ГоловнаФорумКазиноSnatch Casino - загальне обговорення

Snatch Casino - загальне обговорення (Сторінка 15)

2 р. тому від caiods20221
|
50 256 переглядів 313 відповідей |
|
1...14 15 16
ntousai17
3 міс. тому

Привіт, ви також отримували повідомлення, коли вас викидали з гри, тому що у вас була якась помилка? Чи є у вас історія бонусів чи щось подібне, де видно, що бонус виконано чи ще не завершено? Чи зверталися ви до служби підтримки щодо цієї проблеми?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

У мене немає tpt, і я нічого не отримав, просто нічого не було, бонус не приніс мені нічого, він хотів завершити ще 3 обертання, я виграв раунд на 78 євро, і з того часу грошей не було , ні премії, ні нічого, у мене були 5 євро, які вони мені дали, щоб залишитися

Автоматичний переклад.
ntousai17
3 міс. тому

Звичайно, і ви звернулися в службу підтримки, що вам робити в цьому випадку?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Справа в тому, що я не знаю, що робити

Автоматичний переклад.
ntousai17
3 міс. тому

Мабуть, доцільно почекати, коли ви подали нам скаргу.

У будь-якому разі я запитав вас, чи зверталися ви до казино з проблемою, і що вони вам сказали? Це було б перше місце, куди я б пішов.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

дякую

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я зареєструвався в Snatch Casino і мені пощастило виграти трохи грошей. Я попросив вивести мої виграші за 3 вилучення, і вони очікують на 10 днів. Я підтвердив свій обліковий запис і надіслав усі необхідні документи, але відповіді немає. Чат служби підтримки продовжує займати час, але моя проблема не вирішується. Що я можу зробити, щоб не втратити свої гроші?

Автоматичний переклад.
domy852004
2 міс. тому

привіт

Як я бачу, безпосередня небезпека, здається, полягає в бажанні грати, тому, поки ви спокійні, ваші кошти повинні бути в безпеці. Інша справа, однак, що займає так багато часу в казино. Згідно з вищим індексом безпеки це казино відноситься до надійних. Я дуже хочу дізнатися, що відбувається.

Мабуть, тобі важко. У будь-якому випадку, будь ласка, оновіть скаргу, і ми побачимо, що скаже про це казино. Сподіваюся, ви також не проти тримати нас у курсі на форумі.


Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Звичайно, я щодня звертаюся в службу підтримки клієнтів, але вони кажуть мені надіслати необхідну документацію і терпляче чекати, а також роблять вигляд, що надсилають нагадування фінансовим установам. Сьогодні 14 день.

Автоматичний переклад.
domy852004
2 міс. тому

Я бачив, що ви написали, і в чому полягає ваша проблема. У цьому випадку у вас є скарга, і наша команда зв’яжеться з казино, якщо нічого не зміниться. 14 днів — це точний період часу, який ми надаємо казино для вирішення KYC, тому це буде недовго. Я не знаю, що так довго може тривати перевірка документів. Що всього потрібно було відправити?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Вам знадобиться наступне: - Скріншот вашого особистого профілю в інтернет-банку, який містить наступну інформацію: IBAN (міжнародний номер банківського рахунку) ID банку / BIC (ідентифікаційний код банку) Повна адреса одержувача (поштовий індекс, вулиця). , місто, країна) Також запишіть свої банківські реквізити (IBAN, BIC і повну адресу одержувача). - Кольорова копія кредитної/дебетової картки, яка використовувалася для внесення коштів на ваш рахунок (лицьова та зворотна сторони). З міркувань безпеки мають бути видимі лише перші 6 і останні 4 цифри картки. Цифри на звороті та CVV також мають бути закриті. Так що не хвилюйтеся. Перелік документів надсилайте на адресу . Ви повинні вказати свій логін казино в темі свого електронного листа. Якщо у вас виникли запитання, зв’яжіться з нашим онлайн-чатом казино або надішліть електронний лист на


Я ВСЕ ВІДПРАВЛЯЛА МІНІМУМ 15 РАЗІВ, КОЖНОГО ДНЯ. НЕМАЄ ВІДПОВІДІ

Автоматичний переклад.
domy852004
2 міс. тому

Я бачу, що це досить звичайні речі, які запитує казино, і я не знаю, чому може знадобитися стільки часу, щоб перевірити їх. Якби якісь документи були відхилені, я розумію, що це може зайняти більше часу, але ви ще нічого подібного не згадували.

Однак, якщо ви надіслали все, що вам потрібно, вам, ймовірно, доведеться чекати якогось схвалення або якщо казино матиме якісь заперечення.

У будь-якому випадку, я б сказав, що коли Вероніка дійде до вас, вона, ймовірно, задасть вам ще кілька запитань, і повільно зв’яжеться з казино.

Мені неприємно це говорити, але вам доведеться набратися терпіння.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

file сьогодні вони вже з'їли мій бонус

Автоматичний переклад.
ntousai17
2 міс. тому

Привіт, будь ласка, що це конкретно означає? Я не впевнений, що розумію, тому запитаю, щоб бути впевненим. в чому проблема

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я хотів знати про всі афілійовані казино, як-от iwildcasino..gamble zen..snatchcasino...гірше, ніж найгірше, навіть ніж spinanga..принаймні вони платять вам через 14 днів..краще уникати цієї групи..і я не знаю, чому GC захищає їх більше, ніж нас, гравців..га.

Тож для нас, гравців, було б справедливо знати всі їхні схожі казино... тепер вони копіюють і вставляють усе... від чату... бонуси... щоб залучити інших курей.

Автоматичний переклад.
Nihu888
1 місяць тому

Привіт, я знаю, що це казино зазвичай займає близько 2 тижнів, щоб виплатити гроші гравцеві. Це було підтверджено в багатьох випадках, тому я б сказав, що гравцям слід бути обережними, якщо їх турбує необхідність чекати 14 днів.

Однак я не думаю, що ми якимось чином захищаємо казино, але вони завжди вирішують проблеми, коли вони виникають, і це одна з причин, чому вони мають такий високий індекс безпеки. Виведення коштів, як я вже сказав, відбувається повільніше, і це можна було б покращити, але, звісно, ​​якщо вони використовують сторонніх постачальників, це не обов’язково має бути в їхніх руках весь час.

Якщо говорити про інші казино, то, коли у них є дочірні казино, це завжди згадується. Той факт, що деякі казино мають щось подібне, не означає, що вони мають спільні відносини, тому наша команда ретельно стежить за тим, щоб інформація була точною.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

добрий вечір

Я отримав бонус від казино, і я взяв Wagner. У мене було 340 євро, коли я взяв удар, вони зняли 300 євро, у мене залишилося 40 євро. Це законно?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому
Змінено Romi 1 місяць тому
Причина: Додано посилання на CG.
Автоматичний переклад.
Scp4all
1 місяць тому

Так, саме той

Автоматичний переклад.
Scp4all
1 місяць тому

Привіт, з яким із наведених бонусів ви грали. Якої дати ви використали бонус? Ви перевірили положення та умови, які застосовуються до бонусів? Хіба до того, що ви виграли, не застосовується якийсь максимальний витяг? Крім того, казино не повідомило вам, якщо ви порушили якісь правила? 🤔

Автоматичний переклад.
1...14 15 16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого