9 міс. тому
Тут ви можете обговорити Spinch Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я деякий час грав у казино Spinch. У мене ніколи не було проблем зі зняттям коштів. Нещодавно я отримав VIP-статус 6 рівня, який гарантує мені першочергове зняття коштів (зазвичай 2-3 дні). Однак з моїми останніми запитами на зняття коштів вони очікують на розгляд, і я постійно виправдовуюся, чому вони не виконуються. мій обліковий запис підтверджено, у мене ніколи не було проблем із зняттям великих коштів у минулому.
У мене було 4 зняття: $9000, $9000, $6000 і $1000. Потім, після певних перерахувань, мої зняття в розмірі 1000 доларів було оброблено, хоча більші суми були зроблені за кілька днів до цього. Я трохи занепокоєний тим, що не отримаю свої гроші, і мені дали відмову. Я намагаюся бути терплячим, але минув тиждень, і ніколи раніше це не тривало так довго.
I’ve been a player with Spinch casino for a while. I’ve never had any problems with withdrawals. I’ve recently secured level 6 VIP status which guarantees me priority withdrawals (usually 2-3 days). However with my most recent withdrawal requests, they are pending and I’m kept given excuses as to why they’re not going through. my account is verified, I never had a problem with larger withdrawals in the past.
I had 4 withdrawals- $9000, $9000, $6000 and $1000. Then, after some back and forth, my $1000 withdrawal was processed even though the larger amounts were done days beforehand. I’m slightly concerned I’m not going to receive my money and I have been given the runaround. I’m trying to be patient but it’s been a week, and it’s never taken this long before.
Привіт, я бачу, що ви опинилися в досить незавидній ситуації. З того, що я прочитав, я дізнався, що ваші зняття коштів очікують на розгляд, а ви досі нічого про них не дізналися. Крім того, чи сказали вам у казино, чому це так довго?
Проте це хороший знак, що у вас не було проблем у минулому, і я твердо вірю, що зрештою ви отримаєте свої гроші.
Якщо цього не станеться, ви можете зв’язатися з нами, і наша команда спробує вам допомогти. Важливо, що ми даємо казино 14 днів, щоб узгодити процес виведення грошей, тому, якщо до цього часу нічого не зміниться, повідомте нам про це.
Сподіваюся, ви зможете отримати свої гроші.
Я буду тримати кулаки. 🤞
Hello, I see you find yourself in quite an unenviable situation. From what I've read I've learned that your withdrawals are pending and you still haven't learned anything more about them. Also, did the casino tell you why it's taking so long ?
However, it is a good sign that you have not had problems in the past and I firmly believe that you will get your money in the end.
If that doesn't happen, you can contact us and our team will try to help you. Importantly, we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process, so if nothing changes before then, let us know.
I hope you will be able to get your money.
I will keep my fingers crossed. 🤞
Ні, на жаль, вони просто кажуть мені, що це обробляється, але не пояснюють, чому це так довго. Ви чули про таке раніше? Якщо так - знаєте чому?
Також, за цих обставин, як довго триває найгірший сценарій?
Гаразд, почекаю два тижні і побачу 🙂
No, unfortunately they just keep telling me it’s being processed but no reason as to why it’s taking so long. Have you heard of this happening before? If so- do you know why?
Also- in these circumstances - how long is worst case scenario?
Okay, I’ll wait two weeks and see 🙂
Я перевірив, чи є у інших гравців досвід роботи з цим, але майже ніхто нічого не згадував про тривале виведення коштів. Тому я нічим не можу допомогти.
Щодо найгіршого сценарію, я не дуже впевнений. Оскільки ми надаємо казино 14 днів, якщо казино не зв’яжеться та не вирішить нічого, тоді є можливість подати скаргу. Наша команда намагатиметься допомогти, але, безумовно, потрібен час, щоб усе з’ясувати. Таким чином, часовий інтерфейс може бути набагато довшим.
У будь-якому разі слідкуйте за своїми зняттями, і, сподіваємось, незабаром з’явиться оновлення, і ви отримаєте свої гроші.
Я буду чекати вашої відповіді. Сподіваюсь на позитивний. 🙂
I checked if other players had any experience with it, but almost nobody mentioned anything about long withdrawals. So I can't help that much.
Regarding the worst case scenario, I'm not so sure. Since we give casinos 14 days, if the casino doesn't communicate and resolve anything then there is a possibility to file a complaint. Our team will try to help, but it would certainly take some time to investigate everything. So the time interface could be much longer.
Anyway, be sure to keep informed about your withdrawals and hopefully an update will come soon and you will get your money.
I will wait for your reply. I hope a positive one. 🙂
Що ж, у мене є невелике оновлення. На даний момент вони схвалили моє виведення 6000 доларів, але скасували всі інші. Тож я зміг отримати 6000 доларів, але вони скасували інші 18 000 доларів.
Тепер вони кажуть, що мій щоденний ліміт зняття становить 7500 доларів, щотижневий 15 000 доларів і щомісячний 30 000 доларів. Минулого тижня мій щоденний ліміт на зняття становив 15 000 доларів США, щотижневий ліміт – 30 000 доларів США та 90 000 доларів США на місяць. Тож, схоже, я повернувся на круги своя. (дивіться додане фото, щоб дізнатися більше про те, як вони повідомляють мені про мої ліміти зняття).
Я зробив новий запит на 7500 доларів США, і тепер чекаю, що станеться. Мені здається, вони роблять все, щоб я НЕ зміг вчасно забрати свої гроші.
Well, I do have a small update. As of now, they approved my $6000 withdrawal, but they cancelled all my other ones. So I was able to receive $6000 but they cancelled the other $18,000.
Now they're saying that my daily withdrawal limit is $7500, weekly $15,000 and monthly $30,000. When last week my daily withdrawal limit was $15,000, weekly $30,000 and monthly $90,000. So it looks like I'm back to square one. (see attached photo for details of them telling me my withdrawal limits).
I've made a new request for $7500 and now I'm waiting to see what happens. It seems to me they're doing everything to have me NOT be able to withdraw my money in a timely manner.
Хороша новина полягає в тому, що принаймні у вас є оновлення, і все просувається вперед.
Що стосується зняття 6000 доларів США, ви отримали їх на свій рахунок?
У списку лімітів я бачу, що у вас менше, ніж було раніше, але я не думаю, що зняття грошей займе стільки часу. Я бачив ліміти, коли гравці мали 500 доларів і вигравали 30 000 доларів, тож з моєї точки зору це все ще досить розумно.
Обов’язково дайте мені знати, чи отримали ви гроші та як відбувається ваше наступне вилучення.
Звичайно, я рекомендую нічого не робити з грошима, доки ви не знімете їх усі. Я знаю, що це буде не найкоротший час, але чим менше проблем, тим краще. 🙂
Well the good news is that at least you have an update and things have moved forward.
As for the $6000 withdrawal, did you get that into your account?
I can see in the limits list that you have less than you had before, but I don't think it will take that long to withdraw the money. I've seen limits where players had $500 and won $30,000, so this is still pretty reasonable from my point of view.
Definitely let me know if you got the money and how your next withdrawal is going.
Of course, I recommend not doing anything with the money until you have withdrawn it all. I know it won't be the shortest time, but the less problems the better. 🙂
Я намагався зняти 700 доларів. Це. Це було моє перше зняття коштів, уся моя перевірка вже була завершена. Це зайняло два з половиною дні, щоб навіть обробити виведення коштів, а зараз минуло 8 днів, і я нічого не отримав.
Вони стверджують, що зняти гроші можна миттєво за допомогою кредитної картки. Усі повідомлення були нечіткими, і вони просто сказали мені продовжувати чекати.
Сумніваюся, що взагалі щось від них отримаю
I tried to withdrawal $700. It. Was my first withdrawal, all my verification had already been completed. It took two and a half days to even process the withdrawal, and now a total of 8 days later and I'm yet to receive anything.
They claim it's instant via credit card to withdraw. All communications have been vague, and they basically just tell me to keep waiting.
I'm doubtful I will even get anything from them
Привіт. Ви випадково пробували перевірити це у свого платіжного постачальника? Можливо, проблема в їхньому кінці? 🤔 Відгуки деяких гравців, як ви, напевно, також бачили самі, описують проблеми, подібні до ваших. Чекали трохи довше, але в кінці отримали виплати. Тож будемо сподіватися, що і з вами все буде добре. Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна наша допомога, будь ласка, не соромтеся звертатися до нас. Наша команда зі скарг завжди готова допомогти.
Hello there. Have you tried to check it out with your payment provider, by any chance? Could the problem be at their end, perhaps? 🤔 The reviews from some players, as you have probably seen yourself as well, are describing similar issues to yours. They waited little longer, at the end, though, they have received the payments. So let's hope everything will be ok with yours, as well. If you feel, that you need our help, please do not hesitate to contact us. Our complaint team is always ready to help.
Привіт Ромі
Нарешті вони зв’язалися зі мною після того, як я дійсно доводив свою думку, і сказали їм, що я залишив негативний відгук. Мені сказали, що виникла технічна проблема, і скасували зняття.
Вони запитали, чи можу я знову обробити своє зняття, використовуючи інший банківський рахунок для переказу коштів. Тож після запиту на нове зняття з іншої картки вони швидко обробили його. (Дивно, що коли я продовжував запитувати, що відбувається з першим, обробка все одно займала 2,5 дні, але тепер вони змогли зробити це миттєво).
Так що зараз, як я був протягом 8 днів, я чекаю в надії, що кошти потраплять на мій рахунок.
Hello Romi
They got back to me finally after I really pushed my point, and told them I left a negative review. They told me there had been a technical issue, and cancelled the withdrawal.
They asked if I could process my withdrawal again using a different bank account to send the funds to. So after requesting a new withdrawal with a different card they quickly processed it. (Amazing that when I kept asking what was happening with the first one it still took 2.5 days to process, but now they were able to do it instantly).
So now like I have been for 8 days im waiting in hope that the funds will land in my account.
Чудово, тому я вважаю це хорошим оновленням. Я просто хочу, щоб все закінчилося щасливо, і я буду задоволений. Будь ласка, повідомте нам, як це вийшло і чи отримали ви гроші.
Я буду чекати з нетерпінням. 😉
Excellent, so I consider it a good update. I just want it to end happily and I'll be satisfied. Please let us know how it turned out and if you got the money.
I'll be waiting eagerly. 😉
Новий тиждень звучить багатообіцяюче; є хороші новини щодо виплати, про яку варто поділитися?🤞🤞
A new week sounds promising; any good news regarding the payout worth sharing?🤞🤞
Для мене поки нічого. Я все ще чекаю, і мої зняття все ще очікують. Щоразу, коли я звертаюся, мені кажуть бути терплячими та повідомляють, що вони звернулися до свого фінансового відділу чи головного відділу. Але це лише схоже на обрив і тактику затримки платежів. Я просто хочу, щоб мої гроші були з ними закінчені. Я впевнений, що їм теж набридло, що я весь час пишу електронною поштою з проханням про оновлення.
Nothing as of yet for me. I’m still waiting and my withdrawals are still pending. Anytime I reach out I’m told to be patient and that they’ve reached out their financial department or head department. But it just seems like a runaround and tactics to delay payments. I just want my money and to be done with them already. I’m sure they’re sick of me too emailing all the time asking for updates.
Мене змусили виконати кілька різних запитів на зняття коштів. Часто вони отримують схвалення, а потім це проблема певного часу (безумовно не з мого боку, а з їхнього боку), і вони змушують мене зробити зовсім інше, використовуючи інший метод. У мене ніколи в житті не було такого жахливого моменту, коли я намагався відійти. Минуло два тижні, і вони тільки сьогодні вранці знову прийняли моє відкликання. Я надіслав разом близько 120 електронних листів туди й назад
I have been made to do multiple different withdrawal requests. Often they get approved and then their is a problem of some time (definitely not on my end on theirs) and they make me do a complete different one using a different method. I have never in my life had such a horrible time trying to withdraw. It's been two weeks and they only just accepted my withdrawal again this morning. I have sent all together about 120 emails going back and forth
Для мене поки нічого. Я все ще чекаю, і мої зняття все ще очікують. Щоразу, коли я звертаюся, мені кажуть бути терплячими та повідомляють, що вони звернулися до свого фінансового відділу чи головного відділу. Але це лише схоже на обрив і тактику затримки платежів. Я просто хочу, щоб мої гроші були з ними закінчені. Я впевнений, що їм теж набридло, що я весь час пишу електронною поштою з проханням про оновлення.
Nothing as of yet for me. I’m still waiting and my withdrawals are still pending. Anytime I reach out I’m told to be patient and that they’ve reached out their financial department or head department. But it just seems like a runaround and tactics to delay payments. I just want my money and to be done with them already. I’m sure they’re sick of me too emailing all the time asking for updates.
Я впевнений, що це неприємно для обох сторін, але якби я виграв гроші, я б також хотів знати, що з ними відбувається, тому шкода, що поки що нічого нового немає.
Проте як довго ви чекали, будь ласка?
I'm sure it's not pleasant for either side, but if I won the money I'd want to know what's going on with it too, so it's a shame there's still nothing new so far.
Nevertheless, how long have you been waiting please ?
Мене змусили виконати кілька різних запитів на зняття коштів. Часто вони отримують схвалення, а потім це проблема певного часу (безумовно не з мого боку, а з їхнього боку), і вони змушують мене зробити зовсім інше, використовуючи інший метод. У мене ніколи в житті не було такого жахливого моменту, коли я намагався відійти. Минуло два тижні, і вони тільки сьогодні вранці знову прийняли моє відкликання. Я надіслав разом близько 120 електронних листів туди й назад
I have been made to do multiple different withdrawal requests. Often they get approved and then their is a problem of some time (definitely not on my end on theirs) and they make me do a complete different one using a different method. I have never in my life had such a horrible time trying to withdraw. It's been two weeks and they only just accepted my withdrawal again this morning. I have sent all together about 120 emails going back and forth
Хм, якщо минуло два тижні, а нічого нового не з’явилося, у вас є можливістьподати нам скаргу за цим посиланням , тому, якщо вам це цікаво, ви можете продовжувати. 2 тижні — це час, який ми даємо казино, щоб вирішити процес виведення коштів.
Однак який метод ви використовуєте зараз, коли казино рекомендує?
Hmm, if it's two weeks and still nothing new just spinning around, you have the opportunity to file a complaint with us on this link, so if you would be interested you can go ahead. 2 weeks is the time we give casinos to sort out the withdrawal process.
However, what method are you using now that the casino has recommended ?
Я використовую банківський переказ. Раніше це було кілька разів за допомогою двох різних карток. Мій платіж сказано, що його оброблено, але це було сказано багато разів протягом останніх двох тижнів, лише для того, щоб вони скасували його через кілька днів. Основна тактика зупинки
I'm using Bank transfer. Previously it was attempted via two different cards multiple times. My payment says it's been processed, but it has said this many times over the last two weeks, only for them to cancel it days later. Major stalling tactics
Вже минуло 9 днів. Крім того, я боюся вимагати більше зняття інших моїх виграшів, тому що коли я прошу більше, іноді все скасовується.
It’s been 9 days now. And I’m also afraid to request more withdrawals for my other winnings because when I do request more, sometimes everything gets cancelled.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.