ГоловнаФорумКазиноSnatch Casino - загальне обговорення

Snatch Casino - загальне обговорення (Сторінка 14)

 від caiods20221
|
58 894 переглядів 339 відповідей |
|
1...13 14 15...17
efreu

Axle, вибачте, я не можу знайти нічого, з яким бонусом я грав

Автоматичний переклад.
efreu

Отже, у вас нічого немає в історії? Тоді я думаю, що я б запитав, як це можливо, що вони обмежують ваші гроші в певний момент, і ви більше не можете зняти гроші, навіть якщо ви завершили ролловер, який вам сказав казино.

Я вважаю це досить дивним і, ймовірно, вдасться подати скаргу, оскільки я оголосив, щоб змусити нашу команду глибше розглянути всю ситуацію.

Що ти думаєш?

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт, вчора після роботи ще раз переглянув всю історію за весь місяць, там нічого немає. Я також зміг запросити виплату в звичайному режимі, інакше це неможливо, якщо бонус не було використано. Так, я хочу подати скаргу, що мені робити? Дякую за допомогу

Автоматичний переклад.

file

Автоматичний переклад.
efreu

Я вже написав електронні листи до Snatchcasino, останній вчора з проханням надіслати копію виграшів, тому що я не можу їх знайти. Ніколи не отримую відповіді, це все дивно

Автоматичний переклад.

Вибачте, я щось забув, коли я грав з бонусом, я виграв майже 400 євро, а потім баланс змінився з бонусних грошей на реальні гроші. Потім я переглянув свій профіль і так, я грав на реальні гроші приблизно на 200 євро. Не можу точно сказати, але цієї перемоги теж ніде в історії немає. Це все дуже дивно

Автоматичний переклад.
efreu

Додається все більше і більше, тому я починаю дуже плутатися.

І тому скарга – чи не найкращий крок.

Якщо ви зацікавлені, просто торкніться цього посилання та подайте його тут . ⬅️

Я б також додав посібник, який може бути корисним щодо того, чого очікувати від самої скарги – Інформація та інструкції щодо вирішення скарг

Я сподіваюся, що це буде вирішено якнайшвидше та справедливо.

Автоматичний переклад.

Гаразд, дуже дякую, я зроблю це після пізньої зміни. Я вже збентежений, але я знаю, що сталося. Я не очікую відповіді від Snatchcasino, я не думаю, що вони зацікавлені в роз’ясненні. До зустрічі, дякую

Автоматичний переклад.
efreu

Звичайно, якщо у вас є час, ви можете це зробити. Побачимо, як вони з цим впораються. З того, що я бачив, вони намагаються вирішити скарги, тому, сподіваюся, все закінчиться добре. 🙂

Автоматичний переклад.

Я сподіваюся, що це можна пояснити, оскільки, як я вже сказав, я не можу грати в цю гру з бонусом і отримати джекпот без гарантії. Велике спасибі

Автоматичний переклад.
efreu

Розумію, подивимося, що наша команда з’ясує і куди поїде. Я тримаю кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.

Привіт, так, подивимось. У мене там ніколи не було проблем, виплати дуже швидкі, а в іншому мені це подобається. Поняття не маю, чому зараз так. У мене був цей джекпот раніше, але я грав без бонусу і отримав виграш. Я почекаю і побачу

Автоматичний переклад.
efreu

Це, мабуть, найрозумніше. Я сподіваюся, що скоро все владнається, коли ви скажете, що казино в основному круте, і ви можете насолоджуватися тут.

Автоматичний переклад.

Учора я знову переглянув усі свої досягнення. У мене було щось подібне минулого року, але я нічого не робив, тому що був дуже напружений на роботі. Я більше навіть не думав про це, і зараз збираюся залишити це так. Якщо я не отримаю гроші, значить, так воно і є. Мені точно повернули гроші, але не можна просто так усе терпіти. Сподіваюся, ви гарно проведете вихідні.

Автоматичний переклад.
efreu

Згоден, не можна просто так залишити і, можливо, доведеться трохи поборотися. Якщо єдине, чим ти жертвуєш, це час, то я не думаю, що це так погано. Побачимо, що з цього вийде в підсумку. Сподіваюся, вийде добре.

Автоматичний переклад.

Привіт, так, я теж на це сподіваюся, і здається, що інші відчувають те саме, що й я. Почекай і побачиш, посміхайся. Є хороший тиждень

Автоматичний переклад.
efreu

Дякую і бажаю вам такого ж успішного тижня з гарними новинами. 😉

Автоматичний переклад.

Я подав запит на зняття коштів 11 липня. Документи перевірено, але KYC просить мене надіслати банківську виписку з адресою.

Я не отримую виписку поштою ..... Я вже відправив виписку, яку я завантажив з додатку банку, скрін оплати, скрін виписки, скрін моїх банківських реквізитів ... . і я вже сказав у своєму електронному листі, що в мене немає цієї заяви з адресою, але вони завжди відповідають, що я повинен надіслати цей документ.


Автоматичний переклад.
rzgpkb49bn

Привіт, я бачу, що у вас проблеми з повною верифікацією в казино. Ця проблема мучила багатьох гравців, і я розумію, що в деяких країнах ви не маєте шансу отримати такий документ із усією інформацією.

Однак чи пробували ви зателефонувати в банк, щоб дізнатися, чи це можливо, якщо ви не можете отримати гроші через додаток?

Крім того, якщо ви не можете підтвердити, а казино продовжує говорити вам те саме, ви можете подати нам скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Якщо ви зацікавлені, просто торкніться цього посилання . ⬅️

Отже, ви думаєте, що ви спробуєте це вирішити чи ви попросите допомоги?

Автоматичний переклад.

Я грав у снеч-казино, я ввів бонус, я вигравав, спіни не закінчилися, мене все одно вигнали, і я знову увійшов, і у мене не було ні грошей, ні бонусу


Автоматичний переклад.
1...13 14 15...17
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого