2 дн. тому
Тут ви можете обговорити Spilleboden Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Зараз 5-й день, а на моєму банківському рахунку немає грошей. Я надсилаю свою виписку з банківського рахунку щодня, тому що мені потрібно довести, що я не отримав гроші, але вони, з іншого боку, мені нічого не надіслали! Я пропустив 5 днів роботи через стрес і хворобу, викликану цим кошмаром. 16 грудня я отримав 20 000 DKK із перших 3 "завершених" виплат на загальну суму 30 000 DKK. З понеділка я запитував номери транзакцій для депозитів Trustly 16 разів і отримав не стільки, скільки електронний лист. Все, що вони постійно повторюють, це «ми дуже старанно працюємо, щоб вирішити вашу ситуацію, і нам щиро шкода, що це сталося» бла-бла. Те саме знову і знову і знову. Якщо вони дійсно надіслали гроші, то номери транзакцій у них під рукою!! Я розпочав справу в DGA (Управління з азартних ігор Данії), чого я справді не хочу й не маю на це часу. Це кошмар, як ніхто інший!! Вони вкрали в мене 70 000 DKK! Тому що вони хибно змінили мій статус виплати з "Очікує на завершено", не надіславши фактичних грошей, окрім 20 000 DKK. Як це вийшло без жодних проблем, але та сама процедура для решти виплат чарівним чином зникла!! У них немає номера телефону, їхні агенти в чаті не мають жодної освіти щодо цього казино. Вони копіюють і вставляють сценарні відповіді, ніби я якийсь ідіот!! Але тепер я маю професіоналів. MGA порадив мені негайно зв’язатися з представниками влади, і вони проводять власне приватне внутрішнє розслідування, оскільки вони ніде не можуть знайти вашу ліцензію за допомогою своїх пошукових процесів, які є набагато складнішими, ніж будь-що, що я можу зробити. Вони навіть не можуть направити мене до потрібного органу, тому що вас немає ніде в Європі чи за її межами. Це все, що я маю сказати. Я виснажений усім цим шахрайством і шахрайством.
It is now day 5 with no money in my bank account. I am sending my bank statement every single day because I have to prove I didnt get the money but they on the other hand have not sent me anything! I have missed 5 days of work due to stress and illness brought on by this nightmare. I received 20.000dkk out of the first 3 "completed" payouts totalling 30.000DKK on the 16th of December. I have requested transaction numbers for Trustly deposits 16 times since Monday and I have recived not so much as an email . All they keep repeating is "we are working very hard to resolve your situation and we are truly sorry that this has happenned" bla bla. The same thing over and over and over again. If they actually sent the money than transaction numbers are at their finger tips!! I have started a case with the DGA (Danish Gambling Authority) which I really dont wan to do nor have the time to do. This is a nightmare like no other!! They have stolen 70.000DKK from me! Because they have falsely changed my payout status from "Pending to Completed" without sending any actual money except for 20.000DKK. How did that one come through with no issues at all yet the same procedure for the rest of the payouts have magically disappeared!! They have no phone number, their chat agents are less than educated in anything to do with this casino. They copy paste scripted replies like i am some sort of idiot!! But now I have the professionals taking over. I have been advised by the MGA to contact the authorites immediately and they are doing their own private internal investigation because they cannot find your licence anywhere using their search processes which is much more sophisticated than anything i can do. They cant even direct me to the right authority because you are no where to be found anywhere in Europe or outside of Europe. Thats all I have to say. I am exhausted from all of this fraud and scamming.
Мені дуже шкода, що ви опинилися в такій ситуації, особливо коли онлайн-ігри повинні бути веселими. правильно?
Я сподіваюся, що наша команда зможе допомогти вам із вашою скаргою , якщо ситуація не зникне, а також після 14-денного періоду, який ми маємо зачекати, перш ніж ми зможемо втрутитися.
Але я можу запитати, чи дали вони вам для цього якусь причину, якесь пояснення? 🤔
Або казино більше не спілкується з вами?
I am really sorry that you found yourself in this situation, especially when online games should be fun. Right?
I hope that our team will be able to help you out with your complaint if the situation continues, also after the 14-day time frame we need to wait before we can intervene.
May I ask, though, if they gave you any reason for all this, any explanation? 🤔
Or the casino is not communicating with you anymore?
Вони щойно скасували всі виплати, повернули 70 тис. на мій обліковий запис гравця, і я знову заплатив за допомогою банківської картки та погрожував судовими позовами, зараз у мене всі 70 тис. на моєму рахунку! Але як би це не було добре, я ніколи більше через це не пройду! Все ще не гарне казино.
They just cancelled all payouts returned 70K to my player account and I paid out again using bank card and threatened law suits, i have all 70k in my account now! But as good as that is, i will never go thru that again! Still not a good casino.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.