ГоловнаФорумКазиноSnatch Casino - загальне обговорення

Snatch Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від caiods20221
|
50 519 переглядів 313 відповідей |
|
1...4 5 6...16
1 рік тому

привіт ти просто розклав все по поличках корумпованим адміністраторам дуже цікаво що вони дадуть відповідь так як ти 100%

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт gidrofas555,

не могли б ви більш конкретно сказати, чому ви вважаєте, що ми корумповані? Ми намагаємося відповідати на кожен пост. Не має значення, яка це тема чи проблема.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я ДУМАЮ, ЛИШЕ ВИ ВВАЖАЄТЕ ЦЕ КАЗИНО ХОРОШИМ!!! МЕНІ ТРЕБА ПЛАТИТИ, ТІЛЬКИ МОЖНА! З НАСТОЛЬКО ХОРОШИМ КАЗИНО, БЕЗ СХЕМ, І ВИ ДАЄТЕ ЦЕЙ БАЛ КАЗИНО, ПОВНОМУ СХЕМАМИ!!! Я ГРАЮ В ОНЛАЙН-КАЗИНО РОКАМИ, ДЕЯКІ ХОРОШІ, ІНШІ ТАК-ТАК-ТАК-ТАК, А Є І ПОГАНІ! ЦЕ ЧУДОВО, ПОВНО СХЕМ!!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви не праві 🙂. Будь ласка, прочитайте наші сьогоднішні відповіді. Не змушуй мене знову писати пояснення. 😊

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

привет . не могу не влезть в ваш разговоры и хочется задать вопрос: а вы здесь для чего?? что бы продвигать конченные казино которые обманывают игроков? бесов как ты говоришь тут ни у кого нет и лудомании тоже , всех бесят не справедливые условия казино и вам дали конкретный ответ по поводу пунктов в других казино этого же владельца, на что вы ничего не смогли ответить вообще так как знаете что не правы и просто отмазываете за деньги это сраное казино.

Radka
1 рік тому

Не один і два чоловіки дали негативний відгук Casino Guru! Але багато людей! Просто використовуйте Google! І називати негативні відгуки інших «отруйними» більше не можна перевершити з точки зору непрофесіоналізму та відсутності саморефлексії! Вони заробляють на цих корумпованих казино! І не заробляють на користувачах, які пишуть скарги (самі про це говорили)! Ну, відповідно, ваші судження! Необ’єктивність проявляється в багатьох скаргах, які Ви відхилили! Мою скаргу було відхилено після того, як я надав негативний відгук Casino Guru! Мені сказали, що я можу поскаржитися на Кюрасао і там скаргу також відхилять! Для цього не потрібен Кюрасао! Австрійська влада зацікавилася Snatch! Підозра в комерційному шахрайстві! Нелегальні азартні ігри через відсутність ліцензії! Казино, яке, згідно з вашою домашньою сторінкою, підходить для Австрії, працює на австрійському ринку нелегально! Як це пояснити???

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привет . не могу не влезть в ваш разговоры и хочется задать вопрос: а вы здесь для чего?? что бы продвигать конченные казино которые обманывают игроков? бесов как ты говоришь тут ни у кого нет и лудомании тоже , всех бесят не справедливые условия казино и вам дали конкретный ответ по поводу пунктов в других казино этого же владельца, на что вы ничего не смогли ответить вообще так как знаете что не правы и просто отмазываете за деньги это сраное казино.

1 рік тому

Привіт.

Я тут, щоб додати справедливі моменти, хоча я вважаю, що це має бути зручно для спільноти. Якщо ви почнете проголошувати, що всі ми корумповані, молитися про те, щоб гравці підтримували несправедливі умови, рекламували шахрайські казино чи щось інше, що ви написали, чи справді ви очікуєте, що адміністратори мовчатимуть?

Це лише означатиме, що ми ховаємось за стіною мовчання. Ну, ми ні. Натомість ми все ще активно реагуємо.

Чи можете ви дати конкретну відповідь, на яку ще не відповів жоден член Casino Guru? Чесно кажучи, я закінчив теоретичні суперечки. Давайте трохи зосередимося на реальності.

Особливо, коли в основному йдеться про гравців з необґрунтованими претензіями, ігноруючи будь-які спроби пояснити нашу точку зору. Я розумію, що ви відчуваєте себе обманутими, хоча вам дали нашу точку зору.

Кожна відповідь, яку ми надаємо, призводить до інших полум’яних звинувачень, ви помітили, я помітив?🙂



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не один і два чоловіки дали негативний відгук Casino Guru! Але багато людей! Просто використовуйте Google! І називати негативні відгуки інших «отруйними» більше не можна перевершити з точки зору непрофесіоналізму та відсутності саморефлексії! Вони заробляють на цих корумпованих казино! І не заробляють на користувачах, які пишуть скарги (самі про це говорили)! Ну, відповідно, ваші судження! Необ’єктивність проявляється в багатьох скаргах, які Ви відхилили! Мою скаргу було відхилено після того, як я надав негативний відгук Casino Guru! Мені сказали, що я можу поскаржитися на Кюрасао і там скаргу також відхилять! Для цього не потрібен Кюрасао! Австрійська влада зацікавилася Snatch! Підозра в комерційному шахрайстві! Нелегальні азартні ігри через відсутність ліцензії! Казино, яке, згідно з вашою домашньою сторінкою, підходить для Австрії, працює на австрійському ринку нелегально! Як це пояснити???

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже коментував більшість звинувачень, згаданих у вашому завжди об’єктивному дописі.

Оскільки ми не маємо влади над будь-яким казино чи органом ліцензування, у випадку, якщо ми не можемо допомогти гравцям, ми завжди зазначаємо, що орган ліцензування є фактично єдиною компанією, яка офіційно спроможна чинити тиск на казино, якщо казино діє шахрайським шляхом. Ми не можемо, оскільки ми не є офіційною владою. Хоча ми намагаємося допомогти гравцям, використовуючи нашу сферу співпраці для вирішення скарг.

Так, ліцензія Кюрасао (насправді всі чотири) дуже погана, тому що гравців майже завжди ігнорують. Хіба ми в цьому повинні бути винні? Натомість ми намагаємося надати підтримку раніше, ніж гравець досягає повноважень.

Ми також маємо намір надати частину комплексної інформації про кожне хороше, погане та сумнівне казино, тому, якщо казино приймає, тобто дозволяє гравцям реєструватися, ми просто повідомляємо всім гравцям, що це можливо.

Надання списку казино, які приймають гравців з Австрії, не означає, що ми заманюємо гравців грати в таких казино. Використовуючи вашу логіку, ви можете сказати, що ми рекламуємо казино, які пропонують ігри Bigtime Gaming, оскільки в алфавітному порядку цей постачальник завжди буде серед перших у розділі кожного постачальника ігор під назвою «постачальник ігор».

file

Ми постійно повторюємо, гравці з Австрії повинні грати лише в казино з ліцензією AT. Гравці з Великої Британії добре знають, що рекомендуються лише гравці з британською ліцензією.

Отже, тепер мені цікаво, чи читали ви коли-небудь будь-які з ваших посібників про те , як вибрати казино ? Чи вдалося вам подбати про те, щоб ми надали вкладку під назвою AT - ліцензоване казино?

Ми робимо це, тому що знаємо, що це важливий фактор, хоча гравець вирішує, чи слідуватиме він/вона рекомендаціям.





Автоматичний переклад.
Ares1981
1 рік тому

Я читав звинувачення про те, що Casino Guru отримує гроші за рекламу поганих казино пару разів на тиждень. Іноді я шукаю казино, яке ми нібито рекламуємо, і дізнаюся, що воно має рейтинг 3,5/10, але це не стосується Snatch.

Я відчуваю, що деякі гравці все ще не розуміють значення «підвищення». Наша мета — мати (і я вірю, що ми маємо) найбільшу базу даних онлайн-казино у світі. Це означає, що коли ви дізнаєтеся про БУДЬ-ЯКЕ казино, ви можете перевірити інформацію, яку ми знайшли про них. Скажімо, коли казино стверджує, що приймає австрійських гравців, ми надаємо вам інформацію, яку ми отримали від них (ми надсилаємо казино таблиці Excel, де ми просимо їх заповнити всі типи інформації). Наявність огляду казино на нашому веб-сайті не означає, що ми рекламуємо його. Якби у нас були сяючі неонові банери, які заманюють вас у конкретне казино, то так, це була б акція казино.

Зупинимося на хвилинку на рейтингу казино Snatch. 8.1/10 дуже пристойний, але далеко не найкращий. Чи знаєте ви, скільки казино мають кращий рейтинг, ніж це в нашій базі даних? 873! Отже, якщо ми справді хотіли заманити вас у зле казино, нам обов’язково потрібно було б дати йому кращий рейтинг.

Наступна проблема полягає в тому, що багато гравців, які скаржаться на наші рейтинги, не читають статті, де ми пояснюємо весь процес оцінювання . Є зони, які ми перевіряємо для кожного казино. Коли ми виявляємо будь-які проблеми в наведених областях, ми присвоюємо казино негативні бали. Ось і все, ось і весь процес.

Мені також потрібно торкнутися моменту, коли ви фактично кажете, що ми відхиляємо відгуки, тому що ми не заробляємо на цьому. Якби ми хотіли це зробити таким чином, то достатньо було б мати одного-двох співробітників, які б відхиляли відгуки, і все. Тим часом у нас приблизно 12 співробітників, які займаються виключно скаргами. Просто не було б сенсу витрачати зарплати на 12 людей, якщо б їм було вказано відхиляти більшість скарг.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Коротше кажучи, всі погані оцінки є фактом, і ви самі тримаєтесь, 90% поганих оцінок, як це працює, що ви описуєте це тут як добре, але ви також повинні заробляти гроші, інакше я не розумію вашої поведінки, і їх немає для me Хороші аргументи, це брудне казино настільки неправильно вважати хорошим, тому що 99% дочірніх казино IWILD такі ж погані, незалежно від того, який портал, є однакові скарги. Висновок: Сумно бути так обдуреним!!!!

Автоматичний переклад.
shanty13
1 рік тому

Абсолютно вірно! Такі казино просуваються через цей веб-сайт! Завдяки позитивному відгуку там все ще реєструються нові гравці, яких потім можна обдурити! Casino Guru абсолютно не нейтральний! Жодних заходів проти казино не вжито, але гравців, які роблять негативні коментарі (як я), негайно "банять"! Мою скаргу на Snatch було закрито (без звичайного продовження), оскільки я залишив Casino Guru негативний відгук! Зараз скаргу розглядає Askgamblers

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Коротше кажучи, всі погані оцінки є фактом, і ви самі тримаєтесь, 90% поганих оцінок, як це працює, що ви описуєте це тут як добре, але ви також повинні заробляти гроші, інакше я не розумію вашої поведінки, і їх немає для me Хороші аргументи, це брудне казино настільки неправильно вважати хорошим, тому що 99% дочірніх казино IWILD такі ж погані, незалежно від того, який портал, є однакові скарги. Висновок: Сумно бути так обдуреним!!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте, ви помилитеся.

Якби ви знайшли час, щоб дізнатися більше про те, як ми оцінюємо казино та які наслідки скарг , я б цінував вашу думку набагато більше, але, очевидно, вас це не хвилює.

Вказувати пальцем - це завжди так легко і зручно. 🙂.

Погані оцінки можуть бути фактами для вас, а не для нас - ми будуємо оцінку виключно на підтверджених фактах. У вас є докази того, що 90% казино, які тут показані, погані? Передайте все, будь ласка! Ми оцінимо ваш внесок.

Як би ви вказали погане казино? Не так легко сказати, добре це чи погано, є конкретика – тож будь ласка, конкретніше? Ми цінуємо кожен корисний доказ, який можемо отримати від гравців, скарги — це лише одна частина. Ви помітили, що ми активно просимо гравців співпрацювати?

file

Припиніть говорити взагалі, почніть доводити, я б сказав – у нас так і буває.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Абсолютно вірно! Такі казино просуваються через цей веб-сайт! Завдяки позитивному відгуку там все ще реєструються нові гравці, яких потім можна обдурити! Casino Guru абсолютно не нейтральний! Жодних заходів проти казино не вжито, але гравців, які роблять негативні коментарі (як я), негайно "банять"! Мою скаргу на Snatch було закрито (без звичайного продовження), оскільки я залишив Casino Guru негативний відгук! Зараз скаргу розглядає Askgamblers

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони не 🙂

Я багато разів пояснював вам, що ми не зараховуємо відгуки гравців у рахунок просто тому, що вся інформація не підтверджена. Це лише думки гравців. Натомість надійні сайти знаходять перевірену інформацію.

Тепер знову до вашої скарги : оскільки ви не співпрацювали, співскаргу було закрито як необґрунтовану.

Просто як це:

"Добре, тепер давайте зосередимося на скарзі. Зрозуміло, що ви не надали ключовий документ для завершення перевірки , я можу це підтвердити, оскільки ви додали мене в копію. Як я зазначав у своїй попередній відповіді, якщо ви не виконаєте , я буду змушений відхилити вашу справу.

Ураховуючи всю інформацію вище та той факт, що ви не співпрацюєте , я змушений закрити цю скаргу як "відхилену". Інший варіант для вас - звернутися до ліцензуючого органу, хоча я впевнений, що їхня думка буде такою ж.

Як я бачу, це був твій вибір.

Це, очевидно, не має нічого спільного з будь-яким негативним відгуком, який ви можете надіслати будь-де, це стосується вашого підходу.

На сьогодні ви подали 15 скарг. 10 було закрито через вашу бездіяльність або відсутність доказів з вашого боку. Гадаю, це добре демонструє вашу гіркоту.

Ми не блокуємо гравців за публікацію поганих коментарів, інакше ваш обліковий запис уже буде забанено. Але, щоб зберегти оцінку користувачів якомога об’єктивнішою, ми відхиляємо негативні відгуки, що містять неправдиву інформацію або такі, що описують лише втрату грошей, оскільки азартні ігри здебільшого пов’язані з втратою грошей, і казино не слід карати за те, що гравці програють .

Будьте здорові.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, вибачте, але намагання зібрати багато доказів, я вже мав це з вами, це було про Crazyplay Casino, де Пол частково допоміг мені електронною поштою, це було близько 320 євро, де казино стверджували, що це мій рахунок переведено , але ніколи до сьогоднішнього дня, приблизно через 3 місяці, я надіслав усі виписки з облікового запису, знімок екрана, але вони хотіли PDF, якого в мене досі не було, тому що я отримав їх поштою, і нібито це було передано, вони надсилають мені weird ones Виписки з рахунків, що це було видано, і я повинен запитати свій банк, щоб побачити, де мої гроші, мій банк не міг перестати сміятися та пояснив, що для мене той, хто здійснює переказ, звичайно, має право на це з перевіркою доказів і подайте заяву про притягнення до відповідальності, логічно, тому що мій банк повинен перевіряти те, що так і не надійшло, особливо тому, що вони спершу кілька днів стверджували, що його потрібно схвалити, платіж, що було нісенітницею, оскільки його було схвалено днями раніше, а я це зробив Я чекав, поки гроші надійдуть на мій рахунок, а потім вони наполягали на виписках із рахунку у форматі PDF, як уже згадувалося, це не спрацювало до 1 дня тому, у мене зараз (на жаль, моєму банку знадобилося багато часу, щоб змінити) з тих пір вчора, нарешті, виписки з рахунків у форматі Received PDF, за які мені також довелося заплатити додатково за 2 місяці, я також написав Полу електронною поштою та вчора надіслав ці витяги у форматі PDF і попросив їх переслати це в казино, усі це обговорювалося з січня по лютий, мені цікаво, як далі будуть справи, тому що я також мав тут справу зі скаргою, і справу було закрито, але я також повинен сказати, що Пол мені повірив. Повертаючись до вашої відповіді знову, що стосується збору доказів, я більше не турбую це Snatch Casino, тому що це не призводить до нічого, крім нескінченних дискусій, врешті-решт клієнт у таких казино дурень. Вибачте, це мій досвід і моя думка, я б краще закрив казино і більше ніколи не грав, на щастя, я не багато вносив, але я зробив у Crazyplay 3 місяці.

Мир

З найкращими побажаннями


Автоматичний переклад.
shanty13
1 рік тому

PS Скарги на відсутність виграшу — це нісенітниця, казино є казино, і ви виграєте або програєте, але тут йдеться про фактичне обкрадання, і знову ж таки, я не намагаюся це доводити, безнадійно, і ви не пишете умови чи репутацію, яка нечесно, ти навіть пишеш -дуже хороша репутація ВІД КАЗИНО ГУРУ -все чудово, а я цього не розумію.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Радько, що ти тут говориш, це неправда! Оскільки я ніколи не надсилав тобі копії, я надсилав копії Йозефу! file З радістю додаю скріншот!


Через мої численні скарги: це не має нічого спільного з гіркотою! Я повідомляю про корумповані казино! Так просто! у вас з цим проблема, чи чому ви щоразу згадуєте про це?


А те, що багато скарг закрили через те, що я вже не вирішив, скоріше через вашу необ'єктивність! Ви все ще не зрозуміли, що багато гравців більше не вірять, що ви нейтральні та чесні? Ви читаєте, що тут пишуть гравці про Snatch і вашу поведінку, чи все ігноруєте? Просто подивіться в інший бік або звинувачуйте гравців! Так, не вважайте саморефлексією!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

PS Скарги на відсутність виграшу — це нісенітниця, казино є казино, і ви виграєте або програєте, але тут йдеться про фактичне обкрадання, і знову ж таки, я не намагаюся це доводити, безнадійно, і ви не пишете умови чи репутацію, яка нечесно, ти навіть пишеш -дуже хороша репутація ВІД КАЗИНО ГУРУ -все чудово, а я цього не розумію.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт ще раз.

Згоден, скаржитися на програші безглуздо – якщо ігри чесні та чесні.

Решта - не розумію.

Усі положення та умови можна переглянути у відповідному казино, у якому ви граєте. На кожному бонусі на нашому сайті написано «Застосовуються повні умови».

Крім того, реєструючись у казино, ви підтверджуєте, що ознайомлені з правилами, якщо ні, вам слід звернутися до казино за поясненнями.

Ми не казино, ми надаємо список казино. Будьте ласкаві, якщо ви так зацікавлені в правилах, а ви повинні прочитати правила в казино. Ви все одно повинні це зробити:

file


Автоматичний переклад.
Ares1981
1 рік тому

Привіт,

Я показав те, що зазначено в скарзі. Я ніколи не казав, що ти помістив мене в копію. Поняття не маю, де ти це береш.

Чому я все ще відповідаю? Просто тому, що ви продовжуєте говорити, що ми вдаємо, що допомагаємо, тоді як діють інші мотиви. Хоча це ви не надали необхідні документи під час KYC, тому ми не могли допомогти.

Я не буду мовчати, якщо ви оголосите неправдиві описи. Хіба це не логічно?

Ви повідомляєте про корумповані казино – добре, тож чому ви зазвичай зупиняєтеся посередині? Чому ви залишили всі ці скарги на корумповані казино марними?

Це те, чого я не можу зрозуміти.

Ви вважаєте, що команді, яка розглядає скарги, бракує об’єктивності, добре, тож що ви збираєтеся тут довести?

Ми не збираємося змінювати процес, тому що ви не згодні, вибачте.

Я думаю, ми повинні відпустити.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

file Ось це з cc, і ви його опублікували!!

Автоматичний переклад.
Ares1981
1 рік тому

Привіт.

Насправді це цитування: текст взято зі скарги , і його написав обробник скарги - не я, я лише процитував цей текст . Тепер ти розумієш? 🙂

file





Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже пройшов перевірку, але просто не можу зняти кошти, вони скасували, сказавши, що фінансовий відділ відхилив це, я працював над цим кілька днів. Це абсурд з гравцем, який ризикує своїми грошима, а коли він виграє, то не може зняти гроші. 😡

Автоматичний переклад.
Vanderlan97
1 рік тому

Проблема відома! Але Casino Guru байдуже! Репутація ще не знецінена, незважаючи на незліченну кількість негативних відгуків гравців! Snatch приймає депозити і відмовляється від зняття! Чекаю 6 місяців! до виплати 500 євро!

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого