ГоловнаФорумКазиноSlottica Casino - загальне обговорення

Slottica Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від Anonymized150
|
8 765 переглядів 39 відповідей |
|
1 2

Гуру казино

Чи можете ви надіслати мені електронний лист до органу ліцензування, де я можу подати скаргу на slottica? У разі проблеми з uberlucky ви дали мені цей електронний лист, щоб написати скаргу certria@gaminglicences.com

Чи можна написати на цю електронну пошту або на іншу електронну адресу у разі скарги на slottica?

Автоматичний переклад.
kickoff

Привіт.

Ні, це не спрацює

Пам'ятайте, що ви повинні спочатку перевірити сайт казино, щоб дізнатися, хто видав ліцензію.

filefilefile

У цьому випадку - написано "CIL" - це погано, цю ліцензію легко підробити, і ми вважаємо її ненадійною. 🙁

Контактна інформація взагалі не відображається. Просто сертифікат .pdf.

мені шкода



Автоматичний переклад.
Radka

тому я не можу нікуди поскаржитися до видавця ліцензії? 😕

Автоматичний переклад.
kickoff

Ви перевірили документ .pdf?

Боюся, жодної підказки, як це зробити. Крім того, ми вважаємо ліцензії CIL менш надійними серед усіх на даний момент. Як нещодавно мені сказали, неможливо перевірити його справжність. Теж не дуже хороший знак, якщо ви запитаєте мене. 🙁

Автоматичний переклад.
kickoff


Веб-сайт

не має веб-сайту


Електронна пошта

info@curacaolicensing.com


Телефон

+5999 734 1000


Адреса

New Haven Office Center, Emancipatie Boulevard 31, Willemstad, Curaçao, Dutch Caribbean


Curacao Interactive Licensing (CIL) має реєстраційний номер NV 5536/JAZ у юрисдикції азартних ігор Кюрасао. Насправді CIL Curacao є одним із чотирьох регуляторних органів, які мають право видавати ліцензії на азартні ігри урядом Кюрасао.

На жаль, в Інтернеті немає багато інформації про цей регуляторний орган. Ця комісія з азартних ігор навіть не має офіційного веб-сайту.

Проте я докладу всіх зусиль, щоб надати хоча б деяку інформацію про CIL Curacao, яка, сподіваюся, буде корисною.



ласкаво просимо 😉 як знайти це за 5 секунд? 🙂


Slottica.com надає послуги eGaming і має офіційну ліцензію CIL master gaming licence nr. 5536/ЯЗ . - це власник ліцензії магістра 😉

номер ліцензії Google плюс скарга 😉 ви можете спробувати зателефонувати їм через скайп, якщо є така можливість, щоб переконатися, що вони змусили вас поскаржитися, я думаю.


https://casino-howto.com/regulators/curacao-interactive-licensing-cil-nv-5536jaz/


Цей електронний лист є єдиним способом надіслати скаргу... Я не можу знайти більше інформації про це, вибачте, у мене немає часу 😕 З повагою та успіхів!


Автоматичний переклад.
kiziorro1984

Відверто кажучи, електронний лист, ймовірно, не підтримує повідомлення про будь-які скарги. Востаннє мені сказали, що він також не надав підтвердження ліцензії CIL.

Сподіваюся, поки ми "не шукали" ситуація змінилася...👌

Гарна робота - дякую!


Змінено автором
Автоматичний переклад.

Я маю на увазі slottica,

Я вклав 17 000 чилійських песо, я грав у гру «Шахти», про яку йдеться

Мій баланс перевищує 100 000, я хотів би зняти, але я отримую повідомлення «Виведення скасовано: вимога в 3 рази більше суми депозиту». Чи не могли б ви допомогти мені зняти мої зароблені гроші? Наперед дуже дякую.

Автоматичний переклад.
billbur006

Привіт, згідно з тим, що ви написали, схоже, що ви повинні зробити ставку втричі на депозит, і тоді ви, ймовірно, зможете зняти гроші. Однак, якщо ви в чомусь не впевнені, я завжди рекомендую звернутися до служби підтримки або в чат із такими запитаннями, і вони зможуть підказати вам, що робити в такому випадку.

Тож ви спробуєте цього разу, щоб перевірити, чи справді це так, як я написав?

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, я не зміг перевірити свої дані, щоб мати можливість зняти кошти. Я багато пробував, але він відхиляє те, що я просив перевірити. Хто може допомогти мені з цією проблемою.

Автоматичний переклад.
Silvia35

Привіт, чи можемо ми почати з того, яке казино ви намагаєтеся перевірити? Чи повідомили вам у казино також причини відмови у ваших документах? Скільки часу вам знадобилося, щоб пройти цей процес.

Будь ласка, дайте мені знати, щоб я мав кращу ідею.

Автоматичний переклад.

Я не знаю, чи потрібні вам інші типи інформації, я тільки починаю з цього, тому, якщо вам знадобиться ще щось, запитайте мене, я сподіваюся, ви можете мені допомогти, slottica не повідомляє мені причини, чому вона відхиляє мої документи і я намагався майже 3 тижні

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Silvia35

Я перемістив ваші дописи сюди в офіційну тему казино, де ви також можете отримати більше інформації від інших гравців.

Коли саме ви розпочали процес перевірки та чи надіслали всі необхідні документи у правильному форматі?

Автоматичний переклад.
Romi

Дякую, приблизно через 15 днів після того, як я розпочав процес перевірки, і він відхилив документи, я надсилаю їх за запитом, але мені не повідомляється причини, чому вони відхиляються

Автоматичний переклад.
Silvia35

Якщо вам потрібна допомога нашої команди, я раджу подати скаргу тут. Ви можете скористатися цим посиланням, щоб зробити це, і якщо вам потрібна будь-яка допомога або маєте будь-які оновлення від казино, будь ласка, повідомте нас.

Автоматичний переклад.

Я ніколи не міг його зняти. Мені відмовили у 6000 реалах, і вони не повернули їх навіть для того, щоб грати знову. До останньої спроби все було добре, потім змінили виправдання і більше ніколи.

Автоматичний переклад.
fuchsgeison768

Чи могли б ви бути більш конкретними та сказати нам, чому казино відхилило ваше виведення?

Я розумію, що ви багато разів намагалися попросити це. правильно? Ваш обліковий запис там повністю перевірено?

Сподіваємось, ми зможемо допомогти вам із цим.

Автоматичний переклад.
Romi

Це може бути конкретно, так. Але я хотів би знати, чи можете ви вирішити цю проблему? Ви б відповідали за її вирішення чи це просто цікавість?


Я спробував зняти вперше, але це не спрацювало, тому що у мене був активний бонус. Гаразд це нормально


Я продовжував грати, і навіть суми були очищені для виведення.


Коли я завершив перекидання (я думаю, що це так називається), яке зайняло близько 4 годин або більше, я «виграв» 6000,00 реалів.


Я пішов, щоб вийти, але мене не верифікували, тож я надіслав усі документи тощо, і це зайняло багато часу, але нарешті мене верифікували, у свою чергу, виведення було відхилено через невідповідність правилам платформи.


І я нічого не зламав. Мені довелося все прочитати, тому знаю, що це безпідставно.


Але оскільки вони мають повний доступ, я запитав ставки, які порушили правила. Вони ніколи їх мені не надсилали. І, як не дивно, історії ставок не було і, думаю, немає донині. І вони знайшли спосіб не платити й базуватись на проблемі, до якої не мали доступу.



Отже, було три різні причини неплатити. І коли я отримав усе, що вони вимагали, вони придумали таке виправдання, яке не витримує критики.


Нарешті, вони винні мені 6000,00 реалів (шість тисяч реалів). Виправлено.


У мене було багато розмов з агентами, один з яких навіть сказав, що все гаразд і мені залишається тільки чекати, поки гроші надійдуть на мій рахунок. Дні очікування.


Депозити зараховуються миттєво, а оплата йде днями, а в моєму випадку навіть не виплатили.


Не платять і не доводять.


Раджу не грати.


Можливо, об’єднавши зусилля тут, ми навіть зможемо його зняти та отримати чималий штраф. Я заплачу за адвоката.






Змінено автором
Автоматичний переклад.
fuchsgeison768

Гаразд, вони звинуватили вас у порушенні деяких правил, так, і коли ви говорите про ставку і згадуєте про бонус, можливо, ви порушили максимальну ставку на деяких слотах? Або може бути щось інше? Чи могли б ви показати мені, що конкретно вам написало казино, і, отже, якесь повідомлення між вами, у якому вони вас звинуватили?

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, вони звинуватили мене в цьому як в останній спробі уникнути оплати, тому що я вже проходив через те саме, я читав положення повністю і переконаний, що я не порушував жодних правил. Особливо ставки понад 9 реалів з активним бонусом. Але вони не надсилають мені історію про те, де я нібито порушив правила, і, щоб допомогти, вони не мають можливості історії ставок; саме тому, що в цих випадках тільки їхнє слово має силу.



Автоматичний переклад.
fuchsgeison768

У цьому випадку я пропоную вам подати скаргу, щоб наша команда могла детальніше вивчити це.

Я бачу, що ви вже подали один, але для іншого казино. це правильно? 🤔

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого