ГоловнаФорумКазиноSpilleboden Casino - загальне обговорення

Spilleboden Casino - загальне обговорення

2 дн. тому від LONN
|
147 переглядів 3 відповіді |
|
2 дн. тому
Тут ви можете обговорити Spilleboden Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 дн. тому

Зараз 5-й день, а на моєму банківському рахунку немає грошей. Я надсилаю свою виписку з банківського рахунку щодня, тому що мені потрібно довести, що я не отримав гроші, але вони, з іншого боку, мені нічого не надіслали! Я пропустив 5 днів роботи через стрес і хворобу, викликану цим кошмаром. 16 грудня я отримав 20 000 DKK із перших 3 "завершених" виплат на загальну суму 30 000 DKK. З понеділка я запитував номери транзакцій для депозитів Trustly 16 разів і отримав не стільки, скільки електронний лист. Все, що вони постійно повторюють, це «ми дуже старанно працюємо, щоб вирішити вашу ситуацію, і нам щиро шкода, що це сталося» бла-бла. Те саме знову і знову і знову. Якщо вони дійсно надіслали гроші, то номери транзакцій у них під рукою!! Я розпочав справу в DGA (Управління з азартних ігор Данії), чого я справді не хочу й не маю на це часу. Це кошмар, як ніхто інший!! Вони вкрали в мене 70 000 DKK! Тому що вони хибно змінили мій статус виплати з "Очікує на завершено", не надіславши фактичних грошей, окрім 20 000 DKK. Як це вийшло без жодних проблем, але та сама процедура для решти виплат чарівним чином зникла!! У них немає номера телефону, їхні агенти в чаті не мають жодної освіти щодо цього казино. Вони копіюють і вставляють сценарні відповіді, ніби я якийсь ідіот!! Але тепер я маю професіоналів. MGA порадив мені негайно зв’язатися з представниками влади, і вони проводять власне приватне внутрішнє розслідування, оскільки вони ніде не можуть знайти вашу ліцензію за допомогою своїх пошукових процесів, які є набагато складнішими, ніж будь-що, що я можу зробити. Вони навіть не можуть направити мене до потрібного органу, тому що вас немає ніде в Європі чи за її межами. Це все, що я маю сказати. Я виснажений усім цим шахрайством і шахрайством.

Автоматичний переклад.
LONN
2 дн. тому

Мені дуже шкода, що ви опинилися в такій ситуації, особливо коли онлайн-ігри повинні бути веселими. правильно?

Я сподіваюся, що наша команда зможе допомогти вам із вашою скаргою , якщо ситуація не зникне, а також після 14-денного періоду, який ми маємо зачекати, перш ніж ми зможемо втрутитися.

Але я можу запитати, чи дали вони вам для цього якусь причину, якесь пояснення? 🤔

Або казино більше не спілкується з вами?

Автоматичний переклад.
Romi
2 дн. тому

Вони щойно скасували всі виплати, повернули 70 тис. на мій обліковий запис гравця, і я знову заплатив за допомогою банківської картки та погрожував судовими позовами, зараз у мене всі 70 тис. на моєму рахунку! Але як би це не було добре, я ніколи більше через це не пройду! Все ще не гарне казино.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого