ГоловнаФорумКазиноSnatch Casino - загальне обговорення

Snatch Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

 від caiods20221
|
72 370 переглядів 429 відповідей |
|
1...9 10 11...22

7 ДНІВ ЗАРАЗ, а казино snatch продовжує запитувати в мене якісь документи й те саме. я боюся, що втрачу свій виграш. Я повідомлю вам ......

Автоматичний переклад.

Я все ще припускаю, що це документи, які ви кажете, що не можете надати. Їх більше чи це лише один, який ви не можете отримати?

Я, звичайно, рекомендую вам нічого не робити зі своїми грошима і залишити все як є, доки вся ця проблема не буде вирішена. Давайте подивимося, що можна зробити, поки у вас є відкрита скарга.

Автоматичний переклад.
Jaro

I document — це скріншот мого особистого електронного банку. Цей скріншот обмежено сторонньою програмою та є незаконним. Як мені їх надіслати?

Автоматичний переклад.

Я повністю підтвердив свій обліковий запис безпосередньо на сайті 3 тижні тому. Наприкінці перевірки було написано «перевірку успішно завершено». точно так само в дочірньому казино iwildcasino. Я спробував зняти гроші в обох казино. але це було неможливо, оскільки було сказано, що мій обліковий запис потрібно підтвердити, щоб подати запит на зняття коштів. Тому я знову відправив усі необхідні документи до Kyc. на сьогодні немає відповіді. це було 2 тижні тому. Тому я вважаю, що це казино є найгіршим шахрайством. Зняття неможливе, незважаючи на перевірку.

Автоматичний переклад.

I document — це скріншот мого особистого електронного банку. Цей скріншот обмежено сторонньою програмою та є незаконним. Як мені їх надіслати?

Автоматичний переклад.

У казино має бути найкраща відповідь на це питання. Але я припускаю, що якщо це документ від банку, я очікую, що казино попросить у вас паперову форму з підписом і печаткою банку або форму PDF з усіма деталями, які повинен містити цей документ.

Ну, це лише мої думки, і тому я сказав, що найкраще було б запитати в казино, в якій формі ви повинні його надіслати і що все це має містити.

Автоматичний переклад.

Я повністю підтвердив свій обліковий запис безпосередньо на сайті 3 тижні тому. Наприкінці перевірки було написано «перевірку успішно завершено». точно так само в дочірньому казино iwildcasino. Я спробував зняти гроші в обох казино. але це було неможливо, оскільки було сказано, що мій обліковий запис потрібно підтвердити, щоб подати запит на зняття коштів. Тому я знову відправив усі необхідні документи до Kyc. на сьогодні немає відповіді. це було 2 тижні тому. Тому я вважаю, що це казино є найгіршим шахрайством. Зняття неможливе, незважаючи на перевірку.

Автоматичний переклад.

Привіт, чи намагалися ви написати в службу підтримки або в чат, що ви вже пройшли верифікацію, і коли ви просите зняття коштів, вам потрібно знову пройти цей процес? Чому це відбувається?

Спочатку я подумав, що це може бути додаткова перевірка, але, прочитавши всю вашу публікацію, я так не думаю. Відповідь від казино, безумовно, буде корисною в цьому випадку, оскільки це триває досить довго.

У будь-якому випадку, чи потрібно знову відправляти всі документи в казино чи як воно зараз?

Тим не менш, я б пропонував вам подати скаргу за цим посиланням , оскільки у вас було досить багато терпіння, і ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу KYC. Я також додаю інформацію про те, що ви можете очікувати від скарги та що включає процес.

Наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації і, сподіваємось, успішно.

Ви в?

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, я зареєструвався в SNATCH CASINO за посиланням тут у CASINO GURU, я подав запит на два зняття коштів, одне вартістю 200 реалів, а інше вартістю 201 реал, я вже пройшов перевірку облікового запису, він був схвалений, я отримав електронний лист - електронний лист сказав надіслати банківську інформацію, я взяв роздруківку та надіслав її електронною поштою, але минуло 2 дні, і нічого не сталося, я намагаюся зв’язатися через чат, оператори просто кажуть, що це не в них, а в секторі відповідальний за авторизацію банківських реквізитів... Мені потрібна допомога, оскільки я вважаю, що вони роблять це навмисно, щоб люди втомилися чекати, потім вони використовують суму і в результаті втрачають усе...

Автоматичний переклад.
alexandrepinda51

Привіт! Якщо ви перевірили і ваші виведення було схвалено, я однозначно рекомендую вам набратися терпіння, залишити гроші як є і нічого з ними не робити. Казино відповіло вам і повідомило, що надати, тому я думаю, що ви на шляху до отримання.

Ми даємо казино 14 днів для виведення коштів, а ви говорите, що чекаєте 2 дні, що зовсім недовго. Особливо, якщо ви знімаєте банківським переказом.

Тому наберіться терпіння, і я вірю, що ваші гроші прийдуть, якщо ви ввели всі дані правильно.

Повідомте мене, якщо у вас є щось нове.

Автоматичний переклад.

Мені вдалося зняти гроші приблизно через 5 днів після подачі заявки на виведення. Коли я поцікавився, мені сказали, що в суботу та неділю не обробляють. Ну, це зайняло деякий час, але я думаю, що це в межах допустимого. Останнім часом з’явилося багато онлайн-казино, які пропонують швидке виведення грошей, тому це викликає стрес, якщо виведення грошей займає багато часу.

Автоматичний переклад.
yuurinn0312

Я згоден, що можна було б швидше. Крім того, дякую за корисну інформацію, яка може бути вдячна іншим.

З іншого боку, ви б порадили інший варіант виплати для гравців з вашої прекрасної країни?

Автоматичний переклад.

Я зробив депозит за допомогою електронного гаманця. Я вважаю, що найкраще було б використовувати метод депозиту, який полегшує підготовку необхідних документів під час KYC. Я відчуваю, що це казино часто відхиляє подані документи.

Автоматичний переклад.
yuurinn0312

Звучить чесно і ретельно. 👍

Будь ласка, який електронний гаманець популярний серед гравців з Японії? Мені цікаво, чи є значні відмінності між Європою та звідки я родом.

Автоматичний переклад.

Я часто використовую Vega Wallet.

Автоматичний переклад.
yuurinn0312

Чудово, щиро дякую!

Автоматичний переклад.

вони злодії. піти від них. Я виграв велику суму, і вони постійно вимагали нові документи для підтвердження мого облікового запису, а сьогодні вони закрили мій рахунок, і я втратив усі свої гроші. Це велике шахрайство, тримайтеся подалі

Автоматичний переклад.
makisithaki

Привіт.

Схоже, ви не пройшли додаткову перевірку облікового запису. Мені прикро це чути.

Я переконаний, що ви не знаєте про щось неправильне з вашого боку, чи не так?

Не могли б ви принаймні поділитися офіційним поясненням казино?

Автоматичний переклад.

Я не зробив нічого поганого. Єдина помилка в тому, що я виграв 1000 євро, і вони не хотіли їх віддавати. Пояснення стосувалося зловживання бонусом, але я нічого не зробив

Автоматичний переклад.
makisithaki

Вони також сказали, чим конкретно ви зловживали з бонусом, чи вони просто дали таке загальне пояснення?

Якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого і не зробили жодної помилки, я рекомендую відкрити скаргу тут, за цим посиланням . Наша команда спробує вам допомогти.

Я також додаю посібник , який може допомогти вам зрозуміти, чого ви очікуєте від усього процесу подання скарги.

Сподіваюся, ми зможемо допомогти.

Якщо у вас є ще щось від казино та ви отримаєте більш конкретну відповідь, обов’язково дайте мені знати.

Автоматичний переклад.

Моя порада всім, хто читає це, взагалі не грати в цьому казино! Після того, як я повністю перевірив і отримав дозвіл від KYC казино, що я можу зняти свої гроші, я подав запит на зняття 3x €500, як це дозволяли їхні умови, але я отримав лише 1 зняття на момент написання статті. Очевидно, казино взагалі не любить платити або не дбає про повагу до гравців. Я не виграв джек-пот чи шалену суму грошей, тому, якщо отримати гроші до банку з такими сумами вже є проблемою, я не знаю, як ви збираєтеся отримати гроші, якщо виграєте великий.

Автоматичний переклад.
crusty335

Ви перевірили щоденні та тижневі ліміти зняття? Я б, звичайно, зробив це, а потім попросив його підтримки, у чому, здається, проблема. 3x 500 євро звучить добре, тому я припускаю, що має бути щось інше, що подовжує два інших вилучення.

Що ти думаєш?

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт Радка,

так, я все це перевірив. Я знаю, що вони мають тижневий ліміт 2500-3000 залежно від рівня облікового запису. Щодня не є проблемою, оскільки я нічого не отримав на наступні дні.


з найкращими побажаннями


Денніс

Автоматичний переклад.
1...9 10 11...22
Перейти на сторінкуіз 22 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого