ФорумКазиноSnatch Casino - загальне обговорення

Snatch Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від caiods20221
|
42700 переглядів 295 відповідей |
|
1...3 4 5...15
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт, друзі Casino Guru. Я хотів би повідомити вам, що в Snatch Casino тепер також є ставки на спорт.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, дякую за корисну інформацію. Однак ми не зосереджені на спортивних ставках, сподіваюся, хтось допоможе. 🙂

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Nemokid
1 рік тому

Просто хочу додати, що обмеження виграшу, отриманого за допомогою реальних грошей, несправедливо щодо гравців. З іншого боку, якщо мова йде про бонус, то ситуація не така однозначна.

Ніхто не змушує гравців брати такий бонус. Завжди читайте умови, щоб уникнути неприємних сюрпризів.

Ознайомтеся з нашим Кодексом Fairglambling , щоб отримати додаткові поради щодо того, що є справедливим, а що ні.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино корумповано! Скоротити мій прибуток з понад 13 000 до 500! Такі порядки! Але 500 так і не були виплачені! Протягом 5 місяців знову і знову вимагали документи

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Ares1981.

Я думаю, що це все ще стосується необґрунтованої скарги , чи не так?

Що ж, якщо ви не надали ключові документи або документи для KYC, ніхто не продовжить виплату, доки перевірка не завершиться. Звучить розумно для мене.

Крім того:

"З огляду на всю інформацію, наведену вище, і той факт, що ви не співпрацюєте, я змушений закрити цю скаргу як "відхилену". Іншим варіантом для вас є звернутися до органу ліцензування, хоча я впевнений, що їхня думка буде такою ж ."

Отже, чесно кажучи, ви вже пройшли KYC?



Автоматичний переклад.
gidrofas555
1 рік тому

Привіт.

Думаю, ми не винні у ваших збитках, оскільки ви добровільно зареєструвалися в казино. Ми не коригуємо рейтинги казино виключно на основі відгуків користувачів, просто тому, що їх неможливо довести. Натомість ми коригуємо рейтинг на основі невирішених скарг, де ми маємо можливість дослідити проблеми.

Мені шкода, що вашу скаргу також було закрито як необґрунтовану .

«У деяких випадках бонус конвертується в реальні гроші після того, як він закінчився, але є також багато випадків, коли ваш баланс вираховується лише тоді, коли ви надсилаєте запит на зняття коштів. Це дуже поширене явище в багатьох онлайн-казино.

Оскільки казино виплатило ваш виграш відповідно до своїх умов — 5-кратна сума бонусу, ми закриваємо скаргу».


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привет. Вопрос а для чего нужны тогда отзывы реальных игроков если вам на них насрать? Причем тут вообще проинрыши или ещё что то. Как вы можете делать оценку казино из за жалобы которые в любом случае пойдут в пользу казино а не игрока? Хотя когда есть все основания того что казино реально не хочет выплачивать,дописывает правила и прочие махинации. И вы это одобряете)) А то что игроков кидают в прямом смысле вы считаете это нормально. Вопрос для чего тогда вся эта суета и бред по поводу подачи жалобы и прочее, если результат будет всегда один, казино будет в выйгрыше.

Radka
1 рік тому

Шановна Радко,

застосування максимальної ставки з високими ставками та обмеження виграшу до п’ятикратного бонусу, отриманого, коли ви виграєте в середньому 1 раз із 16 депозитів, чи здається це гідним чесної гри? Я також зазначаю, що в інших казино Altacore NV цей пункт 1.3 не існує, оскільки це обмеження призначене виключно для бездепозитних бонусів (див. Winstoria, Win Legends, Stelario та багато інших казино в пункті 1.1). Як би ви оцінили таке казино, якби грали там? Крім того, чи вважаєте ви правомірним застосовувати це несправедливе правило до одного казино, не застосовуючи його до інших казино, якими керує та сама компанія? Правило має бути загальним і дійсним для всіх казино однієї власності. Я також запитую вас, чи законно стверджувати, що ви граєте з абсурдними умовами в IWild, коли ви можете грати без цього абсурдного та надзвичайно штрафного обмеження в інших казино з такою ж властивістю.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Ares1981
1 рік тому

Привіт, друже, моїм наміром було лише повідомити вам, що деякі казино відкривають можливість ставок на спорт, однак я буду мати на увазі вашу скаргу, тому що у мене вже були проблеми з казино, які під час оплати роблять усе, щоб ускладнити ситуацію. Я бажаю вам успіху у вирішенні вашої проблеми, оскільки це надзвичайно негуманно вимагати виплати, які ви законно заробили. Досі я ніколи не грав у Snatch, тому що до того часу казино пропонувало лише ігри в казино, і мені більше подобаються ставки на спорт.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Умови Altacore NV повинні бути єдиними, а не лише для деяких їхніх казино, тому вони просто втрачають довіру! Пункт 1.3 не існує в багатьох казино однієї компанії, він був незаконно доданий до Iwild і Snatch Casinos, які мають невиправдано відмінні рейтинги, тоді як інші казино, які не мають цього пункту, такі як Winstoria, Win Legends і Stelario, незважаючи ні на що мати погану репутацію. Чи не здається вам все це справжнім парадоксом?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Чотири-п’ять місяців поспіль я безперервно надавала документи! І ти це знаєш! Скріншоти надіслано! А документи вимагали постійно! Те, що це казино може діяти так корумповано, також є вашою провиною! Тому що ти все це дозволяєш! Набагато гірше, незважаючи на численні скарги та погані відгуки, ви все ще на стороні казино! Завдяки вашій хорошій репутації гравці все ще реєструються в цьому казино, і їх гроші обманюють!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привет. Вопрос а для чего нужны тогда отзывы реальных игроков если вам на них насрать? Причем тут вообще проинрыши или ещё что то. Как вы можете делать оценку казино из за жалобы которые в любом случае пойдут в пользу казино а не игрока? Хотя когда есть все основания того что казино реально не хочет выплачивать,дописывает правила и прочие махинации. И вы это одобряете)) А то что игроков кидают в прямом смысле вы считаете это нормально. Вопрос для чего тогда вся эта суета и бред по поводу подачи жалобы и прочее, если результат будет всегда один, казино будет в выйгрыше.

1 рік тому

привіт

Справа не в тому, що нам байдуже. Ми відкрито показуємо відгуки гравців, тому що хочемо, щоб інші перевіряли всі аспекти перед грою. Ми просто не включаємо відгуки користувачів у підрахунок балів, як я вже сказав, тому що відгуки користувачів — це лише думка. Ми вважаємо, що оцінка має ґрунтуватися на підтверджених доказах. Сподіваюся, ви розумієте різницю між думкою та вагомим доказом. Ось чому ми просимо гравців подавати скаргу кожного разу, коли вони стверджують, що казино вчинило щось несправедливе - ми піклуємося, розслідуємо та знижуємо рейтинг на основі доведених фактів.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановна Радко,

застосування максимальної ставки з високими ставками та обмеження виграшу до п’ятикратного бонусу, отриманого, коли ви виграєте в середньому 1 раз із 16 депозитів, чи здається це гідним чесної гри? Я також зазначаю, що в інших казино Altacore NV цей пункт 1.3 не існує, оскільки це обмеження призначене виключно для бездепозитних бонусів (див. Winstoria, Win Legends, Stelario та багато інших казино в пункті 1.1). Як би ви оцінили таке казино, якби грали там? Крім того, чи вважаєте ви правомірним застосовувати це несправедливе правило до одного казино, не застосовуючи його до інших казино, якими керує та сама компанія? Правило має бути загальним і дійсним для всіх казино однієї власності. Я також запитую вас, чи законно стверджувати, що ви граєте з абсурдними умовами в IWild, коли ви можете грати без цього абсурдного та надзвичайно штрафного обмеження в інших казино з такою ж властивістю.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановний Немокід,

Ви все ще говорите про цей пункт - 1,3 вже згадувалося в іншій темі ?

