ФорумКазиноSpinch Casino - загальне обговорення

Spinch Casino - загальне обговорення

2 міс. тому від lisabernstein83
|
1970 переглядів 36 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Spinch Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 міс. тому

Я деякий час грав у казино Spinch. У мене ніколи не було проблем зі зняттям коштів. Нещодавно я отримав VIP-статус 6 рівня, який гарантує мені першочергове зняття коштів (зазвичай 2-3 дні). Однак з моїми останніми запитами на зняття коштів вони очікують на розгляд, і я постійно виправдовуюся, чому вони не виконуються. мій обліковий запис підтверджено, у мене ніколи не було проблем із зняттям великих коштів у минулому.


У мене було 4 зняття: $9000, $9000, $6000 і $1000. Потім, після певних перерахувань, мої зняття в розмірі 1000 доларів було оброблено, хоча більші суми були зроблені за кілька днів до цього. Я трохи занепокоєний тим, що не отримаю свої гроші, і мені дали відмову. Я намагаюся бути терплячим, але минув тиждень, і ніколи раніше це не тривало так довго.

Автоматичний переклад.
lisabernstein83
2 міс. тому

Привіт, я бачу, що ви опинилися в досить незавидній ситуації. З того, що я прочитав, я дізнався, що ваші зняття коштів очікують на розгляд, а ви досі нічого про них не дізналися. Крім того, чи сказали вам у казино, чому це так довго?

Проте це хороший знак, що у вас не було проблем у минулому, і я твердо вірю, що зрештою ви отримаєте свої гроші.

Якщо цього не станеться, ви можете зв’язатися з нами, і наша команда спробує вам допомогти. Важливо, що ми даємо казино 14 днів, щоб узгодити процес виведення грошей, тому, якщо до цього часу нічого не зміниться, повідомте нам про це.

Сподіваюся, ви зможете отримати свої гроші.

Я буду тримати кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ні, на жаль, вони просто кажуть мені, що це обробляється, але не пояснюють, чому це так довго. Ви чули про таке раніше? Якщо так - знаєте чому?


Також, за цих обставин, як довго триває найгірший сценарій?


Гаразд, почекаю два тижні і побачу 🙂

Автоматичний переклад.
lisabernstein83
2 міс. тому

Я перевірив, чи є у інших гравців досвід роботи з цим, але майже ніхто нічого не згадував про тривале виведення коштів. Тому я нічим не можу допомогти.

Щодо найгіршого сценарію, я не дуже впевнений. Оскільки ми надаємо казино 14 днів, якщо казино не зв’яжеться та не вирішить нічого, тоді є можливість подати скаргу. Наша команда намагатиметься допомогти, але, безумовно, потрібен час, щоб усе з’ясувати. Таким чином, часовий інтерфейс може бути набагато довшим.

У будь-якому разі слідкуйте за своїми зняттями, і, сподіваємось, незабаром з’явиться оновлення, і ви отримаєте свої гроші.

Я буду чекати вашої відповіді. Сподіваюсь на позитивний. 🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Що ж, у мене є невелике оновлення. На даний момент вони схвалили моє виведення 6000 доларів, але скасували всі інші. Тож я зміг отримати 6000 доларів, але вони скасували інші 18 000 доларів.


Тепер вони кажуть, що мій щоденний ліміт зняття становить 7500 доларів, щотижневий 15 000 доларів і щомісячний 30 000 доларів. Минулого тижня мій щоденний ліміт на зняття становив 15 000 доларів США, щотижневий ліміт – 30 000 доларів США та 90 000 доларів США на місяць. Тож, схоже, я повернувся на круги своя. (дивіться додане фото, щоб дізнатися більше про те, як вони повідомляють мені про мої ліміти зняття).


Я зробив новий запит на 7500 доларів США, і тепер чекаю, що станеться. Мені здається, вони роблять все, щоб я НЕ зміг вчасно забрати свої гроші.


file

Автоматичний переклад.
lisabernstein83
2 міс. тому

Хороша новина полягає в тому, що принаймні у вас є оновлення, і все просувається вперед.

Що стосується зняття 6000 доларів США, ви отримали їх на свій рахунок?

У списку лімітів я бачу, що у вас менше, ніж було раніше, але я не думаю, що зняття грошей займе стільки часу. Я бачив ліміти, коли гравці мали 500 доларів і вигравали 30 000 доларів, тож з моєї точки зору це все ще досить розумно.

Обов’язково дайте мені знати, чи отримали ви гроші та як відбувається ваше наступне вилучення.

Звичайно, я рекомендую нічого не робити з грошима, доки ви не знімете їх усі. Я знаю, що це буде не найкоротший час, але чим менше проблем, тим краще. 🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я намагався зняти 700 доларів. Це. Це було моє перше зняття коштів, уся моя перевірка вже була завершена. Це зайняло два з половиною дні, щоб навіть обробити виведення коштів, а зараз минуло 8 днів, і я нічого не отримав.

Вони стверджують, що зняти гроші можна миттєво за допомогою кредитної картки. Усі повідомлення були нечіткими, і вони просто сказали мені продовжувати чекати.

Сумніваюся, що взагалі щось від них отримаю

Автоматичний переклад.
shanehennessy85
2 міс. тому

Привіт. Ви випадково пробували перевірити це у свого платіжного постачальника? Можливо, проблема в їхньому кінці? 🤔 Відгуки деяких гравців, як ви, напевно, також бачили самі, описують проблеми, подібні до ваших. Чекали трохи довше, але в кінці отримали виплати. Тож будемо сподіватися, що і з вами все буде добре. Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна наша допомога, будь ласка, не соромтеся звертатися до нас. Наша команда зі скарг завжди готова допомогти.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Привіт Ромі

Нарешті вони зв’язалися зі мною після того, як я дійсно доводив свою думку, і сказали їм, що я залишив негативний відгук. Мені сказали, що виникла технічна проблема, і скасували зняття.

Вони запитали, чи можу я знову обробити своє зняття, використовуючи інший банківський рахунок для переказу коштів. Тож після запиту на нове зняття з іншої картки вони швидко обробили його. (Дивно, що коли я продовжував запитувати, що відбувається з першим, обробка все одно займала 2,5 дні, але тепер вони змогли зробити це миттєво).

Так що зараз, як я був протягом 8 днів, я чекаю в надії, що кошти потраплять на мій рахунок.

Автоматичний переклад.
shanehennessy85
2 міс. тому

Чудово, тому я вважаю це хорошим оновленням. Я просто хочу, щоб все закінчилося щасливо, і я буду задоволений. Будь ласка, повідомте нам, як це вийшло і чи отримали ви гроші.

Я буду чекати з нетерпінням. 😉

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я все ще не отримав нічого на свій рахунок. Я все ще дуже сумніваюся, що отримаю щось

Автоматичний переклад.
shanehennessy85
2 міс. тому

Новий тиждень звучить багатообіцяюче; є хороші новини щодо виплати, про яку варто поділитися?🤞🤞


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Для мене поки нічого. Я все ще чекаю, і мої зняття все ще очікують. Щоразу, коли я звертаюся, мені кажуть бути терплячими та повідомляють, що вони звернулися до свого фінансового відділу чи головного відділу. Але це лише схоже на обрив і тактику затримки платежів. Я просто хочу, щоб мої гроші були з ними закінчені. Я впевнений, що їм теж набридло, що я весь час пишу електронною поштою з проханням про оновлення.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Мене змусили виконати кілька різних запитів на зняття коштів. Часто вони отримують схвалення, а потім це проблема певного часу (безумовно не з мого боку, а з їхнього боку), і вони змушують мене зробити зовсім інше, використовуючи інший метод. У мене ніколи в житті не було такого жахливого моменту, коли я намагався відійти. Минуло два тижні, і вони тільки сьогодні вранці знову прийняли моє відкликання. Я надіслав разом близько 120 електронних листів туди й назад

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

О так, я теж! За останні пару тижнів я надіслав сотні електронних листів. Так розчаровує!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Для мене поки нічого. Я все ще чекаю, і мої зняття все ще очікують. Щоразу, коли я звертаюся, мені кажуть бути терплячими та повідомляють, що вони звернулися до свого фінансового відділу чи головного відділу. Але це лише схоже на обрив і тактику затримки платежів. Я просто хочу, щоб мої гроші були з ними закінчені. Я впевнений, що їм теж набридло, що я весь час пишу електронною поштою з проханням про оновлення.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я впевнений, що це неприємно для обох сторін, але якби я виграв гроші, я б також хотів знати, що з ними відбувається, тому шкода, що поки що нічого нового немає.

Проте як довго ви чекали, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Мене змусили виконати кілька різних запитів на зняття коштів. Часто вони отримують схвалення, а потім це проблема певного часу (безумовно не з мого боку, а з їхнього боку), і вони змушують мене зробити зовсім інше, використовуючи інший метод. У мене ніколи в житті не було такого жахливого моменту, коли я намагався відійти. Минуло два тижні, і вони тільки сьогодні вранці знову прийняли моє відкликання. Я надіслав разом близько 120 електронних листів туди й назад

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Хм, якщо минуло два тижні, а нічого нового не з’явилося, у вас є можливістьподати нам скаргу за цим посиланням , тому, якщо вам це цікаво, ви можете продовжувати. 2 тижні — це час, який ми даємо казино, щоб вирішити процес виведення коштів.

Однак який метод ви використовуєте зараз, коли казино рекомендує?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я використовую банківський переказ. Раніше це було кілька разів за допомогою двох різних карток. Мій платіж сказано, що його оброблено, але це було сказано багато разів протягом останніх двох тижнів, лише для того, щоб вони скасували його через кілька днів. Основна тактика зупинки

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Вже минуло 9 днів. Крім того, я боюся вимагати більше зняття інших моїх виграшів, тому що коли я прошу більше, іноді все скасовується.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого