ГоловнаФорумКазиноSpinBetter Casino - загальне обговорення

SpinBetter Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

3 р. тому від chja83
|
33 245 переглядів 182 відповідей |
|
1...8 9 10
2 міс. тому

Шановний гравець,


Щоб належним чином допомогти вам із вашим запитом, нам потрібен номер вашого рахунку або адреса електронної пошти, пов’язана з вашим обліковим записом. Будь ласка, надайте цю інформацію, щоб ми могли швидко вирішити вашу проблему.


Дякуємо за розуміння!

Автоматичний переклад.
SpinBetter Casino
2 міс. тому

hanicka.slunicko@email.cz

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Шановна hana2101 ,


Дякуємо за повідомлення. Повідомляємо, що згідно з нашими внутрішніми процедурами відділу безпеки потрібно до 72 годин для обробки кожного поданого документа. На даний момент ми бачимо, що ви використали всі доступні кошти для гри, не чекаючи завершення перевірки облікового запису.


Будь ласка, дочекайтеся завершення процесу перевірки, після чого ви зможете отримати повний доступ до всіх наших послуг. Ми цінуємо ваше терпіння та розуміння.


З повагою,

Команда SpinBetter


Автоматичний переклад.
SpinBetter Casino
2 міс. тому

Так стверджували в службі підтримки. Але востаннє я був увійшов 16 вересня близько 16:00 і потім до наступного дня, 17 вересня, близько 15:00. Тим часом я не був увійшов, і гроші зникли між цими двома входами. У мене не було телефону з собою, він був вимкнений в машині мого чоловіка, а я була в Пльзені у справах.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Звичайно, я дізнався, що казино Spinbetter є незаконним у Німеччині, оскільки у вас немає німецької ліцензії, хоча ви стверджуєте, що маєте міжнародну. Втрата моїх грошей, ймовірно, буде пов’язана з цим, тому що я мав справу зі службою підтримки в день виграшу.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Шановна hana2101 ,


Дякуємо за повідомлення. Відповідно до нашої історії входу та місцезнаходжень, на момент втрати ваших коштів ви перебували в Чехії, а не в Німеччині. Якщо адміністрація форуму потребує додаткових доказів щодо вашої ігрової діяльності, ми можемо надати додаткові відомості.


Наші записи чітко показують вашу діяльність, включаючи ваші ставки та різні інші дані, які підтверджують, що це дійсно ви робили ставки.


Якщо у вас виникли додаткові запитання чи сумніви, зв’яжіться з нами.


З повагою,

Команда SpinBetter

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Цей пристрій залишався весь час між входами за адресою в Чехії. Я був у Пльзені. Я запропонував вам вирішити всю ситуацію мирним шляхом. Але це ваше право дотримуватися свого. Я дав вам можливість домовитися, і тепер я повідомляю про весь інцидент і вашу незаконну діяльність відповідним органам Німеччини. У цьому не було необхідності, але іншого виходу зараз не було.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

file

Готово.

Я прошу інших гравців ігнорувати це казино.

Автоматичний переклад.
Опубліковано mathieglenn855 видалено
mathieglenn855
2 міс. тому

Я думаю, ви можете зателефонувати своєму постачальнику послуг телефонного зв’язку, щоб перевірити налаштування SMS-повідомлень третьої сторони, і я, звичайно, також повідомлю про це службу підтримки казино.

Ці контакти можуть вам допомогти:

file

Судячи з рівня підтримки на нашому форумі, я переконаний, що хтось із казино обов’язково зв’яжеться з вами.

Ви пробували щось із цього?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Мой первый опыт в казино был в spinbetter. Сайт очень удобный, много провайдеров. Хорошая система кэшбэка. Поддержка на сайте есть, что немаловажно. Множество различных систем пополнения от карт до электронных кошельков и криптовалюты. Выбора много! Вывод достаточно быстрый)

Lena5590
2 міс. тому

Привіт! Здається, варто звернути увагу на казино. Чи могли б ви повідомити мені, які способи оплати ви зазвичай використовуєте та скільки часу зазвичай займає зняття коштів? Я вважаю, що інші продовжують цінувати таку інформацію. 😉

дякую

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

На проекте я давно еще со времен CasinoZ.. с тех пор Спинбетер поменял не только название но и подход к гостям ..Лично у меня при слове отдых сразу представляю как развлекаюсь у них на сайте.Новое приложение еще стабильнее и удобнее Отдельно почет вип отделу. Спинбетер то не игры.. Это семья.. Розыгрыши есть у всех ) А тут славно шутят)

Змінено автором 1 місяць тому
1 місяць тому

Самый хороший проект, много выборов провайдеров , дизайн супер, поддержка отвечает быстро, ставлю 10 из 10)

1 місяць тому

На проекте я давно еще со времен CasinoZ.. с тех пор Спинбетер поменял не только название но и подход к гостям ..Лично у меня при слове отдых сразу представляю как развлекаюсь у них на сайте.Новое приложение еще стабильнее и удобнее Отдельно почет вип отделу. Спинбетер то не игры.. Это семья.. Розыгрыши есть у всех ) А тут славно шутят)

1 місяць тому

Чи хотіли б ви написати більше про свій досвід у цьому казино?

Ось посилання , де ви можете написати свій відгук користувача, якщо хочете.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Самый хороший проект, много выборов провайдеров , дизайн супер, поддержка отвечает быстро, ставлю 10 из 10)

1 місяць тому

Приємно це чути.

Як довго ви там граєте, і чи були у вас там якісь успішні виведення?

Також напишіть про це у своєму відгуку користувача, якщо вам це цікаво.😉

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Отличный опыт с этой компанией! Сотрудники проявляют высший уровень профессионализма )

Играю давно , много провайдеров)

ставлю 5 из 5

artemkorablev337
1 місяць тому

Чудово, а що б ви найбільше виділили в цьому казино? Чи було щось особливе, з чим вам доводилося мати справу? Вам вдалося зняти тут гроші?😀

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Зняття коштів не виплачується, навіть якщо воно схвалено, воно скасовується через проблему з платіжною системою. (Підтверджено командою підтримки). Я чекав на свої 1000 євро 2 дні. Фінансовий відділ також більше не відповідає. Spinbetter має рейтинг 8,5, але не може виводити гроші

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Tayyibjk
3 тиж. тому

Ну, якщо є якісь технічні проблеми, то це якось можна зрозуміти.

Вам так не здається?

Я вірю, що кожен може це відчути. Найголовніше – якнайшвидше це виправити.

Тож сподіваюся, вони зможуть це зробити та незабаром виплатять ваш виграш.

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис там повністю підтверджено і чи раніше ви там знімали кошти?

Автоматичний переклад.
1...8 9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого