ФорумКазиноSpinch Casino - загальне обговорення

Spinch Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

9 міс. тому від lisabernstein83
|
5132 переглядів 42 відповідей |
|
1 2 3
lisabernstein83
9 міс. тому

Вони скасовували мої зняття коштів після того, як вони були оброблені, якщо я скаржився або сумнівався в чомусь. Що, на мою думку, справді біда, це те, що якщо він був оброблений, це має означати, що він проходить через банківські шляхи, і завершиться успішним надходженням грошей на мій рахунок.

Той факт, що вони можуть передзвонити, і це миттєво повертається в мій обліковий запис, говорить мені, що насправді це ніколи не обробляється

Вони просто кажуть це, не маючи наміру дати мені гроші, які я можу зняти. Їхня мета — сподіватися, що я зіграю в неї після того, як вона повернеться на мій обліковий запис. Жоден процес виведення коштів не повинен бути настільки складним

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я використовую банківський переказ. Раніше це було кілька разів за допомогою двох різних карток. Мій платіж сказано, що його оброблено, але це було сказано багато разів протягом останніх двох тижнів, лише для того, щоб вони скасували його через кілька днів. Основна тактика зупинки

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт. Отже, якщо я правильно розумію, у вас ніколи не було жодного успішного виведення коштів у цьому казино, це правильно? У такому випадку, я вважаю, скарга справді була б на місці, як уже згадував Яро. Вам так не здається? 🤔

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вже минуло 9 днів. Крім того, я боюся вимагати більше зняття інших моїх виграшів, тому що коли я прошу більше, іноді все скасовується.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт. Так, мабуть, краще почекати, як піде виведення коштів, на яке ви очікуєте, а потім запросити ще одне. Також давайте не забувати про ліміти зняття коштів, чи не так? Сподіваюся, все буде добре і не потрібно буде скаржитися. Будь ласка, тримайте нас в курсі, і ми будемо тут готові допомогти, якщо вам це потрібно.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт,


як пройшли ваші платежі? Ви отримали свої гроші? Я там у схожій ситуації.

Автоматичний переклад.
lisabernstein83
8 міс. тому

Привіт,

Ви отримали свої гроші? Я там у схожій ситуації.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт,


як пройшли ваші платежі? Ви отримали свої гроші? Я там у схожій ситуації.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, судячи з того, що я бачив, у вас така ж ситуація, тож ви також чекаєте на зняття коштів, так? Як довго ви чекали? У вас є перевірений рахунок казино?

Я також бачив, що у вас є скарга, яка очікує на розгляд , тож якщо ви чекаєте 14 днів і нічого не вирішується, наша команда втрутиться та спробує допомогти.

Сподіваємося, що в цьому не буде необхідності, і ви отримаєте свої гроші швидше.

Буду чекати оновлення.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Дуже-дуже хороше казино

Автоматичний переклад.
rokselakamila
7 міс. тому

Привіт, що для вас хорошого в цьому казино? Вас щось особливо вразило? 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я не хочу давати жодної зірки, але я повинен це зробити. Я виграв 1 тисячу, коли я намагався зняти свої гроші, вони скасовували його 5 разів, вони просили мене спробувати інший метод і знову внести 20 євро 3 рази, мені довелося зробити це з інших банківських рахунків, тому я втратив 60 євро даремно, і я все ще чекаю своїх 1k іншого дня, вони надсилають мені електронний лист, що вони надсилають мої гроші, і я повинен запитати у свого банку додаткову інформацію. Я запитав свій банк, і вони сказали мені, що Spinch не надсилає гроші коли я знову розмовляю зі Спінчем, вони сказали мені, що мені знову потрібно чекати додаткової інформації, вони весь час брешуть, я думаю, що мої гроші закінчилися, я їх ніколи не отримую, тому НЕ ГРАЙТЕ В КАЗИНО SPINCH, ПОМРІТЬ БРЕХУЮЧИ, І ВИ НЕ ОТРИМАЄТЕ З НИХ ЖОДНОГО ЦЕНТА . сьомий день вони сказали мені, що ми надсилаємо ваші гроші у ваш банк, але тепер їх знову відхилено, і мої гроші не в моєму банку, а на балансі казино, чи може хтось мені допомогти, я хочу повернути свої гроші.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

вони весь час говорять мені щось інше. Зараз на нашому сайті виникають технічні проблеми, і ми вирішимо їх якомога швидше. Наберіться терпіння, ваші гроші будуть у порядку.

ось що вони зараз розповідають

це брехня, люди тут не грають

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

і тепер це моя проблема. Я зателефонував у свій банк, і вони сказали мені, що spinch ніколи не надсилає гроші. Я пробую це з 3 різними банківськими рахунками та 1 кредитною карткою. Я дзвонив у всі банки, усі банки кажуть мені, що spinch ніколи не надсилає вам CENT, не вірте їм і не грайте тут, вам не платять


Скасування відбувається з боку вашого платіжного процесора, це не проблема нашого сайту. Ваш запит передано в інший відділ, ми намагаємося вирішити вашу проблему якомога швидше.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Перепрошую, я помилився. Ваш метод оплати, на який ви намагаєтеся зняти кошти, скасував ваше зняття. Зачекайте, ваш запит переслано.

вони навіть не знають, що сказати, коли ви говорите про відгуки, я сказав їм публікувати щодня 5 відгуків, доки я не отримаю свої гроші

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт всім.


Якщо ви шукаєте казино для задоволення, це не те.


Повірте мені, яке б бажання у вас не було, варто уникати страждань і тактики, яку ви отримуєте від такого казино.


шукайте інших постачальників, вони брешуть, вони нечесні, вони не заслуговують на ваш бізнес, мій баланс впав з 500 до 300 за частку секунди, граючи по 3 долари за обертання, пішов у чат, вона каже, що я втратив це, я Мені подобається, як я можу програти 200 баксів за 1 секунду, граючи в обертання 3 доларів, тому вони вираховують і крадуть з вашого балансу, у них немає моралі, і є дуже багато кращих місць для вашого бізнесу, закрив там свій рахунок і сказав їм, що я це зроблю повідомте людину, тож якщо ви прочитаєте це, вийдіть із веб-переглядача та знайдіть кращий

Автоматичний переклад.
Saminr
7 міс. тому

Дякую за ваші публікації, і я сподіваюся, що ми зможемо допомогти вам вирішити цю проблему, яка виникла в цьому казино. Чи можу я запитати, коли саме було подано запит на зняття коштів і чи проходили ви через процес перевірки в цьому казино? Я просто намагаюся зрозуміти, що може спричинити цю затримку, або, як вам сказали, це може бути якась технічна проблема.🤷‍♀️ Будь ласка, надайте нам будь-яку інформацію, яку ви маєте, щоб ми мали шанс допомогти.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт всім.


Якщо ви шукаєте казино для задоволення, це не те.


Повірте мені, яке б бажання у вас не було, варто уникати страждань і тактики, яку ви отримуєте від такого казино.


шукайте інших постачальників, вони брешуть, вони нечесні, вони не заслуговують на ваш бізнес, мій баланс впав з 500 до 300 за частку секунди, граючи по 3 долари за обертання, пішов у чат, вона каже, що я втратив це, я Мені подобається, як я можу програти 200 баксів за 1 секунду, граючи в обертання 3 доларів, тому вони вираховують і крадуть з вашого балансу, у них немає моралі, і є дуже багато кращих місць для вашого бізнесу, закрив там свій рахунок і сказав їм, що я це зроблю повідомте людину, тож якщо ви прочитаєте це, вийдіть із веб-переглядача та знайдіть кращий

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Дозвольте запитати, чи повідомляли ви десь про цю проблему в казино? Можливо, ви просили казино надіслати вам історію вашої гри? Вони, безсумнівно, повинні бути в змозі надати це і перевірити, що саме там сталося, щоб ви могли довести все, що ви тут говорите. Хочете, щоб ми вам якось допомогли? Просто скажіть нам, будь ласка, чи ми можемо щось зробити. Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ні, я одразу закрив свій рахунок, ніколи більше не буду робити тут депозит… існує стільки кращих провайдерів і казино, ці хлопці також дуже тіньові, грайте десь, де вам із задоволенням виплатять гроші, досліджуйте більше та тримайтеся подалі цей, будь ласка

Автоматичний переклад.
moe99
7 міс. тому

На мій погляд, вони могли перевірити історію гри і з’ясувати, в чому проблема. Звичайно, це повністю залежить від вас, що ви будете робити, і дякую вам за те, що поділилися своїм досвідом, навіть якщо він був неприємним.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

привіт всім,


Мій обліковий запис повністю підтверджено, і минулого тижня я отримав виплату, яка надійшла на мій обліковий запис відразу після отримання підтвердження. Цього тижня я подав запит на ще одну виплату, яку було схвалено вчора, але моїх грошей досі немає на моєму рахунку. Після кількох запитань у казино мені щоразу говорили іншу річ. Я запитав у своєму банку, і Spinch точно не переказав гроші.


Як це може бути, що минулого разу воно було відразу, а не зараз? Якщо вони використовують миттєвий переказ, напевно він повинен бути там негайно? Можливо, звичайно, вони зробили це як звичайний трансфер.


Я хотів відкрити скаргу, але, на жаль, після 3-го запитання я перенаправляюся на порожню сторінку без "наступного запитання"


Я сподіваюся, що хтось тут може мені допомогти з цим.

Автоматичний переклад.
floriandieter
2 міс. тому

Привіт.

Я бачу, що ви успішно подали свою скаргу тут разом із нашою командою. Нік повідомив вам, що вони поки що не можуть втрутитися, оскільки ми даємо казино 14 повних днів для здійснення платежу.

Я сподіваюся, що ви зможете отримати його найближчим часом і не буде потрібно жодного втручання.

Можливо, у вас є якісь пояснення від казино щодо цієї затримки?

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Доброго ранку, Робін,

Служба підтримки електронною поштою написала мені таке: «З нашого боку ваше зняття схвалено й оброблено, а кошти перераховано на ваш рахунок. Зверніться до свого банку щодо цього запиту. Я також хотів би повідомити вам, що платіжні системи можуть приймати до 5 днів для обробки транзакцій».


На моє запитання про те, як його було заброньовано одразу минулого разу, я, звичайно, не отримав відповіді. Мій банк повідомляє мені, що гроші надіслано. Простою англійською мовою казино каже, що ми закінчили, все зроблено, розбирайтеся з банком. У банку кажуть, що нічого не відправляли, розберіться з ними.

Принаймні грошей поки що не надійшло.

Lg

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого