Хтось може пояснити мені, як Snatchcasino може мати рейтинг 8,9?
Вони відкладають зняття коштів і звинувачують у великій навантаженості, тому що це було Різдво та Новий рік, коли люди грають найбільше...
Граю 17 років і ніколи не відчував нічого подібного.
Can someone explain to me how Snatchcasino can have a rating of 8.9?
They delay withdrawals and blame high workloads because it was Christmas and New Year, when people gamble the most...
Been playing for 17 years and I've never experienced anything like this.
Привіт, це причина, чому їхній індекс безпеки такий, яким він є.
Щодо вилучення, як довго ви чекали? На жаль, що стосується свят, цілком можливо, що казино все ще трохи відновлюється, оскільки воно не обробляє зняття коштів у ці дні, і можливо, що в них мало людей.
Звісно, зараз так бути не повинно, а оскільки після нового року вже тиждень, то, мабуть, у них повинні бути нормальні умови.
Я також бачив, що вам вдалося подати скаргу , і якщо ви не отримаєте гроші, наша команда спробує вам допомогти.
У казино немає жодної невирішеної скарги, тож є хороші шанси, що вони спробують вирішити й цю.
Сподіваюся, це буде якомога швидше.
Hi, this is the reason why their Safety index is the way it is.
As for the withdrawal, how long have you been waiting? Unfortunately, as far as the holidays are concerned, it is possible that the casino is still recovering a bit because it doesn't process withdrawals during these days and it is possible that they don't have many people.
Of course, this shouldn't be the case now and since it's a week after the new year, they should probably have normal conditions.
I also saw that you managed to file a complaint and if you don't get the money, our team will try to help you.
The casino doesn't have a single unresolved complaint, so there is a good chance they will try to resolve this one as well.
I hope it will be as soon as possible.
Привіт Яро
Ціную вашу думку, мені це легше.
Коли ви піддаєтеся цьому, відбуваються неймовірні емоційні перепади.
Мій обліковий запис було підтверджено 31 грудня, і з 1 січня у мене було 3x500 євро, які очікують на зняття.
Ви повинні знати, що після цього на моєму рахунку залишилося 19 000 євро. Якщо вони час від часу надсилатимуть 500 євро, це буде нежиттєздатним.
Мене надзвичайно непокоїть усі погані відгуки, які я бачив потім на Trustpilot, серед іншого, а також у вас від гравців. Вони мають ваш рейтинг 8,9, але коли справа доходить до голосів гравців, це дуже, дуже погано.
Я дуже сподіваюся, що ваша Petronela зможе подбати про це, я знаю, що ваші спеціалісти талановиті, але в той же час це займає так багато часу, коли у вас є багато справ.
Hi Jaro
Appreciate your opinions, feels better to me.
There are incredible emotional swings when you are exposed to this.
My account was verified on 31 Dec and then I have had 3x500euro withdrawals pending since 1 January.
What you should know is that I have 19,000 euros in the account after this.. If they then send a withdrawal of 500 euros every now and then, this will be unsustainable.
What worries me enormously are all the bad reviews I've seen afterwards on Trustpilot, among others, but also with you from the players. They have a ranking of 8.9 from you guys but when it comes to player votes it is very, very bad.
I really hope your Petronela can take care of this, I know your specialists are talented but at the same time it takes such a long time when you have a lot to do.
Я цілком розумію, що ви не відчуваєте себе впевнено, коли виникає така ситуація, коли замішані гроші, і ви повинні їх чекати.
Я вважаю, що переважна більшість відгуків користувачів від гравців погані, тому що їм довелося деякий час чекати на свої виграші, як і вам. І я не звинувачую їх, тому що я сам не хотів би довго чекати.
У будь-якому випадку ми даємо казино 14 днів, і казино зазвичай надсилає гроші приблизно в цьому діапазоні.
Але поки не заплатять, я вірю, що все буде добре, просто треба часом трохи потерпіти, тому що у нашої команди теж багато претензій і ми не можемо впоратися з усіма відразу. Але я впевнений, що Петронела докладе всіх зусиль і зробить усе можливе, щоб у вас були гроші якомога швидше.
Я твердо вірю, що їй це вдасться.
Я також тримаю кулаки за вас. 🤞
Нехай вийде добре. ☘️
I completely understand that you don't feel confident when a situation like this comes up where money is involved and you have to wait for it.
I think the vast majority of user reviews from players are bad because they have had to wait a while for their winnings just like you. And I don't blame them because I wouldn't want to wait long myself.
Anyway, we give casinos 14 days and the casino usually sends the money around that range.
However, until they pay, I believe it will be fine, it's just necessary to be more patient sometimes, because our team also has a lot of complaints and we can't deal with everything at once. But I'm sure Petronela will try as much as she can and do everything possible to make sure you have the money as soon as possible.
I firmly believe that she will succeed.
My fingers are crossed for you as well. 🤞
May it turn out well. ☘️
Дякуємо за відповідь!
Але залишається одне питання, а це те, що казино має рейтинг 8,9. Оскільки вся ця справа була розглянута, гравці повинні отримати справедливу оцінку, коли вони відвідують це казино з вами.
Прямо зараз цей оператор хвалиться вашим логотипом на першій сторінці. Можливо, вам буде корисно знати.
З мого боку вони не отримають ще багато днів.
Ми підтримуємо зв'язок.
Thanks for reply!
But one question remains and that is that the casino has an 8.9 rating. As this whole matter has been dealt with, players must get a fair assessment when they visit this casino with you.
Right now, this operator is boasting your logo on its front page. Might be good for you to know.
They don't get many more days from my side.
We keep in touch.
Я вже надіслав вам причину, чому казино має такий індекс безпеки. Це залежить від багатьох факторів, і скарги також можуть значною мірою вплинути на це. Поки казино їх вирішує, це хороша новина, і тому казино має відносно високий рейтинг. Щоразу, коли їм не вдається виправити ситуацію, вони отримують чорні точки, а потім індекс безпеки падає. Але це відбувається лише з часом, коли ми знаємо, що казино не спілкується з нами або не хоче виправити ситуацію. Тож побачимо, як воно вийде.
Що стосується логотипу, я помітив, що кілька казино мають його на своїх веб-сайтах. На жаль, цей логотип є у вільному доступі в Інтернеті, і ми не маємо можливості заборонити комусь його там розміщувати. Але це не означає, що ми рука об руку з казино. Я бачив, що навіть казино з індексом безпеки 1 має це на своєму веб-сайті, тому ми не ставимо таке казино на перший план для гравців. Тож це не надто про що хвилюватися, хоча я розумію, що це може викликати запитання в умах гравців.
У будь-якому випадку, найважливішим буде те, як закінчиться вся справа і чи отримаєте ви гроші.
Буду чекати новин.
I have already sent you the reason why the casino has such a safety index as it has. It's based on many factors, and complaints can also affect it quite a bit. As long as the casino solves them, it is good news and that is why the casino has a relatively high rating. Whenever they fail to fix the situation, they get black points and then the safety index goes down. But this only happens over time when we know that the casino is not communicating with us or will not fix the situation. So we will see how it turns out.
As far as the logo is concerned, I have noticed that several casinos have it on their website. Unfortunately, this logo is freely available on the Internet and we do not have the possibility to forbid someone to put it there. But that doesn't mean that we are hand in hand with the casino. I have seen that even a casino with Safety index 1 had it on its website and therefore we would not put such a casino in the foreground for players. So it's not too much to worry about, although I understand that it can raise questions in the minds of players.
Anyway, the most important thing will be how the whole case turns out and whether you get the money.
I will wait for news.
Привіт
Я розумію, що ви маєте на увазі.
Зараз випустили один із трьох виведень по 500 євро. Але факт залишається фактом, скільки часу мені знадобиться, щоб отримати решту 19 500 євро. На жаль, це буде робота на повний робочий день, щоб не відставати.
Hello
I understand what you mean.
Now they have released one of the three withdrawals of 500 euros. But the fact remains how long it will take for me to get the remaining 19,500 euros. Unfortunately, this will be a full-time job to keep up.
Я б сказав, що це гарне запитання. Чи не можна якимось чином збільшити ліміт виведення коштів у казино? Можливо, варто запитати в чаті.
У будь-якому випадку, ми вказали, що ви можете знімати 1500 на день, тому я б, напевно, спробував зробити наступне виведення трохи більшим, а не ділити його на 3. Але спочатку почекайте, як це обернеться.😉
Well that's a good question I would say. Isn't there any way you can increase the withdrawal limit in the casino? It might be worth asking in chat.
Anyway, we have it listed that you can withdraw 1500 per day, so I would probably try to make the next withdrawal a bit bigger and not split it into 3. But wait first how these will turn out.😉
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.