Привіт, це те, що ви назвали бідним адміном 😀.
Серйозно, ти дуже далекий від того, як все працює на форумі. Ми не маємо зв'язку з жодними казино.
Поки показуються відгуки користувачів, особливо погані, хто скаже, що в Snatch все чудово?
У будь-якому випадку, чи знаєте ви про інших людей, які мають проблеми в будь-якому казино? Надішліть їх нашим шляхом, відсутність скарг означає відсутність змін індексу безпеки. Знову ж таки, відхилення скарги також означає, що оцінка залишається незмінною. Було б справді непрофесійно змінювати оцінку на підставі необґрунтованої скарги , чи не так?
Слухай, я знаю, що ти розчарований, але іноді казино має рацію. Вам надано пояснення.
мені шкода Спробуйте рухатися далі, якщо це можливо.
Hello, this is what you called a poor admin 😀.
Seriously, you're quite far from how things work on the forum. We are not in touch with any casinos.
As long as user reviews are shown, especially the bad ones, who is saying all is wonderful in Snatch?
Anyway, are you aware of other people with troubles in any casino? Send them our way, no complaint means no change in the safety index. Yet again, rejected complaint also means the score stands the same. It would be really unprofessional to change the score based on the unjustified complaint, wouldn't it?
Look, I know you're disappointed, but sometimes, the casino is right. You have been given the explanation.
I'm sorry. Try to move on if possible.