ФорумКазиноSnatch Casino - загальне обговорення

Snatch Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від caiods20221
|
43418 переглядів 297 відповідей |
|
1 2 3...15
1 рік тому

Я не розумію, звідки гуру бере ці щоденні підйоми!! На сайті 1000€ за МІСЯЦЬ!!!! ТАК, МІСЯЦЬ... ЩОБ ЗБІЛЬШИТИ ЦЬОГО ПЛАФОНУ, НАМ ПОТРІБНО ЗАВАНТАЖИТИ ЦІ РІВНІ, Я ВЖЕ ЗАВАНТАЖИВ ОДИН РІВЕНЬ І ПОЧАТОК НОВОГО БАРУ БЕЗ ЗБІЛЬШЕННЯ МОЄГО КЕШБЕКУ ТА МАКСИМАЛЬНОГО РІВНЯ ЗНЯТТЯ. У ЦЬОМУ КАЗИНО НІЧОГО ХОРОШОГО! ГУРУ КАЗИНО ПОВИННІ БУТИ УВАЖНІШИМИ У СВОЇХ ОГЛЯДАХ.


file

Автоматичний переклад.
Miidelgado
1 рік тому

Привіт і велике спасибі за це оновлення. Усі вони були передані нашій групі даних для подальшої перевірки.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Найгірше казино, з яким я мав справу

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Після того, як я завершив автентифікацію облікового запису та автентифікацію було виконано, я зняв 100 євро, і вони попросили мене сфотографувати це, поки я тримав своє посвідчення особи та перед екраном комп’ютера, і відкрив сторінку їхнього веб-сайту, і мій рахунок відкритий.

Автоматичний переклад.
alnawaf1977
1 рік тому

Привіт,

Я знаю, що це звучить дивно, але якщо ви переглянете форум, ви побачите, що це досить частий запит. Я припускаю, що казино висувають такі вимоги гравцям із певних країн, як-от Кувейт, Гана, Перу тощо.

Казино просто сприймає це як доказ того, що це ви зареєструвалися, зробили депозит, зіграли та виграли.

Зрештою, це лише одне селфі.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привет не стоит так защищать этих мошенников и по поводу запросов всех и вся документов, это абсурд ни в одном казино не просят пакет документов как в этом.

Radka
1 рік тому

Я мав справу з десятками казино, але тільки найстрашніші шахраї просили мене це зробити

Автоматичний переклад.
gidrofas555
1 рік тому

Привіт, ви здивуєтеся, але досить багато казино вимагають стільки документів. Все, що вам потрібно зробити, це пройти повідомлення, наприклад, про Ice Casino або Vulkan Vegas Casino тут на форумі. Часто від гравців вимагається справді велика кількість документів для перевірки перед виплатою виграшу. Втім, ви можете самі в цьому переконатися та почитати дискусії.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
alnawaf1977
1 рік тому

Я не хочу захищати жодне казино тут, але дозвольте мені не погодитися. І як я щойно відповів вище, тут, на форумі, ви знайдете більше казино та нарешті щасливих гравців, які після тривалого очікування та надсилання великої кількості документів отримали свої виграші. На жаль, коли вам доводиться проходити тривалу процедуру KYC і навіть довше чекати виведення коштів, це зовсім не найкращий досвід. Але, як ми вже говорили тут, це не є незвичайним.

Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

Не смешите я играю в Vulkan Vegas Casino и вы не поверите документы отправил только паспорт и кошелек с которого делал депозит и все. Спокойно вношу депозиты и делаю выводы ,так что не все казино требуют кипу документов, в одном из казино вообще только паспорт запросили и аккаунт верифицировали за 5 минут, не надо защищать мошейников.

Magda
1 рік тому

Опять же не соглашусь что в этом нет ничего необычного , в том плане то что заведомо растягивают время проверки и соответственно вывод средств, по мимо этого после предоставленных документов через некоторое время опять отмена вывода и требование еще каких не будь документов, как результат вывод средств и проверка может занимать неделями. Это разве нормально в 21 век где практически все автоматизировано??


gidrofas555
1 рік тому

Що ж, у кожного з нас є свій досвід, тож ми повинні прийняти це 🙂

Лише одне зауваження: немає єдиного стандарту для повного KYC І додаткових перевірок, навіть ліцензія казино може вплинути на необхідні документи.

Ми надаємо казино 14 повних днів, щоб повністю перевірити облікові записи гравців і обробити платіж - у 21 столітті, оскільки це відповідний проміжок часу. Думаю, вам це теж не подобається, але це нормально - ваша точка зору.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Радька, повністю згодна з гідро!! Немає виправдання такому тривалому очікуванню або додатковому запиту документів кожного разу, коли ви робите зняття!! Ваша відповідь «21 століття» вас зовсім не влаштувала. Я ніколи не бачив, щоб жоден із гуру давав такі відповіді, як ваша. Я щиро сподіваюся, що мені не доведеться вловлювати вашу іронію. Це казино відстій і проти фактів немає аргументів! Вам платять за те, що ви відстоюєте те, що Snatch є хорошим казино? Є тільки один поганий момент!

Автоматичний переклад.
Miidelgado
1 рік тому

Привіт,

Я щойно отримав відповідь від команди обробки даних щодо обмежень:

«Я хочу сказати велике спасибі гравцеві за те, що допоміг нам знайти помилку».

Я також використовував частину "21 століття", тому що гравець використовував її першим. Але я вважаю, що це цілком стосується теми, тому я відповідаю на це так, як зробив.

file

Вибачте, що ви пропустили решту мого допису. Ну, я можу прийняти вашу думку навіть так. Ви можете зробити те саме? 🤔

Я хотів сказати, що навіть зараз ми надаємо казино 14 повних днів для повної перевірки облікових записів гравців і обробки платежу. Просто перевірте скарги, і ви дізнаєтеся. Я не захищаю казино, я пояснюю, що KYC має вирішальне значення, і до нього не можна легковажити з боку казино.

Сподіваюся, тепер усе зрозуміло 🙂


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тепер я впевнений, що Гуру не може бути щирим у своїх оцінках... не може бути!! продовжує зняття коштів, які є брехнею! Ви можете знімати лише 1000 євро на місяць! це не 3000 євро на день. бути професійним.

Крім того, це казино рекламує кешбек, але обмежує зняття кешбеку до 35x або 50x wagner і з 5€ BET LIMIT!! для мене це не кешбек, це звичайний бонус на депозит.

Автоматичний переклад.
Miidelgado
1 рік тому

Привіт Miidelgado,

Дякуємо, що помітили ліміти, будь ласка, зауважте, що коли на ліміти зняття впливає ваш VIP-статус, ми не в силах згадувати всі етапи. Ми намагаємося забезпечити найнижчий і найвищий ліміти зняття, зазначені в правилах казино, тому відповідно до вашого поточного статусу ліміт може відрізнятися. Сподіваюся, очевидно, що це не брак професіоналізму, нам бракує технічного рішення. Крім того, я вже повідомляв вам і подякував, що в описі VIP-статусу була помилка, і казино повідомило нас, що :

file

file

Згідно з правилами, мінімальний ліміт встановлений на рівні 3 тисяч євро на день, наскільки мені сказали.

Чи можете ви, будь ласка, вставити повідомлення з казино, яке доводить протилежне?

Але я не буду коментувати бонуси, це виключно рішення казино, наскільки я бачу, ми перерахували лише бонуси на депозит.🤔




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ахах вот тут конечно продажная администрация, элементарно ещё одна очередная жалоба на этот лохотор который так яростно защищают местные админы, у человека закрыли верифицированный аккаунт без объяснения причин🙂 . Очень жаль игрока который не добьется здесь справедливости так же как и я.

gidrofas555
1 рік тому

Ну, ще раз, ласкаво просимо назад 🙂.

Я не розумію, від імені якого гравця ви зараз дієте. Гравець ще не подав скаргу на Snatch, бачите? Прочитайте тему, щоб дізнатися, що я подякував гравцеві за те, що він повідомив нам і казино про проблему з максимальним лімітом виведення. Це все.

Однак вашу справу було закрито як необґрунтовану :

У деяких випадках бонус перетворюється на реальні гроші після завершення відіграшу, але є також багато випадків, коли ваш баланс вираховується лише тоді, коли ви надсилаєте запит на зняття. Це дуже поширене явище в багатьох онлайн-казино.

Оскільки казино виплатило ваш виграш відповідно до своїх умов - сума бонусу в 5 разів, ми закриваємо скаргу.,

Розберіться з цим, будь ласка.





Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не буду спорить и игрок уже подал жалобу, один из ваших коллег разбирается в ситуации и я на 100% уверен игроку ничего не светит, вы все на стороне казино которое вам платит. По поводу моей жалобы.... Во всех без исключения казино конвертация происходит сразу после полного отыгрыша, не перед выводом средств или ещё как то, сразу же, я играю более 10 лет и играл во многих казино опыт богатый, но такую наглость и ввод в заблуждение увидел впервые.

Radka
1 рік тому

Раз уж вы так яростно утверждаете что средства могут быть конвертированы перед выводом, разве это не должно быть прописано в правилах??? Покажите мне где это у них написано, а ваше" может так может вот так" я не верю так как знаю как это работает во всех НОРМАЛЬНЫХ КАЗИНО!

1 2 3...15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого