Я вже запитував pix, банківський переказ, і вони завжди відхиляли це, стверджуючи, що CPF недійсний, лише те, що мій CPF правильний, і вони все одно не хочуть платити.
Ось ще одна перевірка, вона чекала з 19.05 і знову відмовили.
Найжахливіший сайт ставок, на якому я коли-небудь грав!
I've already asked for pix, bank transfer and they always reject it claiming the invalid CPF, only that my CPF is correct and they don't want to pay anyway.
Here's another test, it was pending since the 19.05th and once again they refused.
The most horrible betting site I've ever played!
Eu já pedi por pix, bank transfer e sempre rejeitam alegando o CPF inválido, só que o meu CPF está correto e eles que não querem pagar mesmo.
Aí está mais uma prova, estava pendente desde o dia 19.05 e mais uma vez recusaram.
O site de apostas mais horrível que eu joguei!
Привіт, ви впевнені щодо CPF?
Подивіться, що я щойно знайшов у скарзі:
«Привіт Vanderlan97,
Судячи з наданих вами скріншотів, ви надіслали запит на зняття коштів за іншим номером CPF, ніж мав бути. Чи можете ви спробувати надіслати запит правильному та повідомити нам результат?"
Я також вважаю, що це так, тож дайте нам знати, коли спробуєте.
Hello, are you sure about the CPF?
Look what I just found in the complaint:
"Hello Vanderlan97,
Based on the screenshots you provided, you requested for a withdrawal on a different CPF number than you should have. Can you please try to request to the correct one and let us know the outcome?"
I also believe this is the case, so let us know once you tried, please.
Щодо відхилення скарги, я нічого не відхиляв, ви просто вирішили на користь казино, незважаючи на мої аргументи, і в 99% випадків ви приймаєте рішення на користь казино. Тому ваші оцінки нічого не варті, бо далекі від фактів і практики.
Regarding the rejection of the complaint, I did not reject anything, you just decided in favor of the casino despite my arguments and in 99% of cases you decide in favor of the casino. So your ratings are worth nothing, as they are far from facts and practice.
По поводу отклонения жалобы я ничего не отклонял , вы просто решил в пользу казино не смотря на мои доводы и вы в 99% случаев решаете в пользу казино. Так что рейтинги ваши ничего не стоят, так как далеки от фактов и практики .
Звичайно, у них немає невирішеної скарги! Тому що ви всі відхилили ці скарги!
Of course they don't have an unresolved complaint! Because you all rejected these complaints!
Natürlich haben sie keine ungelöste Beschwerde! Weil ihr diese Beschwerden alle abgelehnt habt!
Вони зробили це і зі мною! Я кілька разів доводив за допомогою скріншотів, що мій обліковий запис був верифікований кілька разів! Місяцями знову і знову вимагали ті самі чи нові документи! Казино неодноразово було засуджено за брехню! І все ж вирішилося на користь Snatch!
They did that to me too! I have proven several times, by means of screenshots, that my account has been verified several times! For months, the same or new documents were requested again and again! The casino has been convicted of lying several times! And yet it was decided in favor of Snatch!
Das haben sie bei mir auch gemacht! Ich habe mehrfach, mittels Screenshots belegt, dass mein Konto mehrmals verifiziert wurde! Monatelang wurden immer wieder die gleichen oder neue Unterlagen angefordert! Das Casino wurde mehrmals der Lüge überführt! Und trotzdem wurde zugunsten von Snatch entschieden!
Повірте, я робив такі ж скріншоти та інші речі були надані, але як завжди виграло казино і все, що адміністрація тут каже, що вони для гравців і так далі, ці слова нічого не варті.
Believe me, I did the same screenshots and other things were provided, but as usual, the casino won and everything that the administration says here that they are for players and so on, these words are worthless.
Поверь тоже самое делал скрины и прочее было предоставлено,но как обычно казино победило и всё что администрация тут говорит что они за игроков и прочее,грош цена эти словам от них .
Закрито як необґрунтоване – не відхилено.
Ви обидва отримали час і енергію так само, як інші гравці, які шукали підтримки.
Вибачте, але обидва отримали пояснення в ланцюжку скарг.
Іноді казино просто правильно. Спробуйте прийняти це і не дозволяйте своєму досвіду погіршити шанси інших.
Незважаючи на те, що все було повністю пояснено багато разів, я впевнений, що ви не будете слухати причини.
Closed as unjustified - not rejected.
You were both given the time and energy the same as other players seeking support.
I'm sorry, but both got the explanation in the complaint thread.
Sometimes the casino is simply right. Try to accept that, and don't let your experiences damage the chances of others.
Despite all having been fully explained many times, I'm sure you won't listen to the reasons.
Щодо відхилення скарги, я нічого не відхиляв, ви просто вирішили на користь казино, незважаючи на мої аргументи, і в 99% випадків ви приймаєте рішення на користь казино. Тому ваші оцінки нічого не варті, бо далекі від фактів і практики.
Regarding the rejection of the complaint, I did not reject anything, you just decided in favor of the casino despite my arguments and in 99% of cases you decide in favor of the casino. So your ratings are worth nothing, as they are far from facts and practice.
По поводу отклонения жалобы я ничего не отклонял , вы просто решил в пользу казино не смотря на мои доводы и вы в 99% случаев решаете в пользу казино. Так что рейтинги ваши ничего не стоят, так как далеки от фактов и практики .
Без брехні, чому ти називаєш мене брехуном? Хочете спілкуватися легально? Або ви думаєте, що можете говорити все, що завгодно? Як на мене, то ви показали простоту картини, але я говорю по суті і це було саме в мене і не тільки в мене. Слідкуйте за своєю мовою.
No lies, why are you calling me a liar? Do you want to communicate legally? Or do you think you can say whatever you want? As for me, you showed the simplicity of the picture, but I’m speaking in fact and that’s exactly what I had and not only me alone. Watch your language.
Нет не лож, почему вы меня называете лжецом? Хотите общаться в правовом порядке? Или вы думаете вы можете говорить всё что вам вздумается? Как по мне вы показали простот картинки , а я говорю по факту и точ то было у меня и не только у меня одного. Следите за своим языком.
Ні, не робили. Ми відхилили 54 і схвалили 33 надіслані скарги, все це відкрито в деталях казино . Отже, ви знову поширюєте інформацію, яка не відповідає дійсності. Я попереджав вас про те, щоб робити це знову і знову.
No, we didn't. We rejected 54 and approved 33 submitted complaints, it's all visible publicly in the casino's detail. So once again, you spread information that isn't true. I warned you about doing this over and over again.
Без брехні, чому ти називаєш мене брехуном? Хочете спілкуватися легально? Або ви думаєте, що можете говорити все, що завгодно? Як на мене, то ви показали простоту картини, але я говорю по суті і це було саме в мене і не тільки в мене. Слідкуйте за своєю мовою.
No lies, why are you calling me a liar? Do you want to communicate legally? Or do you think you can say whatever you want? As for me, you showed the simplicity of the picture, but I’m speaking in fact and that’s exactly what I had and not only me alone. Watch your language.
Нет не лож, почему вы меня называете лжецом? Хотите общаться в правовом порядке? Или вы думаете вы можете говорить всё что вам вздумается? Как по мне вы показали простот картинки , а я говорю по факту и точ то было у меня и не только у меня одного. Следите за своим языком.
Це образно, якщо розуміти що це)
This is figurative, if you understand what it is)
Это образно, если вы понимаете что это такое)
Чесна гра англосаксонського походження або чесність у конкуренції застосовуються незалежно від того, як клієнт грає в будь-якому казино, тому ці дані повинні бути включені в остаточну оцінку. Цю правильну поведінку, пов’язану з онлайн-іграми, у цьому випадку, власне кажучи, слід застосовувати в повному обсязі , а не лише там, де казино явно дає або не дає більшої ймовірності виграшу (як ви добре знаєте, % ймовірності завжди однозначно на користь будинку/казино з відсотками, які в середньому перевищують 90%, зокрема виграшів, які приносять позитивний прибуток для гравця, не беручи до уваги очевидну цифру RTP, яка включає всі ті невеликі виграші, які не генерують позитивний прибуток за те саме, я завжди чітко повторюю, на шкоду гравцеві, тому навіть граючи з бонусом, цей відсоток знижується на кілька пунктів, щоб не вплинути суттєво на середню ймовірність остаточного виграшу, яка завжди становить близько 5/10% максимум).
Fair play of Anglo-Saxon origin or fairness in competition applies regardless of how a customer plays at any casino therefore this data should instead be included in the final evaluation. This correctness of behavior relating to online gaming in this case, in the truest term of the word itself, should be applied in its entirety and not only where the casino apparently gives or does not give a greater probability of winning (as you well know the % probability is always clearly in favor of the house/casino with percentages that average over 90%, in particular the wins that generate positive profits for the player, not considering the apparent figure of the RTP which includes all those small wins that do not generate positive profits for the same, I always repeat clearly to the disadvantage of the player therefore even playing with the bonus this percentage is lowered by a few points such as not to significantly affect the average probability of final winnings which is always around 5/10% maximum).
Il fair play di origine anglossasone ovvero la lealtà nella competizione si applica a prescindere dal modo in cui un cliente gioca presso qualsiasi casinò pertanto tale dato dovrebbe invece essere incluso nella valutazione finale. Tale correttezza di comportamento relativa in questo caso al gioco on line, nel vero puro termine della parola stessa, dovrebbe essere applicata in toto e non solo dove apparentemente il casinò dia o meno una maggiore probabilità di vincita ( come ben sai la % di probabilità è sempre nettamente a favore del banco/casinò con percentuali che vanno mediamente oltre il 90 %, in particolare le vincite che generano utili positivi per il giocatore, non considerando il dato apparente dell'RTP che include tutte quelle piccole vincite che non generano utili positivi allo stesso, sono sempre ripeto nettamente a svantaggio del giocatore pertanto anche giocando con il bonus tale percentuale viene abbassata di pochi punti tali da non incidere in maniera significativa sulla probabiltà media di vincita finale che si aggira sempre attorno al 5/10 % massimo).
Гаразд, і що я маю з цим робити?
Це не має нічого спільного з дописом 2-місячної давності, на який ви зараз відповідаєте, я б сказав.
Мені дуже бракувало ясності.
Єдиною згадкою про термін «чесний», який я використовував тоді, був «кодекс чесних азартних ігор»...
Ok, and what am I supposed to do with that?
It has nothing in common with the 2-month-old post you're now replying to - I'd say.
I really missed the clarity.
The only mention of the term "fair" I used back then was a "fair gambling codex"...
як гуру казино дає такий високий бал казино, яке робить усе, щоб не платити? вибачте, але ви, хлопці, не дбаєте про спільноту. Я ніколи не бачив, щоб казино так не платило.
how does casino guru give such a high score to a casino that does everything not to pay? sorry but you guys don't care about the community. I've never seen a casino make such a point of not paying.
у всякому разі, я вже думаю, що не отримаю, але буду продовжувати публікувати кожну нову відмовку чи нісенітницю для неплати. якщо вони думають, що я зіграю і програю гроші, вони помиляються. Я чекаю 1 рік, але я буду повідомляти на всіх форумах, що це казино зробило зі мною.
anyway, I'm already thinking that I won't receive it but I will continue to post each new excuse or nonsense for not paying. if they think I'm going to play and lose the money, they're wrong. I wait 1 year but I will report in all the forums what this casino has done to me.
привіт
Я почну з того, що мені шкода, що у вас виникли проблеми з казино в контексті зняття коштів і верифікації. Я хотів би зазначити, що ви можете ознайомитися з поясненням факторів, які ми враховуємо під час розрахунку індексу безпеки Snatch Casino. Це основний показник, який ми використовуємо для опису надійності, справедливості та якості всіх онлайн-казино в нашій базі даних. Я надаю посилання на Snatch Casino Security Index: https://casino.guru/snatch-casino-review#tab=js-tab-reputation
Я також повинен додати, що KYC може тривати день або два тижні, і також важливо сказати, що KYC не впливає на рейтинг казино, оскільки процес і його тривалість можуть відрізнятися для кожного гравця.
Якщо ви хочете дізнатися більше про те, як ми оцінюємо казино, не соромтеся прочитати посилання, яке може бути корисним у цьому відношенні.😊 https://casino.guru/our-casino-reviews
Я б також рекомендував час від часу перевіряти розділ відгуків користувачів і приймати рішення на їх основі: https://casino.guru/snatch-casino-review#tab=js-tab-reviews
Щоб допомогти вам зрозуміти, як ми керуємося правилами казино, я додаю посилання: https://casino.guru/fair-gambling
Я також хотів би підкреслити той факт, що ви подали скаргу. Я думаю, що казино з відносно високим рейтингом має хороші шанси, що воно співпрацюватиме та спробує вирішити скаргу. Не соромтеся повідомити нам, як розвивається ситуація щодо скарги, а також відповідь казино.
Удачі!
Hey,
I'll start by saying that I'm sorry you're having problems with the casino in the context of withdrawals and verification. I would like to point out that you can take a look at the explanation of factors that we consider when calculating the Safety Index of Snatch Casino. This is the main metric we use to describe the trustworthiness, fairness, and quality of all online casinos in our database. I am providing a link to the Snatch Casino Security Index: https://casino.guru/snatch-casino-review#tab=js-tab-reputation
I should also add that, KYC can take a day or two weeks and also it is important to say, KYC does not affect the casino's rating, because the process and its length can vary for each player.
If you want to know more about how we rate casinos, don't hesitate to read the link, which may be useful in this regard.😊 https://casino.guru/our-casino-reviews
I would also recommend to check the user reviews section from time to time and make a decision based on them: https://casino.guru/snatch-casino-review#tab=js-tab-reviews
To help you understand how we are guided by casino rules, I am including the link: https://casino.guru/fair-gambling
I would also like to highlight the fact that you started a complaint. I think a casino with a relatively high rating there is a good chance that it will cooperate and try to resolve the complaint. Feel free to update us with how the situation is going regarding the complaint, as well as the casino's response.
Good luck!
Шкода це чути, щоб було зрозуміло: ви зробили найкращий крок, надіславши скаргу. Я боюся, що поки вся ситуація не буде пояснена, ми не зможемо надати нічого конкретного. Тож на даний момент я пропущу будь-яких суддів зі свого боку. Ми ще не знаємо всієї історії.
Sorry to hear that, to make it pretty clear - you've made the best step by submitting the complaint. Untill the whole situation is explained, there is nothing concrete we can provide, I am afraid. So, at the moment, I will skip any judges from my end. We do not know the whole story yet.
З тієї ж причини індекс безпеки не зміниться, доки скаргу не буде закрито. Справедливості заради варто зробити висновок спочатку, тому зміна індексу лише на чиїсь дописи не спрацює. Я сподіваюся, ви розумієте. 🙏
Наберіться терпіння, будь ласка.
For the same reason, the security index isn't going to change untill the complaint is closed. To be fair, the conclusion must be made first, so changing the index solely on someone's posts won't work. I hope you understand. 🙏
Try to be patient, please.
Дякую, що поділились. Дозвольте мені сказати, що грабування означає, що вам не платитимуть. Це зовсім інше.
Я б сказав, що найважливішою частиною є те, чи дотримується казино своїх власних умов. Наш ліміт може застаріти, розумієте?
Будь ласка, не забудьте оновити свою скаргу .
Thanks for sharing. Allow me to say ripp off would mean you are not going to be paid. This is quite different.
I'd say the most important part is, whether the casino abides by its own terms. Our limit may be outdated, you see?
Anyway, don't forget to update your complaint, please.
Ви вже видалили це недоведене? Повне шахрайство і жодних виплат і це не голослівні слова є кілька друзів, яких теж кинуло це казино, але сама назва говорить сама за себе: вирвати 🤦 і бідні адміни намагаються заробити на цьому казино і не бачать що пишуть реальні гравці і доводять нам гравцям, які безпосередньо стикаються з обманом цього казино, що там добре і все чудово, що насправді абсурдно.
Have you removed this unproven yet? A complete scam and no payments and these are not unfounded words there are several friends who were also thrown by this casino, but the name itself speaks for itself: snatch 🤦 and the poor admins are trying to earn their money from this casino and not seeing what real players write and prove to us players who are directly faced with a deception from this casino that it is good and everything is wonderful there, which in fact is absurd.
Вы ещё не удалили это недоказино? Сплошной обман и не выплаты и это не голословные слова есть несколько друзей которых так же кинуло это казино , да само название говорит за себя: snatch 🤦а бедные админы пытаются отработать свои деньги от этого казино и не видя то что пишут реальные игроки и доказать нам игрокам которые столкнулись на прямую с обманом от этого казино что оно хорошее и всё там замечательно, что по факту абсурд.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.