваюся, що ця конкретна справа не затягнеться так довго і все буде добре.
It was certainly not a pleasant process but in the end you can report it positively, am I wrong ? I hope that the case of Amyzx will have the same happy ending. Although I don't know if I can say happy if a player goes through such problems. 🤔
Anyway, it can be at least a bit reassuring to come across a player who has dealt with something similar in the past.
I hope that this particular case will not drag on so long and everything will be fine.
Вони перевірили мене, але сказали, що можуть знадобитися додаткові документи для зняття, ми побачимо.
They have verified me but said may need additional documents for withdrawal we will see..
Крок за кроком, я сподіваюся, ми дійдемо до успішного кінця. Схрещуємо пальці 🤞😊
Step by step I hope we will get to a successful end. Fingers crossed 🤞😊
Я вважаю цей сайт досить складним. Процес відкликання — це тривалий процес перевірки, який тривав від 24 до 48 годин, щоб отримати відповідь кілька разів. Найкращий варіант – переглянути чат, там інформація сильно відрізняється від електронної пошти. Перше зняття 12 днів для перевірки, а потім оброблено як успішне. Як тільки він був знятий з мого рахунку в казино, він був у моєму банку. Мій другий запит на зняття коштів був рівно через 22 дні після першого, і мені ще потрібно було підтвердити свій рахунок. Чого я не отримую, це те, що вони просять у мене докази того, що вони вже мали після першого зняття коштів. Та сама картка, яка використовується для внесення грошей, тому не знаю, чому вони будуть раді прийняти гроші, але не внести на неї. Я чекав 14 тижнів після того, як було схвалено перевірку та гроші зійшли з мого рахунку в казино. Тепер мені сказали, що я можу скасувати свій запит. Я намагався дізнатися причину затримки, і мені сказали те ж саме. «Він обробляється, коли він зміниться на успішний, я його отримаю. Немає дат і часових рамок. Просто ще чекаю.
Загалом цей веб-сайт підведений постачальником послуг. Коли я запитав, у чому проблема з моїм вибором вилучення. Раптом вони не можуть розкрити цю інформацію. Чому перший раз немає проблем, але є другий раз.
Єдина гра, в яку я граю, це гра в очікування.
I find this site quite difficult to deal with. Withdrawal process is lengthy verification was anywhere from 24-48 hours for a response back n Forth multiple times. The best option is to go through the chat there information is very different to the emails. First withdrawal 12 days to verify then processed to successful. As soon as it was out of my casino account it was in my bank. My second withdrawal request was exactly 22 days from the first and I still had to verify my account. What I don't get is they ask me for proof of what they already had from the first withdrawal. Same card used to deposit money, so not sure why they'd be happy to accept money but not deposit into it. I've waited 14 weeks so far after verification was approved and money left my casino account. Now I get told I can cancel my request. I tried to get a reason for the delay and get told the same thing. "It is processing when it changes to successful I'll get it. No dates or timeline given. Just more waiting.
All in all this website is let down by there service provider. When I asked what the problem was with my withdrawal choice. All of a sudden they can't disclose this information. Why no problem first time but there is second time.
The only game I'm playing is the waiting game.
Здається, вони продовжують застосовувати ті самі процедури, що й місяць чи близько того тому. Я говорю про попередню публікацію в цій темі: «Вони перевірили мене, але сказали, що, можливо, знадобляться додаткові документи для виведення коштів, ми побачимо…».
А коли більше документів немає, почнемо спочатку, так? Чесно кажучи, я не розумію. Менеджери казино повинні знати, що такий рівень бюрократії зрештою обернеться проти них.
Дякуємо, що поділилися досвідом. Я сподіваюся, що хтось реорганізує робочий процес, щоб залишити гравців задоволеними в майбутньому.
Seems like they keep applying the same procedures as a month or so ago. I'm talking about the previous post in this thread saying "They have verified me but said may need additional documents for withdrawal we will see.."
And when there are no further documents, let's start over, right? Honestly, I don't get it. The casino managers must know this level of bureaucracy will eventually turn against them.
Thank you for sharing your experience. I hope someone will reorganize the workflow to leave players satisfied in the future.
Привіт! Хоча я не маю чіткої відповіді, я б порадив вам переглянути наші відгуки користувачів або скарги , які відображають реальний досвід гравців і можуть допомогти вам у вирішенні інших гравців, тому ви можете отримати цю інформацію як Ну. Звичайно, я також був би радий, якби хтось дав вам пораду від гравців, які зараз тут грають.
Однак ви запитуєте, тому що хочете пограти тут і дізнатися щось заздалегідь? Я бачив індекс безпеки казино , і він не такий високий, тому не забудьте отримати деяку інформацію, перш ніж робити депозит тут. Удачі вам у виборі.
Hi, even though I don't have a clear answer, I would advise you to check our user reviews or complaints, which reflect real experiences of players and could help you in what other players are solving and therefore you might get to this information as well. Of course, I would also be glad if someone could give you some advice from the players who are currently playing here.
However, are you asking because you would like to play here and find out something beforehand ? I've seen the casino's safety index and it's not that high, so be sure to get some information before you deposit here. Good luck with your choice.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.