ФорумКазиноSnatch Casino - загальне обговорення

Snatch Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

2 р. тому від caiods20221
|
42415 переглядів 293 відповідей |
|
1...7 8 9...15
Додати публікацію
gidrofas555
1 рік тому

Привіт, це те, що ви назвали бідним адміном 😀.

Серйозно, ти дуже далекий від того, як все працює на форумі. Ми не маємо зв'язку з жодними казино.

Поки показуються відгуки користувачів, особливо погані, хто скаже, що в Snatch все чудово?

У будь-якому випадку, чи знаєте ви про інших людей, які мають проблеми в будь-якому казино? Надішліть їх нашим шляхом, відсутність скарг означає відсутність змін індексу безпеки. Знову ж таки, відхилення скарги також означає, що оцінка залишається незмінною. Було б справді непрофесійно змінювати оцінку на підставі необґрунтованої скарги , чи не так?

Слухай, я знаю, що ти розчарований, але іноді казино має рацію. Вам надано пояснення.

мені шкода Спробуйте рухатися далі, якщо це можливо.




Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вам доказательств предоставляли очень много и не я один, мне если честно плевать на это казино, я туда ни ногой, просто разачеровался в местных админах и для себя понял что смысла вам какую-нибудь жалобу подавать смысла нет, вы все равно будет на стороне казино. Всего хорошего, работайте для казино дальше 👍 а мы уж как нибудь сами справимся)

gidrofas555
1 рік тому

Вибачте, між тим, що ви думаєте, і тим, що сталося, величезна різниця.

Я вважаю, що я висловився досить чітко, тому я дякую вам за ваше просвітництво щодо цього питання. Одна скарга була подана та закрита як відхилена. Якщо вам цього достатньо, щоб поспішно зробити такий висновок – будьте моїми гостями.

Просто припиніть отруювати цей форум, підіть кудись, знайдіть місце, де ця ситуація закінчилася б по-іншому - на основі ваших доказів, як ви зазвичай любите додавати. Буквально нічого більше я не можу сказати, добре, я закінчив пробувати.

Бажаю тобі сонячного дня! 😉


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я завершив процес перевірки на їх веб-сайті першим, що зробив. Я отримав його схвалення, яке також видно під час входу. Я спробував зняти (198 євро), і через кілька днів мені повідомили, що потрібно заповнити інший документ. Вони додали документ, який мій банк повинен заповнити або схожий на цей документ. Я надав їм подібні документи, які містять відповідну інформацію, але вони вимагають саме цей документ, а він мені недоступний. Я вказую на це в чаті підтримки, але вони посилаються на службу підтримки електронною поштою, і там я отримую ту саму відповідь знову і знову. Вони справді не хочуть це вирішувати. З багаторічного досвіду гри в різних казино я знаю, які документи потрібно вимагати. Я чекаю вже місяць.

Автоматичний переклад.
boyracer
1 рік тому

Привіт, у цьому випадку я рекомендую вам подати скаргу за цим посиланням: https://se.casino.guru/klagomal

Я вважаю, що місяць — це досить багато часу для вирішення подібної ситуації, і оскільки казино пише вам одне і те ж знову і знову і не дає альтернативи, як ви можете подати документ, це найкраще рішення. Однак у минулому я бачив подібні випадки, як-от цей: https://casino.guru/snatch-casino-player-s-account-verification-is-problematic , тому я сподіваюся, що ваш випадок завершиться так само спосіб.

Якщо ви отримаєте будь-яку відповідну відповідь або якщо вам вдасться перевірити себе, чи можете ви повідомити нам?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую Яро. Я так і зроблю. Обов'язково повідомлю. // З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
boyracer
1 рік тому

Дякую і сподіваюся, що скоро все вирішиться. Схрещені пальці. ☘️🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У когось ще є проблема з відсутністю доступу до веб-сайту Snatch?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зараз це спрацювало для мене, але вчора було зіпсовано. https://snatchcasino.com/en


Автоматичний переклад.
boyracer
1 рік тому

це не працює для мене...

Автоматичний переклад.
Dino13
1 рік тому

Побачив ваш допис про Snatch Casino. У мене точно така ж проблема.


Автоматичний переклад.
Lukas1997
1 рік тому

привіт Перш за все, дякую за відгук. Тоді мої страхи, здається, поволі виправляються

підтвердити. Сьогодні отримав ще один електронний лист від Snatch із пропозицією, яка також містить:

Нещодавно Snatch виплатив гравцеві 137 500 євро. Naaaja. Я все ще чекаю реакції від Snatch. Сподіваюся, вам пощастить більше, ніж мені. Якщо я не отримаю всі свої 700 євро, то це казино для мене закінчено, і я ніколи більше не робитиму там депозиту.

Ще раз дякую вам


Автоматичний переклад.
Dino13
1 рік тому

Snatch — це інше, а Pulp — найсмішніше, що з їхніми інтенсивними маркетинговими методами, електронними листами та текстовими повідомленнями та пропозиціями бонусів за реєстрацію, якби вони керували своїми казино законно, вони, ймовірно, заробили б більше грошей, ніж вони обманюють людей.

Автоматичний переклад.
Anonymized417
1 рік тому

Я бачу це так само, тому що вони заробляли б гроші постійно. Як тільки одноразово від окремих гравців

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У когось ще є проблема з відсутністю доступу до веб-сайту Snatch?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я перемістив публікації під конкретне казино, про яке ви пишете. Також я спробував цей сайт, і у мене не виникло проблем з переходом на сторінку.

На жаль, я бачу, що у вас така ж проблема, як у гравця Dino13. Чи пробували ви написати в службу підтримки, в чому може бути проблема і чому це відбувається? Чи є у вас незавершені зняття коштів у казино?

У будь-якому разі я також помітив, що ви вже подали скаргу щодо цієї проблеми, тому мені цікаво, куди вона піде у вашому випадку.

Якщо у вас буде нова інформація або якщо вам вдасться потрапити на сторінку, чи повідомите ви нам?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт Перш за все, дякую за відгук. Тоді мої страхи, здається, поволі виправляються

підтвердити. Сьогодні отримав ще один електронний лист від Snatch із пропозицією, яка також містить:

Нещодавно Snatch виплатив гравцеві 137 500 євро. Naaaja. Я все ще чекаю реакції від Snatch. Сподіваюся, вам пощастить більше, ніж мені. Якщо я не отримаю всі свої 700 євро, то це казино для мене закінчено, і я ніколи більше не робитиму там депозиту.

Ще раз дякую вам


Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт Звичайно, неприємно отримувати такий електронний лист, коли ви чекаєте, поки казино виплатить вам гроші. Також було б добре, якби казино спілкувалося, і ви знали, на чому ви знаходитесь.

У всякому разі, я також бачив, що ви вже встигли подати скаргу , і мені цікаво, як уся справа буде вирішена. Можливо, я можу вас трохи заспокоїти, тому що я знайшов ту саму ситуацію, яку було вирішено деякий час тому. Ось посилання на скаргу від іншого гравця, який мав такий же досвід: https://casino.guru/snatch-casino-player-is-unable-to-access-the-casino

Сподіваюся, що, як і в цьому випадку, ваша ситуація вирішиться без проблем і ви потрапите на сайт і зможете вивести свої гроші. Якщо у вас є нова інформація, будь ласка, повідомте нам.

Поки що удачі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Snatch — це інше, а Pulp — найсмішніше, що з їхніми інтенсивними маркетинговими методами, електронними листами та текстовими повідомленнями та пропозиціями бонусів за реєстрацію, якби вони керували своїми казино законно, вони, ймовірно, заробили б більше грошей, ніж вони обманюють людей.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хм, я бачу, що у вас теж не дуже хороший досвід роботи з цим казино. Маркетингові методи казино, ймовірно, на деякий час стануть вашим кошмаром, оскільки ви, ймовірно, отримуєте багато пропозицій.

Що стосується заробітку, то, ймовірно, ви праві, і мені більше нічого додати.

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Ви хочете, щоб інший гравець відчував себе обдуреним?? я

жахливий досвід, насправді гуру казино перестав бути частиною мого дослідження, щоб зрозуміти оцінку казино.. просто подумавши, що я направляв людей до цього казино..

Автоматичний переклад.
Joaoleo
11 міс. тому

Ви звучите сердито, але, наскільки я можу судити, ви також забули щось конкретно згадати.

Без деталей, без нарікань. Чи могли б ви принаймні допомогти мені зрозуміти вашу стурбованість?

Я маю на увазі, що ви очікуєте від мене, якщо я не знаю, що з вами сталося?

Що стосується рекомендацій, я б, наприклад, порекомендував певне казино після отримання особистого досвіду. Мені шкода, що ти робиш усе по-іншому 🙁.


Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Залиште це.. Я не збираюся ставати біднішим за 20 євро, справа в тому, що казино не може вимагати таку документацію, щоб зняти мізерні 200 євро.. Я втомився, я віддаю перевагу грі і забудьте про це лайно казино!! Тепер ви повинні бути більш чесними у своїх оцінках, а не лише обожнювати тих, хто вам за це платить

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого