ФорумКазиноSlottica Casino - загальне обговорення

Slottica Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Anonymized150
|
7230 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому

Гуру казино

Чи можете ви надіслати мені електронний лист до органу ліцензування, де я можу подати скаргу на slottica? У разі проблеми з uberlucky ви дали мені цей електронний лист, щоб написати скаргу certria@gaminglicences.com

Чи можна написати на цю електронну пошту або на іншу електронну адресу у разі скарги на slottica?

Автоматичний переклад.
kickoff
1 рік тому

Привіт.

Ні, це не спрацює

Пам'ятайте, що ви повинні спочатку перевірити сайт казино, щоб дізнатися, хто видав ліцензію.

filefilefile

У цьому випадку - написано "CIL" - це погано, цю ліцензію легко підробити, і ми вважаємо її ненадійною. 🙁

Контактна інформація взагалі не відображається. Просто сертифікат .pdf.

мені шкода



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

тому я не можу нікуди поскаржитися до видавця ліцензії? 😕

Автоматичний переклад.
kickoff
1 рік тому

Ви перевірили документ .pdf?

Боюся, жодної підказки, як це зробити. Крім того, ми вважаємо ліцензії CIL менш надійними серед усіх на даний момент. Як нещодавно мені сказали, неможливо перевірити його справжність. Теж не дуже хороший знак, якщо ви запитаєте мене. 🙁

Автоматичний переклад.
kickoff
1 рік тому


Веб-сайт

не має веб-сайту


Електронна пошта

info@curacaolicensing.com


Телефон

+5999 734 1000


Адреса

New Haven Office Center, Emancipatie Boulevard 31, Willemstad, Curaçao, Dutch Caribbean


Curacao Interactive Licensing (CIL) має реєстраційний номер NV 5536/JAZ у юрисдикції азартних ігор Кюрасао. Насправді CIL Curacao є одним із чотирьох регуляторних органів, які мають право видавати ліцензії на азартні ігри урядом Кюрасао.

На жаль, в Інтернеті немає багато інформації про цей регуляторний орган. Ця комісія з азартних ігор навіть не має офіційного веб-сайту.

Проте я докладу всіх зусиль, щоб надати хоча б деяку інформацію про CIL Curacao, яка, сподіваюся, буде корисною.



ласкаво просимо 😉 як знайти це за 5 секунд? 🙂


Slottica.com надає послуги eGaming і має офіційну ліцензію CIL master gaming licence nr. 5536/ЯЗ . - це власник ліцензії магістра 😉

номер ліцензії Google плюс скарга 😉 ви можете спробувати зателефонувати їм через скайп, якщо є така можливість, щоб переконатися, що вони змусили вас поскаржитися, я думаю.


https://casino-howto.com/regulators/curacao-interactive-licensing-cil-nv-5536jaz/


Цей електронний лист є єдиним способом надіслати скаргу... Я не можу знайти більше інформації про це, вибачте, у мене немає часу 😕 З повагою та успіхів!


Автоматичний переклад.
kiziorro1984
1 рік тому

Відверто кажучи, електронний лист, ймовірно, не підтримує повідомлення про будь-які скарги. Востаннє мені сказали, що він також не надав підтвердження ліцензії CIL.

Сподіваюся, поки ми "не шукали" ситуація змінилася...👌

Гарна робота - дякую!


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я маю на увазі slottica,

Я вклав 17 000 чилійських песо, я грав у гру «Шахти», про яку йдеться

Мій баланс перевищує 100 000, я хотів би зняти, але я отримую повідомлення «Виведення скасовано: вимога в 3 рази більше суми депозиту». Чи не могли б ви допомогти мені зняти мої зароблені гроші? Наперед дуже дякую.

Автоматичний переклад.
billbur006
10 міс. тому

Привіт, згідно з тим, що ви написали, схоже, що ви повинні зробити ставку втричі на депозит, і тоді ви, ймовірно, зможете зняти гроші. Однак, якщо ви в чомусь не впевнені, я завжди рекомендую звернутися до служби підтримки або в чат із такими запитаннями, і вони зможуть підказати вам, що робити в такому випадку.

Тож ви спробуєте цього разу, щоб перевірити, чи справді це так, як я написав?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Доброго вечора, я не зміг перевірити свої дані, щоб мати можливість зняти кошти. Я багато пробував, але він відхиляє те, що я просив перевірити. Хто може допомогти мені з цією проблемою.

Автоматичний переклад.
Silvia35
5 міс. тому

Привіт, чи можемо ми почати з того, яке казино ви намагаєтеся перевірити? Чи повідомили вам у казино також причини відмови у ваших документах? Скільки часу вам знадобилося, щоб пройти цей процес.

Будь ласка, дайте мені знати, щоб я мав кращу ідею.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я не знаю, чи потрібні вам інші типи інформації, я тільки починаю з цього, тому, якщо вам знадобиться ще щось, запитайте мене, я сподіваюся, ви можете мені допомогти, slottica не повідомляє мені причини, чому вона відхиляє мої документи і я намагався майже 3 тижні

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Silvia35
5 міс. тому

Я перемістив ваші дописи сюди в офіційну тему казино, де ви також можете отримати більше інформації від інших гравців.

Коли саме ви розпочали процес перевірки та чи надіслали всі необхідні документи у правильному форматі?

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Дякую, приблизно через 15 днів після того, як я розпочав процес перевірки, і він відхилив документи, я надсилаю їх за запитом, але мені не повідомляється причини, чому вони відхиляються

Автоматичний переклад.
Silvia35
5 міс. тому

Якщо вам потрібна допомога нашої команди, я раджу подати скаргу тут. Ви можете скористатися цим посиланням, щоб зробити це, і якщо вам потрібна будь-яка допомога або маєте будь-які оновлення від казино, будь ласка, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого