Я пишу цю тему, щоб засудити зловживання від імені Solcasino, які неправомірно звинувачують мене в порушенні Умов використання, і це не поверне мені грошей після блокування мого облікового запису.
Я вніс близько 2500 доларів (8 Solana) на початку листопада на Solcasino, щоб робити спортивні ставки, і за кілька днів виграв близько 7000 доларів. Після цих виграшів мій баланс становив близько 31 Solana, і дуже швидко мій рахунок був обмежений максимальною ставкою в 1$.
Не маючи можливості більше робити ставки, я спочатку спробував зняти 5 Solana, і зняття спрацювало без проблем. Наступного дня, а це було 13 листопада, тож у вас є певні часові рамки для того, що буде далі, мене попросили пройти KYC, що я і зробив.
Протягом наступних кількох годин усе в моєму обліковому записі було заблоковано, а спливаюче вікно сповістило мене звернутися до служби підтримки. Я намагався зв’язатися з ними днями, але вони мені ніколи не відповідали.
Мені нарешті вдалося поговорити зі службою підтримки Discord 22 листопада (малюнок 1), і вони сказали мені, що мій обліковий запис розглядається, і вони винесуть остаточне рішення 30 листопада щодо того, що станеться з моїм обліковим записом і мої гроші. Тим часом я сказав їм, що готовий здійснити відеодзвінок для подальшої перевірки, як написано на їхньому веб-сайті (зображення 2 і 3). 27 числа, тобто за 3 дні до офіційного вердикту, особа служби підтримки в прямому ефірі каже мені, що я можу повернути лише свої початкові депозити, а не мої виграші, що, очевидно, є чистим пограбуванням (малюнок 4).
Повідомлення, яке я отримав як вердикт щодо мого облікового запису 30 листопада, було лише те, що я порушив Умови використання (чого я, очевидно, не робив, я просто виграв багато, тому що мені пощастило за короткий проміжок часу) і що вони не скажуть мені, як вони знайшов, бо порушення немає (картинка 5)
Я навіть кілька разів пропонував провести додаткову перевірку, але жодна з них навіть не була підтверджена. Той факт, що особа служби підтримки, з якою я спілкувався, неодноразово згадувала про закриття рахунку та початкове зняття депозиту ще до винесення вироку, досить чітко вказує на відсутність об’єктивності в цьому процесі.
Наразі мені доводиться чекати до 30 грудня, щоб побачити, що я можу зняти, не будучи впевненим у тому, що я справді зможу зробити. Це створює сильний стрес, оскільки на рахунку багато грошей і Solcasino зовсім не піклується про своїх клієнтів. Я наполегливо закликаю всіх, хто створює тут обліковий запис, закрити його якнайшвидше, щоб уникнути такого ж поводження, як я.
I’m writing this thread to denunciate abuse on the behalf of Solcasino, wrongfully accusing me of violating ToS and that won’t give me any money back after banning my account.
I deposited around 2500$ (8 Solana) at the beginning of November on Solcasino to do some sports betting and won around 7000$ in a few days. After these wins, my balance was around 31 Solana and my account got limited to 1$ max bet very quickly afterwards.
Not being able to bet there anymore, I first tried to withdraw 5 Solana and the withdrawal worked fine without any issue. The next day, which was November 13th so you have a sort of time frame for what’s to come next, I got asked to complete KYC, which I did.
Within the next few hours, everything on my account was locked and a popup window told me I had to contact the support. I tried to reach out to them for days, but they would never reply to me.
I finally managed to talk to the support on discord on the 22nd of November (picture 1), and they told me that my account was under review and that they would issue a final decision on the 30th of November regarding what would happen to my account and my money. In the meantime I told them that I was ready to have a video call to do further verification as it’s written on their website (pictures 2 and 3). On the 27th, which was 3 days before the official verdict, the live support person tells me that I may only get my initial deposits back and not my winnings, which is obviously pure robbery (picture 4).
The message I received as a verdict regarding my account on November 30th was simply that I violated ToS (which I obviously didn’t, I just won a lot getting lucky in a short amount of time) and that they will not tell me how they found it, because there is no violation (picture 5)
I even offered on several occasions to do further verification, none of which were even acknowledged. The fact that the live support person I was talking to, was mentioning account closure and initial deposit withdrawals on multiple occasions before a verdict was even reached, is pretty clearly indicating a lack of objectivity in the process.
As of now I have to wait until December 30th to see what I can withdraw, without being sure of what I will actually be able to do. It creates a lot of stress as there is a lot of money on the line and that Solcasino doesn’t care about its customers at all. I heavily encourage anyone creating an account here to close it as fast as they can to avoid receiving the same treatment as I did.
Автоматичний переклад.