1 рік тому
Тут ви можете обговорити Solcasino.io, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, мені шкода, що у вас був такий досвід. Я бачу, ви вже подали скаргу , яка зараз очікує на розгляд, чудово! Якщо ви не проти, ми будемо раді, якщо ви також залишите тут відгук про казино . Там ви також можете змінювати рейтинг з часом (зменшувати або збільшувати кількість зірок), якщо згодом переконаєтеся, що казино зрештою заслуговує на кращу чи гіршу репутацію.
Hi, I am sorry you had such experience. I see, you already submitted the complaint which is waiting for review now, great! If you don't mind, we would be happy if you would also leave a review about the casino here. There you can also change the rating over time (decrease or increase the number of stars) if you are later convinced that the Casino ultimately deserves a better or worse reputation.
Привіт,
Я коротко переглянув вашу скаргу і був дуже шокований цим:
«Жодної відповіді на електронні листи. Я звернувся до них у Twitter. Вони відповіли, що слот-гра дійсно має високу волатильність, і мої великі виграші призвели до того, що я виграв ще більше в живих іграх. Вони заявили: «Ми — whitelabel», і ми не виплатить вам ваш виграш .."
Я припускаю, що була помилка, чи не так? Інакше таке пояснення було б майже божевіллям...
Hi there,
I went through your complaint briefly, and was quite shocked by this:
"No response to emails. I did contact them on twitter. Their answer was that slot game did have high volatility and me winning big on it did led me to winning even more on Live games. Their stated ,, We are whitelabel " and we won't pay you your winnings .."
I guess that there was a bug, am I right? Otherwise, such an explanation would be almost insane...
Так, вони відповіли, що є помилка. Я не вірю, що це було, або якщо це було, я виграв лише половину суми на цьому слоті.
Причини, чому я думаю, що вони мене обманюють.
1. Я програв 10 000 $ на тому ж слоті, перш ніж виграти.
2. Я грав на обертання 100$, що відповідає сумі виграшу безкоштовних обертань, які я виграв під час гри. У Freespins я зловив рибу, яка була рекламована на головній сторінці слота.
3. Цей конкретний слот був активним і в нього можна було грати через 6 днів після призупинення дії мого облікового запису
4. Цей конкретний слот все ще доступний для гри на Pokerstar
5. Половина суми, виграної на живій рулетці
6. Вони завжди блокували мій обліковий запис у Twitter, коли я намагався зв’язатися з ними, і попереджали інших гравців про їхню поведінку. Вони ніколи не відповідали на мої електронні листи. (Офіційної заяви немає) .
Я вважаю, що якби я виграв 250 000 доларів, я б обов’язково отримав офіційний електронний лист із поясненням того, що саме сталося.
Yes they replied there was a bug. I don't believe there was or if it was I have only won half of the amount on that slot.
Reasons why I think they scam me is.
1.I have lost 10 000$ on same slot before I have won .
2. I was playing 100$ spins adequate to won amount in free spins I have won during the game . In Freespins i have caught a fish which was advertised on the main page of the slot.
3. This particular slot was still live and playable 6 days after my account was suspended
4. This particular slot is still available to play on Pokerstar
5. Half of the amount won on live roulette
6. They have always blocked my account on twitter when I was trying reach them and warned other players about they behaviour. They have never answered to my emails. (No official statement) .
I believe if I won 250 000$ official email explaining what exactly happened woud me a must.
Треба сказати, що навіть інші гравці (щоправда, граючи в різних казино) останнім часом стикалися з подібними проблемами з помилками.
Я просто не можу зрозуміти, які постачальники ігор були залучені... 🤔
У будь-якому випадку, я вважаю, що буде надзвичайно важливо дізнатися заяву провайдера гри та те, як ця помилка вплинула на решту ваших виграшів.
Я не смію зараз спекулювати далі, бажаю вам успіху з цією скаргою та стежу за нею.
🤞
I have to say that even other players (playing in different casinos though) experienced similar issues with bugs recently.
I just can't figure out which game providers were involved... 🤔
Anyway, I feel that it will be crucial to find out the game provider statement plus how this bug affected the rest of your winnings.
I do not dare to speculate further now, I wish you luck with this complaint and will keep an eye on it.
🤞
Я розумію, що це може бути помилка.
Це не повинно впливати на гравця. Якщо гравець втратить гроші на цьому слоті, я сумніваюся, що казино повернуть гравцям гроші.
Смішно, як вони можуть брати гроші гравців, але коли хтось виграє (ось чому вони грають), казино каже, що сталася помилка, і не виплачує виграш.
Не можу зрозуміти це
I do understand there coud it be a bug .
That should not affect the the player. If player loose the money on that slot i woud doubt casinos woud refund the players money.
It is ridiculous how they can take players money but when someone wins ( that's why they are playing) Casino says there was a bug and don't pay winnings.
Can't get my head around it
Відповідно до подібних скарг, які я пам’ятаю з минулого, найважливішою частиною є те, що постачальник гри повинен перевірити сеанс і ПІДТВЕРДИТИ, що в грі дійсно була помилка.
В іншому випадку казино повинно виплатити виграш - якщо не були порушені інші правила...
According to similar complaints I remember from the past, the most important part is that the game provider must check the session and CONFIRM there was actually a bug i the game.
Otherwise, the casino should pay out the winnings - if no other rules were breached...
Не могли б ви спробувати допомогти мені дізнатися, куди я можу надіслати електронний лист на Pragmatic play про слот, якщо виникла помилка. Я був на їх веб-сайті, але там нічого про скарги
Coud you try help me to find out where I can email to Pragmatic play about the slot if there was a bug. I have been at thei website but there is nothing about complaints
Привіт,
Я думаю, що ви можете спробувати будь-який контакт, доступний на їх веб-сайті. Але якщо у вас виникла помилка, я б сказав, що казино має провести розслідування та зв’язатися з постачальником гри в першу чергу. Ви повідомили казино про проблему?
Hello,
I guess that you can try any contact available on their website. If you experienced a bug though, I'd say that the casino should investigate and contact the game provider in the first place. Did you inform the casino about the issue?
Казино призупинило мій рахунок із 250 000$. Ніколи не зв’язувався зі мною, немає відповіді на мій електронний лист. Нічого. Вони лише відповіли в твіттері, сказавши, що була помилка в слоті, де я виграв близько 120 000 доларів, решта моїх виграшів була за живими столами, такими як рулетка.
Їхній аргумент полягав у тому, що я виграв. На слоті з помилкою через це я міг грати в інші ігри, такі як рулетка, на гроші, які не були моїми. Тому вони призупинили мій обліковий запис. Цей конкретний слот можна було грати ще через 5 днів після того, як вони призупинили мій обліковий запис.
Цей СЛОТ є в кожному казино, де використовується Pragmatic play. BIG BASS BONANZA.
Це казино, засноване на токені SOLANA, тому їхній гаманець знаходиться в ланцюжку.
Через кілька днів їхній гаманець збільшився приблизно на ту саму суму, яку я виграв.
Я надіслав електронний лист до комісії з азартних ігор Кюрасао, але так і не отримав відповіді.
Casino did suspended my account with 250 000$. Never contacted me back no response to my email nothing. They Only responded on twitter saying there was a bug in the slot where I have won around 120 000$ rest of my winnings was from live tables like roulette .
Thei argument was I have won big. On slot with a bug because of that I was able to play another games like roulette with money which wasn't mine. So they suspended my account. That particular slot was playable another 5 days after they suspended my account.
That SLOT is on every casino using Pragmatic play. BIG BASS BONANZA.
It is casino based on SOLANA token so their wallet is on chain.
Their wallet did growth few days later of the roughly same amount I have won.
I have Email to Curacao gambling commission but never had a reply as well.
Я б сказав, що казино не повинно діяти так. Загальноприйнятим правилом є те, що якщо в грі виникає помилка в момент, коли гравець виграє, казино має зв’язатися з постачальником ігор і підтвердити, що сталося.
Щоб позбавити будь-якого гравця від цієї проблеми, гру слід заблокувати. На жаль, загальноприйнятим правилом є те, що казино не виплачує виграші, отримані за таких обставин. Тож аргумент, що ти виграв великий, взагалі не має сенсу, але я відчуваю, що за цим криється щось більше.
Чи можу я знати, чому ви перестаєте відповідати на скаргу ?
That is not how the casino should act, I'd say. It is a common rule that if the game is affected by the bug the moment the player wins, the casino should reach the game provider and confirm what happened.
To spare any player the same issue, the game should be blocked. Sadly, it's a common rule that a casino does not pay out winnings gained under such circumstances. So the argument that you won big does not make sense at all, but I feel there is more behind it.
May I know why you stop responding to the complaint?
Дякую, я вважаю, що це справді підозріло.
Я не припинив відповідати на скарги, але я був у від’їзді й не міг отримати свої електронні листи.
Я просив повторно відкрити скаргу.
Дякую, що вислухали, тому що я довго не міг нікого знайти. Я думаю, що мій виграш програно, але принаймні деякі гравці бачать скаргу і не будуть грати в цьому казино
Thank you think is exactly my point and it is really suspicious.
I haven't stop responding to complain but I have been away and couldn't reach my emails.
I did ask for the complain te be reopen .
Thank you for listening because I have been unable to find anyone for long time . I think my winnings are lost but at least some players see the complain and won't be playing with this casino
Я тепер розумію. Що ж, я думаю, що варто придивитися ближче, ми завжди хочемо бути впевненими, що казино ставляться до гравців так, як вони повинні поводитися, і скарги є просто найкращим інструментом. Я намагатимусь стежити за ходом розгляду скарги, але було б чудово, якби ви могли тримати мене в курсі. Іноді я дуже зайнятий. 😀
I understand now. Well, I think it's worth a closer look, we always want to be sure that casinos treat players the way they should be treated and complaints are simply the best tool. I'll try to keep an eye on the complaint's progress, but would be great if you could keep me updated here. Sometimes, I'm desperately busy. 😀
Без проблем, дякую, що вислухали мене. Важкий був рік, коли я ніде не могла отримати допомогу. Я створив новий твіттер, вони знову заблокували мій твіттер. Я змінив свою думку, вони дійсно вкрали мої гроші.
Якщо інший гравець сперечається в твіттері, вони публікують його трансакцію тощо. Коли я беру участь, вони просто закриваються, бо бояться, що про це дізнається вся їхня маленька спільнота. Ведуть багатий спосіб життя на вкрадені кошти.
Вони фактично також порушили свої умови.
Там зазначено, що якщо ваш обліковий запис призупинено, вони повідомлять вас електронною поштою. Чому саме тощо.
Вони ніколи не відповідали і не робили офіційної заяви електронною поштою. Лише кілька повідомлень у Twitter і все. Я подав офіційну скаргу до комісії з ліцензій на азартні ігри.
Коли я спробував додати solcasino.io в пошукову систему. Це вийшло як без ліцензії
No problem thank you for listening to me. Was hard year when I couldn't get help anywhere. I did create new twitter they have blocked my twitter again. I do change my opinion they did stole my money.
If there is different player disputing on twitter they posting his transaction etc. When I get involved they do just shut as they scared all their little community will found out. Living rich lifestyle on stolen funds.
They have actually broke their terms and conditions as well.
It does say there if you account is suspended they will let you know by email. Why exactly etc..
They have never reply or did made official statement over the email. Just few messages on twitter and that's it. I did file official complaint with gambling licence commission .
When I did try put solcasino.io in search engine. It did come out as without licence
Ми тут, щоб вислухати та допомогти, якщо потрібно, що повертає мене до вашої скарги . Я все ще вважаю, що вам слід спробувати знову відкрити його, щоб отримати можливість дізнатися, що саме сталося.
Що стосується ліцензії, не сприймайте результати пошуку як доказ - завжди перевіряйте сайт казино та стежте за валідатором:
Натисніть валідатор, щоб дізнатися, чи дійсна печатка:
Судячи з того, що я зараз бачу - це 🙂
We are here to listen and help if needed, which gets me back to your complaint. I still think that you should try to reopen it to get a chance to find out what exactly happened.
As for the license, do not take search results as evidence - always check the casino's site instead and watch for the validator:
Click the validator to find out whether the seal is valid:
According to what I'm seeing now - it is 🙂
Дякую тобі.
Я надсилав запит, але вже більше тижня не отримав відповіді.
На жаль, я перевірив неправильний веб-сайт постачальника ліцензії. Погано, тому що він дуже хотів, щоб скарга була правильною.
Вони використовують антилефон. Минулого року я вже подав 2 скарги без відповіді.
Thank you.
I did have requested but didn't have response for over week now.
Unfortunately I did check wrong licence provider website . Not good as this one was really keen to get complaint right.
They are using antillephone. I have submitted already 2 complaints last year without response ad well.
Привіт,
Ваш досвід роботи з Antillephone відповідає загальній думці про його зручність 🙁.
Ви все ще можете повторно відкрити подану тут скаргу .
Hi there,
Your experiences with the Antillephone meet the general opinion about its usability 🙁.
You can still reopen the complaint submitted here, at least.
Привіт, kriptokuba32, у мене також є друг, у якого заблоковані гроші на solcasino, у вас є розбрат чи Twitter, я можу мати, оскільки я хотів би поговорити з вами
Hi kryptokuba32 I also have a friend that has money blocked on solcasino do you have a discord or Twitter I can have as I would like to speak to you
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.