1.3. Перш ніж почати грати, ви повинні зареєструвати обліковий запис гравця на www.iWildCasino.com.

Я дуже помиляюся, ви майже те саме написали про iWild Casino, зробивши пункт 1,3 таким винятково несправедливим, але при цьому не надали тексту. Тож Даніель виявив, що це стосується лише необхідності реєстрації.

Чи можете ви пояснити, яке несправедливе правило ви маєте на увазі?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чотири-п’ять місяців поспіль я безперервно надавала документи! І ти це знаєш! Скріншоти надіслано! А документи вимагали постійно! Те, що це казино може діяти так корумповано, також є вашою провиною! Тому що ти все це дозволяєш! Набагато гірше, незважаючи на численні скарги та погані відгуки, ви все ще на стороні казино! Завдяки вашій хорошій репутації гравці все ще реєструються в цьому казино, і їх гроші обманюють!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що ж, я не є членом групи розгляду скарг, тому я не маю доступу до ваших документів, крім того, я, чесно кажучи, не впевнений, що ви думаєте, що подавали протягом п’яти місяців, хоча я відчуваю, що ви маєте на увазі скарги. Ми не несемо відповідальності ні за дії казино, ні за дії гравців. Навряд чи ми винні в тому, що ви відчуваєте погане поводження. Ви безкоштовно подали багато скарг і надали документи. З іншого боку, ми прийняли рішення на основі нашого розслідування, в якому брали участь обидві сторони. Якщо ви не згодні з результатами розгляду скарг, зверніться до інстанції.

Більше нічого сказати, боюся.





Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так как вам доказывать если вы все доказательства не считаете, вам предоставляется все возможные фото , скрины и прочее переписки когда есть возможность их сделать, в моем случае у казино не сохранилась переписка хотя я отпровлял историю чата себе на почту, письма просто нет , так же не было письма о том что была отмена вывода. Это не возможно доказать,а вы соответственно не поверите и в пользу казино вы будете более благосклонны, вот и вся разница, нам как игрокам от вас помощи не дождешься,так как все равно казино будет в выйгрыше. Они вам бабки отбошляют и всё и конечно рейтинг этих тварей будет на высоте, а то что вы поддерживаете мошейничество и коррупцию, вам это воссоздастся по заслугам выше.


Radka
1 рік тому

Шановна Радко, пункти 1.2 і 1.3, що стосуються розділу умов бонусів, були додані пізніше лише в казино Iwild Casino та Snatch, для яких я додаю відповідну документацію:

file

https://iwildcasino.com/en/page/bonus-terms

file

https://snatchcasino1.com/en/page/bonus-terms


В ІНШИХ КАЗИНО, ТАКИХ ЯК WINSTORIA, WIN LEGENDS, STELARIO, ICEBET І НЕ ТІЛЬКИ ЦИХ ПУНКТІВ НЕМАЄ, А ЛИШЕ ПУНКТ 1.1 ПРИСУТНИЙ НА МАКСИМАЛЬНОМУ ЗНЯТТІ, ЩО ВИКЛЮЧНО ДО БЕЗДЕПОЗИТНИХ БОНУСІВ:

file

https://winstoria.com/en/page/bonus-terms

file

https://winlegends5.com/en/page/bonus-terms

file

https://stelario.com/en/page/bonus-terms


ICEBET

https://icebet.casino/en/page/bonus-terms


Отже, якщо я граю з бонусом на депозит у цих чотирьох останніх казино з вашою поганою репутацією, я можу зняти будь-яку суму в межах установлених денних лімітів, тоді як якщо я граю в перших двох казино з вашою чудовою репутацією, я зможу зняти лише 5 разів отриманий бонус. що за парадокс? Усі вони є казино, які належать одній власності, тому до всіх мають застосовуватися однакові правила.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я ДУМАЮ, ЛИШЕ ВИ ВВАЖАЄТЕ ЦЕ КАЗИНО ХОРОШИМ!!! МЕНІ ТРЕБА ПЛАТИТИ, ТІЛЬКИ МОЖНА! З НАСТОЛЬКО ХОРОШИМ КАЗИНО, БЕЗ СХЕМ, І ВИ ДАЄТЕ ЦЕЙ БАЛ КАЗИНО, ПОВНОМУ СХЕМАМИ!!! Я ГРАЮ В ОНЛАЙН-КАЗИНО РОКАМИ, ДЕЯКІ ХОРОШІ, ІНШІ ТАК-ТАК-ТАК-ТАК, А Є І ПОГАНІ! ЦЕ ЧУДОВО, ПОВНО СХЕМ!!!!

Автоматичний переклад.
Nemokid
1 рік тому

привіт ти просто розклав все по поличках корумпованим адміністраторам дуже цікаво що вони дадуть відповідь так як ти 100%

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Майже скарги безкоштовні, але це не моя проблема! Ви можете ввести для цього суму! Але для цього ви повинні: а) бути нейтральними і п) залишити особисті справи осторонь! На вас багато претензій! Не тільки тут! Ви повинні подивитись на свій ніс!!

Автоматичний переклад.
Nemokid
1 рік тому

Шановний Немокінд.

Хоча я розумію, що ви можете вважати такі обмеження нечесною практикою, вони застосовуються лише під час дії бонусу. Тобто ви платите за перевагу бонусу. Якщо вам це не подобається, не беріть такий бонус. Це просто так. Оскільки лише ваші потенційні виграші обмежуються, поки ви отримуєте бонус, уникаючи такого бонусу, ви повинні бути в порядку. На мій погляд, умови в порядку, тільки бонус відстой.

Репутація казино не включає бонусну якість. Бонуси часто змінюються та відрізняються для багатьох країн, тому ми не враховуємо їх у остаточному розрахунку репутації.

Бачиш?:

file

Якщо ви хочете дізнатися про Кодекс чесних азартних ігор, ви можете зробити це тут:

https://casino.guru/our-casino-reviews


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так как вам доказывать если вы все доказательства не считаете, вам предоставляется все возможные фото , скрины и прочее переписки когда есть возможность их сделать, в моем случае у казино не сохранилась переписка хотя я отпровлял историю чата себе на почту, письма просто нет , так же не было письма о том что была отмена вывода. Это не возможно доказать,а вы соответственно не поверите и в пользу казино вы будете более благосклонны, вот и вся разница, нам как игрокам от вас помощи не дождешься,так как все равно казино будет в выйгрыше. Они вам бабки отбошляют и всё и конечно рейтинг этих тварей будет на высоте, а то что вы поддерживаете мошейничество и коррупцию, вам это воссоздастся по заслугам выше.


1 рік тому

Привіт gidrofas555,

Мені дуже прикро чути, що ви не задоволені остаточним вирішенням вашої справи. Можу вас запевнити, що ми не беремо комісійних з необґрунтованих скарг. Керівництво казино щойно виплатило те, що вони мають у своїх умовах. Ви самі вирішуєте, хочете ви отримати бонус чи ні. Незважаючи на це, я вірю, що ти залишишся з нами. :) Ми робимо все можливе.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Майже скарги безкоштовні, але це не моя проблема! Ви можете ввести для цього суму! Але для цього ви повинні: а) бути нейтральними і п) залишити особисті справи осторонь! На вас багато претензій! Не тільки тут! Ви повинні подивитись на свій ніс!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановний Ares1981,

Оскільки я вас особисто не знаю, то залишаю особисті справи осторонь. Якщо ви вважаєте, що команда розгляду скарг не є нейтральною, значить, усі ми маємо власну думку. Отже, майте своє.

Про які скарги ви маєте на увазі? Ми говоримо про токсичні відгуки користувачів, опубліковані на Trust Pilot? Зазвичай розміщується однією або двома особами, які ховаються за кількома електронними адресами.

Що ж, ми добре усвідомлюємо невдячність багатьох залежних гравців, однак вони борються зі своїми власними демонами, а не в наших силах їх рятувати.

Якщо ви так стурбовані нашими носами, чи можу я знати, що ви досі тут робите?


Автоматичний переклад.
1...3 4 5...15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого