ФорумКазиноSolcasino.io - загальне обговорення

Solcasino.io - загальне обговорення

1 рік тому від kryptokuba32
|
2470 переглядів 26 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Solcasino.io, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Уникайте шахрая. Після того, як ви виграєте, вони призупинять ваш обліковий запис і не виплатять вам нічого

Автоматичний переклад.
kryptokuba32
1 рік тому

Привіт, мені шкода, що у вас був такий досвід. Я бачу, ви вже подали скаргу , яка зараз очікує на розгляд, чудово! Якщо ви не проти, ми будемо раді, якщо ви також залишите тут відгук про казино . Там ви також можете змінювати рейтинг з часом (зменшувати або збільшувати кількість зірок), якщо згодом переконаєтеся, що казино зрештою заслуговує на кращу чи гіршу репутацію.

Автоматичний переклад.
kryptokuba32
1 рік тому

Привіт,

Я коротко переглянув вашу скаргу і був дуже шокований цим:

«Жодної відповіді на електронні листи. Я звернувся до них у Twitter. Вони відповіли, що слот-гра дійсно має високу волатильність, і мої великі виграші призвели до того, що я виграв ще більше в живих іграх. Вони заявили: «Ми — whitelabel», і ми не виплатить вам ваш виграш .."

Я припускаю, що була помилка, чи не так? Інакше таке пояснення було б майже божевіллям...


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, вони відповіли, що є помилка. Я не вірю, що це було, або якщо це було, я виграв лише половину суми на цьому слоті.

Причини, чому я думаю, що вони мене обманюють.

1. Я програв 10 000 $ на тому ж слоті, перш ніж виграти.

2. Я грав на обертання 100$, що відповідає сумі виграшу безкоштовних обертань, які я виграв під час гри. У Freespins я зловив рибу, яка була рекламована на головній сторінці слота.

3. Цей конкретний слот був активним і в нього можна було грати через 6 днів після призупинення дії мого облікового запису

4. Цей конкретний слот все ще доступний для гри на Pokerstar

5. Половина суми, виграної на живій рулетці

6. Вони завжди блокували мій обліковий запис у Twitter, коли я намагався зв’язатися з ними, і попереджали інших гравців про їхню поведінку. Вони ніколи не відповідали на мої електронні листи. (Офіційної заяви немає) .

Я вважаю, що якби я виграв 250 000 доларів, я б обов’язково отримав офіційний електронний лист із поясненням того, що саме сталося.


Автоматичний переклад.
kryptokuba32
1 рік тому

Треба сказати, що навіть інші гравці (щоправда, граючи в різних казино) останнім часом стикалися з подібними проблемами з помилками.

Я просто не можу зрозуміти, які постачальники ігор були залучені... 🤔

У будь-якому випадку, я вважаю, що буде надзвичайно важливо дізнатися заяву провайдера гри та те, як ця помилка вплинула на решту ваших виграшів.

Я не смію зараз спекулювати далі, бажаю вам успіху з цією скаргою та стежу за нею.

🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це було

РІЗДВЯНИЙ BIG BASS BONANZA від

ПРАГМАТИЧНА ГРА

Дата 25.12.2021

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я розумію, що це може бути помилка.

Це не повинно впливати на гравця. Якщо гравець втратить гроші на цьому слоті, я сумніваюся, що казино повернуть гравцям гроші.

Смішно, як вони можуть брати гроші гравців, але коли хтось виграє (ось чому вони грають), казино каже, що сталася помилка, і не виплачує виграш.


Не можу зрозуміти це


Автоматичний переклад.
kryptokuba32
1 рік тому

Відповідно до подібних скарг, які я пам’ятаю з минулого, найважливішою частиною є те, що постачальник гри повинен перевірити сеанс і ПІДТВЕРДИТИ, що в грі дійсно була помилка.

В іншому випадку казино повинно виплатити виграш - якщо не були порушені інші правила...




Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не могли б ви спробувати допомогти мені дізнатися, куди я можу надіслати електронний лист на Pragmatic play про слот, якщо виникла помилка. Я був на їх веб-сайті, але там нічого про скарги

Автоматичний переклад.
kryptokuba32
1 рік тому

Привіт,

Я думаю, що ви можете спробувати будь-який контакт, доступний на їх веб-сайті. Але якщо у вас виникла помилка, я б сказав, що казино має провести розслідування та зв’язатися з постачальником гри в першу чергу. Ви повідомили казино про проблему?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино призупинило мій рахунок із 250 000$. Ніколи не зв’язувався зі мною, немає відповіді на мій електронний лист. Нічого. Вони лише відповіли в твіттері, сказавши, що була помилка в слоті, де я виграв близько 120 000 доларів, решта моїх виграшів була за живими столами, такими як рулетка.

