ГоловнаФорумКазиноSpin Buffalo Casino - загальне обговорення

Spin Buffalo Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 міс. тому від xSerious169
|
1 740 переглядів 46 відповідей |
|
1 2 3
1 місяць тому

Я щойно повторно створив свій обліковий запис, щоб написати це.


Це явне шахрайство. Це абсолютно божевілля, що casinoguru залишає таку рекламу сайту. Тим паче, що це ЕКСКЛЮЗИВНИЙ БОНУС. Як це лайно ще не знято після перегляду цієї теми обговорення? З цього ви чітко бачите, що тут є серйозні проблеми. Або з рекламних листів електронною поштою, які вони надсилають, що також дуже очевидно. До речі, ви можете запитувати нескінченну кількість бонусів у розмірі 400% у чаті, що є далеко не прийнятним для казино.


Таким сайтам, як Casinoguru, слід довіряти у світі, повному шахрайства, особливо в такій тіньовій індустрії, особливо тому, що це, безперечно, найкращий сайт для пошуку бонусів тощо (наприклад, askgamblers має жахливий інтерфейс користувача порівняно з цим), тож хто ще є чому довіряти, крім casinoguru yk.


але ви, хлопці, воліли б продовжувати заробляти на партнерських грошах, хоча огляди тут з’являються вже більше тижня. Привітальний бонус у розмірі 400% сам по собі повинен викликати тривогу, а тег ексклюзивного бонусу знижує підозри для людей, які відкривають посилання. І там просто написано «свіже казино», без попередження чи чогось іншого. Команда casinoguru, яка відповідає нам тут, здається загалом надійною та турботливою, тому для мене це так божевільно.


Чи не варто провести більше досліджень щодо казино, перш ніж ви вирішите приєднатися до них? А якщо ні, то чи не слід поставити величезні попереджувальні знаки замість ексклюзивної мітки після того, як люди починають повідомляти вам, що їм не платять?



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Моє запитання полягає в тому, як Гуру рекламувати такі казино, які явно є шахрайськими сайтами казино....

У вас є безліч скарг і доказів того, що казино є шахрайством, чому ви все ще рекламуєте їх?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я хотів би сказати, що ми не рекламуємо казино; як ви сказали, ми інформуємо про казино на нашій сторінці.

Як я бачу, це свіже казино, тому інформація про індекс безпеки встановлена ​​таким чином.

Ми напевно хотіли б допомогти вирішити вашу проблему в казино tis, якщо ви зацікавлені.

Будь ласка, надішліть скаргу тут і повідомте нашій групі зі скарг про всі деталі, які ви відчуваєте під час відкликання, і, сподіваюся, разом ми зможемо вирішити це питання.

що ти кажеш Ви б спробували це?

Зверніть увагу, що скарга безкоштовна, і наша команда докладе всіх зусиль, щоб вирішити її якомога швидше.

Перейдіть за цим посиланням , щоб подати скаргу.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я щойно повторно створив свій обліковий запис, щоб написати це.


Це явне шахрайство. Це абсолютно божевілля, що casinoguru залишає таку рекламу сайту. Тим паче, що це ЕКСКЛЮЗИВНИЙ БОНУС. Як це лайно ще не знято після перегляду цієї теми обговорення? З цього ви чітко бачите, що тут є серйозні проблеми. Або з рекламних листів електронною поштою, які вони надсилають, що також дуже очевидно. До речі, ви можете запитувати нескінченну кількість бонусів у розмірі 400% у чаті, що є далеко не прийнятним для казино.


Таким сайтам, як Casinoguru, слід довіряти у світі, повному шахрайства, особливо в такій тіньовій індустрії, особливо тому, що це, безперечно, найкращий сайт для пошуку бонусів тощо (наприклад, askgamblers має жахливий інтерфейс користувача порівняно з цим), тож хто ще є чому довіряти, крім casinoguru yk.


але ви, хлопці, воліли б продовжувати заробляти на партнерських грошах, хоча огляди тут з’являються вже більше тижня. Привітальний бонус у розмірі 400% сам по собі повинен викликати тривогу, а тег ексклюзивного бонусу знижує підозри для людей, які відкривають посилання. І там просто написано «свіже казино», без попередження чи чогось іншого. Команда casinoguru, яка відповідає нам тут, здається загалом надійною та турботливою, тому для мене це так божевільно.


Чи не варто провести більше досліджень щодо казино, перш ніж ви вирішите приєднатися до них? А якщо ні, то чи не слід поставити величезні попереджувальні знаки замість ексклюзивної мітки після того, як люди починають повідомляти вам, що їм не платять?



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт

Чи можу я спершу запитати, що ви маєте на увазі, коли відновили свій обліковий запис? Ви мали на увазі тут, на нашому веб-сайті?🤔

Будь ласка, майте на увазі, що лише за допомогою наших користувачів і гравців у казино ми можемо дізнатися та дізнатися все, що відбувається в кожному онлайн-казино.

Отже, лише якщо гравці подають скарги на казино, і вони залишаються невирішеними, або ми дізнаємося, що казино поводиться несправедливо, ми можемо знизити індекс безпеки.

Ми завжди хочемо інформувати наших користувачів про все, що відбувається в кожному онлайн-казино в нашій базі даних, добре чи погано, і це наша головна мета. Не рекламувати казино, розумієте, а інформувати про них.

Чи виникли у вас проблеми в цьому казино, про які ви хотіли б повідомити нам, і, можливо, ви хотіли б, щоб ми допомогли?

Будь ласка, не соромтеся написати про це, і ми зробимо все можливе, щоб її вирішити, якщо це можливо.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, колись я закрив свої облікові записи, пов’язані з казино, включно з цим, коли я зробив перерву в азартних іграх.


Так, це дуже просування. Це партнерське посилання, що веде до казино, і якщо гравець робить депозит, ви отримуєте відсоток від цього.


Партнерські посилання є просуванням, оскільки вони спрямовані на підвищення обізнаності та стимулювання продажів, буквально відповідаючи визначенню просування.


Крім того, ви розміщуєте ексклюзивний тег на казино, що зменшує підозри гравців.


І звичайно, це 400%!!! бонус, який є надзвичайно рідкісним і миттєво викликає тривогу, і повинен призвести до принаймні невеликого розслідування, перш ніж прийняти рішення про приєднання до них.


І гравці скаржаться, що не отримують жодних виплат тут протягом 2 тижнів.


Що тобі ще треба? Ви насправді не бачите, що ви буквально є частиною шахрайства та активно отримуєте вигоду від гравців, які викидають свої гроші у вікно?



Автоматичний переклад.
Balintm2
1 місяць тому

Привіт!

Я думаю, що для деяких людей азартні ігри можуть бути надто привабливими, і це чудова ідея припинити грати, щоб уникнути проблем.

Крім того, я припускаю, що, з вашої точки зору, ви б керували цим надзвичайно складним проектом набагато ефективніше, ніж ми, і що єдиний, зрештою сприятливий бонус у поєднанні з поступовими виплатами був би чіткою ознакою для вжиття заходів.

Ну, це не так просто для нас. Індекс безпеки є добре продуманим розрахунком, про що ви, ймовірно, не знаєте; неможливо виміряти щось настільки конкретне або чутливе до часу, як думки гравців або швидкість виведення грошей для кожного способу оплати, не кажучи вже про звичайну необхідність процесу KYC.

Наприклад, деяким людям наплювати на те, що ви називаєте великим бонусом. У мене складається враження, що ви хочете, щоб ми почувалися винними, тому що ми так старанно працюємо, щоб утримати гравців від небезпечних казино. Однак рішення завжди залишається за гравцем. Ніхто не може врятувати вас від ваших рішень, але ми можемо надати вам велику кількість інформації, яка допоможе вам прийняти мудрі рішення, включаючи Індекс безпеки, кодекси, відгуки користувачів і форум.

Коли мова йде про гроші, джерело нашого доходу дуже просте. Ми створили найбільший у світі список оглядів казино, і ми регулярно оновлюємо цей список, щоб переконатися, що рейтинги все ще дійсні.

Ми рекомендуємо гравцям різні найкращі казино залежно від того, звідки вони походять, тому що, наприклад, казино, яке чудово підходить для німецьких гравців, не обов’язково має бути надто хорошим для гравців з Аргентини тощо. Тому ми намагаємося створити унікальний список найкращих казино для кожна країна. Коли гравці йдуть грати в ці казино і зрештою програють, ми отримуємо від цього комісію.

Ми ніколи не говоримо гравцям грати в казино, тому що ви стаєте багатими, ми насправді говоримо, що ви врешті-решт програєте , але ми також знаємо, що є люди, які просто люблять ігри в казино. Ми вважаємо, що тим гравцям краще грати в пристойних казино, які виплатять виграш, якщо гравцеві просто пощастить, а не шукати дурних відмовок і анулювати виграш. Ось чому було створено CasinoGuru - щоб надавати чесні огляди онлайн-казино.

Дохід, який ми маємо, також дозволяє нам виконувати багато видів діяльності, за які ми не отримуємо грошей - наприклад, у нас є Центр розгляду скарг, де ми допомагаємо гравцям отримати свої виграші в казино. Ми не беремо жодної комісії, тому, коли гравець отримує гроші, він отримує 100% суми. У нас також є академія для людей, які хотіли б почати свою кар’єру в онлайн-казино, і навіть для працівників онлайн-казино, які хотіли б вдосконалити свою роботу.

Ми також інвестуємо в Глобальну ініціативу самовідчуження . Мета полягає в тому, щоб створити інструмент, який дозволить гравцям самовиключатися в усіх казино світу (ми можемо використовувати для цього нашу велику базу даних казино).

https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool

Ви можете будь-коли припинити участь у нашій заохочувальній спільноті. Просто дайте мені знати.



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це не пояснює, чому немає жодного дослідження щодо казино, яке отримує ексклюзивний тег (що саме по собі є відносно рідкісним на сайті). На таких сайтах є багато швидких підказок, що це дуже ймовірно тіньове. Відсоток вітального бонусу, спосіб спілкування в чаті, інформаційні бюлетені, які вони надсилають із регулярними 350%+ бонусами відносно низьких ставок, і якщо я можу це помітити, я не розумію, як ви цього не зробите, маючи великі знання та досвід у поле.



Автоматичний переклад.
Balintm2
1 місяць тому

Насправді так, я б сказав. 🙁

Дозвольте мені нагадати вам те, що я вже сказав.

Якщо ви дотримуєтесь моїх пояснень і перевіряєте вкладку, що пояснює індекс безпеки для кожного казино, ви не знайдете загальну якість підтримки, інформаційні бюлетені казино чи будь-які інші дуже детальні характеристики серед речей, які ми обчислюємо . Такі речі нам недоступні. Я можу запевнити, що ніхто не підписаний на кожну інформаційну розсилку кожного казино, зазначеного в нашій базі даних; те саме стосується «так званих» тіньових бонусів.

Я вражений різноманіттям інформації, яку ви здатні об’єднати, і висновком, до якого вона вас приводить. Я правда!

Чесно кажучи, ми нічого не припускаємо; ми залишили форум для гравців, щоб зробити це. Дякуємо за ваші зусилля та за те, що ви доносите свою думку до інших.


Автоматичний переклад.
xSerious169
3 тиж. тому

оновлення ти отримав свої гроші?


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Служба підтримки ніколи не відповідає, незалежно від того, чи йдемо ми в чат, чи пишемо електронною поштою. Крім того, запити на зняття коштів залишаються «очікуваними» назавжди. Казино, якого потрібно уникати.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Хтось отримав тут гроші? Я щойно спробував невелику суму 100 євро

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Служба підтримки ніколи не відповідає, незалежно від того, чи йдемо ми в чат, чи пишемо електронною поштою. Крім того, запити на зняття коштів залишаються «очікуваними» назавжди. Казино, якого потрібно уникати.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Чи можу я запитати, як довго ви чекаєте на відкликання і що вони дали вам як пояснення?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я так і не отримав своїх 7000 доларів. Гуру нібито допомагав, а казино сказало, що я не підкоряюся вимогам казино. Я дав їм усе, включаючи виписку з банківського рахунку. Більше я нічого не міг надіслати. Гуру став на бік казино і перестав допомагати. Тож ні, я втратив 7000 доларів

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я ненавиджу опонувати вам, але чи можете ви конкретизувати скаргу? Я знайшов лише одну скаргу, на яку ви раптово перестали відповідати, і вона стосувалася Lucky Legends.

Це слушна точка зору, і, на жаль, відхилення скарги є поширеним джерелом таких думок. Мені завжди прикро бачити, що ми не зібрали достатньо доказів, щоб «стати на бік гравця», навіть якщо ми не стаємо на бік гравця; натомість ми просто вивчаємо події, збираємо докази від гравця та запрошуємо представника казино пояснити свої дії.

Можливо, я зможу вам допомогти, якщо ви скеруєте мене до відповідної скарги.

Дозволь мені допомогти тобі; я буду тут

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Служба підтримки ніколи не відповідає, незалежно від того, чи йдемо ми в чат, чи пишемо електронною поштою. Крім того, запити на зняття коштів залишаються «очікуваними» назавжди. Казино, якого потрібно уникати.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Якщо ви зіткнулися із затримкою вилучення та відсутністю зв’язку, чи можете ви також подати скаргу щодо цієї проблеми? Захоплююче бачити, скільки гравців схильні скаржитися на форумі без мотивації подати офіційну скаргу. І це справді шкода, оскільки повідомлення на форумі — це лише частина розмови.

Чи може бути проблема з формою скарги? Я обов’язково допоможу, якщо вам буде важко продовжити.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Хтось отримав тут гроші? Я щойно спробував невелику суму 100 євро

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Щиро дякуємо за подання офіційної скарги.

Чи можу я знати, чи ви коли-небудь вступали в пряме спілкування з кимось у Спін Баффало? Скажімо, ви щось запитали в минулому або з будь-якої іншої нагоди. Я розумію, що, особливо у важливих ситуаціях, брак спілкування може викликати серйозні підозри.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я ненавиджу опонувати вам, але чи можете ви конкретизувати скаргу? Я знайшов лише одну скаргу, на яку ви раптово перестали відповідати, і вона стосувалася Lucky Legends.

Це слушна точка зору, і, на жаль, відхилення скарги є поширеним джерелом таких думок. Мені завжди прикро бачити, що ми не зібрали достатньо доказів, щоб «стати на бік гравця», навіть якщо ми не стаємо на бік гравця; натомість ми просто вивчаємо події, збираємо докази від гравця та запрошуємо представника казино пояснити свої дії.

Можливо, я зможу вам допомогти, якщо ви скеруєте мене до відповідної скарги.

Дозволь мені допомогти тобі; я буду тут

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Така ж скарга. Я відправив усе, що мав. Я сказав вам, хлопці, що я мав. Ви закрили мою скаргу через відсутність спілкування. Більше не було спілкування, тому що я надіслав усе, що мав, а ви, хлопці, стали на бік казино. Справа в тому, що я дав їм усе, включаючи останню виписку з банківського рахунку. Що ще я міг надіслати. Тому я здався. Справа в тому, що вони винні мені трохи менше 7000 доларів.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Остання акція електронною поштою має 350% бонус із 10-кратною ставкою. 😂

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Сьогодні я отримав електронний лист із повідомленням про те, що мою перевірку займе 48 годин і що це відбудеться сьогодні.

Я відправляв кілька листів зі своїми даними для перевірки (близько 10) і постійно надсилав листи для виплати (також близько 10).


Я втратив 700 з 800 євро і продовжуватиму надсилати електронні листи.


сподіваюся, сьогодні ввечері мене перевірять.

Автоматичний переклад.
Samir91
2 тиж. тому

Ти не отримуєш своїх грошей, чоловіче. Це, очевидно, шахрайство

Автоматичний переклад.
Balintm2
2 тиж. тому

Я бомбардую його повідомленнями

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Така ж скарга. Я відправив усе, що мав. Я сказав вам, хлопці, що я мав. Ви закрили мою скаргу через відсутність спілкування. Більше не було спілкування, тому що я надіслав усе, що мав, а ви, хлопці, стали на бік казино. Справа в тому, що я дав їм усе, включаючи останню виписку з банківського рахунку. Що ще я міг надіслати. Тому я здався. Справа в тому, що вони винні мені трохи менше 7000 доларів.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт, я думаю, що ти не правий. Дозволь мені допомогти тобі з цим.

Я ще раз перевірив систему і виявив, що скарга не стосується тієї самої. Скарга була подана проти іншого казино та була закрита через вашу бездіяльність.

Перегляньте саму скаргу: https://casino.guru/ lucky-legends-casino -player-s-withdrawal-delayed-and

Мені здається, що ви свідомо вирішили, що вас більше не цікавить процес. Скарга потребує вашої повної уваги, поки вона не буде завершена; це не те, що ви надсилаєте те, що вважаєте достатнім, а потім дозволяєте нам впоратися з рештою.

Таким чином, невідповідь на електронні листи та скаргу була неправильним рішенням.

У будь-якому випадку ця тема стосується Spin Buffalo Casino ; на сьогоднішній день Ви не подавали жодних скарг. Мені цікаво, чому, чесно кажучи. Скарга на форумі є хорошим способом поінформувати інших, але, наприклад, не дуже допоможе вам.


Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого