Привіт gidrofas555,
не могли б ви більш конкретно сказати, чому ви вважаєте, що ми корумповані? Ми намагаємося відповідати на кожен пост. Не має значення, яка це тема чи проблема.
Hello gidrofas555,
could you be more specific about why you think we are corrupt? We try to answer on each post. It doesn't matter what topic or problem it is.
Я ДУМАЮ, ЛИШЕ ВИ ВВАЖАЄТЕ ЦЕ КАЗИНО ХОРОШИМ!!! МЕНІ ТРЕБА ПЛАТИТИ, ТІЛЬКИ МОЖНА! З НАСТОЛЬКО ХОРОШИМ КАЗИНО, БЕЗ СХЕМ, І ВИ ДАЄТЕ ЦЕЙ БАЛ КАЗИНО, ПОВНОМУ СХЕМАМИ!!! Я ГРАЮ В ОНЛАЙН-КАЗИНО РОКАМИ, ДЕЯКІ ХОРОШІ, ІНШІ ТАК-ТАК-ТАК-ТАК, А Є І ПОГАНІ! ЦЕ ЧУДОВО, ПОВНО СХЕМ!!!!
I THINK ONLY YOU GUYS THINK THIS CASINO IS GOOD!!! I MUST BE PAID, IT CAN ONLY! WITH SO MUCH GOOD CASINO, NO SCHEMES, AND YOU GIVE THIS SCORE TO A CASINO FULL OF SCHEMES!!! I HAVE BEEN PLAYING ONLINE CASINO'S FOR YEARS, SOME ARE GOOD, OTHERS ARE SO-SO-SO-SO, AND THEN THERE ARE THE BAD! THIS IS AWESOME, FULL OF SCHEMES!!!!
EU PENSO QUE SÓ VOCÊS É QUE ACHAM QUE ESTE CASINO É BOM!!! DEVEME STAR A SER PAGOS, SÓ PODE! COM TANTO CASINO BOM, SEM ESQUEMAS, E VOCÊS DÃO ESTA PONTUAÇÃO A UM CASINO CHEIO DE ESQUEMAS!!! HÁ ANOS QUE JOGO CASINOS ONLINE, UNS SÃO BONS OUTROS SÃO MAIS O MENOS E DEPOIS HÁ OS PÉSSIMOS! ESTE É PÉSSIMO, CHEIO DE ESQUEMAS!!!!
Привіт . Я не можу не влізти у ваші розмови і хочу задати питання: для чого ви тут? що сприяло б занедбаним казино, які обманюють гравців? як ви кажете, тут ні в кого немає демонів та ігрозалежності, всі обурені несправедливими умовами казино, і вам дали конкретну відповідь про бали в інших казино того ж власника, на які ви взагалі нічого не змогли відповісти тому що ти знаєш, що ти неправий і просто заробляєш гроші на цьому довбаному казино.
Hello . I can’t help but get into your conversations and I want to ask a question: what are you here for? what would promote down and out casinos that deceive players? as you say, no one here has demons and gambling addiction either, everyone is enraged by the unfair conditions of the casino and you were given a specific answer about points in other casinos of the same owner, to which you could not answer anything at all because you know that you are wrong and simply You're making money out of this fucking casino.
привет . не могу не влезть в ваш разговоры и хочется задать вопрос: а вы здесь для чего?? что бы продвигать конченные казино которые обманывают игроков? бесов как ты говоришь тут ни у кого нет и лудомании тоже , всех бесят не справедливые условия казино и вам дали конкретный ответ по поводу пунктов в других казино этого же владельца, на что вы ничего не смогли ответить вообще так как знаете что не правы и просто отмазываете за деньги это сраное казино.
Не один і два чоловіки дали негативний відгук Casino Guru! Але багато людей! Просто використовуйте Google! І називати негативні відгуки інших «отруйними» більше не можна перевершити з точки зору непрофесіоналізму та відсутності саморефлексії! Вони заробляють на цих корумпованих казино! І не заробляють на користувачах, які пишуть скарги (самі про це говорили)! Ну, відповідно, ваші судження! Необ’єктивність проявляється в багатьох скаргах, які Ви відхилили! Мою скаргу було відхилено після того, як я надав негативний відгук Casino Guru! Мені сказали, що я можу поскаржитися на Кюрасао і там скаргу також відхилять! Для цього не потрібен Кюрасао! Австрійська влада зацікавилася Snatch! Підозра в комерційному шахрайстві! Нелегальні азартні ігри через відсутність ліцензії! Казино, яке, згідно з вашою домашньою сторінкою, підходить для Австрії, працює на австрійському ринку нелегально! Як це пояснити???
Not one or two people gave Casino Guru a negative review! But many people! Just use google! And calling negative reviews from others "poisonous" can no longer be surpassed in terms of unprofessionalism and a lack of self-reflection! They make money from these corrupt casinos! And they don't make money from users who file complaints (they mentioned it themselves)! Well, your judgments accordingly! The lack of objectivity can be seen in many complaints that you have rejected! My complaint was rejected after I gave Casino Guru a negative review! I was told that I can complain in Curacao and that the complaint will be rejected there too! Curacao is not necessary for this! The Austrian authorities are interested in Snatch! Suspicion of commercial fraud! Illegal gambling due to lack of license! A casino which, according to your homepage, is ok for Austria is operating illegally on the Austrian market! How do you explain that???
Nicht ein oder zwei Personen haben Casino Guru negativ bewertet! Sondern viele Personen! Einfach mal Google benutzen! Und negative Bewertungen anderer als „giftig" zu bezeichnen ist an Unprofessionalität und mangelnder Selbstreflexion nicht mehr zu übertreffen! Sie verdienen mit diesen korrupten Casinos Geld! Und sie verdienen mit Usern die Beschwerden einreichen kein Geld (haben sie selbst erwähnt)! Tja dementsprechend eure Urteile! Die mangelnde Objektivität ist in vielen Beschwerden die ihr abgelehnt habt erkennbar! Meine Beschwerde wurde nachdem ich Casino Guru negativ bewertet habe abgelehnt! Mir wurde mitgeteilt, dass ich mich ja in Curacao beklagen kann und dass man die Beschwerde dort dort auch abweisen wird! Curacao ist nicht nötig dafür! Die Österreichischen Behörden interessieren sich für Snatch! Verdacht auf gewerblichen Betrug! Illegales Glücksspiel aufgrund fehlender Konzession! Ein Casino welches laut eurer Homepage für Österreich ok ist, agiert illegal am Österreichischen Markt! Wie erklärt ihr das???
Привіт . Я не можу не влізти у ваші розмови і хочу задати питання: для чого ви тут? що сприяло б занедбаним казино, які обманюють гравців? як ви кажете, тут ні в кого немає демонів та ігрозалежності, всі обурені несправедливими умовами казино, і вам дали конкретну відповідь про бали в інших казино того ж власника, на які ви взагалі нічого не змогли відповісти тому що ти знаєш, що ти неправий і просто заробляєш гроші на цьому довбаному казино.
Hello . I can’t help but get into your conversations and I want to ask a question: what are you here for? what would promote down and out casinos that deceive players? as you say, no one here has demons and gambling addiction either, everyone is enraged by the unfair conditions of the casino and you were given a specific answer about points in other casinos of the same owner, to which you could not answer anything at all because you know that you are wrong and simply You're making money out of this fucking casino.
привет . не могу не влезть в ваш разговоры и хочется задать вопрос: а вы здесь для чего?? что бы продвигать конченные казино которые обманывают игроков? бесов как ты говоришь тут ни у кого нет и лудомании тоже , всех бесят не справедливые условия казино и вам дали конкретный ответ по поводу пунктов в других казино этого же владельца, на что вы ничего не смогли ответить вообще так как знаете что не правы и просто отмазываете за деньги это сраное казино.
Привіт.
Я тут, щоб додати справедливі моменти, хоча я вважаю, що це має бути зручно для спільноти. Якщо ви почнете проголошувати, що всі ми корумповані, молитися про те, щоб гравці підтримували несправедливі умови, рекламували шахрайські казино чи щось інше, що ви написали, чи справді ви очікуєте, що адміністратори мовчатимуть?
Це лише означатиме, що ми ховаємось за стіною мовчання. Ну, ми ні. Натомість ми все ще активно реагуємо.
Чи можете ви дати конкретну відповідь, на яку ще не відповів жоден член Casino Guru? Чесно кажучи, я закінчив теоретичні суперечки. Давайте трохи зосередимося на реальності.
Особливо, коли в основному йдеться про гравців з необґрунтованими претензіями, ігноруючи будь-які спроби пояснити нашу точку зору. Я розумію, що ви відчуваєте себе обманутими, хоча вам дали нашу точку зору.
Кожна відповідь, яку ми надаємо, призводить до інших полум’яних звинувачень, ви помітили, я помітив?🙂
Hello.
I'm here to add fair points while I feel it should be handy to the community. If you start proclaiming we are all corrupted, praying on players supporting unfair terms, promoting scam casinos, or whatever else you wrote, would you truly expect admins to stay silent?
That would only indicate that we are hiding behind the wall of silence. Well, we're not. Instead we still actively respond.
Can you state a concrete answer which has not yet been answered by any Casino Guru member? Honestly, I'm done with theoretical debates. Let's focus on reality for a while.
Especially when mainly players with unjustified complaints are involved, ignoring any attempts to explain our point of view. I understand you feel deceived, though you were given our point of view.
Every answer we provide results in other fiery accusations, have you noticed, I have ?🙂
Не один і два чоловіки дали негативний відгук Casino Guru! Але багато людей! Просто використовуйте Google! І називати негативні відгуки інших «отруйними» більше не можна перевершити з точки зору непрофесіоналізму та відсутності саморефлексії! Вони заробляють на цих корумпованих казино! І не заробляють на користувачах, які пишуть скарги (самі про це говорили)! Ну, відповідно, ваші судження! Необ’єктивність проявляється в багатьох скаргах, які Ви відхилили! Мою скаргу було відхилено після того, як я надав негативний відгук Casino Guru! Мені сказали, що я можу поскаржитися на Кюрасао і там скаргу також відхилять! Для цього не потрібен Кюрасао! Австрійська влада зацікавилася Snatch! Підозра в комерційному шахрайстві! Нелегальні азартні ігри через відсутність ліцензії! Казино, яке, згідно з вашою домашньою сторінкою, підходить для Австрії, працює на австрійському ринку нелегально! Як це пояснити???
Not one or two people gave Casino Guru a negative review! But many people! Just use google! And calling negative reviews from others "poisonous" can no longer be surpassed in terms of unprofessionalism and a lack of self-reflection! They make money from these corrupt casinos! And they don't make money from users who file complaints (they mentioned it themselves)! Well, your judgments accordingly! The lack of objectivity can be seen in many complaints that you have rejected! My complaint was rejected after I gave Casino Guru a negative review! I was told that I can complain in Curacao and that the complaint will be rejected there too! Curacao is not necessary for this! The Austrian authorities are interested in Snatch! Suspicion of commercial fraud! Illegal gambling due to lack of license! A casino which, according to your homepage, is ok for Austria is operating illegally on the Austrian market! How do you explain that???
Nicht ein oder zwei Personen haben Casino Guru negativ bewertet! Sondern viele Personen! Einfach mal Google benutzen! Und negative Bewertungen anderer als „giftig" zu bezeichnen ist an Unprofessionalität und mangelnder Selbstreflexion nicht mehr zu übertreffen! Sie verdienen mit diesen korrupten Casinos Geld! Und sie verdienen mit Usern die Beschwerden einreichen kein Geld (haben sie selbst erwähnt)! Tja dementsprechend eure Urteile! Die mangelnde Objektivität ist in vielen Beschwerden die ihr abgelehnt habt erkennbar! Meine Beschwerde wurde nachdem ich Casino Guru negativ bewertet habe abgelehnt! Mir wurde mitgeteilt, dass ich mich ja in Curacao beklagen kann und dass man die Beschwerde dort dort auch abweisen wird! Curacao ist nicht nötig dafür! Die Österreichischen Behörden interessieren sich für Snatch! Verdacht auf gewerblichen Betrug! Illegales Glücksspiel aufgrund fehlender Konzession! Ein Casino welches laut eurer Homepage für Österreich ok ist, agiert illegal am Österreichischen Markt! Wie erklärt ihr das???
Я вже коментував більшість звинувачень, згаданих у вашому завжди об’єктивному дописі.
Оскільки ми не маємо влади над будь-яким казино чи органом ліцензування, у випадку, якщо ми не можемо допомогти гравцям, ми завжди зазначаємо, що орган ліцензування є фактично єдиною компанією, яка офіційно спроможна чинити тиск на казино, якщо казино діє шахрайським шляхом. Ми не можемо, оскільки ми не є офіційною владою. Хоча ми намагаємося допомогти гравцям, використовуючи нашу сферу співпраці для вирішення скарг.
Так, ліцензія Кюрасао (насправді всі чотири) дуже погана, тому що гравців майже завжди ігнорують. Хіба ми в цьому повинні бути винні? Натомість ми намагаємося надати підтримку раніше, ніж гравець досягає повноважень.
Ми також маємо намір надати частину комплексної інформації про кожне хороше, погане та сумнівне казино, тому, якщо казино приймає, тобто дозволяє гравцям реєструватися, ми просто повідомляємо всім гравцям, що це можливо.
Надання списку казино, які приймають гравців з Австрії, не означає, що ми заманюємо гравців грати в таких казино. Використовуючи вашу логіку, ви можете сказати, що ми рекламуємо казино, які пропонують ігри Bigtime Gaming, оскільки в алфавітному порядку цей постачальник завжди буде серед перших у розділі кожного постачальника ігор під назвою «постачальник ігор».
Ми постійно повторюємо, гравці з Австрії повинні грати лише в казино з ліцензією AT. Гравці з Великої Британії добре знають, що рекомендуються лише гравці з британською ліцензією.
Отже, тепер мені цікаво, чи читали ви коли-небудь будь-які з ваших посібників про те , як вибрати казино ? Чи вдалося вам подбати про те, щоб ми надали вкладку під назвою AT - ліцензоване казино?
Ми робимо це, тому що знаємо, що це важливий фактор, хоча гравець вирішує, чи слідуватиме він/вона рекомендаціям.
I already commented about most accusations mentioned in your ever-be-objective post.
Since we have no power over any casino or licensing authority, in case we can't help players, we always mention the licensing authority is actually the only company that is officially capable of applying pressure on the casinos if the casino is acting fraudulently. We can't since we are not the official authority itself. Though we try to help players using our field of collaboration to resolve complaints.
Yes, the Curacao license (all four actually) pretty much sucks, because players are almost always ignored. Are we to be blamed for this? Instead, we try to provide support sooner than the player reaches the authority.
We also intend to provide a piece of complex information about every casino good, bad, and questionable, so if the casino accepts - meaning allow players to register, we simply inform all players it is possible.
Providing a list of casinos accepting players from Austria does not mean we lure players to play in such casinos. Using your logic, you could say we promote casinos offering Bigtime Gaming games because in alphabetical order this provider will always be listed among the first ones in each game provider's section called "game provider"
We keep repeating, players from Austria should only play in AT-licensed casinos. Players from the UK are well aware of the fact only UK-licensed ones are recommended.
So, now I am wondering, have you ever read any of your guides concerning how to choose a casino? Have you managed to care we provide a tab called AT - licensed casino?
We do that because we know it is an important factor, though it is up to the player if he/she follows the recommendation.
Я читав звинувачення про те, що Casino Guru отримує гроші за рекламу поганих казино пару разів на тиждень. Іноді я шукаю казино, яке ми нібито рекламуємо, і дізнаюся, що воно має рейтинг 3,5/10, але це не стосується Snatch.
Я відчуваю, що деякі гравці все ще не розуміють значення «підвищення». Наша мета — мати (і я вірю, що ми маємо) найбільшу базу даних онлайн-казино у світі. Це означає, що коли ви дізнаєтеся про БУДЬ-ЯКЕ казино, ви можете перевірити інформацію, яку ми знайшли про них. Скажімо, коли казино стверджує, що приймає австрійських гравців, ми надаємо вам інформацію, яку ми отримали від них (ми надсилаємо казино таблиці Excel, де ми просимо їх заповнити всі типи інформації). Наявність огляду казино на нашому веб-сайті не означає, що ми рекламуємо його. Якби у нас були сяючі неонові банери, які заманюють вас у конкретне казино, то так, це була б акція казино.
Зупинимося на хвилинку на рейтингу казино Snatch. 8.1/10 дуже пристойний, але далеко не найкращий. Чи знаєте ви, скільки казино мають кращий рейтинг, ніж це в нашій базі даних? 873! Отже, якщо ми справді хотіли заманити вас у зле казино, нам обов’язково потрібно було б дати йому кращий рейтинг.
Наступна проблема полягає в тому, що багато гравців, які скаржаться на наші рейтинги, не читають статті, де ми пояснюємо весь процес оцінювання . Є зони, які ми перевіряємо для кожного казино. Коли ми виявляємо будь-які проблеми в наведених областях, ми присвоюємо казино негативні бали. Ось і все, ось і весь процес.
Мені також потрібно торкнутися моменту, коли ви фактично кажете, що ми відхиляємо відгуки, тому що ми не заробляємо на цьому. Якби ми хотіли це зробити таким чином, то достатньо було б мати одного-двох співробітників, які б відхиляли відгуки, і все. Тим часом у нас приблизно 12 співробітників, які займаються виключно скаргами. Просто не було б сенсу витрачати зарплати на 12 людей, якщо б їм було вказано відхиляти більшість скарг.
I read the accusations about Casino Guru being paid for promoting bad casinos a couple times a week. Sometimes, I search for the casino that we allegedly promote and find out that it has a rating of 3.5/10, but it's not the case of Snatch.
I feel like some players still don't understand the meaning of "promotion". Our goal is to have (and I believe we have) the largest online casino database in the world. That means whenever you hear about ANY casino, you can check the information we found about them. So let's say when the casino claims that they accept Austrian players, we give you the info we received from them (we send casinos Excel sheets where we ask them to fill all types of information). Having a casino reviewed on our website doesn't mean that we promote it. If we had a shining neon banners luring you to a specific casino, then yes, that would be the casino promotion.
Let's focus on the Snatch casino's rating for a moment. 8.1/10 is very decent, but it's far from being the best. Do you know how many casinos have better rating that this one in our database? 873! So if we really wanted to lure you into an evil casino, we would definitely need to give it a better rating.
The next problem is that many players who complain about our ratings don't read the article, where we explain the whole rating process. There are areas that we check for every casino. When we find out any issues in the given areas, we assign negative points to the casino. That's it, that's the whole process.
I also need to touch the point where you basically say that we reject reviews, because we don't make money from it. If we wanted to do it this way, then it would be enough to have one or two employees who would be rejecting the reviews and that would be it. Meanwhile, we have approximately 12 employees who exclusively deal with complaints only. It simply wouldn't make sense to waste salaries for 12 people if they would be instructed to reject most of complaints.
Коротше кажучи, всі погані оцінки є фактом, і ви самі тримаєтесь, 90% поганих оцінок, як це працює, що ви описуєте це тут як добре, але ви також повинні заробляти гроші, інакше я не розумію вашої поведінки, і їх немає для me Хороші аргументи, це брудне казино настільки неправильно вважати хорошим, тому що 99% дочірніх казино IWILD такі ж погані, незалежно від того, який портал, є однакові скарги. Висновок: Сумно бути так обдуреним!!!!
In short, all bad ratings are fact and you hold your own, 90% bad rating, how does it work that you describe it here as good but you also have to earn money otherwise I don't understand your behavior and there are none for me Good arguments, this filthy casino is so wrong to be considered good because 99% of the sister casinos IWILD are just as bad, no matter which portal, there are exactly the same complaints. Conclusion: Sad to be fooled like that!!!!
Kurz und Bündig alle schlechten Bewertungen sind fakt und ihr haltet denen die stange,90% schlechte Bewertung,wie geht das ,das ihr sie hier als gut bezeichnet aber auch ihr müsst geld verdienen ansonsten verstehe ich eurer verhalten nicht und da gibt es für mich keine guten argumente,diese drecks Casino so fälschlicher weise als gut zu befinden da es ja auch 99% des schwester Casinos IWILD genauso schlecht ist ,igal welches Portal ,es gibt exakt die selben Beschwerden .Fazit:Traurig so verarscht zu werden!!!!
Абсолютно вірно! Такі казино просуваються через цей веб-сайт! Завдяки позитивному відгуку там все ще реєструються нові гравці, яких потім можна обдурити! Casino Guru абсолютно не нейтральний! Жодних заходів проти казино не вжито, але гравців, які роблять негативні коментарі (як я), негайно "банять"! Мою скаргу на Snatch було закрито (без звичайного продовження), оскільки я залишив Casino Guru негативний відгук! Зараз скаргу розглядає Askgamblers
Absolutely right! Such casinos are pushed through this website! Due to the positive review, new players are still registering there, who can then be ripped off! Casino Guru is absolutely not neutral! No action is taken against casinos, but players who make negative comments (like me) are immediately "banned"! My complaint against Snatch was closed (without the usual extension) because I gave Casino Guru a negative review! The complaint is now being handled by Askgamblers
Vollkommen richtig! Derartige Casinos werden durch diese Website gepusht! Durch die positive Rezension melden sich ja nach wie vor neue Spieler dort an, die dann abgezockt werden können! Casino Guru ist absolut nicht neutral! Gegen Casinos geht man nicht vor, aber Spieler die sich negativ äußern (so wie ich) werden sofort „ausgeschlossen"! Meine Beschwerde gegen Snatch wurde (ohne der üblichen Verlängerung) geschlossen, weil ich Casino Guru negativ bewertet habe! Die Beschwerde wird nun von Askgamblers bearbeitet
Коротше кажучи, всі погані оцінки є фактом, і ви самі тримаєтесь, 90% поганих оцінок, як це працює, що ви описуєте це тут як добре, але ви також повинні заробляти гроші, інакше я не розумію вашої поведінки, і їх немає для me Хороші аргументи, це брудне казино настільки неправильно вважати хорошим, тому що 99% дочірніх казино IWILD такі ж погані, незалежно від того, який портал, є однакові скарги. Висновок: Сумно бути так обдуреним!!!!
In short, all bad ratings are fact and you hold your own, 90% bad rating, how does it work that you describe it here as good but you also have to earn money otherwise I don't understand your behavior and there are none for me Good arguments, this filthy casino is so wrong to be considered good because 99% of the sister casinos IWILD are just as bad, no matter which portal, there are exactly the same complaints. Conclusion: Sad to be fooled like that!!!!
Kurz und Bündig alle schlechten Bewertungen sind fakt und ihr haltet denen die stange,90% schlechte Bewertung,wie geht das ,das ihr sie hier als gut bezeichnet aber auch ihr müsst geld verdienen ansonsten verstehe ich eurer verhalten nicht und da gibt es für mich keine guten argumente,diese drecks Casino so fälschlicher weise als gut zu befinden da es ja auch 99% des schwester Casinos IWILD genauso schlecht ist ,igal welches Portal ,es gibt exakt die selben Beschwerden .Fazit:Traurig so verarscht zu werden!!!!
Вибачте, ви помилитеся.
Якби ви знайшли час, щоб дізнатися більше про те, як ми оцінюємо казино та які наслідки скарг , я б цінував вашу думку набагато більше, але, очевидно, вас це не хвилює.
Вказувати пальцем - це завжди так легко і зручно. 🙂.
Погані оцінки можуть бути фактами для вас, а не для нас - ми будуємо оцінку виключно на підтверджених фактах. У вас є докази того, що 90% казино, які тут показані, погані? Передайте все, будь ласка! Ми оцінимо ваш внесок.
Як би ви вказали погане казино? Не так легко сказати, добре це чи погано, є конкретика – тож будь ласка, конкретніше? Ми цінуємо кожен корисний доказ, який можемо отримати від гравців, скарги — це лише одна частина. Ви помітили, що ми активно просимо гравців співпрацювати?
Припиніть говорити взагалі, почніть доводити, я б сказав – у нас так і буває.
I'm sorry, you'll wrong.
If you took the time to learn more about how we rate casinos and what the consequences of complaints are, I would value your opinion much more, but obviously, you don't care.
Pointing a finger it's always so easy and convenient. 🙂.
Bad ratings may be facts for you, not for us - we build the score solely on proven facts. Do you have proof 90% of casinos showing here are bad? Pass all in, please! We will evaluate your input.
How would you specify a bad casino? It's not so easy to say it's good or bad, there are specifics - so, would you kindly be more concrete? We appreciate every usable proof we can get from players, complaints are just one part. Have you noticed we actively ask players to cooperate?
Stop speaking generally, start proving, I'd say - that's how we do it.
Абсолютно вірно! Такі казино просуваються через цей веб-сайт! Завдяки позитивному відгуку там все ще реєструються нові гравці, яких потім можна обдурити! Casino Guru абсолютно не нейтральний! Жодних заходів проти казино не вжито, але гравців, які роблять негативні коментарі (як я), негайно "банять"! Мою скаргу на Snatch було закрито (без звичайного продовження), оскільки я залишив Casino Guru негативний відгук! Зараз скаргу розглядає Askgamblers
Absolutely right! Such casinos are pushed through this website! Due to the positive review, new players are still registering there, who can then be ripped off! Casino Guru is absolutely not neutral! No action is taken against casinos, but players who make negative comments (like me) are immediately "banned"! My complaint against Snatch was closed (without the usual extension) because I gave Casino Guru a negative review! The complaint is now being handled by Askgamblers
Vollkommen richtig! Derartige Casinos werden durch diese Website gepusht! Durch die positive Rezension melden sich ja nach wie vor neue Spieler dort an, die dann abgezockt werden können! Casino Guru ist absolut nicht neutral! Gegen Casinos geht man nicht vor, aber Spieler die sich negativ äußern (so wie ich) werden sofort „ausgeschlossen"! Meine Beschwerde gegen Snatch wurde (ohne der üblichen Verlängerung) geschlossen, weil ich Casino Guru negativ bewertet habe! Die Beschwerde wird nun von Askgamblers bearbeitet
Вони не 🙂
Я багато разів пояснював вам, що ми не зараховуємо відгуки гравців у рахунок просто тому, що вся інформація не підтверджена. Це лише думки гравців. Натомість надійні сайти знаходять перевірену інформацію.
Тепер знову до вашої скарги : оскільки ви не співпрацювали, співскаргу було закрито як необґрунтовану.
Просто як це:
"Добре, тепер давайте зосередимося на скарзі. Зрозуміло, що ви не надали ключовий документ для завершення перевірки , я можу це підтвердити, оскільки ви додали мене в копію. Як я зазначав у своїй попередній відповіді, якщо ви не виконаєте , я буду змушений відхилити вашу справу.
Ураховуючи всю інформацію вище та той факт, що ви не співпрацюєте , я змушений закрити цю скаргу як "відхилену". Інший варіант для вас - звернутися до ліцензуючого органу, хоча я впевнений, що їхня думка буде такою ж.
Як я бачу, це був твій вибір.
Це, очевидно, не має нічого спільного з будь-яким негативним відгуком, який ви можете надіслати будь-де, це стосується вашого підходу.
На сьогодні ви подали 15 скарг. 10 було закрито через вашу бездіяльність або відсутність доказів з вашого боку. Гадаю, це добре демонструє вашу гіркоту.
Ми не блокуємо гравців за публікацію поганих коментарів, інакше ваш обліковий запис уже буде забанено. Але, щоб зберегти оцінку користувачів якомога об’єктивнішою, ми відхиляємо негативні відгуки, що містять неправдиву інформацію або такі, що описують лише втрату грошей, оскільки азартні ігри здебільшого пов’язані з втратою грошей, і казино не слід карати за те, що гравці програють .
Будьте здорові.
They are not 🙂
I explained to you many times we do not count player's reviews into the score simply because all informations are not proven. Those are just player's opinions. Trustable sites find provable information instead.
To your complaint now, again - since you didn't cooperate the coplaint was closed as unjustified.
Simple as that:
"OK, now let's focus on the complaint. It is clear that you have not provided a key document to finish the verification, I can confirm it since you added me into cc. As I mentioned in my previous reply, if you fail to comply, I will be forced to reject your case.
Concluding all the information above, and the fact that you are not cooperating, I am forced to close this complaint as 'rejected'. Another option for you is to contact the licensing authority, although I am sure that their opinion would be the same.
The way I see it, it was your choice.
This has obviously nothing to do with any negative review you might submitted anywhere, this is about your approach.
Untill today you've submitted 15 complaints. 10 were closed due to your innactivity or lacking proovs from your side. I guess it shows your bitterness just nicely.
We do not bann players for posting bad comment, otherwise your account would be banned already. But, to keep user rating as much as unbiased as we can, we're rejecting negative reviews containing false information or such that only describe losing money - since gambling is mainly about losing money and the casino shouldn't be punished because players are loosing.
Stay well.
Привіт, вибачте, але намагання зібрати багато доказів, я вже мав це з вами, це було про Crazyplay Casino, де Пол частково допоміг мені електронною поштою, це було близько 320 євро, де казино стверджували, що це мій рахунок переведено , але ніколи до сьогоднішнього дня, приблизно через 3 місяці, я надіслав усі виписки з облікового запису, знімок екрана, але вони хотіли PDF, якого в мене досі не було, тому що я отримав їх поштою, і нібито це було передано, вони надсилають мені weird ones Виписки з рахунків, що це було видано, і я повинен запитати свій банк, щоб побачити, де мої гроші, мій банк не міг перестати сміятися та пояснив, що для мене той, хто здійснює переказ, звичайно, має право на це з перевіркою доказів і подайте заяву про притягнення до відповідальності, логічно, тому що мій банк повинен перевіряти те, що так і не надійшло, особливо тому, що вони спершу кілька днів стверджували, що його потрібно схвалити, платіж, що було нісенітницею, оскільки його було схвалено днями раніше, а я це зробив Я чекав, поки гроші надійдуть на мій рахунок, а потім вони наполягали на виписках із рахунку у форматі PDF, як уже згадувалося, це не спрацювало до 1 дня тому, у мене зараз (на жаль, моєму банку знадобилося багато часу, щоб змінити) з тих пір вчора, нарешті, виписки з рахунків у форматі Received PDF, за які мені також довелося заплатити додатково за 2 місяці, я також написав Полу електронною поштою та вчора надіслав ці витяги у форматі PDF і попросив їх переслати це в казино, усі це обговорювалося з січня по лютий, мені цікаво, як далі будуть справи, тому що я також мав тут справу зі скаргою, і справу було закрито, але я також повинен сказати, що Пол мені повірив. Повертаючись до вашої відповіді знову, що стосується збору доказів, я більше не турбую це Snatch Casino, тому що це не призводить до нічого, крім нескінченних дискусій, врешті-решт клієнт у таких казино дурень. Вибачте, це мій досвід і моя думка, я б краще закрив казино і більше ніколи не грав, на щастя, я не багато вносив, але я зробив у Crazyplay 3 місяці.
Мир
З найкращими побажаннями
Hi, sorry but the effort to collect a lot of evidence, I've already had it with you, it was about Crazyplay Casino, where Paul partly helped me via email, it was about 320 € where the casino claimed these were mine Account transferred, but never until today, not about 3 months, I sent all the account statements peer screenshot, but they wanted PDF, which I didn't have until now, because I received them by mail, and supposedly it was transferred, they send me weird ones Account statements that it was out and I should ask my bank to see where my money was, my bank couldn't stop laughing and explained that to me, the one who transfers is of course entitled to this with the burden of proof check and make an application for prosecution, logically, because what should my bank check what never arrived, especially since they first claimed for days that it had to be approved, the payment, which was nonsense because it was approved days before and I only did it I waited for the money to come to my account, and then they insisted on PDF account statements, as already mentioned, this did not work until 1 day ago, I have now (unfortunately it took my bank a long time to change over) since yesterday, finally, the account statements by Received PDF, for which I also had to pay extra retrospectively for 2 months, I also wrote to Paul via email and sent these PDF excerpts yesterday and asked them to please forward this to the casino, all of this was discussed from January to February, am I'm curious how things will continue there, because I also had the case for a complaint here and the case was closed, but I also have to say that Paul believed me. To come back to your answer again, as far as collecting evidence is concerned I don't bother anymore with this Snatch Casino, because it leads to nothing but endless discussions, in the end the customer is the fool at such casinos. Sorry, that's my experience and my opinion, I'd rather close the casino and never play again, luckily I didn't deposit much, but I did at Crazyplay 3 months.
Peace
Best regards
Hi,sorry aber die mühe um etliche beweisse zu sammeln,hatte ich schon mal bei euch,da ging es um Crazyplay casino,wo mir Paul über email zum teil geholfen hat ,es ging um 320 € wo das Casino behauptet hat diese seien zu meinem Konto überwiesen,aber nie bis heute nicht ca.3monate,ich habe alle kontoauszüge peer screenshot,gesendet aber die wollten PDF,was ich bis dato nicht hatte,da ich diese per Post erhalten habe,und angeblich sei es ja überwiesen,senden mir komische Kontoauszüge,das es raus sei und ich meine Bank darum bitten soll ,das diese doch gucken soll wo mein geld gebliben ist,meine Bank kam aus dem lachen nicht mehr raus und erklärte mir das ,der ,der überweist natürlich in der beweispflicht steht dieses zu prüfen und ein Verfolgungsantrag machen muss,logisch ,weil was soll meine Bank prüfen was nie angekommen ist,zumal sie erst Tage lang behauptet haben ,es müsse genemigt werden,die auszahlung,was quatsch war weil diese ja genemigt wurde tage davor und ich nur drauf wartete das das geld auf mein konto kommt,und dann hat man penetrant auf PDF Kontoauszüge verlangt,wie schon erwähnt ging dies bis vor 1tag nicht,ich habe jetzt (leider hat meine Bank für die umstellung sehr lange gebraucht)seit gestern entlich die Kontoauszüge per PDF erhalten,wofür ich auch noch rückwirkent für 2monate extra zahlen musste,habe auch über email Paul geschrieben und diese PDF auszüge gestern gesendet und darum gebeten,dies bitte dem Casino weiter zu leiten,das alles ging vom Diskutieren her von Januar bis Febuar,bin mal gespannt wie es da weiter läuft,den ich hatte da auch den fall zu Beschwerde hier und der Fall wurde geschlossen,muss aber auch dazu sagen das Paul,mir glauben geschenkt hatte.Um nochmals auf deine Antwort zurück zu kommen ,was beweisse sammeln betrifft,ich mache mir diese mühe nicht mehr,bei diesem Snatch Casino ,da es zu nichts führt auser entlose Diskusonen,am ende ist der Kunde bei solchen Casinos der Depp. Sorry so sind meine Erfahrungen und Meihnung,da lass ich lieber das Casino schließen und spiel halt nie wieder habe da ja zum glück nicht viel eingezahlt aber bei Crazyplay schon.Warte jetzt mal über email ob ich Hilfe erhalte das entlich meine 320€ gezahlt werden nach 3monaten.
Peace
Liebe Grüße
PS Скарги на відсутність виграшу — це нісенітниця, казино є казино, і ви виграєте або програєте, але тут йдеться про фактичне обкрадання, і знову ж таки, я не намагаюся це доводити, безнадійно, і ви не пишете умови чи репутацію, яка нечесно, ти навіть пишеш -дуже хороша репутація ВІД КАЗИНО ГУРУ -все чудово, а я цього не розумію.
PS Complaints about not winning is nonsense, casino is casino and you win or lose but this is about actual rip-off and again, I don't bother to prove this, hopeless and you don't write the terms and conditions or reputation which is unfair, you even write -very good reputation FROM CASINO GURU -everything is great and I don't understand that.
P.S beschwerden wegen nicht gewinn,ist quatsch,Casino ist Casino und da gewinnt man oder verliert aber hier geht es um tatsächliche abzocke und nochmal ,ich mache mir keine mühe ,dies zu beweissen,aussichtslos und ihr schreibt ja auch nicht das die AGB oder Reputation von denen unfair ist ,ihr schreibt sogar -Sehr gute Reputation VOM CASINO GURU -alles super und das verstehe ich nicht.
Радько, що ти тут говориш, це неправда! Оскільки я ніколи не надсилав тобі копії, я надсилав копії Йозефу! З радістю додаю скріншот!
Через мої численні скарги: це не має нічого спільного з гіркотою! Я повідомляю про корумповані казино! Так просто! у вас з цим проблема, чи чому ви щоразу згадуєте про це?
А те, що багато скарг закрили через те, що я вже не вирішив, скоріше через вашу необ'єктивність! Ви все ще не зрозуміли, що багато гравців більше не вірять, що ви нейтральні та чесні? Ви читаєте, що тут пишуть гравці про Snatch і вашу поведінку, чи все ігноруєте? Просто подивіться в інший бік або звинувачуйте гравців! Так, не вважайте саморефлексією!!
Radka what you are telling here is a lie! Because I never cc'd you, I did cc'd Jozef! I am happy to attach the screenshot!
Because of my many complaints: this has nothing to do with being bitter! I report corrupt casinos! As simple as that! do you have a problem with that, or why do you bring it up every time?
And the fact that many complaints were closed because I no longer ruled is more likely due to your lack of objectivity! Have you still not understood that many players no longer believe that you are neutral and fair? Do you read what the players write here about Snatch and your behavior, or do you ignore everything? Just look the other way or blame the players! Yes, do not consider self-reflection!!
Radka was du hier erzählst ist eine Lüge! Ich habe dich nämlich nie auf cc gesetzt, sondern Jozef! den Screenshot füge ich gerne bei!
Wegen meiner vielen Beschwerden: das hat nichts mit verbittert sein zu tun! Casinos die korrupt sind melde ich! So einfach ist das! hast du ein Problem damit, oder wieso sprichst du das jedes Mal an??
Und dass viele Beschwerden geschlossen wurden, weil ich nicht mehr regiert habe liegt ja wohl eher an euer mangelnden Objektivität! Habt ihr noch immer nicht kapiert, dass viele Spieler nicht mehr dran glauben dass ihr Neutral und fair seit?? Lest ihr was die Spieler hier über Snatch und euer Verhalten schreiben, oder ignoriert ihr alles? Einfach wegsehen oder den Spielern die Schuld zuweisen! Ja keine Selbstreflexion in Betracht ziehen!!
PS Скарги на відсутність виграшу — це нісенітниця, казино є казино, і ви виграєте або програєте, але тут йдеться про фактичне обкрадання, і знову ж таки, я не намагаюся це доводити, безнадійно, і ви не пишете умови чи репутацію, яка нечесно, ти навіть пишеш -дуже хороша репутація ВІД КАЗИНО ГУРУ -все чудово, а я цього не розумію.
PS Complaints about not winning is nonsense, casino is casino and you win or lose but this is about actual rip-off and again, I don't bother to prove this, hopeless and you don't write the terms and conditions or reputation which is unfair, you even write -very good reputation FROM CASINO GURU -everything is great and I don't understand that.
P.S beschwerden wegen nicht gewinn,ist quatsch,Casino ist Casino und da gewinnt man oder verliert aber hier geht es um tatsächliche abzocke und nochmal ,ich mache mir keine mühe ,dies zu beweissen,aussichtslos und ihr schreibt ja auch nicht das die AGB oder Reputation von denen unfair ist ,ihr schreibt sogar -Sehr gute Reputation VOM CASINO GURU -alles super und das verstehe ich nicht.
Привіт ще раз.
Згоден, скаржитися на програші безглуздо – якщо ігри чесні та чесні.
Решта - не розумію.
Усі положення та умови можна переглянути у відповідному казино, у якому ви граєте. На кожному бонусі на нашому сайті написано «Застосовуються повні умови».
Крім того, реєструючись у казино, ви підтверджуєте, що ознайомлені з правилами, якщо ні, вам слід звернутися до казино за поясненнями.
Ми не казино, ми надаємо список казино. Будьте ласкаві, якщо ви так зацікавлені в правилах, а ви повинні прочитати правила в казино. Ви все одно повинні це зробити:
Hey there again.
I agree complaining about losses is pointless - if the games are fair and square.
The rest - I don't get it.
All terms and conditions are visible in the proper casino you play in. Every bonus says shown on our site says "Full terms apply".
Furthermore, by registering in the casino you confirm you are familiar with the rules, if you're not, you should reach the casino for an explanation.
We are not the casino, we provide the casino list. Kindly said, if you are so interested in the rules - which you should - read those in the casino. You are supposed to do so anyway:
Привіт,
Я показав те, що зазначено в скарзі. Я ніколи не казав, що ти помістив мене в копію. Поняття не маю, де ти це береш.
Чому я все ще відповідаю? Просто тому, що ви продовжуєте говорити, що ми вдаємо, що допомагаємо, тоді як діють інші мотиви. Хоча це ви не надали необхідні документи під час KYC, тому ми не могли допомогти.
Я не буду мовчати, якщо ви оголосите неправдиві описи. Хіба це не логічно?
Ви повідомляєте про корумповані казино – добре, тож чому ви зазвичай зупиняєтеся посередині? Чому ви залишили всі ці скарги на корумповані казино марними?
Це те, чого я не можу зрозуміти.
Ви вважаєте, що команді, яка розглядає скарги, бракує об’єктивності, добре, тож що ви збираєтеся тут довести?
Ми не збираємося змінювати процес, тому що ви не згодні, вибачте.
Я думаю, ми повинні відпустити.
Hello,
I showed what is stated in the complaint. I never said you put me in the cc. Have no clue where you get that.
Why do I still replying? Simply because you still keep saying we pretend to help, while other motives are in motion. While it's you who didn't provide the necessary documents during the KYC, so we couldn't help.
I won't stay silent if you proclaim false descriptions. Isn't this only logical?
You report corrupt casinos - fine, so why do you usually stop in the middle? Why did you leave all those complaints submitted against corrupted casinos in vain?
This is something I can't comprehend.
You think the complaint team is lacking objectivity, well ok, so what do you intend to prove here?
We are not going to change the process because you disagree, I'm sorry.
I guess we should let go.
Ось це з cc, і ви його опублікували!!
Here it is with the cc and you posted it!!
ier steht das mit dem cc und du hast es gepostet!!
Привіт.
Насправді це цитування: текст взято зі скарги , і його написав обробник скарги - не я, я лише процитував цей текст . Тепер ти розумієш? 🙂
Hello.
It's quoting actually: The text comes from the complaint, and it was written by the complaint handler - not by me, I only quoted that text. Do you understand now? 🙂
Я вже пройшов перевірку, але просто не можу зняти кошти, вони скасували, сказавши, що фінансовий відділ відхилив це, я працював над цим кілька днів. Це абсурд з гравцем, який ризикує своїми грошима, а коли він виграє, то не може зняти гроші. 😡
I've already done my verification and I just can't make the withdrawal, they cancel saying the finance department rejected it, I've been on this for days. It's absurd with the player who puts his money at risk and when he wins he can't withdraw. 😡
Já fiz a minha verificação e simplesmente não consigo fazer o saque, eles cancelam dizendo que o departamento financeiro rejeitou, já estou a dias nisso. É um absurdo com o jogador que põe seu dinheiro em risco e quando ganha não consegue sacar. 😡
Проблема відома! Але Casino Guru байдуже! Репутація ще не знецінена, незважаючи на незліченну кількість негативних відгуків гравців! Snatch приймає депозити і відмовляється від зняття! Чекаю 6 місяців! до виплати 500 євро!
The problem is known! But Casino Guru doesn't care! The reputation has still not been devalued, even though there are countless negative player reviews! Snatch takes deposits and refuses withdrawals! I've been waiting for 6 months! to the payout of 500 euros!
Das Problem ist bekannt! Aber das interessiert Casino Guru nicht! Die Reputation wurde noch immer nicht abgewertet, und das obwohl es unzählige negative Spielerbewertungen gibt! Snatch nimmt Einzahlungen und verweigert Auszahlung! Ich warte seit 6 Monaten! auf die Auszahlung von 500 Euro!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.