ФорумКазиноSmokace Casino - загальне обговорення

Smokace Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Gretche70
|
5589 переглядів 83 відповідей ||
1 2 3...5
Додати публікацію
Martin121
11 міс. тому

Що ж, у такому випадку ми більше нічого не можемо зробити... Ці скарги зазвичай закінчуються як "невирішені", і казино отримує чорні точки, а рейтинг падає.

Будемо сподіватися, що цього не станеться.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене також був банківський переказ, і мої гроші були на моєму рахунку через 2 дні, це з вами, можливо, через вихідні?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Доброго дня люди, хтось вже знявся з smokace? Тому що я вже намагався отримати це протягом тижня, але це завжди скасовувалося. Я надіслав усі документи, які вони просили, і вони завжди скасовують мій PIX і роблять це через CPF, але я роблю це, і ніхто не може допомогти мені?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Доброго дня люди, хтось вже знявся з smokace? Оскільки я намагався отримати це протягом тижня, але його завжди скасовували, я надіслав усі документи, які вони просили, і вони завжди скасовують мій PIX і роблять це через CPF, але я роблю це, і ніхто не може мені допомогти ?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

уникайте депозитного бонусу для казино, казино не дозволяє вам грати в ігри 99% nolimit pragma hackshaw тощо під час бонусу, навіть якщо відповідних ігор немає в списках

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
lombaqe
7 міс. тому

Спасибі за інформацію. Завжди варто ознайомитися з Умовами використання або зв’язатися зі службою підтримки щодо ігор, виключених із бонусу. Звичайно, завжди робіть скріншоти, якщо трапиться щось непередбачене.

У будь-якому випадку, ви використали тут якийсь бонус? Якщо так, то як ви натрапили на ігри, яких немає в списку, але ви не можете в них грати?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я хотів би знати, чи це нормально, якщо на цьому сайті (smokace) і протягом двох днів я робив запит на зняття коштів, і він ще не був прийнятий. Я вже зробив усі кроки для верифікації профілю. Я надіслав два електронні листи до їхнього відділу, і вони досі не відповіли мені через два дні, чи варто мені хвилюватися?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, у мене є обліковий запис в Iti Itaú (цифровий рахунок, але вони не авторизують моє зняття, вони кажуть, що обліковий запис неправильний або неактивний, як я можу змусити їх авторизувати моє зняття? Допоможіть мені

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я хотів би знати, чи це нормально, якщо на цьому сайті (smokace) і протягом двох днів я робив запит на зняття коштів, і він ще не був прийнятий. Я вже зробив усі кроки для верифікації профілю. Я надіслав два електронні листи до їхнього відділу, і вони досі не відповіли мені через два дні, чи варто мені хвилюватися?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт! Чи означає це, що ви успішно пройшли перевірку, чи ви все ще чекаєте на підтвердження того, що у вас є повністю підтверджений обліковий запис? Я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення питання про зняття коштів і KYC, тому я думаю, що якщо ви чекаєте лише кілька днів, то нема про що хвилюватися, і я рекомендую запастися трохи терпінням.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, у мене є обліковий запис в Iti Itaú (цифровий рахунок, але вони не авторизують моє зняття, вони кажуть, що обліковий запис неправильний або неактивний, як я можу змусити їх авторизувати моє зняття? Допоможіть мені

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, чи намагалися ви запитати в казино, що не так з обліковим записом або чому він неактивний? Крім того, чи є у вас активований обліковий запис, на який ви хочете вивести гроші, і чи є у вас з ним проблеми? Можливо, було б корисно написати в службу підтримки цифрових облікових записів, щоб дізнатися, чи є проблема, і якщо так, як її можна вирішити. За бажанням ви можете скористатися іншим методом у казино та перевірити в чаті, як краще зняти гроші.

Спробуйте запитати і скажіть, яку відповідь ви отримали.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, я хотів би знати про наступні зміни, оскільки фінансовий відділ не дав мені рішення щодо виправлення зняття коштів на суму 1900 із smokace, і сума, щойно вона надійшла на мій рахунок, була повернута банком picpay на smokace, але гроші не повернувся до мого облікового запису в казино, і служба підтримки не знає, як мені це пояснити, а фінансовий відділ не відповідає. Мені потрібне рішення, тому що я вже надіслав підтвердження того, що фотографію повернув банк

Автоматичний переклад.
Hellen12
4 міс. тому

Привіт, я думаю, вам доведеться вирішити це питання з казино. Безумовно, було б корисно знати причину, чому це сталося, і де ваші гроші, оскільки ви сказали, що банк їх повернув. Чи пробували ви запитати в банку, чи можуть вони пояснити цю ситуацію?

Звичайно, якщо ви вважаєте, що це не ваша вина, ви можетеподати нам скаргу тут, за цим посиланням .

Крім того, якщо у вас є якась нова інформація, дайте мені знати.

Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Величезне шахрайство в цьому казино.

Я давно граю на цьому сайті і вже є VIP. Вчора я отримав свій перший великий виграш на загальну суму 3000 євро. Звичайно, мені їх виплатили (3x1000 євро через «ліміт зняття коштів»)

Сьогодні хочу зайти і перевірити, раптом мого користувача заблокували.

«Відсторонення через залежність від азартних ігор»

Це найсміливіше, що я коли-небудь чув.

Тримайтеся подалі від цього казино, 1-2 виплати – це добре, і як тільки буде пристойний виграш, вони блокують ваш рахунок. Я також буду вживати судових заходів проти цього.


Якщо виплати надійдуть, а мій рахунок залишиться заблокованим, я це погоджуюся.

Я повідомлятиму вам, чи надійдуть виплати, але до того часу тримайтеся подалі від цієї сторінки

Автоматичний переклад.
dukanovicmarko02
4 міс. тому

Ви хочете сказати, що казино заблокувало ваш рахунок без додаткового повідомлення? Це зовсім не так.

Ви коли-небудь просили це казино закрити ваш рахунок через залежність від азартних ігор? Тому що навіть якщо у вас є, це несправедлива причина для анулювання будь-яких виграшів, якщо ви запитаєте мене.

Я буду тут для оновлення.

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Так, я ніколи не просив казино закрити мене, і про це не повідомлялося. Я отримав свій перший великий виграш 2 дні тому, вчора спробував увійти та отримав повідомлення «Користувач заблоковано через залежність від азартних ігор». Це не може бути правдою, якщо так, вони повинні виплатити виграш, а потім заблокувати мене, якщо думають Я є, але я був залежним від азартних ігор. Для них це ніколи не було проблемою, поки я одного разу не виграв

Автоматичний переклад.
dukanovicmarko02
4 міс. тому

Ось над чим варто подумати! Я маю на увазі, що це досить велика помилка, і я радий, що ви знайшли нас і подали скаргу. Така ситуація потребує з’ясування.

Звичайно, нерозумно використовувати залежність як причину закриття рахунку з активним балансом.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

автоматичний kyc не вдається, і електронний лист служби підтримки kyc не відповідає

Автоматичний переклад.
paulosousa25
3 міс. тому

О!

Будь ласка, як саме стався збій автоматичного KYC? Чи є хтось, кого ви можете включити в чаті?

Чесно кажучи, без підтримки казино ми далеко не зайдемо...

Автоматичний переклад.
dukanovicmarko02
2 міс. тому

Отже, ви вже отримали гроші?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

не грай там.

Автоматичний переклад.
paulosousa25
2 міс. тому

Занадто пізно для цього 😳

Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого