7 ДНІВ ЗАРАЗ, а казино snatch продовжує запитувати в мене якісь документи й те саме. я боюся, що втрачу свій виграш. Я повідомлю вам ......
7 DAYS NOW and snatch casino keeps asking me some documents and same things. im afraid i will lose my winnings.i will update to you ......
Я все ще припускаю, що це документи, які ви кажете, що не можете надати. Їх більше чи це лише один, який ви не можете отримати?
Я, звичайно, рекомендую вам нічого не робити зі своїми грошима і залишити все як є, доки вся ця проблема не буде вирішена. Давайте подивимося, що можна зробити, поки у вас є відкрита скарга.
I still assume that these are documents that you say you cannot provide. Are there more of them or is it just one that you can't get ?
I would certainly recommend that you do nothing with your money and leave everything as it is until this whole problem is resolved. Let's see what can be done while you have an open complaint.
I document — це скріншот мого особистого електронного банку. Цей скріншот обмежено сторонньою програмою та є незаконним. Як мені їх надіслати?
I document is a screenshot of my personal ebank . This screenshot is restricted by the app othority and is illigal.how i will send them ?
Я повністю підтвердив свій обліковий запис безпосередньо на сайті 3 тижні тому. Наприкінці перевірки було написано «перевірку успішно завершено». точно так само в дочірньому казино iwildcasino. Я спробував зняти гроші в обох казино. але це було неможливо, оскільки було сказано, що мій обліковий запис потрібно підтвердити, щоб подати запит на зняття коштів. Тому я знову відправив усі необхідні документи до Kyc. на сьогодні немає відповіді. це було 2 тижні тому. Тому я вважаю, що це казино є найгіршим шахрайством. Зняття неможливе, незважаючи на перевірку.
I completely verified my account directly on the site 3 weeks ago. At the end of the verification it said "verification successfully completed". exactly the same at the sister casino iwildcasino. I tried a withdrawal in both casinos. but that wasn't possible because it said that my account had to be verified in order to request withdrawals. So I sent all the necessary documents to Kyc again. to date no answer. that was 2 weeks ago. So I think this casino is a fraud casino of the worst kind. Withdrawals are not possible despite verification.
ich habe vor 3 wochen direkt auf der seite meinen account komplett verifiziert. am ende der verifizierung stand "verifizierung erfolgreich abgeschlossen". genau das gleiche auch beim schwestercasino iwildcasino. in beiden casino habe ich eine auszahlung versucht. aber das war nicht möglich,da dort stand,mein konto müsste verifiziert sein um auszahlungen zu beantragen. also habe ich alle nötigen dokumente noch mal an kyc gesendet. bis heute keine antwort. das war vor 2 wochen. also ich halte dieses casino für ein betrugscasino der schlimmsten sorte. auszahlungen sind trotz verifizierung nicht möglich.
I document — це скріншот мого особистого електронного банку. Цей скріншот обмежено сторонньою програмою та є незаконним. Як мені їх надіслати?
I document is a screenshot of my personal ebank . This screenshot is restricted by the app othority and is illigal.how i will send them ?
У казино має бути найкраща відповідь на це питання. Але я припускаю, що якщо це документ від банку, я очікую, що казино попросить у вас паперову форму з підписом і печаткою банку або форму PDF з усіма деталями, які повинен містити цей документ.
Ну, це лише мої думки, і тому я сказав, що найкраще було б запитати в казино, в якій формі ви повинні його надіслати і що все це має містити.
The casino should have the best answer to this question. But I suppose that if it is a document from the bank, I would expect the casino to ask you for a paper form with a signature and stamp from the bank, or a PDF form with all the details that this document should contain.
Well, these are just my thoughts and that's why I said that the best thing to do would be to ask the casino in what form you have to send it and what all it should include.
Я повністю підтвердив свій обліковий запис безпосередньо на сайті 3 тижні тому. Наприкінці перевірки було написано «перевірку успішно завершено». точно так само в дочірньому казино iwildcasino. Я спробував зняти гроші в обох казино. але це було неможливо, оскільки було сказано, що мій обліковий запис потрібно підтвердити, щоб подати запит на зняття коштів. Тому я знову відправив усі необхідні документи до Kyc. на сьогодні немає відповіді. це було 2 тижні тому. Тому я вважаю, що це казино є найгіршим шахрайством. Зняття неможливе, незважаючи на перевірку.
I completely verified my account directly on the site 3 weeks ago. At the end of the verification it said "verification successfully completed". exactly the same at the sister casino iwildcasino. I tried a withdrawal in both casinos. but that wasn't possible because it said that my account had to be verified in order to request withdrawals. So I sent all the necessary documents to Kyc again. to date no answer. that was 2 weeks ago. So I think this casino is a fraud casino of the worst kind. Withdrawals are not possible despite verification.
ich habe vor 3 wochen direkt auf der seite meinen account komplett verifiziert. am ende der verifizierung stand "verifizierung erfolgreich abgeschlossen". genau das gleiche auch beim schwestercasino iwildcasino. in beiden casino habe ich eine auszahlung versucht. aber das war nicht möglich,da dort stand,mein konto müsste verifiziert sein um auszahlungen zu beantragen. also habe ich alle nötigen dokumente noch mal an kyc gesendet. bis heute keine antwort. das war vor 2 wochen. also ich halte dieses casino für ein betrugscasino der schlimmsten sorte. auszahlungen sind trotz verifizierung nicht möglich.
Привіт, чи намагалися ви написати в службу підтримки або в чат, що ви вже пройшли верифікацію, і коли ви просите зняття коштів, вам потрібно знову пройти цей процес? Чому це відбувається?
Спочатку я подумав, що це може бути додаткова перевірка, але, прочитавши всю вашу публікацію, я так не думаю. Відповідь від казино, безумовно, буде корисною в цьому випадку, оскільки це триває досить довго.
У будь-якому випадку, чи потрібно знову відправляти всі документи в казино чи як воно зараз?
Тим не менш, я б пропонував вам подати скаргу за цим посиланням , оскільки у вас було досить багато терпіння, і ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу KYC. Я також додаю інформацію про те, що ви можете очікувати від скарги та що включає процес.
Наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації і, сподіваємось, успішно.
Ви в?
Hi, did you try to write to support or live chat that you have already been verified and when you ask for a withdrawal you have to go through this process again and why is this happening ?
At first I thought it might be an additional verification, but after reading your whole post I don't think so. A response from the casino would definitely be useful in this case, as it has been going on for quite a while.
Anyway, do you need to send all the documents to the casino again or how is it now?
Nevertheless, I would suggest you to lodge a complaint on this link, as you have had quite a lot of patience and we give casinos 14 days to resolve the KYC process. I am also attaching information on what you can expect from the complaint and what the process involves.
Our team will try to help you in your situation and hopefully successfully.
Are you in?
Доброго вечора, я зареєструвався в SNATCH CASINO за посиланням тут у CASINO GURU, я подав запит на два зняття коштів, одне вартістю 200 реалів, а інше вартістю 201 реал, я вже пройшов перевірку облікового запису, він був схвалений, я отримав електронний лист - електронний лист сказав надіслати банківську інформацію, я взяв роздруківку та надіслав її електронною поштою, але минуло 2 дні, і нічого не сталося, я намагаюся зв’язатися через чат, оператори просто кажуть, що це не в них, а в секторі відповідальний за авторизацію банківських реквізитів... Мені потрібна допомога, оскільки я вважаю, що вони роблять це навмисно, щоб люди втомилися чекати, потім вони використовують суму і в результаті втрачають усе...
Good evening, I registered at SNATCH CASINO using the link here at CASINO GURU, I requested two withdrawals, one worth 200 reais and another worth 201 reais, I have already done the account verification, it has been approved, I received an email- email saying to send the bank information, I took a printout and sent it by email, but it's been 2 days and nothing has happened, I try to get in touch via live chat, the attendants just say that it's not with them but with the sector responsible for the authorization of bank details... I need help, as I believe they do this on purpose to make people tired of waiting, then they use the amount and end up losing everything...
Boa noite, fiz meu cadastro no SNATCH CASINO pelo link aqui do CASINO GURU, fiz pedido de dois saques 1 no valor de 200 reais e outro no valor de 201 reais, já fiz a verificação de conta, já foi aprovada, recebi um e-mail dizendo para enviar as informações bancárias, tirei print certinho e enviei no email, porém já fazem 2 dias e nada acontece, tento entrar em contato pelo chat ao vivo , os atendentes só dizem que não está com eles e sim com o setor responsável pela autorização dos dados bancários... Preciso de ajuda , pois creio que fazem isso de propósito para as pessoas cansarem de esperar , daí utilizam o valor e acabam perdendo tudo ..
Привіт! Якщо ви перевірили і ваші виведення було схвалено, я однозначно рекомендую вам набратися терпіння, залишити гроші як є і нічого з ними не робити. Казино відповіло вам і повідомило, що надати, тому я думаю, що ви на шляху до отримання.
Ми даємо казино 14 днів для виведення коштів, а ви говорите, що чекаєте 2 дні, що зовсім недовго. Особливо, якщо ви знімаєте банківським переказом.
Тому наберіться терпіння, і я вірю, що ваші гроші прийдуть, якщо ви ввели всі дані правильно.
Повідомте мене, якщо у вас є щось нове.
Hello, if you have verified and your withdrawals have been approved, I definitely recommend you to be patient and leave the money as it is and do nothing with it. The casino wrote you back and told you what to provide, so I think you're on your way to getting it.
We give casinos 14 days to make withdrawals and you say you are waiting 2 days which is not long at all. Especially if you withdraw by bank transfer.
So be patient and I believe your money will come if you have entered all the details correctly.
Give me an update if you have anything new.
Мені вдалося зняти гроші приблизно через 5 днів після подачі заявки на виведення. Коли я поцікавився, мені сказали, що в суботу та неділю не обробляють. Ну, це зайняло деякий час, але я думаю, що це в межах допустимого. Останнім часом з’явилося багато онлайн-казино, які пропонують швидке виведення грошей, тому це викликає стрес, якщо виведення грошей займає багато часу.
I was able to withdraw the money in about 5 days after applying for withdrawal. When I inquired, I was told that they do not process on Saturdays and Sundays. Well, it took a while, but I think it's within an acceptable range. Recently, there are many online casinos that offer fast withdrawals, so it's stressful if it takes a long time to withdraw money.
出金申請してから約五日で出金出来ました。問い合わせたら土日は処理をしてないとのこと。まぁ時間がかかった方ではありますが許容範囲かなと。最近は出金が早いオンカジが多いので出金に時間がかかるとストレスですね。
Я згоден, що можна було б швидше. Крім того, дякую за корисну інформацію, яка може бути вдячна іншим.
З іншого боку, ви б порадили інший варіант виплати для гравців з вашої прекрасної країни?
I agree that it could be faster. Aside from that, thank you for the handy information others might appreciate.
Would you, on the other hand, recommend another repayment option for players from your beautiful country?
Я зробив депозит за допомогою електронного гаманця. Я вважаю, що найкраще було б використовувати метод депозиту, який полегшує підготовку необхідних документів під час KYC. Я відчуваю, що це казино часто відхиляє подані документи.
I made the deposit using Ewallet. I think it would be best to use a deposit method that makes it easy to prepare the necessary documents at the time of KYC. I feel that this casino often rejects submitted documents.
私はEwalletで入金しました。KYCの際に必要書類が用意しやすい入金方法がいいかと思います。このカジノは提出した書類がNGになる事が多い気がします。
Звучить чесно і ретельно. 👍
Будь ласка, який електронний гаманець популярний серед гравців з Японії? Мені цікаво, чи є значні відмінності між Європою та звідки я родом.
Sounds fair and thorough. 👍
Which e-wallet is popular among players from Japan, please? I wonder whether there are significant differences between Europe - where I come from.
Я часто використовую Vega Wallet.
I often use Vega Wallet.
私はVega Walletをよく使います。
вони злодії. піти від них. Я виграв велику суму, і вони постійно вимагали нові документи для підтвердження мого облікового запису, а сьогодні вони закрили мій рахунок, і я втратив усі свої гроші. Це велике шахрайство, тримайтеся подалі
they are thieves. go away from them. I won a big amount and they continuously asking for new documents to verify my account and today they closed my account and I lost all my money. Its a big FRAUD stay away
Привіт.
Схоже, ви не пройшли додаткову перевірку облікового запису. Мені прикро це чути.
Я переконаний, що ви не знаєте про щось неправильне з вашого боку, чи не так?
Не могли б ви принаймні поділитися офіційним поясненням казино?
Hello.
It sounds like you didn't pass additional account verification. I'm sorry to hear that.
I'm convinced you are not aware of anything wrongly done on your side, am I correct?
Could you at least share the casino's official explanation?
Я не зробив нічого поганого. Єдина помилка в тому, що я виграв 1000 євро, і вони не хотіли їх віддавати. Пояснення стосувалося зловживання бонусом, але я нічого не зробив
I didnt do anything wrong. The only wrong was I won 1000 euros and they didnt want to give it. The explanation was about abuse of bonus but I didnt do anything
Вони також сказали, чим конкретно ви зловживали з бонусом, чи вони просто дали таке загальне пояснення?
Якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого і не зробили жодної помилки, я рекомендую відкрити скаргу тут, за цим посиланням . Наша команда спробує вам допомогти.
Я також додаю посібник , який може допомогти вам зрозуміти, чого ви очікуєте від усього процесу подання скарги.
Сподіваюся, ми зможемо допомогти.
Якщо у вас є ще щось від казино та ви отримаєте більш конкретну відповідь, обов’язково дайте мені знати.
Did they also say what specifically you abused with the bonus or did they just give such a general explanation ?
If you feel that you did nothing wrong and did not commit any mistake I recommend to open a complaint here on this link. Our team will try to help you.
I am also including a guide which might help you to understand what you should expect from the whole complaint process.
I hope we can help.
If you have anything more from the casino and get a more specific answer, be sure to let me know.
Моя порада всім, хто читає це, взагалі не грати в цьому казино! Після того, як я повністю перевірив і отримав дозвіл від KYC казино, що я можу зняти свої гроші, я подав запит на зняття 3x €500, як це дозволяли їхні умови, але я отримав лише 1 зняття на момент написання статті. Очевидно, казино взагалі не любить платити або не дбає про повагу до гравців. Я не виграв джек-пот чи шалену суму грошей, тому, якщо отримати гроші до банку з такими сумами вже є проблемою, я не знаю, як ви збираєтеся отримати гроші, якщо виграєте великий.
My advice is dont play at this casino at all to everybody reading this! After i completely verified and was granted ,from the KYC of the casino, that i could withdraw my money, i requested 3x €500 withdraw as their own terms and conditions should allow, but i only received 1 withdraw by the time of writing. The casino obviously does not like to pay at all or does not care to respect players. I did not win a jackpot or a crazy amount of money, so if getting your money to you bank with these amounts is a problem already, i dont know how you are suppose to get you money when you would win big.
Ви перевірили щоденні та тижневі ліміти зняття? Я б, звичайно, зробив це, а потім попросив його підтримки, у чому, здається, проблема. 3x 500 євро звучить добре, тому я припускаю, що має бути щось інше, що подовжує два інших вилучення.
Що ти думаєш?
Have you checked its daily and weekly withdrawal limits? I would certainly do that and then ask its support what seems to be the problem. 3x €500 sounds good, so, I would assume there must be something else prolonging the other two withdrawals.
What do you think?
Привіт Радка,
так, я все це перевірив. Я знаю, що вони мають тижневий ліміт 2500-3000 залежно від рівня облікового запису. Щодня не є проблемою, оскільки я нічого не отримав на наступні дні.
з найкращими побажаннями
Денніс
Hi Radka,
yes i checked all of that. I know they have a weekly limit of 2500-3000 depending on level of account. The daily is not the problem as i didnt receive anything for the next days.
best regards
Dennis
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.