ГоловнаФорумКазиноSnabbare Casino - загальне обговорення

Snabbare Casino - загальне обговорення

6 год. тому від Romi
|
75 переглядів 4 відповіді |
|
6 год. тому
Тут ви можете обговорити Snabbare Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
6 год. тому

У 2022 році мене попросили надати документи для перевірки облікового запису, потім я перестав грати на сайті, а в 2024 році повернувся, зіграв і виграв 50 000+.


Тепер казино не хоче виплачувати гроші без моєї перевірки певної інформації. Спочатку вони попросили підтвердження зміни адреси та номера мобільного телефону, який я хочу оновити. Надіслали цю специфікацію плюс 7-місячну зарплату, яку вони не просили.

Не отримали відповіді, а служба підтримки клієнтів не відповідає на електронні листи.


Щоб отримати ці гроші, вони вимагатимуть підтвердження того, що я грав у 2022 році (відтоді змінив банк), чи вони вимагатимуть лише 2024 року, коли я виграв гроші, які зараз хочу зняти? Казино faster.com


як ти думаєш Чи можна отримати ці гроші 😕 (не грали ні на які бонсу).

Змінено автором 2 дн. тому
Автоматичний переклад.
hnya0858
6 год. тому

Ви зараз зробили новий депозит чи грали з залишком балансу, який у вас був із 2022 року? 🤔

Якщо ви зараз зробили новий депозит і виграли гроші, я вважаю, що їм не знадобляться жодні докази попереднього депозиту.

Чи можу я також попросити вас надати повну URL-адресу цього казино, будь ласка? Чесно кажучи, я не зміг дізнатися, який це.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi
6 год. тому

привіт


Дуже дякую за відповідь.

Сайт казино був

https://www.snabbare.com/sv


Я грав на нові гроші та вніс 2000 сек, які я зіграв до 50000+ на рулетці за кілька годин. Мені дуже пощастило. І коли я хотів зняти, виникла ця проблема.


Я не скористався жодною бонусною пропозицією.


Я попросив вивести кошти 13 грудня, але вони досі не виплатили, а служба підтримки електронною поштою не відповіла. Підтримка в чаті лише посилається на те, що "інший підрозділ шукає та вирішує питання якомога швидше".


Єдине, що мене попросили надіслати через службу підтримки електронною поштою, це підтвердження адреси та номера мобільного телефону. Я надіслав інформацію, а вони просто не відповідають.


Я сподіваюся, що вони не попросять мед надіслати форму I з 2022 року, тому що я змінив банк, і мені складно отримати документи, і це призведе до подальшої затримки процесу : /. Але я, звичайно, зроблю те, що вони просять, але зараз я почуваюся таким дурним.


Вибачте за моє написання англійською 🙈

Змінено автором 20 год. тому
Автоматичний переклад.
hnya0858
6 год. тому

Не турбуйтеся про правопис англійської мови. Ви можете писати на цьому форумі своєю рідною мовою, оскільки тут реалізований автоперекладач. 😉

Я не думаю, що у них є підстави просити про це, тому що ви грали з новим депозитом, який зробили зараз.

Минуло лише кілька днів, щоб підтвердити ваш обліковий запис, тож, можливо, спробуйте бути терплячими, і, сподіваюся, незабаром вони повернуться до вас.

Фактично ми даємо казино 14 повних днів для обробки платежу. Вихідні там, звичайно, не враховуються.

Обов’язково тримайте нас у курсі, як це відбувається, і наша команда скарг буде готова втрутитися, якщо це буде потрібно.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого