4 міс. тому
Axle, вибачте, я не можу знайти нічого, з яким бонусом я грав
Axle sorry, I can't find anything with which bonus I played
Achse sorry,ich kann nichts finden mit welchen Bonus ich gespielt habe
0
Axle, вибачте, я не можу знайти нічого, з яким бонусом я грав
Axle sorry, I can't find anything with which bonus I played
Achse sorry,ich kann nichts finden mit welchen Bonus ich gespielt habe
Отже, у вас нічого немає в історії? Тоді я думаю, що я б запитав, як це можливо, що вони обмежують ваші гроші в певний момент, і ви більше не можете зняти гроші, навіть якщо ви завершили ролловер, який вам сказав казино.
Я вважаю це досить дивним і, ймовірно, вдасться подати скаргу, оскільки я оголосив, щоб змусити нашу команду глибше розглянути всю ситуацію.
Що ти думаєш?
So you don't have anything in your history, do you? Then I guess I would ask how is it possible that they cap your money at a certain point and you can't withdraw any more even though you have completed a rollover that the casino told you to do.
I find this quite strange and would probably resort to lodging a complaint as I announced to get our team to take a more in-depth look at the whole situation.
What do you think?
Привіт, вчора після роботи ще раз переглянув всю історію за весь місяць, там нічого немає. Я також зміг запросити виплату в звичайному режимі, інакше це неможливо, якщо бонус не було використано. Так, я хочу подати скаргу, що мені робити? Дякую за допомогу
Hello, yesterday after work I looked at the entire history of the whole month again, there is nothing there. I was also able to request the payout normally, otherwise that is not possible if the bonus has not been used. Yes, I would like to file a complaint, what do I have to do? Thanks for the help
Hallo,ich habe mir gestern nach Feierabend nochmal die ganze Historie vom ganzen Monat angeschaut,es ist nichts da. Ich konnte auch die Auszahlung normal beantragen,das geht sonst nicht wenn der Bonus nicht umgesetzt ist. Ja ich möchte eine Beschwerde einreichen,was muss ich machen. Danke für die Hilfe
Я вже написав електронні листи до Snatchcasino, останній вчора з проханням надіслати копію виграшів, тому що я не можу їх знайти. Ніколи не отримую відповіді, це все дивно
I had already written emails to Snatchcasino, the last one yesterday with a request for a copy of the winnings because I can't find them. I never get an answer, it's all strange
Ich hatte auch schon Mails geschrieben an Snatchcasino ,die letzte gestern mit der Bitte um eine Kopie des Gewinnes da ich diesen nicht finden kann.Ich bekomme nie eine Antwort,es ist alles merkwürdig
Вибачте, я щось забув, коли я грав з бонусом, я виграв майже 400 євро, а потім баланс змінився з бонусних грошей на реальні гроші. Потім я переглянув свій профіль і так, я грав на реальні гроші приблизно на 200 євро. Не можу точно сказати, але цієї перемоги теж ніде в історії немає. Це все дуже дивно
Sorry, I forgot something, when I played with a bonus I won almost 400 euros and then the balance changed from bonus money to real money. Then I looked at my profile and yes, I played with real money for around 200 euros. I can't say exactly, but this win is also nowhere to be found in the history. It's all very strange
Sorry was ich noch vergessen habe,als ich mit Bonus gespielt habe hatte ich einen Gewinn von knapp 400 Euro und danach stellte sich das Guthaben von Bonusgeld auf Echtgeld um. Danach schaute ich in meinem Profil und ja, ich spielte dann mit Echtgeld so ca. 200 Euro. So genau kann ich das jetzt nicht sagen,aber auch dieser Gewinn ist nicht zu finden in der Historie. Das ist alles sehr komisch
Додається все більше і більше, тому я починаю дуже плутатися.
І тому скарга – чи не найкращий крок.
Якщо ви зацікавлені, просто торкніться цього посилання та подайте його тут . ⬅️
Я б також додав посібник, який може бути корисним щодо того, чого очікувати від самої скарги – Інформація та інструкції щодо вирішення скарг
Я сподіваюся, що це буде вирішено якнайшвидше та справедливо.
More and more is being added, so I'm starting to get quite confused.
And that's why a complaint is probably the best step.
If you are interested, just tap on this link and file it here. ⬅️
I would also add a guide which might be helpful as to what to expect from the complaint itself- Complaint Resolution Information and Instructions
I hope this will be resolved as quickly and fairly as possible.
Гаразд, дуже дякую, я зроблю це після пізньої зміни. Я вже збентежений, але я знаю, що сталося. Я не очікую відповіді від Snatchcasino, я не думаю, що вони зацікавлені в роз’ясненні. До зустрічі, дякую
OK, thank you very much, I'll do that after my late shift. I'm already confused, but I know what happened. I don't expect an answer from Snatchcasino, I don't think they're interested in clarifying it. See you then, thank you
Ok,vielen Dank das mach ich nach meiner Spätschicht in Ruhe.Ich bin auchschon verwirrt,aber ich weiß ja was gewesen ist. Mit einer Antwort von Snatchcasino rechne ich nicht, ich glaube die haben kein Interesse das zu klären.Bis dann,danke
Звичайно, якщо у вас є час, ви можете це зробити. Побачимо, як вони з цим впораються. З того, що я бачив, вони намагаються вирішити скарги, тому, сподіваюся, все закінчиться добре. 🙂
Sure, if you have time you can go for it. We'll see how they're going to handle it. From what I've seen, they're trying to resolve the complaints, so hopefully it'll turn out well. 🙂
Я сподіваюся, що це можна пояснити, оскільки, як я вже сказав, я не можу грати в цю гру з бонусом і отримати джекпот без гарантії. Велике спасибі
I hope that it can be clarified, because as I said, I can't play this game with a bonus and get the jackpot without being guaranteed. Thank you very much
Ich hoffe das es geklärt werden kann,denn wie gesagt,mit Bonus kann ich dieses Spiel nicht spielen und schon garniert den Jackpot holen können.Vielen Dank ersteinmal
Розумію, подивимося, що наша команда з’ясує і куди поїде. Я тримаю кулаки. 🤞
I understand, let's see what our team will find out and where it will go. I'll keep my fingers crossed. 🤞
Привіт, так, подивимось. У мене там ніколи не було проблем, виплати дуже швидкі, а в іншому мені це подобається. Поняття не маю, чому зараз так. У мене був цей джекпот раніше, але я грав без бонусу і отримав виграш. Я почекаю і побачу
Hi, yes, let's see. I've never had any problems there, payouts are very quick and otherwise I like it. I have no idea why it's like this now. I've had this jackpot before, but I played without a bonus and got the winnings. I'll wait and see
Hi,ja schaun wir mal . Ich hatte ja nie Probleme dort,Auszahlungen gehen sehr schnell und sonst gefällt es mir auch. Ich habe keine Ahnung warum das jetzt so ist.Ich hatte schoneinmal diesen Jackpot, aber ich hatte ohne Bonus gespielt und den Gewinn auch bekommen.Ich warte mal ab
Це, мабуть, найрозумніше. Я сподіваюся, що скоро все владнається, коли ви скажете, що казино в основному круте, і ви можете насолоджуватися тут.
That's probably the most sensible thing to do. I hope that everything will be sorted out soon when you say that the casino is basically cool and you can enjoy your time here.
Учора я знову переглянув усі свої досягнення. У мене було щось подібне минулого року, але я нічого не робив, тому що був дуже напружений на роботі. Я більше навіть не думав про це, і зараз збираюся залишити це так. Якщо я не отримаю гроші, значить, так воно і є. Мені точно повернули гроші, але не можна просто так усе терпіти. Сподіваюся, ви гарно проведете вихідні.
Yesterday I looked through all my progress again. I had something similar last year, but I didn't do anything because I was too stressed at work. I didn't even think about it anymore and I'm going to leave it like that now. If I don't get the money, then that's the way it is. I've definitely got my money back, but you can't just put up with everything. I hope you have a nice weekend.
Ich hatte gestern nochmal meine ganzen Verläufe durchgeschaut,ich hatte vergangenes Jahr auch schon soetwas,aber da hab ich nichts unternommen weil zuviel Stress auf Arbeit war.Da hab ich auch garnicht mehr dran gedacht und das lass ich jetzt auch so. Wenn ich das Geld nicht bekomme dann ist das so,meinen Einsatz habe ich allemale raus,aber man kann sich ja nicht alles gefallen lassen. Ich wünsche ein schönes Wochenende.
Згоден, не можна просто так залишити і, можливо, доведеться трохи поборотися. Якщо єдине, чим ти жертвуєш, це час, то я не думаю, що це так погано. Побачимо, що з цього вийде в підсумку. Сподіваюся, вийде добре.
I agree, you can't leave it just like that and maybe you have to fight a little bit. If the only thing you sacrifice is time, then I don't think it's so bad. We'll see what comes out of it in the end. I hope it turns out well.
Привіт, так, я теж на це сподіваюся, і здається, що інші відчувають те саме, що й я. Почекай і побачиш, посміхайся. Є хороший тиждень
Hello, yes I hope so too and it seems that others feel the same as me. Wait and see, grin. Have a nice week
Hallo,ja das hoffe ich auch und es scheint ja anderen auch so zu gehen wie mir. Abwarten und Tee trinken grins.Wünsche eine schöne Woche
Дякую і бажаю вам такого ж успішного тижня з гарними новинами. 😉
Thank you and I wish you an equally successful week with good news. 😉
Я подав запит на зняття коштів 11 липня. Документи перевірено, але KYC просить мене надіслати банківську виписку з адресою.
Я не отримую виписку поштою ..... Я вже відправив виписку, яку я завантажив з додатку банку, скрін оплати, скрін виписки, скрін моїх банківських реквізитів ... . і я вже сказав у своєму електронному листі, що в мене немає цієї заяви з адресою, але вони завжди відповідають, що я повинен надіслати цей документ.
I requested a withdrawal on July 11. The documents have been verified, but KYC asks me to send the bank statement with the address.
I don't receive a statement by post ..... I've already sent a statement that I downloaded from the bank's app, a screenshot of the payment, a screenshot of the statement, a screenshot of my bank details .... and I've already said in my email that I don't have this statement with the address, but their response is always that I have to send this document.
Desde 11/07 solicitei saque . Os documentos foram verificados, porém o KYC solicita o envio do extrato do banco com o endereço.
Não recebo extrato pelos correios .....já mandei extrato que peguei no aplicativo do banco, print da tela com o pagamento, print da tela do extrato, print da tela dos meus dados do banco .... e já falei no e-mail que não possuo este extrato onde consta o endereço, mas a resposta deles sempre é que tenho que enviar este documento.
Привіт, я бачу, що у вас проблеми з повною верифікацією в казино. Ця проблема мучила багатьох гравців, і я розумію, що в деяких країнах ви не маєте шансу отримати такий документ із усією інформацією.
Однак чи пробували ви зателефонувати в банк, щоб дізнатися, чи це можливо, якщо ви не можете отримати гроші через додаток?
Крім того, якщо ви не можете підтвердити, а казино продовжує говорити вам те саме, ви можете подати нам скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.
Якщо ви зацікавлені, просто торкніться цього посилання . ⬅️
Отже, ви думаєте, що ви спробуєте це вирішити чи ви попросите допомоги?
Hello, I see you have a problem with fully verifying yourself in the casino. This problem has plagued many players and I understand that in some countries you don't have a chance to get such a document with all the information.
However, have you tried calling the bank to see if it would be possible if you can't get it through the app ?
Alternatively, if you can't verify and the casino keeps telling you the same thing, you can lodge a complaint with us and our team will try to help you.
If you are interested, just tap on this link. ⬅️
So do you think you'll try to resolve it or will you ask for help ?
Я грав у снеч-казино, я ввів бонус, я вигравав, спіни не закінчилися, мене все одно вигнали, і я знову увійшов, і у мене не було ні грошей, ні бонусу
I was playing at the snatch casino, I had entered a bonus, I was winning, the spins had not ended, it still kicked me out and I entered again and I had neither money nor bonus
επαιζα στο σνατσ καζινο ειχα μπει μπονουσ κερδιζα δεν ειχαν τελειωσει η περιστροφες ακομα με πεταξε και ξανα μπηκα μεσα και δεν ειχα ουτε χρηματα ουτε μπονους
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.