5 міс. тому
Тут ви можете обговорити SpinBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
We apologize for keeping you waiting. The casino only accepts players from countries and geographic regions where online gaming is not prohibited by law. Before betting on the website, it is the player's sole responsibility to familiarize themselves with the existing gambling laws and regulations in that jurisdiction.
Просимо вибачення, що змусили вас чекати. Казино приймає гравців лише з тих країн і географічних регіонів, де онлайн-ігри не заборонені законом. Перш ніж робити ставки на веб-сайті, гравець несе виключну відповідальність за ознайомлення з існуючими законами та правилами щодо азартних ігор у даній юрисдикції.
It is entirely and solely your responsibility to make inquiries and ensure that you do not violate any laws applicable to you by participating in the Games. Depositing real funds and playing for real money is governed by the laws of your country and you are solely responsible for complying with the rules of your country.
Це цілком і виключно ваша відповідальність за запити та переконання, що ви не порушуєте закони, що застосовуються до вас, беручи участь в іграх. Внесення реальних коштів і гра на реальні гроші регулюється законодавством вашої країни, і ви несете виключну відповідальність за дотримання правил вашої країни.
although I registered with them, I sent my passport and confirmation of my address and they accepted them, and then they write all these things like scammers.
хоча я в них як зареєструвався я відправляв свій паспорт і підтверження своєї адреси і вони їх прийняли ,а потім все таке пишуть вони аферисти.
Привіт і дякую за ваші публікації. Тепер я передам цю інформацію нашій групі даних, щоб вони могли перевірити її та змінити інформацію на нашому веб-сайті.
Тим часом я рекомендую вам подати скаргу тут, щоб наша команда мала можливість допомогти вам вирішити цю проблему. Будь ласка, скористайтеся цим посиланням, якщо бажаєте це зробити .
Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які новини щодо цього.
Hello and thank you for your posts. I will now pass this information to our data team, so they can check it out and change the information on our website.
In the meantime,, I would recommend you file a complaint here so our team will have a chance to help you out with this issue. Please use this link if you wish to do so.
Keep us updated about any news regarding this, please.
they paid me my money, but did not allow me to play with them, as they told me that it was forbidden, although my documents were checked and confirmed
виплатили мені мої гроші,але не дозволили у них іграти,так як сказали мені що заборонено,хоча мої документи перевірили і підтвердили
Я правильно розумію, що вони повернули вам ваші депозити?
Я повідомив нашу групу даних, і вони незабаром перевірять цю інформацію.
So do I understand correctly that they paid you back your deposits?
I have informed our data team, and they will check this information shortly.
Вибачте, можете бути більш конкретними? Мені дуже важко зрозуміти значення тут.🤔
Sorry, could you be more specific? I really struggle to understand the meaning here.🤔
Отже, ви отримали всі свої гроші та переїхали в інше місце. Наша команда якнайшвидше перевірить інформацію про недопуск в Україну, після чого вона буде змінена на нашому сайті.
Ok, so you got all of your money and moved somewhere else. Our team will check the information about Ukraine not being allowed as soon as possible, and then it'll be changed on our site.
Так, це те, що я сказав. 🙂 Перш ніж змінювати інформацію в нашій базі даних, нам потрібно переконатися, що доступ до України обмежений. Нам потрібне підтвердження від представника казино.
Yeah, that is what I said. 🙂 We need to make sure that Ukraine is restricted before changing the information in our database, though. We need confirmation from the casino representative.
Наша команда даних обов’язково це зробить. Дякую тобі.
Our data team will surely do so. Thank you.
Зараз інформація на нашому сайті змінена. Дуже дякую за це.
The information has been changed on our website now. Thank you very much for that.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.