ФорумКазиноSpinBetter Casino - загальне обговорення

SpinBetter Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

2 р. тому від chja83
|
22330 переглядів 158 відповідей |
|
1...8 9
Додати публікацію
3 дн. тому

Привіт, я грав у казино Spinbetter і виграв понад 50 тисяч. Вирішую лише другий день, але отримую лише вивчені механічні відповіді від відділу підтримки та безпеки. Я вже 3 рази надсилав їм ідентифікатор сканування, але я досі не підтверджений. Але що ще гірше: вчора не вдалося зняти гроші через відсутність верифікації, а сьогодні, коли я спробував увійти, мій баланс зведений майже до нуля. Служба підтримки відповіла, що з їхнього боку немає жодних проблем, і я не маю жодного запису в списку ігор (логічно), тому що я навіть не авторизувався між цими записами. Написав скаргу на дві адреси, з однієї відразу відповіли, щоб я звертався в службу підтримки, мовляв, вони цим не займаються. Тож куди саме я маю написати, щоб дізнатися, що сталося з моїм виграшем? Дякую, Хана

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

І будь ласка: чи справді ліміт виведення становить 1000 на запит, а загалом лише 1500 на день?

Автоматичний переклад.
hana2101
2 дн. тому

Чи можу я запитати, чи ви грали з бонусом? Знаєте, це може бути поясненням зменшення вашого виграшу.

Звичайно, служба підтримки завжди повинна пояснювати гравцям такі речі.

Зазвичай існує максимальний ліміт виведення бонусів, і він завжди повинен бути вказаний в умовах. Ви перевіряли це перед тим, як грати з цим бонусом?🤔

Спробуйте пошукати його, або навіть як підтримку і повідомте нам, будь ласка.

Крім того, так, у них є максимальний ліміт зняття 1500 євро на день і 45 000 євро на місяць.

Ми чекатимемо вашої відповіді і спробуємо разом вирішити все це.

Автоматичний переклад.
Romi
2 дн. тому

Але цього недостатньо. Інші казино, як правило, мають від 20 000 до 2 000 на день

Автоматичний переклад.
hana2101
учора

Я, звичайно, розумію вашу думку, тому дуже важливо заздалегідь прочитати умови, щоб знати, чого очікувати.

Автоматичний переклад.
учора

Дякую Роні. У мене не було активних бонусів. Служба підтримки відповідає механічно і зазвичай не на те, що я запитував

Змінено автором учора
Автоматичний переклад.
14 год. тому

Наступного разу, коли я намагався надіслати документи, що посвідчують особу/паспорт, я отримав повідомлення від служби безпеки, щоб припинити їм писати, інакше вони заблокують мою електронну адресу. Я ніколи не завершу перевірку таким чином.

Автоматичний переклад.
1...8 9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого