ГоловнаФорумКазиноSnatch Casino - загальне обговорення

Snatch Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

 від caiods20221
|
64 168 переглядів 355 відповідей |
|
1...7 8 9...18
gidrofas555

Привіт, це те, що ви назвали бідним адміном 😀.

Серйозно, ти дуже далекий від того, як все працює на форумі. Ми не маємо зв'язку з жодними казино.

Поки показуються відгуки користувачів, особливо погані, хто скаже, що в Snatch все чудово?

У будь-якому випадку, чи знаєте ви про інших людей, які мають проблеми в будь-якому казино? Надішліть їх нашим шляхом, відсутність скарг означає відсутність змін індексу безпеки. Знову ж таки, відхилення скарги також означає, що оцінка залишається незмінною. Було б справді непрофесійно змінювати оцінку на підставі необґрунтованої скарги , чи не так?

Слухай, я знаю, що ти розчарований, але іноді казино має рацію. Вам надано пояснення.

мені шкода Спробуйте рухатися далі, якщо це можливо.




Автоматичний переклад.
Radka

Вам доказательств предоставляли очень много и не я один, мне если честно плевать на это казино, я туда ни ногой, просто разачеровался в местных админах и для себя понял что смысла вам какую-нибудь жалобу подавать смысла нет, вы все равно будет на стороне казино. Всего хорошего, работайте для казино дальше 👍 а мы уж как нибудь сами справимся)

gidrofas555

Вибачте, між тим, що ви думаєте, і тим, що сталося, величезна різниця.

Я вважаю, що я висловився досить чітко, тому я дякую вам за ваше просвітництво щодо цього питання. Одна скарга була подана та закрита як відхилена. Якщо вам цього достатньо, щоб поспішно зробити такий висновок – будьте моїми гостями.

Просто припиніть отруювати цей форум, підіть кудись, знайдіть місце, де ця ситуація закінчилася б по-іншому - на основі ваших доказів, як ви зазвичай любите додавати. Буквально нічого більше я не можу сказати, добре, я закінчив пробувати.

Бажаю тобі сонячного дня! 😉


Змінено
Автоматичний переклад.

Я завершив процес перевірки на їх веб-сайті першим, що зробив. Я отримав його схвалення, яке також видно під час входу. Я спробував зняти (198 євро), і через кілька днів мені повідомили, що потрібно заповнити інший документ. Вони додали документ, який мій банк повинен заповнити або схожий на цей документ. Я надав їм подібні документи, які містять відповідну інформацію, але вони вимагають саме цей документ, а він мені недоступний. Я вказую на це в чаті підтримки, але вони посилаються на службу підтримки електронною поштою, і там я отримую ту саму відповідь знову і знову. Вони справді не хочуть це вирішувати. З багаторічного досвіду гри в різних казино я знаю, які документи потрібно вимагати. Я чекаю вже місяць.

Автоматичний переклад.
boyracer

Привіт, у цьому випадку я рекомендую вам подати скаргу за цим посиланням: https://se.casino.guru/klagomal

Я вважаю, що місяць — це досить багато часу для вирішення подібної ситуації, і оскільки казино пише вам одне і те ж знову і знову і не дає альтернативи, як ви можете подати документ, це найкраще рішення. Однак у минулому я бачив подібні випадки, як-от цей: https://casino.guru/snatch-casino-player-s-account-verification-is-problematic , тому я сподіваюся, що ваш випадок завершиться так само спосіб.

Якщо ви отримаєте будь-яку відповідну відповідь або якщо вам вдасться перевірити себе, чи можете ви повідомити нам?

Змінено
Автоматичний переклад.

Дякую Яро. Я так і зроблю. Обов'язково повідомлю. // З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
boyracer

Дякую і сподіваюся, що скоро все вирішиться. Схрещені пальці. ☘️🤞

Автоматичний переклад.

У когось ще є проблема з відсутністю доступу до веб-сайту Snatch?


Автоматичний переклад.

Зараз це спрацювало для мене, але вчора було зіпсовано. https://snatchcasino.com/en


Автоматичний переклад.
boyracer

це не працює для мене...

Автоматичний переклад.
Dino13

Побачив ваш допис про Snatch Casino. У мене точно така ж проблема.


Автоматичний переклад.
Lukas1997

привіт Перш за все, дякую за відгук. Тоді мої страхи, здається, поволі виправляються

підтвердити. Сьогодні отримав ще один електронний лист від Snatch із пропозицією, яка також містить:

Нещодавно Snatch виплатив гравцеві 137 500 євро. Naaaja. Я все ще чекаю реакції від Snatch. Сподіваюся, вам пощастить більше, ніж мені. Якщо я не отримаю всі свої 700 євро, то це казино для мене закінчено, і я ніколи більше не робитиму там депозиту.

Ще раз дякую вам


Автоматичний переклад.
Dino13

Snatch — це інше, а Pulp — найсмішніше, що з їхніми інтенсивними маркетинговими методами, електронними листами та текстовими повідомленнями та пропозиціями бонусів за реєстрацію, якби вони керували своїми казино законно, вони, ймовірно, заробили б більше грошей, ніж вони обманюють людей.

Автоматичний переклад.
Anonymized417

Я бачу це так само, тому що вони заробляли б гроші постійно. Як тільки одноразово від окремих гравців

Автоматичний переклад.

У когось ще є проблема з відсутністю доступу до веб-сайту Snatch?


Автоматичний переклад.

Привіт, я перемістив публікації під конкретне казино, про яке ви пишете. Також я спробував цей сайт, і у мене не виникло проблем з переходом на сторінку.

На жаль, я бачу, що у вас така ж проблема, як у гравця Dino13. Чи пробували ви написати в службу підтримки, в чому може бути проблема і чому це відбувається? Чи є у вас незавершені зняття коштів у казино?

У будь-якому разі я також помітив, що ви вже подали скаргу щодо цієї проблеми, тому мені цікаво, куди вона піде у вашому випадку.

Якщо у вас буде нова інформація або якщо вам вдасться потрапити на сторінку, чи повідомите ви нам?

Змінено
Автоматичний переклад.

привіт Перш за все, дякую за відгук. Тоді мої страхи, здається, поволі виправляються

підтвердити. Сьогодні отримав ще один електронний лист від Snatch із пропозицією, яка також містить:

Нещодавно Snatch виплатив гравцеві 137 500 євро. Naaaja. Я все ще чекаю реакції від Snatch. Сподіваюся, вам пощастить більше, ніж мені. Якщо я не отримаю всі свої 700 євро, то це казино для мене закінчено, і я ніколи більше не робитиму там депозиту.

Ще раз дякую вам


Автоматичний переклад.

привіт Звичайно, неприємно отримувати такий електронний лист, коли ви чекаєте, поки казино виплатить вам гроші. Також було б добре, якби казино спілкувалося, і ви знали, на чому ви знаходитесь.

У всякому разі, я також бачив, що ви вже встигли подати скаргу , і мені цікаво, як уся справа буде вирішена. Можливо, я можу вас трохи заспокоїти, тому що я знайшов ту саму ситуацію, яку було вирішено деякий час тому. Ось посилання на скаргу від іншого гравця, який мав такий же досвід: https://casino.guru/snatch-casino-player-is-unable-to-access-the-casino

Сподіваюся, що, як і в цьому випадку, ваша ситуація вирішиться без проблем і ви потрапите на сайт і зможете вивести свої гроші. Якщо у вас є нова інформація, будь ласка, повідомте нам.

Поки що удачі.

Автоматичний переклад.

Snatch — це інше, а Pulp — найсмішніше, що з їхніми інтенсивними маркетинговими методами, електронними листами та текстовими повідомленнями та пропозиціями бонусів за реєстрацію, якби вони керували своїми казино законно, вони, ймовірно, заробили б більше грошей, ніж вони обманюють людей.

Автоматичний переклад.

Хм, я бачу, що у вас теж не дуже хороший досвід роботи з цим казино. Маркетингові методи казино, ймовірно, на деякий час стануть вашим кошмаром, оскільки ви, ймовірно, отримуєте багато пропозицій.

Що стосується заробітку, то, ймовірно, ви праві, і мені більше нічого додати.

Автоматичний переклад.
Radka

Ви хочете, щоб інший гравець відчував себе обдуреним?? я

жахливий досвід, насправді гуру казино перестав бути частиною мого дослідження, щоб зрозуміти оцінку казино.. просто подумавши, що я направляв людей до цього казино..

Автоматичний переклад.
Joaoleo

Ви звучите сердито, але, наскільки я можу судити, ви також забули щось конкретно згадати.

Без деталей, без нарікань. Чи могли б ви принаймні допомогти мені зрозуміти вашу стурбованість?

Я маю на увазі, що ви очікуєте від мене, якщо я не знаю, що з вами сталося?

Що стосується рекомендацій, я б, наприклад, порекомендував певне казино після отримання особистого досвіду. Мені шкода, що ти робиш усе по-іншому 🙁.


Автоматичний переклад.
Radka

Залиште це.. Я не збираюся ставати біднішим за 20 євро, справа в тому, що казино не може вимагати таку документацію, щоб зняти мізерні 200 євро.. Я втомився, я віддаю перевагу грі і забудьте про це лайно казино!! Тепер ви повинні бути більш чесними у своїх оцінках, а не лише обожнювати тих, хто вам за це платить

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого