2 тиж. тому
Тут ви можете обговорити Spin Rider Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
привіт!
я зробив депозит у розмірі 30 євро, використовуючи 200% бонус, і мені вдалося поставити бонус і виграти 750 євро. Потім я зняв кошти, і через два дні я отримав електронний лист від казино про те, що мої кошти конфісковано, у електронному листі було сказано, що я можу отримати лише один бонус на особу.
У мене є лише один обліковий запис у цьому казино, і я не порушував жодних правил цього казино.
мені зараз дуже сумно🙁
hi!
i made 30 euro deposit while using a 200% bonus and i managed to wager the bonus and win 750 euros. then i made a withdrawal and two days later i got this email from the casino that my funds were confiscated, the email said that i can only have one bonus per person.
i do have only one account on this casino and i did not brake any rules on this casino.
i'm very sad right now 🙁
привіт!
я зробив депозит у розмірі 30 євро, використовуючи 200% бонус, і мені вдалося поставити бонус. потім я зняв кошти, а через два дні я отримав цей електронний лист від казино про те, що моє зняття було скасовано, а кошти конфісковано.
в електронному листі сказано, що гравцеві дозволено лише один бонус, і я маю лише один обліковий запис у цьому казино. Я також перевірив усе, що було сказано в електронному листі, і я не порушив жодних правил цього казино, мені це дуже сумно.
hi!
i made a 30 euro deposit while using a 200% bonus and i managed to wager the bonus. then i made a withdrawal and two days later i got this email from the casino that my withdrawal has been canceled and the funds are confiscated.
the email said that only one bonus per player is allowed and i only have one account on this casino. i also checked everything that the email said and i did not brake any rules on this casino, i very sad about this.
Привіт, я бачу, що казино звинуватило вас у використанні бонусів на кількох акаунтах. Якщо ви скажете, що у вас є лише один і ви про це не знаєте, чи не хтось грає вдома чи на тій самій IP-адресі також у цьому казино? Це також може бути проблемою, яка, на мою думку, може статися, оскільки вони так міркували.
Ви також проходили верифікацію в казино чи ні?
Крім того, я помітив, що ви також подали скаргу , тому наша команда спробує вам допомогти, якщо ви нічого не порушили, але їм потрібно дізнатися більше інформації. Я сподіваюся, що це буде вирішено справедливо і закінчиться добре.
Якщо буде якась нова інформація, буду радий нею поділитися.
Схрещуємо пальці.🤞
Hi, I see the casino accused you of using bonuses on multiple accounts. If you say you only have one and you are not aware of it, isn't someone playing at home or on the same IP address also in this casino? That could also be a problem that I thought could happen, since they reasoned it that way.
Were you also verified in the casino or not?
In addition, I noticed that you also opened a complaint, so our team will try to help you if you have not violated anything, but they need to find out more information. I hope this will be resolved fairly and turn out well.
If there is any new information, I would be happy to share it.
Fingers crossed.🤞
привіт
Це навіть віддалено неможливе, щоб у мене було кілька облікових записів у цьому казино або я використовував кілька бонусів, тому що це був мій перший раз на цьому сайті, і я живу один у цій сім’ї. Мій обліковий запис не підтверджено на цьому сайті, оскільки вони ніколи не просили мене це зробити. Я сподіваюся, що ця проблема буде вирішена, тому що 750 євро - це великі гроші!
Hi!
Thats not even remotely possible that i have multiple accounts on this casino or that i have used multiple bonuses, because this was my first time on this site and i live alone in this household. My account is not verified on this site because they never asked me to do it. I hope this problem gets solved because 750 euros is a lot of money!
Що ж, якщо ви не підозрюєте, що робите щось проти правил у казино, тоді подати скаргу було хорошим кроком. Подивимося, що з’ясує наша команда і як усе вийде.
Буду радий якомога швидше вирішити цю проблему.
Well, if you have no idea that you are doing something against the rules in the casino, then creating a complaint was a good step. We'll see what our team finds out and how it all turns out.
I'll be glad to get this resolved as soon as possible.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.