ФорумКазиноSnatch Casino - загальне обговорення

Snatch Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

2 р. тому від caiods20221
|
43753 переглядів 305 відповідей |
|
1...8 9 10...16
Joaoleo
12 міс. тому

Я хотів би почати з того, що за жодні оцінки нам ніхто не платить.

Однак, що стосується вашого випадку, я бачу, що у вас є проблема з підтвердженням облікового запису. Що конкретно, на вашу думку, казино не повинно вимагати? Скільки часу ви не можете верифікувати та зняти гроші? Розкажіть нам про це більше, щоб ми могли спробувати оцінити ситуацію та спробувати вам допомогти. Якщо, звичайно, ви вже втратили свої гроші.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт всім.


У мене проблема з цим казино.

Я зіграв бонус на депозит.

Насправді я грав 3 одночасно.

2 безкоштовних обертання різної вартості та одна готівка.

Я отримав 3 бонуси, зняв 350 євро і побачив, що мій баланс впав до 140 євро, оскільки було максимальне зняття.

Хоча я ніде не бачу цього написано, це нормально.

Я знову зіграв і виграв, і цього разу зробив запит на зняття 500 євро.

На мій подив, зняття було скасовано, і вони знову забрали мій виграш, і я залишив 144 євро.


Фінансовий відділ претендує на право знову забрати мій виграш, тому що було 3 бонуси з максимальним зняттям.


Першого разу казино вже вилучило мій виграш і залишило мені 140 євро, доступних для зняття або гри.

Я граю, я виграю, я прошу вивести гроші, і вони беруть мої гроші.


Хтось може це правильно проаналізувати??


Я думаю над тим, щоб подати скаргу

Автоматичний переклад.
Mco00
10 міс. тому

Привіт!

Ви впевнені, що ці €140 не призначені лише для виведення?

Іноді тільки після успішного виведення бонус закінчується, і стає доступним інший.

Чи можете ви вставити пояснення казино? Я б сказав, що це дуже допомогло б. 🤷‍♀️


Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

У мене було 3 бонуси одночасно

Але в кінцевому підсумку баланс був скасований 2 рази, і, ймовірно, було б 3 рази, але це вже минуло, і я програв гроші, і саме таке ставлення свідчить про якість казино.

Це посереднє казино.

Вони не люблять платити

Я покидаю це казино

Автоматичний переклад.
Mco00
10 міс. тому

Звісно, я б теж пішов, якби переконався, що це непристойно.

Тим не менш, я не зустрічав багато казино, які дозволяють три активні бонуси одночасно. Якщо ви не проти, можливо, ви можете поділитися точкою зору казино на всю ситуацію.

Звичайно, це необов'язково. 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Наступне

Казино не любить платити

Більше нічого сказати.

Для мене всі казино, які мають депозитні бонуси з максимальним вилученням, є посередніми казино

Вони не люблять платити

🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
Mco00
10 міс. тому

Досить справедливо; Дякую, що поділились. Я б сказав, що навіть хороше казино може надавати невигідні бонуси, але зараз це, напевно, лише я.

Так чи інакше, дякуємо за відгук користувача!

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Він може? 🤔

Сумніваюся, хороше казино не потребує цього, ризикуючи своїм іміджем через ці посередні бонуси

Я СУМНІВАЮСЯ

Автоматичний переклад.
Mco00
10 міс. тому

Казино можуть робити що завгодно, коли справа доходить до бонусів. Деякі казино пропонують чудових агентів підтримки, захоплююче портфоліо ігор, пристойні кешбек-бонуси та справедливі правила, але стандартна шкала бездепозитних бонусів або липких бонусів просто смердить. Це те, що я хотів сказати.

Сподіваюся, ви відчуєте різницю.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я чекаю своїх вилучень 4 дні. Ваш відділ запитав у мене 100 документів. Я надіслав їх усіх правильно, і вони запитують мене, останній знімок екрана мого імені користувача банку та адреси. Облікові записи ibank є програмами з обмеженим доступом, тому це заборонено. Я надсилаю їм фотографію з іншого телефону на свій телефон, але вони її не приймають. я гравець 10 років і вперше проходжу це. який справжній сенс цієї речі?

Змінено Radka 10 міс. тому
Причина: непрацююче посилання
Автоматичний переклад.
farmakis33
10 міс. тому

Привіт,

Чи знаєте ви, що може бути не так з усіма цими документами, які ви вже надали? Чи казино пояснило або надало будь-які оновлення чи кращі інструкції, яким ви можете слідувати, щоб пройти перевірку? Я просто прошу отримати краще уявлення про вашу ситуацію.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Чому я маю знімати ці 140? А чому я не можу кинути ті гроші?

Я не розумію логіки

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я чекаю вашої відповіді, тому що вони мене обдурять. Вимагають документів, яких не існує.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

@radka, якщо хочеш, я маю всі електронні листи та всі розмови

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

чекаю на вашу відповідь і хочу допомогти мені

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Чому я маю знімати ці 140? А чому я не можу кинути ті гроші?

Я не розумію логіки

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Оскільки іноді бонус закінчується лише тоді, коли ви знімаєте гроші. Дивно те, що я прочитав, і те, що ви грали з трьома бонусами одночасно, але, на жаль, це правда.

Що ти маєш на увазі - "А чому я не можу кинути ці гроші?" наприклад, чому ти не міг продовжувати грати з ними чи це щось інше?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я чекаю вашої відповіді, тому що вони мене обдурять. Вимагають документів, яких не існує.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, Радка є адміністратором форуму, тому якщо ви маєте на увазі, що очікуєте відповіді на свою скаргу, то Радка не має до цього відношення. Що стосується ваших документів, то я бачив, що казино просить у вас те, що ви не можете надати. Чи намагалися ви запитати службу підтримки, як це можливо або що вам потрібно зробити, щоб отримати такий документ?

Однак я помітив, що Крістіна відповіла на вашу скаргу кілька хвилин тому, тому буде найкраще, якщо ви повідомите їй те, що маєте.

Зробити це можна тут, за посиланням ⬅️

Сподіваюся, ми зможемо допомогти вам верифікувати та вивести ваші гроші. Якщо у вас є щось нове, не соромтеся повідомити мені.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Так, чому я не можу використати ці гроші для гри, а не для виведення грошей?!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

7 ДНІВ ЗАРАЗ, а казино snatch продовжує запитувати в мене якісь документи й те саме. я боюся, що втрачу свій виграш. Я повідомлю вам ......

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Так, чому я не можу використати ці гроші для гри, а не для виведення грошей?!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я думаю, це тому, що коли бонус закінчився, він закінчився виведенням, як було сказано. Якби вам дозволили грати на ці гроші, і ви зробили більше ставок, а казино застосувало той факт, що ви виграли більше, ніж дозволяє сам бонус, вони б дозволили вам залишити те, що ви можете зняти, і взяти решту, що багатьом гравцям не подобається . Тому я думаю, що це кращий випадок.

Автоматичний переклад.
1...8 9 10...16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого