ФорумКазиноSpin Rider Casino - загальне обговорення

Spin Rider Casino - загальне обговорення

2 тиж. тому від briitukka
|
239 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
2 тиж. тому
Тут ви можете обговорити Spin Rider Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 тиж. тому

привіт!


я зробив депозит у розмірі 30 євро, використовуючи 200% бонус, і мені вдалося поставити бонус і виграти 750 євро. Потім я зняв кошти, і через два дні я отримав електронний лист від казино про те, що мої кошти конфісковано, у електронному листі було сказано, що я можу отримати лише один бонус на особу.

У мене є лише один обліковий запис у цьому казино, і я не порушував жодних правил цього казино.

мені зараз дуже сумно🙁

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

привіт!


я зробив депозит у розмірі 30 євро, використовуючи 200% бонус, і мені вдалося поставити бонус. потім я зняв кошти, а через два дні я отримав цей електронний лист від казино про те, що моє зняття було скасовано, а кошти конфісковано.

в електронному листі сказано, що гравцеві дозволено лише один бонус, і я маю лише один обліковий запис у цьому казино. Я також перевірив усе, що було сказано в електронному листі, і я не порушив жодних правил цього казино, мені це дуже сумно.

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
briitukka
2 тиж. тому

Привіт, я бачу, що казино звинуватило вас у використанні бонусів на кількох акаунтах. Якщо ви скажете, що у вас є лише один і ви про це не знаєте, чи не хтось грає вдома чи на тій самій IP-адресі також у цьому казино? Це також може бути проблемою, яка, на мою думку, може статися, оскільки вони так міркували.

Ви також проходили верифікацію в казино чи ні?

Крім того, я помітив, що ви також подали скаргу , тому наша команда спробує вам допомогти, якщо ви нічого не порушили, але їм потрібно дізнатися більше інформації. Я сподіваюся, що це буде вирішено справедливо і закінчиться добре.

Якщо буде якась нова інформація, буду радий нею поділитися.

Схрещуємо пальці.🤞

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

привіт

Це навіть віддалено неможливе, щоб у мене було кілька облікових записів у цьому казино або я використовував кілька бонусів, тому що це був мій перший раз на цьому сайті, і я живу один у цій сім’ї. Мій обліковий запис не підтверджено на цьому сайті, оскільки вони ніколи не просили мене це зробити. Я сподіваюся, що ця проблема буде вирішена, тому що 750 євро - це великі гроші!

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
briitukka
2 тиж. тому

Що ж, якщо ви не підозрюєте, що робите щось проти правил у казино, тоді подати скаргу було хорошим кроком. Подивимося, що з’ясує наша команда і як усе вийде.

Буду радий якомога швидше вирішити цю проблему.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого