ФорумКазиноSnatch Casino - загальне обговорення

Snatch Casino - загальне обговорення (Сторінка 15)

2 р. тому від caiods20221
|
42432 переглядів 293 відповідей |
|
1...14 15
Додати публікацію
ntousai17
1 місяць тому

Привіт, ви також отримували повідомлення, коли вас викидали з гри, тому що у вас була якась помилка? Чи є у вас історія бонусів чи щось подібне, де видно, що бонус виконано чи ще не завершено? Чи зверталися ви до служби підтримки щодо цієї проблеми?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

У мене немає tpt, і я нічого не отримав, просто нічого не було, бонус не приніс мені нічого, він хотів завершити ще 3 обертання, я виграв раунд на 78 євро, і з того часу грошей не було , ні премії, ні нічого, у мене були 5 євро, які вони мені дали, щоб залишитися

Автоматичний переклад.
ntousai17
1 місяць тому

Звичайно, і ви звернулися в службу підтримки, що вам робити в цьому випадку?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Справа в тому, що я не знаю, що робити

Автоматичний переклад.
ntousai17
1 місяць тому

Мабуть, доцільно почекати, коли ви подали нам скаргу.

У будь-якому разі я запитав вас, чи зверталися ви до казино з проблемою, і що вони вам сказали? Це було б перше місце, куди я б пішов.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

дякую

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я зареєструвався в Snatch Casino і мені пощастило виграти трохи грошей. Я попросив вивести мої виграші за 3 вилучення, і вони очікують на 10 днів. Я підтвердив свій обліковий запис і надіслав усі необхідні документи, але відповіді немає. Чат служби підтримки продовжує займати час, але моя проблема не вирішується. Що я можу зробити, щоб не втратити свої гроші?

Автоматичний переклад.
domy852004
1 місяць тому

привіт

Як я бачу, безпосередня небезпека, здається, полягає в бажанні грати, тому, поки ви спокійні, ваші кошти повинні бути в безпеці. Інша справа, однак, що займає так багато часу в казино. Згідно з вищим індексом безпеки це казино відноситься до надійних. Я дуже хочу дізнатися, що відбувається.

Мабуть, тобі важко. У будь-якому випадку, будь ласка, оновіть скаргу, і ми побачимо, що скаже про це казино. Сподіваюся, ви також не проти тримати нас у курсі на форумі.


Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Звичайно, я щодня звертаюся в службу підтримки клієнтів, але вони кажуть мені надіслати необхідну документацію і терпляче чекати, а також роблять вигляд, що надсилають нагадування фінансовим установам. Сьогодні 14 день.

Автоматичний переклад.
domy852004
1 місяць тому

Я бачив, що ви написали, і в чому полягає ваша проблема. У цьому випадку у вас є скарга, і наша команда зв’яжеться з казино, якщо нічого не зміниться. 14 днів — це точний період часу, який ми надаємо казино для вирішення KYC, тому це буде недовго. Я не знаю, що так довго може тривати перевірка документів. Що всього потрібно було відправити?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вам знадобиться наступне: - Скріншот вашого особистого профілю в інтернет-банку, який містить наступну інформацію: IBAN (міжнародний номер банківського рахунку) ID банку / BIC (ідентифікаційний код банку) Повна адреса одержувача (поштовий індекс, вулиця). , місто, країна) Також запишіть свої банківські реквізити (IBAN, BIC і повну адресу одержувача). - Кольорова копія кредитної/дебетової картки, яка використовувалася для внесення коштів на ваш рахунок (лицьова та зворотна сторони). З міркувань безпеки мають бути видимі лише перші 6 і останні 4 цифри картки. Цифри на звороті та CVV також мають бути закриті. Так що не хвилюйтеся. Перелік документів надсилайте на адресу . Ви повинні вказати свій логін казино в темі свого електронного листа. Якщо у вас виникли запитання, зв’яжіться з нашим онлайн-чатом казино або надішліть електронний лист на


Я ВСЕ ВІДПРАВЛЯЛА МІНІМУМ 15 РАЗІВ, КОЖНОГО ДНЯ. НЕМАЄ ВІДПОВІДІ

Автоматичний переклад.
domy852004
1 місяць тому

Я бачу, що це досить звичайні речі, які запитує казино, і я не знаю, чому може знадобитися стільки часу, щоб перевірити їх. Якби якісь документи були відхилені, я розумію, що це може зайняти більше часу, але ви ще нічого подібного не згадували.

Однак, якщо ви надіслали все, що вам потрібно, вам, ймовірно, доведеться чекати якогось схвалення або якщо казино матиме якісь заперечення.

У будь-якому випадку, я б сказав, що коли Вероніка дійде до вас, вона, ймовірно, задасть вам ще кілька запитань, і повільно зв’яжеться з казино.

Мені неприємно це говорити, але вам доведеться набратися терпіння.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file сьогодні вони вже з'їли мій бонус

Автоматичний переклад.
ntousai17
1 місяць тому

Привіт, будь ласка, що це конкретно означає? Я не впевнений, що розумію, тому запитаю, щоб бути впевненим. в чому проблема

Автоматичний переклад.
1...14 15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого