ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

9 міс. тому від Miikkuli
|
73736 переглядів 697 відповідей |
|
1 2 3...35
Kouneli
9 міс. тому

Мені прикро це чути. Чи можете ви сказати, що є вагома причина для відхилення фотографій? Можливо, справа зовсім не в якості. Так чи інакше, чи можете ви попросити її підтримку для чіткої відповіді щодо цього питання?

Хоча я сподіваюся, що це не буде потрібно, завжди є безкоштовна функція скарги, яку ми пропонуємо гравцям у вашій ситуації. Не соромтеся надсилати свої власні 👈, як тільки відчуєте, що готові до цього.



Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Дякую за вашу відповідь. Я хочу щось запитати. Навіть якщо я подам скаргу, як ви можете мені допомогти? Чи маєте ви зв'язок із казино spinanga? Я не зрозумів.

Автоматичний переклад.
Kouneli
9 міс. тому

Привіт. Кожного разу, коли ви вирішите подати скаргу, наша команда спеціалістів спробує допомогти вам у всьому, навіть звернувшись до казино. Індекс безпеки казино досить високий, і, як ви самі бачите, у нас було кілька вирішених випадків , коли справа стосується цього казино. Отже, відповідь так, у нас є контакти з ними, і якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога з проблемою, яка виникла в цьому казино, подати скаргу – це, ймовірно, найкраще, що ви можете зробити. Що скажеш, чи збираєшся спробувати? Якщо ви не впевнені, тут 👈 ви можете прочитати корисну інформацію про те, чого очікувати. Повідомте нас, якщо вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Важливе оновлення! Сьогодні мій обліковий запис було перевірено, і я отримав кошти з першого запиту на зняття коштів! Я все ще чекаю на два вилучення коштів, які я просив 8 і 9 лютого! Я сподіваюся, що все піде добре, коли початок покладено 🙂

Автоматичний переклад.
Kouneli
9 міс. тому

Це позитивні новини, я дуже радий. Сподіваюся, незабаром ви також отримаєте інші зняття.🤞 Будь ласка, тримайте нас у курсі.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Ще раз добрий вечір! Всі виведення зроблено! Мені полегшало! Велике спасибі

Автоматичний переклад.
Kouneli
8 міс. тому

Привіт, я дуже радий, що всі гроші нарешті надійшли без проблем. 🎉🤗✌️

Чи можу я запитати, як довго ви чекали і яким способом ви знімали?

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Я запросив 3 зняття. Перший 6 лютого, другий 8 лютого і вівторок 9 лютого. Мій рахунок було підтверджено 22 лютого вранці, а вдень було здійснено перше зняття коштів, про яке я запитав. Два інші відбулися через два дні. Що мається на увазі під яким методом?

Автоматичний переклад.
Kouneli
8 міс. тому

Таким чином, очевидно, саме верифікація затримала виведення, оскільки ви сказали, що отримали гроші досить швидко після успішної верифікації вашого рахунку в казино.

Під яким способом я мав на увазі те, як ви знімали гроші - банківським переказом чи іншим способом. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Банківським переказом звичайно

Автоматичний переклад.
Kouneli
8 міс. тому

Дякую, тому що іноді гравці використовують багато різних методів оплати для зняття чи внесення коштів, тому мені було цікаво, скільки часу займає ваше зняття. Тому я ціную вашу відповідь.

У будь-якому випадку, ви продовжите грати в цьому казино? ✌️

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я вже деякий час граю там, тобто в казино, поки що все добре, але, на жаль, є проблеми з виплатами, я чекаю перевірки тиждень, виплата в розмірі 480 євро все ще розглядається, я Я кілька разів звертався до служби підтримки, вони дуже добрі, але завжди однакові відповіді, що мені не потрібно хвилюватися, ви б повідомили про це електронною поштою, але, на жаль, нічого не відбувається, я навіть не можу підтвердити себе, це все досить дивно.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
shanty13
8 міс. тому

Привіт, shanty13!

Це означає, що ви вже відправили документи на перевірку і чекаєте на результати? Боюся, нам доведеться дати казино трохи часу. Я уявляю, як недоречно це може прозвучати, але все ж ми даємо казино 14 повних днів для перевірки гравців і надсилання грошей; лише після того, як цей ліміт вичерпано, ми вступаємо.


Не могли б ви тримати нас в курсі, будь ласка?

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, Радка, вчора я нарешті отримав відповідь електронною поштою.

-Привіт Рамона,

Дякуємо, що звернулися до нашої служби підтримки клієнтів.

Зверніть увагу, що ваше зняття скасовано. Зробіть нове зняття, використовуючи альтернативний метод оплати.

Я тоді відповів на це

Привіт, я не розумію, чому я повинен вказувати іншу альтернативну виплату. Прийняття через незаконні азартні ігри відхилено, тому що у мене була проблема раніше, в іншому казино, і з візою не було і не є проблемою виплатити мені мої гроші. З повагою


Що мені здається дивним, так це те, що немає жодної згадки про перевірку, коли я переходжу до верифікації в казино, воно каже: Схоже, ваш обліковий запис не потрібно підтверджувати

Мені теж це дуже дивно, і я почекаю та побачу, чи буде відповідь.

Нічого доброго не підозрюю

З найкращими побажаннями


Автоматичний переклад.
Vsoutoglou86
8 міс. тому

Привіт, це був перший раз, коли вони зробили це зі мною, і другий раз, коли це сталося, я не думаю, що це казино є авторитетним, тому що відгуки на інших рейтингових порталах погані. Мені цікаво подивитися, що буде далі

Автоматичний переклад.
shanty13
8 міс. тому

І яку альтернативу вам запропонувало казино в цьому випадку? Щодо перевірки, ви надіслали документи і не знаєте, на якій вони ще стадії? Особисто я б припустив, що все гаразд, якби казино повідомило вам, що ви можете зняти гроші, але я не зовсім у цьому впевнений.

Тож мені точно знадобиться відповідь, і я почекаю, щоб побачити, що ви придумаєте. Якщо ви нічого не вирішили за 14 днів, ви можете зв'язатися з нами, і ми спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Привіт Джаро, я вже згадував вище, що це казино жодним чином не запитувало підтвердження, і воно каже, що стосується підтвердження: Схоже, ваш обліковий запис не потрібно підтверджувати, тож, коротше кажучи, ви нібито хотіли заплатити але, будь ласка, через інший банк мого Seitz, без перевірки все дуже дивно і не заслуговує довіри, можливо, ви прочитали все, що я вже написав вище, і дякую за вашу пропозицію, що ви хотіли б мені допомогти.

З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
shanty13
8 міс. тому

Ага, тепер я розумію, вибачте за непорозуміння. Деякі казино не вимагають перевірки, але я особисто, ймовірно, був би обережним і в цьому випадку.

Що стосується зняття, ви пробували інший банк? Чи отримали ви будь-які оновлення від казино чи відповідь?

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

привіт, так, я спробував свій звичайний банк вчора, але оскільки я змінив його зараз, знадобиться ще 3-5 днів, щоб його перевірити. зараз це лише 400 євро, але я впевнений, що мій банк відхилить його через незаконні азартні ігри. У будь-якому іншому казино він працював гладко з Visa, яку я постійно використовую для депозиту, але не з ними.

Автоматичний переклад.
shanty13
8 міс. тому

Хм, а у вас немає іншої альтернативи для зняття, окрім банківського переказу? Звичайно, я розумію незручності, які можуть виникнути під час вилучення, а також випадок, який ви описуєте.

Однак ви побачите, що станеться через кілька днів і чи буде схвалено ваше відкликання. Звичайно, не забудьте повідомити мене, якщо вам вдалося зняти кошти або у вас все ще виникають проблеми.

Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
1 2 3...35
Перейти на сторінкуіз 35 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого