ФорумКазиноSnatch Casino - загальне обговорення

Snatch Casino - загальне обговорення (Сторінка 14)

1 рік тому від caiods20221
|
37139 переглядів 285 відповідей |
|
1...13 14 15
Додати публікацію
efreu
3 міс. тому

Axle, вибачте, я не можу знайти нічого, з яким бонусом я грав

Автоматичний переклад.
efreu
3 міс. тому

Отже, у вас нічого немає в історії? Тоді я думаю, що я б запитав, як це можливо, що вони обмежують ваші гроші в певний момент, і ви більше не можете зняти гроші, навіть якщо ви завершили ролловер, який вам сказав казино.

Я вважаю це досить дивним і, ймовірно, вдасться подати скаргу, оскільки я оголосив, щоб змусити нашу команду глибше розглянути всю ситуацію.

Що ти думаєш?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Привіт, вчора після роботи ще раз переглянув всю історію за весь місяць, там нічого немає. Я також зміг запросити виплату в звичайному режимі, інакше це неможливо, якщо бонус не було використано. Так, я хочу подати скаргу, що мені робити? Дякую за допомогу

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
efreu
3 міс. тому

Я вже написав електронні листи до Snatchcasino, останній вчора з проханням надіслати копію виграшів, тому що я не можу їх знайти. Ніколи не отримую відповіді, це все дивно

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вибачте, я щось забув, коли я грав з бонусом, я виграв майже 400 євро, а потім баланс змінився з бонусних грошей на реальні гроші. Потім я переглянув свій профіль і так, я грав на реальні гроші приблизно на 200 євро. Не можу точно сказати, але цієї перемоги теж ніде в історії немає. Це все дуже дивно

Автоматичний переклад.
efreu
3 міс. тому

Додається все більше і більше, тому я починаю дуже плутатися.

І тому скарга – чи не найкращий крок.

Якщо ви зацікавлені, просто торкніться цього посилання та подайте його тут . ⬅️

Я б також додав посібник, який може бути корисним щодо того, чого очікувати від самої скарги – Інформація та інструкції щодо вирішення скарг

Я сподіваюся, що це буде вирішено якнайшвидше та справедливо.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Гаразд, дуже дякую, я зроблю це після пізньої зміни. Я вже збентежений, але я знаю, що сталося. Я не очікую відповіді від Snatchcasino, я не думаю, що вони зацікавлені в роз’ясненні. До зустрічі, дякую

Автоматичний переклад.
efreu
3 міс. тому

Звичайно, якщо у вас є час, ви можете це зробити. Побачимо, як вони з цим впораються. З того, що я бачив, вони намагаються вирішити скарги, тому, сподіваюся, все закінчиться добре. 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я сподіваюся, що це можна пояснити, оскільки, як я вже сказав, я не можу грати в цю гру з бонусом і отримати джекпот без гарантії. Велике спасибі

Автоматичний переклад.
efreu
2 міс. тому

Розумію, подивимося, що наша команда з’ясує і куди поїде. Я тримаю кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, так, подивимось. У мене там ніколи не було проблем, виплати дуже швидкі, а в іншому мені це подобається. Поняття не маю, чому зараз так. У мене був цей джекпот раніше, але я грав без бонусу і отримав виграш. Я почекаю і побачу

Автоматичний переклад.
efreu
2 міс. тому

Це, мабуть, найрозумніше. Я сподіваюся, що скоро все владнається, коли ви скажете, що казино в основному круте, і ви можете насолоджуватися тут.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Учора я знову переглянув усі свої досягнення. У мене було щось подібне минулого року, але я нічого не робив, тому що був дуже напружений на роботі. Я більше навіть не думав про це, і зараз збираюся залишити це так. Якщо я не отримаю гроші, значить, так воно і є. Мені точно повернули гроші, але не можна просто так усе терпіти. Сподіваюся, ви гарно проведете вихідні.

Автоматичний переклад.
efreu
2 міс. тому

Згоден, не можна просто так залишити і, можливо, доведеться трохи поборотися. Якщо єдине, чим ти жертвуєш, це час, то я не думаю, що це так погано. Побачимо, що з цього вийде в підсумку. Сподіваюся, вийде добре.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, так, я теж на це сподіваюся, і здається, що інші відчувають те саме, що й я. Почекай і побачиш, посміхайся. Є хороший тиждень

Автоматичний переклад.
efreu
2 міс. тому

Дякую і бажаю вам такого ж успішного тижня з гарними новинами. 😉

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я подав запит на зняття коштів 11 липня. Документи перевірено, але KYC просить мене надіслати банківську виписку з адресою.

Я не отримую виписку поштою ..... Я вже відправив виписку, яку я завантажив з додатку банку, скрін оплати, скрін виписки, скрін моїх банківських реквізитів ... . і я вже сказав у своєму електронному листі, що в мене немає цієї заяви з адресою, але вони завжди відповідають, що я повинен надіслати цей документ.


Автоматичний переклад.
rzgpkb49bn
2 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас проблеми з повною верифікацією в казино. Ця проблема мучила багатьох гравців, і я розумію, що в деяких країнах ви не маєте шансу отримати такий документ із усією інформацією.

Однак чи пробували ви зателефонувати в банк, щоб дізнатися, чи це можливо, якщо ви не можете отримати гроші через додаток?

Крім того, якщо ви не можете підтвердити, а казино продовжує говорити вам те саме, ви можете подати нам скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Якщо ви зацікавлені, просто торкніться цього посилання . ⬅️

Отже, ви думаєте, що ви спробуєте це вирішити чи ви попросите допомоги?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я грав у снеч-казино, я ввів бонус, я вигравав, спіни не закінчилися, мене все одно вигнали, і я знову увійшов, і у мене не було ні грошей, ні бонусу


Автоматичний переклад.
1...13 14 15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого