ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

9 міс. тому від Miikkuli
|
68997 переглядів 683 відповідей |
|
12 3 4...35
Додати публікацію
8 міс. тому

Привіт! Раніше я вносив депозити за допомогою Visa в будь-якому іншому казино, але, мабуть, там це не працювало, але поки що нічого, все ще обробляється, для мене це завжди був присмак цього. Якщо ви зволікаєте, негайно дайте мені знати якщо нарешті щось станеться. Я, чесно кажучи, збираюся зняти його зараз і знову виплатити на свою кредитну картку, тому що я не можу терпіти незручностей, спричинених моїм банком, наприклад, анулювання рахунку через незаконні азартні ігри, а це означає, що це займе ще більше часу.

Автоматичний переклад.
shanty13
8 міс. тому

Ну, я вас за це зовсім не звинувачую, і тому я запитав, чи немає іншого варіанту, крім банківського переказу, оскільки ви згадали про проблеми з боку банку.

У будь-якому випадку, якщо ви не знімаєте кошти, і в казино виникла проблема, і ви не маєте відповіді, чому, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.

Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, і якщо вони не зможуть надіслати вам гроші, ви можете подати скаргу.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Два тижні чекаю зняття. Перший скасували без причини. Зараз я чекаю більше 3 днів на схвалення моєї третьої спроби зняття 200 євро. Служба підтримки завжди пише одне і те ж, мені нічого не можуть сказати з цього приводу. Крім того, немає розділу для вставлення ідентифікаційних документів для вилучення. Шахраї

Автоматичний переклад.
elisachiriac
8 міс. тому

Я також думаю, що щось не так, і це дивно. Нещодавно я залишив відгук про це казино, і тепер я не можу зайти, тому що тут написано наступне - Через вашу IP-адресу ми не можемо надати вам цю сторінку. Показати - Чому ви могли і досі можете грати там???? Думаю, ніхто не побачить своїх виграшів у цьому казино.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Два тижні чекаю зняття. Перший скасували без причини. Зараз я чекаю більше 3 днів на схвалення моєї третьої спроби зняття 200 євро. Служба підтримки завжди пише одне і те ж, мені нічого не можуть сказати з цього приводу. Крім того, немає розділу для вставлення ідентифікаційних документів для вилучення. Шахраї

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Якщо я не помиляюся, ваш обліковий запис ще не підтверджено. я правий? Це може бути так. Багато казино не дозволять вам зняти гроші без відповідного чеку. Схоже, казино не поділиться жодними подробицями до того часу, що, звичайно, не дуже приємно.

Повідомляйте нас про ваші справи, якщо вам знадобиться допомога.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я також думаю, що щось не так, і це дивно. Нещодавно я залишив відгук про це казино, і тепер я не можу зайти, тому що тут написано наступне - Через вашу IP-адресу ми не можемо надати вам цю сторінку. Показати - Чому ви могли і досі можете грати там???? Думаю, ніхто не побачить своїх виграшів у цьому казино.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, shanty13!

Ви говорите про технічні проблеми з сайтом Casino Guru? Я не міг сказати напевно, тому питаю. 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Доброго ранку, Радко, я не думаю, що це технічна проблема для тебе, тому що ти показуєш її мені - через твою IP-адресу ми не можемо показати тобі цю сторінку - я думаю, що це для захисту німецьких гравців, тому що це незаконні азартні ігри в Німеччині Але що було просто дивно, так це те, що я зміг написати відгук про це казино на вашому сайті, а тепер я не можу зайти туди, щоб змінити свій відгук, оскільки він там містить мою IP-адресу.

Автоматичний переклад.
shanty13
8 міс. тому

Мені здається, тепер я досить добре розумію ситуацію. На жаль, щоб бути терпимими до GGL, нам потрібно приховати більшість казино для гравців з Німеччини. Таким чином, ви більше не побачите навіть огляду. Я попросив наших техніків знайти рішення. Я обіцяю, що буду тримати вас в курсі.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Доброго ранку, Радко, я не думаю, що це технічна проблема для тебе, тому що ти показуєш її мені - через твою IP-адресу ми не можемо показати тобі цю сторінку - я думаю, що це для захисту німецьких гравців, тому що це незаконні азартні ігри в Німеччині Але що було просто дивно, так це те, що я зміг написати відгук про це казино на вашому сайті, а тепер я не можу зайти туди, щоб змінити свій відгук, оскільки він там містить мою IP-адресу.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

оновлення:

Незважаючи на те, що казино недоступне для вас, ви все одно можете знайти відгук у своєму обліковому записі та мати можливість оновити його. Увійдіть у свій профіль і спробуйте це 🙏

file

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Привіт, Радко, на жаль, ні, тому що зараз я б оцінив це як негатив, але це вже неможливо. Сьогодні я зайшов у казино й побачив, що мій виграш тепер зараховано лише до 350 євро без будь-яких вказівок електронної пошти. Мені довелося запитати ще раз про моє зняття через 5 днів, обробка виплат не займає 2-3 днів, ви завжди повинні задавати запитання після днів, виникла технічна проблема і зв’язалися зі мною електронною поштою, ви б не Я просто повернув мої 350 євро, і я відповів точно так само, як і я, на запитання, що це має означати. Спершу було сказано, що виплата буде здійснена там, де я внесу, я пояснив їй, що ми зупинимо це з першого разу спроба, їхній рахунок, а також рахунок, на який я здійснив депозит, потім було сказано, чи можу я вказати інший рахунок для виплати, оскільки в мене немає іншого вибору, окрім як використовувати свій банківський рахунок, і, ймовірно, у мене виникнуть проблеми з банком через незаконні азартні ігри. Я також запитав, звідки у них ліцензія, оскільки на їх веб-сайті про це немає жодної згадки. Я також зробив скріншот цього процесу.

Автоматичний переклад.
shanty13
8 міс. тому

Знаєте, я міг би отримати глибше розуміння відгуку користувача та його редагування. Чи можете ви перевірити, чи працює кнопка редагування, якщо ви отримуєте доступ до огляду користувача зі свого профілю?

Ми перевірили його та виявили, що він має працювати. Якщо у вас все ще виникають проблеми з редагуванням оригінального відгуку користувача, надішліть мені знімок екрана, щоб я міг вам допомогти. 🙏

Чесно кажучи, я не можу сказати, що повністю розумію ситуацію в казино. Ви згадали більше ніж один обліковий запис і вам також потрібно внести депозит, щоб отримати зняття? Будь ласка, виправте мене, якщо я помиляюся.


Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Привіт, так, сьогодні пройшло, на щастя, я зміг змінити свій рейтинг. Дякую

Коли я виплачував перший раз, я вказав рахунок, Visa, з якої я вносив депозит, була відхилена двічі (в інших казино це ніколи не було проблемою. Вчора у мене було важко на серці (оскільки я підозрюю, що мій банк відхиляє його, тому що незаконних азартних ігор, і я потрапляю в труднощі, які можуть призвести до припинення дії мого банківського рахунку) тепер мої банківські реквізити надано, додайте письмову історію тут. Все дуже дивно, також дивно, що коли ви робите платіж, ви отримуєте електронний лист, що незабаром фінансовий відділ (вже перший жарт) запит оброблено. І нічого не відбувається, ви повинні запитати його через 5 днів, і він скасовується, я досі не знаю чому, дивно, що немає підтвердження, навіть електронного листа про те, що його оброблено та надіслано для оплати, це те, що насправді є звичайним у кожному казино, вибачте, це до небес, це триває вже більше 3 тижнів, найкраще те, що навіть Хоча ви безглуздо зробили депозит знову, ви не можете вимагати бонус, тому що у мене є виплата, яка очікує на розгляд, яка не була оброблена та не має нічого спільного з платежами, які були здійснені пізніше. Казино неймовірне

Автоматичний переклад.
8 міс. тому
  1. filefilefile
  2. filefile
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

filefile

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, так, сьогодні пройшло, на щастя, я зміг змінити свій рейтинг. Дякую

Коли я виплачував перший раз, я вказав рахунок, Visa, з якої я вносив депозит, була відхилена двічі (в інших казино це ніколи не було проблемою. Вчора у мене було важко на серці (оскільки я підозрюю, що мій банк відхиляє його, тому що незаконних азартних ігор, і я потрапляю в труднощі, які можуть призвести до припинення дії мого банківського рахунку) тепер мої банківські реквізити надано, додайте письмову історію тут. Все дуже дивно, також дивно, що коли ви робите платіж, ви отримуєте електронний лист, що незабаром фінансовий відділ (вже перший жарт) запит оброблено. І нічого не відбувається, ви повинні запитати його через 5 днів, і він скасовується, я досі не знаю чому, дивно, що немає підтвердження, навіть електронного листа про те, що його оброблено та надіслано для оплати, це те, що насправді є звичайним у кожному казино, вибачте, це до небес, це триває вже більше 3 тижнів, найкраще те, що навіть Хоча ви безглуздо зробили депозит знову, ви не можете вимагати бонус, тому що у мене є виплата, яка очікує на розгляд, яка не була оброблена та не має нічого спільного з платежами, які були здійснені пізніше. Казино неймовірне

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Ну, я радий, що стосується відгуку користувача, все було добре, і ви могли його редагувати.

Щодо вашої проблеми, я вважаю, що пора подати скаргу, тому що коли це триває вже 3 тижні, а ви досі не отримали жодної допомоги, це неправильно.

Зробити це можна тут, за цим посиланням .

Наша команда спробує вам допомогти, і ми побачимо, що можна зробити.

Ви в?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, в будь-якому випадку дякую, почекаю до завтра. Сьогодні я знову напишу в казино.


У мене ще одне запитання, тому що, на жаль, я не можу переглянути всі огляди казино через свою IP-адресу. Оскільки є інше казино, яке має таку саму структуру сторінок, як і це казино, тож я хотів запитати, чи є у вас процедури перегляду для цього казино, я підозрюю, що вони пов’язані, божевільний джекпот, тому що також відкрита виплата в розмірі 150 євро, але лише протягом кількох днів, але 0 реакції, така сама процедура, жодних запитів на перевірку, нічого.

Автоматичний переклад.
shanty13
8 міс. тому

Привіт, shanty13.

Чи досягли ви сьогодні якогось прогресу? ✨

Що стосується казино Jackpot Frenzy, то така ж проблема, у казино немає німецької ліцензії, тому ми не можемо показати вам його властивості. Додаткові пояснення тут 👈

Спробуйте описати свою історію з ним у цій темі 👈, будь ласка. Просто щоб форум був трохи організованим для інших.





Автоматичний переклад.
elisachiriac
8 міс. тому

Привіт, я хотів запитати, чи ви вже отримали свої 200 євро?

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Я зроблю це, насправді немає жодного прогресу, вони написали мені сьогодні, після того, як мені довелося запитати ще раз, що я отримаю сповіщення від обох казино сьогодні, тому я все ще чекаю сьогодні.

Тож це все ще захоплююче, лол

Автоматичний переклад.
12 3 4...35
Перейти на сторінкуіз 35 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого