Привіт, я грав у казино Spinbetter і виграв понад 50 тисяч. Вирішую лише другий день, але отримую лише вивчені механічні відповіді від відділу підтримки та безпеки. Я вже 3 рази надсилав їм ідентифікатор сканування, але я досі не підтверджений. Але що ще гірше: вчора не вдалося зняти гроші через відсутність верифікації, а сьогодні, коли я спробував увійти, мій баланс зведений майже до нуля. Служба підтримки відповіла, що з їхнього боку немає жодних проблем, і я не маю жодного запису в списку ігор (логічно), тому що я навіть не авторизувався між цими записами. Написав скаргу на дві адреси, з однієї відразу відповіли, щоб я звертався в службу підтримки, мовляв, вони цим не займаються. Тож куди саме я маю написати, щоб дізнатися, що сталося з моїм виграшем? Дякую, Хана
Hello, I played at Spinbetter casino and won over 50 thousand. I'm solving it only the second day, but I'm only getting learned mechanical answers from Support and the Security department. I have already sent them the Scan ID 3 times and I am still not verified. But what's worse: yesterday it was not possible to withdraw the money due to missing verification, and today, when I tried to log in, my balance is reduced to almost zero. Support replied that there is no problem on their side and I don't have any record on the list of games (logically) because I wasn't even logged in between these entries. I wrote a complaint to two addresses, one of them immediately wrote back, telling me to contact Support, saying that they are not dealing with this. So where exactly should I write to find out what happened to my winnings? Thank you, Hana
Dobrý den, hrála jsem v kasinu Spinbetter a vyhrála částku přes 50 tisíc. Řeším to teprve druhý den, ale dostávám že Support i z oddělení Security pouze naučené mechanické odpovědi. Scan ID jsem jim poslala už 3x a stále nejsem ověřená. Co je ale horší: včera nebylo možné peníze vyzvednout z důvodu chybějící verifikace a dnes, když jsem se to poskusila přihlásit, tak můj zůstatek je snížený téměř na nulu. Support odpověděla, že na jejich straně problém není a na výpisu her nemám žádný záznam (logicky) protože jsem mezi těmito vstupy nebyla ani přihlášená. Napsala jsem stížnost na dvě adresy, z jedné hned odepsali, ať se obrátím na Support, že oni toto neřeší. Kam přesně mám tedy napsat, aby zjistili, co se s mou výhrou stalo? Děkuji, Hana