Ідеально, тому все, що вам потрібно зробити, це натиснути на зелені літери в моїй попередній відповіді, і ви перейдете прямо на сторінку, де ви можете подати скаргу. Там ви можете описати, що сталося, і наша команда спробує вам допомогти.
Якщо вам потрібна будь-яка інформація про процес, ви можете знайти її за моїм іншим вкладеним посиланням у попередній відповіді. Просто натисніть на нього, щоб дізнатися більше.
Якщо у вас виникли проблеми чи запитання, не соромтеся запитувати. 🙂
Perfect, so all you have to do is click on the green letters in my previous reply and you will be taken directly to the page where you can file a complaint. There you can describe what happened and our team will try to help you.
If you need any information about the process, you can find it in my other attached link in the previous reply. Just click on it to find out more.
If you have any problems or questions, feel free to ask. 🙂