Їхній аргумент полягав у тому, що я виграв. На слоті з помилкою через це я міг грати в інші ігри, такі як рулетка, на гроші, які не були моїми. Тому вони призупинили мій обліковий запис. Цей конкретний слот можна було грати ще через 5 днів після того, як вони призупинили мій обліковий запис.

Цей СЛОТ є в кожному казино, де використовується Pragmatic play. BIG BASS BONANZA.

Це казино, засноване на токені SOLANA, тому їхній гаманець знаходиться в ланцюжку.

Через кілька днів їхній гаманець збільшився приблизно на ту саму суму, яку я виграв.


Я надіслав електронний лист до комісії з азартних ігор Кюрасао, але так і не отримав відповіді.

Автоматичний переклад.
kryptokuba32
1 рік тому

Я б сказав, що казино не повинно діяти так. Загальноприйнятим правилом є те, що якщо в грі виникає помилка в момент, коли гравець виграє, казино має зв’язатися з постачальником ігор і підтвердити, що сталося.

Щоб позбавити будь-якого гравця від цієї проблеми, гру слід заблокувати. На жаль, загальноприйнятим правилом є те, що казино не виплачує виграші, отримані за таких обставин. Тож аргумент, що ти виграв великий, взагалі не має сенсу, але я відчуваю, що за цим криється щось більше.

Чи можу я знати, чому ви перестаєте відповідати на скаргу ?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую, я вважаю, що це справді підозріло.


Я не припинив відповідати на скарги, але я був у від’їзді й не міг отримати свої електронні листи.

Я просив повторно відкрити скаргу.


Дякую, що вислухали, тому що я довго не міг нікого знайти. Я думаю, що мій виграш програно, але принаймні деякі гравці бачать скаргу і не будуть грати в цьому казино

Автоматичний переклад.
kryptokuba32
1 рік тому

Я тепер розумію. Що ж, я думаю, що варто придивитися ближче, ми завжди хочемо бути впевненими, що казино ставляться до гравців так, як вони повинні поводитися, і скарги є просто найкращим інструментом. Я намагатимусь стежити за ходом розгляду скарги, але було б чудово, якби ви могли тримати мене в курсі. Іноді я дуже зайнятий. 😀



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Без проблем, дякую, що вислухали мене. Важкий був рік, коли я ніде не могла отримати допомогу. Я створив новий твіттер, вони знову заблокували мій твіттер. Я змінив свою думку, вони дійсно вкрали мої гроші.

Якщо інший гравець сперечається в твіттері, вони публікують його трансакцію тощо. Коли я беру участь, вони просто закриваються, бо бояться, що про це дізнається вся їхня маленька спільнота. Ведуть багатий спосіб життя на вкрадені кошти.

Вони фактично також порушили свої умови.

Там зазначено, що якщо ваш обліковий запис призупинено, вони повідомлять вас електронною поштою. Чому саме тощо.

Вони ніколи не відповідали і не робили офіційної заяви електронною поштою. Лише кілька повідомлень у Twitter і все. Я подав офіційну скаргу до комісії з ліцензій на азартні ігри.


Коли я спробував додати solcasino.io в пошукову систему. Це вийшло як без ліцензії

Автоматичний переклад.
kryptokuba32
1 рік тому

Ми тут, щоб вислухати та допомогти, якщо потрібно, що повертає мене до вашої скарги . Я все ще вважаю, що вам слід спробувати знову відкрити його, щоб отримати можливість дізнатися, що саме сталося.

Що стосується ліцензії, не сприймайте результати пошуку як доказ - завжди перевіряйте сайт казино та стежте за валідатором:

file

Натисніть валідатор, щоб дізнатися, чи дійсна печатка:

file

Судячи з того, що я зараз бачу - це 🙂



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую тобі.

Я надсилав запит, але вже більше тижня не отримав відповіді. file

На жаль, я перевірив неправильний веб-сайт постачальника ліцензії. Погано, тому що він дуже хотів, щоб скарга була правильною.


Вони використовують антилефон. Минулого року я вже подав 2 скарги без відповіді.

Автоматичний переклад.
kryptokuba32
1 рік тому

Привіт,

Ваш досвід роботи з Antillephone відповідає загальній думці про його зручність 🙁.

Ви все ще можете повторно відкрити подану тут скаргу .

Автоматичний переклад.
kryptokuba32
1 рік тому

Привіт, kriptokuba32, у мене також є друг, у якого заблоковані гроші на solcasino, у вас є розбрат чи Twitter, я можу мати, оскільки я хотів би поговорити з вами

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого