ФорумКазиноSmokace Casino - загальне обговорення

Smokace Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Gretche70
|
21549 переглядів 190 відповідей |
|
1 2 3...10
Martin121
1 рік тому

Що ж, у такому випадку ми більше нічого не можемо зробити... Ці скарги зазвичай закінчуються як "невирішені", і казино отримує чорні точки, а рейтинг падає.

Будемо сподіватися, що цього не станеться.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене також був банківський переказ, і мої гроші були на моєму рахунку через 2 дні, це з вами, можливо, через вихідні?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго дня люди, хтось вже знявся з smokace? Тому що я вже намагався отримати це протягом тижня, але це завжди скасовувалося. Я надіслав усі документи, які вони просили, і вони завжди скасовують мій PIX і роблять це через CPF, але я роблю це, і ніхто не може допомогти мені?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго дня люди, хтось вже знявся з smokace? Оскільки я намагався отримати це протягом тижня, але його завжди скасовували, я надіслав усі документи, які вони просили, і вони завжди скасовують мій PIX і роблять це через CPF, але я роблю це, і ніхто не може мені допомогти ?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

уникайте депозитного бонусу для казино, казино не дозволяє вам грати в ігри 99% nolimit pragma hackshaw тощо під час бонусу, навіть якщо відповідних ігор немає в списках

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
lombaqe
1 рік тому

Спасибі за інформацію. Завжди варто ознайомитися з Умовами використання або зв’язатися зі службою підтримки щодо ігор, виключених із бонусу. Звичайно, завжди робіть скріншоти, якщо трапиться щось непередбачене.

У будь-якому випадку, ви використали тут якийсь бонус? Якщо так, то як ви натрапили на ігри, яких немає в списку, але ви не можете в них грати?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я хотів би знати, чи це нормально, якщо на цьому сайті (smokace) і протягом двох днів я робив запит на зняття коштів, і він ще не був прийнятий. Я вже зробив усі кроки для верифікації профілю. Я надіслав два електронні листи до їхнього відділу, і вони досі не відповіли мені через два дні, чи варто мені хвилюватися?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, у мене є обліковий запис в Iti Itaú (цифровий рахунок, але вони не авторизують моє зняття, вони кажуть, що обліковий запис неправильний або неактивний, як я можу змусити їх авторизувати моє зняття? Допоможіть мені

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я хотів би знати, чи це нормально, якщо на цьому сайті (smokace) і протягом двох днів я робив запит на зняття коштів, і він ще не був прийнятий. Я вже зробив усі кроки для верифікації профілю. Я надіслав два електронні листи до їхнього відділу, і вони досі не відповіли мені через два дні, чи варто мені хвилюватися?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт! Чи означає це, що ви успішно пройшли перевірку, чи ви все ще чекаєте на підтвердження того, що у вас є повністю підтверджений обліковий запис? Я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення питання про зняття коштів і KYC, тому я думаю, що якщо ви чекаєте лише кілька днів, то нема про що хвилюватися, і я рекомендую запастися трохи терпінням.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, у мене є обліковий запис в Iti Itaú (цифровий рахунок, але вони не авторизують моє зняття, вони кажуть, що обліковий запис неправильний або неактивний, як я можу змусити їх авторизувати моє зняття? Допоможіть мені

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, чи намагалися ви запитати в казино, що не так з обліковим записом або чому він неактивний? Крім того, чи є у вас активований обліковий запис, на який ви хочете вивести гроші, і чи є у вас з ним проблеми? Можливо, було б корисно написати в службу підтримки цифрових облікових записів, щоб дізнатися, чи є проблема, і якщо так, як її можна вирішити. За бажанням ви можете скористатися іншим методом у казино та перевірити в чаті, як краще зняти гроші.

Спробуйте запитати і скажіть, яку відповідь ви отримали.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, я хотів би знати про наступні зміни, оскільки фінансовий відділ не дав мені рішення щодо виправлення зняття коштів на суму 1900 із smokace, і сума, щойно вона надійшла на мій рахунок, була повернута банком picpay на smokace, але гроші не повернувся до мого облікового запису в казино, і служба підтримки не знає, як мені це пояснити, а фінансовий відділ не відповідає. Мені потрібне рішення, тому що я вже надіслав підтвердження того, що фотографію повернув банк

Автоматичний переклад.
Hellen12
10 міс. тому

Привіт, я думаю, вам доведеться вирішити це питання з казино. Безумовно, було б корисно знати причину, чому це сталося, і де ваші гроші, оскільки ви сказали, що банк їх повернув. Чи пробували ви запитати в банку, чи можуть вони пояснити цю ситуацію?

Звичайно, якщо ви вважаєте, що це не ваша вина, ви можетеподати нам скаргу тут, за цим посиланням .

Крім того, якщо у вас є якась нова інформація, дайте мені знати.

Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Величезне шахрайство в цьому казино.

Я давно граю на цьому сайті і вже є VIP. Вчора я отримав свій перший великий виграш на загальну суму 3000 євро. Звичайно, мені їх виплатили (3x1000 євро через «ліміт зняття коштів»)

Сьогодні хочу зайти і перевірити, раптом мого користувача заблокували.

«Відсторонення через залежність від азартних ігор»

Це найсміливіше, що я коли-небудь чув.

Тримайтеся подалі від цього казино, 1-2 виплати – це добре, і як тільки буде пристойний виграш, вони блокують ваш рахунок. Я також буду вживати судових заходів проти цього.


Якщо виплати надійдуть, а мій рахунок залишиться заблокованим, я це погоджуюся.

Я повідомлятиму вам, чи надійдуть виплати, але до того часу тримайтеся подалі від цієї сторінки

Автоматичний переклад.
dukanovicmarko02
10 міс. тому

Ви хочете сказати, що казино заблокувало ваш рахунок без додаткового повідомлення? Це зовсім не так.

Ви коли-небудь просили це казино закрити ваш рахунок через залежність від азартних ігор? Тому що навіть якщо у вас є, це несправедлива причина для анулювання будь-яких виграшів, якщо ви запитаєте мене.

Я буду тут для оновлення.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Так, я ніколи не просив казино закрити мене, і про це не повідомлялося. Я отримав свій перший великий виграш 2 дні тому, вчора спробував увійти та отримав повідомлення «Користувач заблоковано через залежність від азартних ігор». Це не може бути правдою, якщо так, вони повинні виплатити виграш, а потім заблокувати мене, якщо думають Я є, але я був залежним від азартних ігор. Для них це ніколи не було проблемою, поки я одного разу не виграв

Автоматичний переклад.
dukanovicmarko02
10 міс. тому

Ось над чим варто подумати! Я маю на увазі, що це досить велика помилка, і я радий, що ви знайшли нас і подали скаргу. Така ситуація потребує з’ясування.

Звичайно, нерозумно використовувати залежність як причину закриття рахунку з активним балансом.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

автоматичний kyc не вдається, і електронний лист служби підтримки kyc не відповідає

Автоматичний переклад.
paulosousa25
9 міс. тому

О!

Будь ласка, як саме стався збій автоматичного KYC? Чи є хтось, кого ви можете включити в чаті?

Чесно кажучи, без підтримки казино ми далеко не зайдемо...

Автоматичний переклад.
dukanovicmarko02
8 міс. тому

Отже, ви вже отримали гроші?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

не грай там.

Автоматичний переклад.
paulosousa25
8 міс. тому

Занадто пізно для цього 😳

Автоматичний переклад.
1 2 3...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого