ГоловнаФорумКазиноSnatch Casino - загальне обговорення

Snatch Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від caiods20221
|
50 578 переглядів 313 відповідей |
|
1...5 6 7...16
Ares1981
1 рік тому

Ще раз - ми не змінюємо оцінки на основі відгуків користувачів. Багато відгуків просто написані навмисно. Ми також не змінюємо оцінки на основі дописів на форумі.

Замість постійної критики спробуйте допомогти гравцям.🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже пройшов перевірку, але просто не можу зняти кошти, вони скасували, сказавши, що фінансовий відділ відхилив це, я працював над цим кілька днів. Це абсурд з гравцем, який ризикує своїми грошима, а коли він виграє, то не може зняти гроші. 😡

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Чи знаєте ви, будь ласка, причину відмови?

Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога, надішліть скаргу та поясніть ситуацію:

https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.
1 рік тому
Опубліковано Vanderlan97 видалено
1 рік тому

Додам, що ми намагалися – його скарга, до речі, датована січнем 2022 року, і, на жаль, була відхилена як необґрунтована:

https://casino.guru/snatch-casino-player-s-attempt-to-self-exclude-from


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Просто вони стверджують, що фінвідділ відмовив у вилученні.

Я грав лише на реальні гроші без бонусів.

Я зробив усі перевірки 3 дні тому.

Кожного разу, коли я прошу зняти, вони надсилають мені електронний лист, який був відхилений, насправді я думаю, що вони не хочуть платити, щоб я міг повернутися до гри та програти, але я не буду цього робити, я просто заспокоюся коли я знімаюся.


filefile

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я хотів би почати з того, що це не моя робота – допомагати гравцям! Я не працюю на Casino Guru! Але ти! І по темі: репутацію змінюють не за рейтингами, а за скаргами! Всі ви! приймає рішення на користь казино! В Askgamblers моя скарга була повторно відкрита вчетверте! Там дбають про гравців!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Що за нісенітниця! У січні 2022 року я навіть не був зареєстрований у Snatch Casino! Ви справді вражені

Автоматичний переклад.
Vanderlan97
1 рік тому

Мене теж намагалися змусити грати! У результаті я назавжди закрив свій обліковий запис! Щоб вони знали, що можливість втратити мої гроші з ними більше не доступна! Вони все одно не заплатили! Casino Guru відхилив мою скаргу після того, як я залишив Casino Guru негативний відгук! Вони також не дали продовження, як зазвичай! Особиста чутливість адміністраторів переважає над добробутом гравців

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щоб внести за піксель одночасно, вони генерують код і приймають його.

Потім, коли ви виграєте і збираєтеся отримувати через pix, вони вигадують багато речей, щоб не платити користувачеві. file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хотів би почати з того, що це не моя робота – допомагати гравцям! Я не працюю на Casino Guru! Але ти! І по темі: репутацію змінюють не за рейтингами, а за скаргами! Всі ви! приймає рішення на користь казино! В Askgamblers моя скарга була повторно відкрита вчетверте! Там дбають про гравців!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну, це теж не моя робота, я роблю це, тому що мені байдуже.

Я вже багато разів тобі все пояснював. Вибачте, я не буду витрачати на вас час. Оскільки ви все ще пишете ті самі ненависні речі. Якщо вам не подобається це місце, покиньте нас.

Просто як це.

Автоматичний переклад.
Vanderlan97
1 рік тому

Привіт.

Просто безглузде запитання. Ви впевнені, що ваш номер CPF підходить? це добре? Тому що на екрані друку сказано, що ви повинні використовувати його, щоб повторно подати заявку на зняття коштів.

Я ще не знайомий із податковою системою Бразилії, тому запитую.

Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що за нісенітниця! У січні 2022 року я навіть не був зареєстрований у Snatch Casino! Ви справді вражені

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я вражений вашими постійними суперечками та прихованою саможалісливістю. Ваш обліковий запис було закрито як невиправдано - розберіться з цим, будь ласка. Жодна публікація на форумі не змінить цього.

Моя помилка, скарга подана в листопаді 2022 року - саме зараз. Суть залишається незмінною.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щоб внести за піксель одночасно, вони генерують код і приймають його.

Потім, коли ви виграєте і збираєтеся отримувати через pix, вони вигадують багато речей, щоб не платити користувачеві. file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Розумію, але мене все одно хвилює номер CPF. У будь-якому випадку, Нік зробить усе можливе, щоб допомогти вам.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мене теж намагалися змусити грати! У результаті я назавжди закрив свій обліковий запис! Щоб вони знали, що можливість втратити мої гроші з ними більше не доступна! Вони все одно не заплатили! Casino Guru відхилив мою скаргу після того, як я залишив Casino Guru негативний відгук! Вони також не дали продовження, як зазвичай! Особиста чутливість адміністраторів переважає над добробутом гравців

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це цікаво. Чи правильно я розумію, що ви дали нам негативний відгук, але все одно хотіли отримати від нас допомогу? Це не має жодного сенсу. У будь-якому разі я впевнений, що ми не відхилили вашу скаргу через негативний відгук. У нас понад 70 співробітників, тож цілком можливо, що особа, яка розглядала вашу скаргу, навіть не знала про ваш негативний відгук (якщо ви не згадали про це у своїй скарзі).

У будь-якому випадку, навіть коли ми отримуємо негативні відгуки, ми робимо навпаки. Ми завжди намагаємося переконатися, що ми зробили все можливе, щоб задовольнити гравця або просто прийняти чесне рішення, і якщо ми отримаємо негативну оцінку, незважаючи на все це, то принаймні у нас чиста совість.

Я також бачу, що ви подали 15 скарг на нашому сайті. Ми допомогли вам у деяких випадках, а також відхилили їх у інших випадках, тому це не означає, що щоразу, коли ви подасте скаргу, ми її автоматично відхилимо.

У будь-якому випадку, якщо ви не задоволені процесом подання скарги, який ми маємо в Casino Guru, у вас завжди є інші варіанти, якими ви можете скористатися. Я думаю, ви все ще не розумієте, що ми безкоштовно допомагаємо гравцям із їхніми скаргами. Незважаючи на те, що ми витрачаємо багато часу на розгляд скарг, це не те, що приносить нам прямий дохід. Це не те, що оплачує наші рахунки та зарплату. Ми робимо це, тому що ми заробляємо гроші на гральному бізнесі, тож ми хочемо щось повернути гравцям, і наш авторитет, який ми заробили в індустрії азартних ігор, допомагає нам у цьому.

Я переглядаю ваші дописи тут і здається, що ви незадоволені в основному всім, що ми робимо, і звинувачуєте нас у хороших рейтингах, відхилених скаргах тощо. Я також помітив, що ви часто не знаєте, як ми працюємо, як працює наша репутація , відгуки користувачів, скарги, чорні точки, і ви просто поширюєте інформацію, яка просто вводить в оману гравців, які читають це. Незважаючи на те, що ми завжди реагуємо і пояснюємо нашу позицію і як все працює, ви просто продовжуєте те саме. Ми мало що можемо пояснити, все вже пояснили. Тож ви можете або припинити те, що робили тут із листопада 2022 року, або вас забанять. Цей форум призначений для гравців, які шукають допомоги, які хочуть обговорити різні речі, вони можуть поділитися своїми відгуками (включно з негативними, оскільки це допомагає нам дивитися на речі з різних сторін), але я відмовляюся постійно читати про те, наскільки ми погані наш власний форум. Є багато платформ, де можна про це написати, але я більше не збираюся терпіти це тут. Особливо не від вас.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

правду іноді важко зрозуміти, чи не так? Я давно покинув Casino Guru! Але я не відмовлюся від свободи брати участь у цій дискусії!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

чому ти брешеш Від мене було незліченну кількість електронних листів із проханням про самовиключення! Завжди відмовляли! І коли я погрожував викликати свого адвоката, вони його закрили! Як ви можете тут так нахабно брехати і стверджувати, що мій обліковий запис було закрито несправедливо? Хочеш, я опублікую скріншоти, щоб показати, що ти знову брешеш?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я вже запитував pix, банківський переказ, і вони завжди відхиляли це, стверджуючи, що CPF недійсний, лише те, що мій CPF правильний, і вони все одно не хочуть платити.

Ось ще одна перевірка, вона чекала з 19.05 і знову відмовили.

Найжахливіший сайт ставок, на якому я коли-небудь грав!

file

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

А что вы разве справедливо оцениваете??))) не смешите вы то как раз заинтересованы ставить хорошие оценки мошенникам не смотря на 99% негативных и правдивых отзывов реальных игроков, без суда и следствия закрываете жалобы игроков не удивлюсь что вы их не рассматриваете даже просто в пользу казино и все.

gidrofas555
1 рік тому

Це вже багато разів згадувалося на цьому форумі, включаючи цю тему: Відгуки користувачів не впливають на рейтинг репутації Casino Guru. Це 2 різні речі, і обидві відображаються в подробицях казино. Наприклад, є такі казино, як Vulkan Vegas або Ice casino з дуже хорошим рейтингом Casino Guru, але оцінка користувачів (відгуки досить погані). Це просто тому, що деякі гравці відчувають досить тривалий час виведення коштів. Це те, що ми не відображаємо в наших оглядах, тому що ми не можемо дізнатися, який середній період виведення коштів у кожному окремому казино на нашому веб-сайті.

Я вважаю, що понад 1000 скарг, які ми отримуємо щомісяця, говорять самі за себе. Не дарма ми стали найбільшим онлайн-проектом, який допомагає гравцям зі скаргами, пов’язаними з казино. Якби ми не робили це краще за інших, гравці не мали б причин скаржитися тут, але вони б користувалися іншими веб-сайтами. У будь-якому випадку, це саме те, що ви можете зробити, якщо ви незадоволені нашим процесом розгляду скарг. Є й інші варіанти, які ви можете вибрати, якщо вважаєте, що в кінцевому підсумку отримаєте кращий результат.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Честно я не знаю кому вы помогли, но факт остаётся фактом в том что вы на стороне казино. По поводу вулкан вегас , я там играю с самого начала их открытия, самая понятная бонусная политика из всех казино, выводят быстро. В от личии от снач казино где во время активации бонуса нет ни какой информации о максимальном выводе . Только по итогу ты получишь свои копейки а остальное они реально снач, само название говорит за себя. Конченая контора, без шанса на выигрыш.

gidrofas555
1 рік тому

і все ж, якщо ви подивіться на відгуки користувачів, Vulkan Vegas має ПОГАНІ відгуки

file

тож відповідно до вашої логіки, яку ви описали тут раніше, вони не повинні мати гарний рейтинг на Casino Guru, навіть якщо ми все ще віримо, що вони справедливі, і кожен може грати там безпечно, і навіть ви вважаєте, що це хороше казино.


Vulkan Vegas дуже активно розглядає скарги гравців, але ми можемо сказати те саме про Snatch Casino. Вони мають 0 нерозглянутих скарг на цю дату. Звичайно, можна сказати, що у них 0, тому що ми відхилили деякі скарги, але тоді ми б просто бігали по колу в цій дискусії.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1...5 6 7...16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого