3 р. тому
Тут ви можете обговорити Spin Pug Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чи пробували ви обговорити з персоналом казино способи виведення коштів?
Have you tried discuss withdrawal payment methods with casino staff, please?
Менш ніж за тиждень я виграв 6000 реалів у казино winzon group, на диво, усі мої виграші були вилучені, тому що вони сказали, що я порушив умови бонусу.
Другого разу на моєму мобільному телефоні зробили акаунти людей тут, вдома, і за це зняли мій заробіток.
Astropay не дозволяє вам робити депозит на інший рахунок від того самого постачальника на іншому рахунку, навіть якщо ви є власником рахунку astropay.
З цієї причини вони втратять багато клієнтів.
Не у всіх є мобільний телефон або комп’ютер, щоб грати онлайн.
Залишається питання: чому реєстрація казино winzon group не працює в іншому казино?
In less than a week I won 6000 reais in winzon group casinos, amazingly, all my winnings were withdrawn because they said I broke the bonus terms.
The second time, the accounts of the people here at home were made on my cell phone and they withdrew my earnings for that.
Astropay does not allow you to make a deposit into another account from the same supplier in another account, even if you are the holder of the astropay account.
They will lose many customers for this reason.
Not everyone has a cell phone or PC to play online.
The question remains: why does the registration of a winzon group casino not work in another casino?
Em menos de uma semana ganhei 6000 reais nos cassinos da winzon group,por incrível que pareça foi retirado todos meus ganhos porque disseram q q quebrei os termos de bônus.
Na segunda vez as contas do pessoal aqui de casa foram feitas no meu celular e retiraram meus ganhos por isso.
A astropay não permite fazer depósito em outra conta do mesmo fornecedor em outra conta,mesmo sendo titular da conta astropay.
Perderão muitos clientes por este motivo.
Nem todo mundo tem um celular ou Pc pra jogar on LINE.
A pergunta q fica: porque o cadastro de um cassino do grupo winzon não serve em outro cassino?
Насмілюсь сказати, що жодне казино не виплачуватиме гроші, які, як вважають, були отримані через порушення правил.
Крім того, майже кожне казино розглядає можливість створення кількох облікових записів на сім’ю або IP проти правил, особливо якщо вся група бере бездепозитний бонус, доступний лише один раз на рахунок.
Ще одна річ, яка суперечить правилам, — це внесення коштів на чужі рахунки казино. Ви можете використовувати лише власні способи оплати.
На мій погляд, вам слід ближче ознайомитися з основними правилами казино. 🙏
Спробуйте ці безкоштовні курси:
I dare to say none a single casino will pay out money believed to be gained by breaching the rules.
Also, almost every casino considers creating multiple accounts per household or IP against the rules, especially if the whole group took no deposit bonus only available once per account.
Another thing against the rules is to deposit to someone else's casino accounts. You are only allowed to use your own payment options.
Well, the way I see it, you should get yourself more familiar with essential casino rules. 🙏
Try those free courses:
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.