1 рік тому
Тут ви можете обговорити Space Fortuna Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, казино не приймає гравців з Німеччини. Будь ласка, змініть це тут, інформація дуже дратує. Під час реєстрації ви не можете вибрати Німеччину як країну, див. скріншот.
Hello, the casino does not accept players from Germany. Please change it here, the information is very irritating. When registering, you cannot select Germany as the country, see screenshot.
Hallo, das Casino akzeptiert keine Spieler aus Deutschland. Bitte mal hier umändern die Angabe ist sehr irritierend. Bei der Registrierung kann man Deutschland nicht als Land auswählen siehe Screenshot.
Привіт,
Справа в тому, що оператор казино відповідає так:
«На моєму рівні я не можу сказати вам, чи дозволяє закон вашої країни грати в нашому казино чи ні.
Я закликаю вас дізнатися, які закони існують у вашій країні проживання, і дотримуватися їх. Ви можете ознайомитися з нашими положеннями та умовами тут: https://spacefortuna1.com/simplePage/TermsAndConditions "
додатково:
«Я не питаю про закон. Я питаю про те, що Німеччина відсутня у списку в реєстраційній формі, але я не зміг знайти її в обмеженнях. Тому я прошу вашої поради».
Вів'єн:
Ми хочемо повідомити вам, що ми більше не можемо пропонувати наші послуги через дискреційне рішення керівництва.
Хоча це засмучує нас, ми вдячні, що ви були частиною нашої бази гравців, і дякуємо, що обирали та довіряли нам протягом цього часу.
Ми бажаємо вам усього найкращого у ваших майбутніх починаннях і нагадуємо, що якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи занепокоєння, ви завжди можете зв’язатися з нами через наш чат або електронну пошту».
«Наразі це неможливо, вибачте!»
Повний безлад. Я оновлю нашу команду даних. Але зазвичай казино має спочатку чітко вказати таку інформацію в умовах.
Дякуємо, що повідомили нам 🙂
Hello,
The point is the casino operator responds like this:
"At my level, I cannot tell you if the law in your country allows you to play at our casino or not.
I encourage you to find out what the laws are in your country of residence and to follow them. You can check our terms and conditions here: https://spacefortuna1.com/simplePage/TermsAndConditions"
additionally:
"I'm not asking about the law. I'm asking the fact that Germany is missing from the list in the registration form, but I couldn't find it in the restrictions. So, I seek your advice."
Vivienne:
We want to let you know that we can no longer offer our services due to a management discretionary decision.
Although it saddens us, we are grateful that you have been part of our player base and thank you for choosing and trusting us during this time.
We wish you the best in your future endeavors and remind you that if you have any further questions or concerns, you can always contact us via our live chat or email."
"For the moment, it is not possible, we are sorry!"
Quite a mess. I'll update our data team. But usually, the casino must state such information clearly in the terms first.
Thank you for letting us know 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.