Це цікаво. Чи правильно я розумію, що ви дали нам негативний відгук, але все одно хотіли отримати від нас допомогу? Це не має жодного сенсу. У будь-якому разі я впевнений, що ми не відхилили вашу скаргу через негативний відгук. У нас понад 70 співробітників, тож цілком можливо, що особа, яка розглядала вашу скаргу, навіть не знала про ваш негативний відгук (якщо ви не згадали про це у своїй скарзі).
У будь-якому випадку, навіть коли ми отримуємо негативні відгуки, ми робимо навпаки. Ми завжди намагаємося переконатися, що ми зробили все можливе, щоб задовольнити гравця або просто прийняти чесне рішення, і якщо ми отримаємо негативну оцінку, незважаючи на все це, то принаймні у нас чиста совість.
Я також бачу, що ви подали 15 скарг на нашому сайті. Ми допомогли вам у деяких випадках, а також відхилили їх у інших випадках, тому це не означає, що щоразу, коли ви подасте скаргу, ми її автоматично відхилимо.
У будь-якому випадку, якщо ви не задоволені процесом подання скарги, який ми маємо в Casino Guru, у вас завжди є інші варіанти, якими ви можете скористатися. Я думаю, ви все ще не розумієте, що ми безкоштовно допомагаємо гравцям із їхніми скаргами. Незважаючи на те, що ми витрачаємо багато часу на розгляд скарг, це не те, що приносить нам прямий дохід. Це не те, що оплачує наші рахунки та зарплату. Ми робимо це, тому що ми заробляємо гроші на гральному бізнесі, тож ми хочемо щось повернути гравцям, і наш авторитет, який ми заробили в індустрії азартних ігор, допомагає нам у цьому.
Я переглядаю ваші дописи тут і здається, що ви незадоволені в основному всім, що ми робимо, і звинувачуєте нас у хороших рейтингах, відхилених скаргах тощо. Я також помітив, що ви часто не знаєте, як ми працюємо, як працює наша репутація , відгуки користувачів, скарги, чорні точки, і ви просто поширюєте інформацію, яка просто вводить в оману гравців, які читають це. Незважаючи на те, що ми завжди реагуємо і пояснюємо нашу позицію і як все працює, ви просто продовжуєте те саме. Ми мало що можемо пояснити, все вже пояснили. Тож ви можете або припинити те, що робили тут із листопада 2022 року, або вас забанять. Цей форум призначений для гравців, які шукають допомоги, які хочуть обговорити різні речі, вони можуть поділитися своїми відгуками (включно з негативними, оскільки це допомагає нам дивитися на речі з різних сторін), але я відмовляюся постійно читати про те, наскільки ми погані наш власний форум. Є багато платформ, де можна про це написати, але я більше не збираюся терпіти це тут. Особливо не від вас.
That's interesting. So do I understand it correctly that you gave us a negative review, but you still wanted to get helped from us? That doesn't make any sense. Anyway, I'm sure we didn't reject your complaint because of the negative review. We have over 70 employees so it's highly possible that the person who dealt with your complaint wasn't even aware of your negative review (if you didn't mention it in your complaint).
Anyway, even when we get negative reviews, we do the opposite. We always try to make sure that that we did everything we could in order to satisfy the player or simply decide fairly and if we get the negative review despite all of that, then at least we have a clear conscience.
I can also see that you submitted 15 complaints on our website. We helped you in some cases and we also rejected them in other cases so it doesn't mean that whenever you submit a complaint, we'll automatically reject it.
Anyway, if you're dissatisfied with the complaint process that we have in Casino Guru, you always have other options that you can use. I think you still don't understand that the we help players with their complaints for free. Even though we spend a lot of time on complaints, it's not something that generates direct income for us. It's not something that pays our bills and wages. We do this, because we earn money through the gambling business so we want to give something back to the players and our authority that we earned in the gambling industry helps us to do so.
I'm going through your posts here and it seems you're dissatisfied basically with everything we do and you blame us for good ratings, rejected complaints etc. I also noticed that you often don't know how we work, how our reputation works, user feedback, complaints, black points and you just spread information that are simply misleading for players who read this. Even though we always react and explain our position and how things work, you just continue with the same. There's not much we could explain, everything has already been explained. So you can either stop with what you've been doing here since November 2022 or you'll get banned. This forum serves to players who are looking for help, who want to discuss various things, they can share they feedback (negative included since it helps us to see things from different angles), but I refuse to constantly read about how bad we are on our own forum. There are plenty of platforms where you can write about it, but I'm not going to tolerate it here anymore. Especially not from you.
Автоматичний переклад.