ФорумКазиноSlottica Casino - загальне обговорення

Slottica Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Anonymized150
|
7229 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Slottica Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Гроші зникли 29 днів. Знову і знову кажуть, що це буде перевірено. Немає відгуків від казино про Casino Guru. Дуже сумнівно!

Автоматичний переклад.
Anonymized150
2 р. тому

Здравствуйте,

не знаю, який відгук ви хотіли б бачити, оскільки це ваша перша публікація на форумі.

Я припускаю, що у вас виникли проблеми з виведенням коштів у казино Slottica, чи не так?

Що сталося, будь ласка?



Автоматичний переклад.
2 р. тому

У мене є відкрита скарга до вас, хлопці. На жаль, казино не прокоментували. Мої гроші просто забрали назад через технічні проблеми. Усе сталося 13 лютого 2022 року. На сьогоднішній день я не отримав жодної відповіді від казино.

Автоматичний переклад.
Anonymized150
2 р. тому

Здравствуйте,

можу я знати, чому ти змінив профілі? Можливо, у вас проблеми з оригіналом?

Це ваша скарга , будь ласка?

Якщо так, я чекаю на команду з розгляду скарг, оскільки, здається, ви порушили правила, і їм потрібно спочатку провести розслідування.

Історія гри може дуже допомогти.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так, це моя скарга. Я не зміг підтвердити свій обліковий запис, тому мені довелося створити новий обліковий запис з вами.

Автоматичний переклад.
Anonymized150
2 р. тому

Здравствуйте,

Я прочитав вашу скаргу, і здається, що ви просто ігноруєте всі посилання, включені в електронний лист, отриманий від Casino Guru.

Перевірка електронної пошти також здійснюється за посиланням, яке можна натиснути, тому я припускаю, що можуть виникнути якісь технічні проблеми.

Яка саме проблема у вас виникла з перевіркою, будь ласка?

Спробую допомогти 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

На жаль, я не отримав іншого листа. Також не в папці спаму. Коли я хочу увійти та натиснути «надіслати посилання ще раз», я не отримую посилання для підтвердження свого облікового запису.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Здравствуйте,

можу я знати, чому ти змінив профілі? Можливо, у вас проблеми з оригіналом?

Це ваша скарга , будь ласка?

Якщо так, я чекаю на команду з розгляду скарг, оскільки, здається, ви порушили правила, і їм потрібно спочатку провести розслідування.

Історія гри може дуже допомогти.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У мене є 2.проблеми з slottica не тільки через те, що я "порушив правила"

Автоматичний переклад.
Anonymized150
2 р. тому

Здравствуйте,

щодо вашої незавершеної реєстрації тут, я збираюся надіслати вам електронного листа.

На вашу скаргу: зараз ми чекаємо, поки казино приєднається до цієї скарги, тому, боюся, нам доведеться трохи почекати.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Здравствуйте,

щодо вашої незавершеної реєстрації тут, я збираюся надіслати вам електронного листа.

На вашу скаргу: зараз ми чекаємо, поки казино приєднається до цієї скарги, тому, боюся, нам доведеться трохи почекати.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, зареєстрована електронна адреса: kaiser⋆⋆⋆@web.de, але, на жаль, я не отримую жодних листів від вас.

Змінено Daniel 2 р. тому
Причина: конфіденційну інформацію
Автоматичний переклад.
2 р. тому

виведення в очікуванні 5 днів ... підтвердження рахунку завершено , перевірка способу оплати завершена


виплата все ще очікує ... та ж відповідь від служби підтримки без інших оновлень

Автоматичний переклад.
valorant21
2 р. тому

Я б трохи зачекав, але постійно нагадую про чат або службу підтримки.

Як ми повідомили у вашій скарзі :

«Ми радимо гравцям набратися терпіння та почекати щонайменше 14 днів після запиту про вилучення, перш ніж подавати скаргу».


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я не можу завершити перевірку ідентифікатора в slottica, вони негайно відхиляють

Автоматичний переклад.
2 р. тому

виведення в очікуванні 5 днів ... підтвердження рахунку завершено , перевірка способу оплати завершена


виплата все ще очікує ... та ж відповідь від служби підтримки без інших оновлень

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, сума зняття надійшла на ваш рахунок?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я не можу завершити перевірку ідентифікатора в slottica, вони негайно відхиляють

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я боюся, що вам доведеться з’ясувати, що не так із документами, запитати в оператора чату чи надіслати електронною поштою службу підтримки, а потім спробувати надати документи чи селфі відповідно до вимог.

Ніхто за межами казино не може сказати вам, у чому проблема у вашому випадку, але щось явно не так. Тож спробуйте визначити проблему, а потім повідомте нам, будь ласка.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я намагався, але коли я відразу завантажив документи, вони їх відхилили, я навіть можу надіслати вам фотографії, які вони відхилили

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Raghuvaran
1 рік тому

Запитайте підтримку про причину, будь ласка.

Як я вже сказав, ніхто поза казино не може сказати вам, у чому проблема у вашому випадку, але щось очевидно не так. Тому спробуйте визначити проблему.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хочу знати, чи веб-сайт slottica справжній чи ні...

Автоматичний переклад.
Raghuvaran
1 рік тому

Є шанс, що ми вже ведемо цю розмову через профіль Facebook? 🙂

Якщо ні, це був просто збіг обставин, і я вважаю, що вам слід прочитати огляд казино , перевірити надіслані скарги та переглянути відгуки користувачів.

filefile

Згідно з нашим оглядом та історією скарг, казино викликає сумніви. Щоб дізнатися більше про те, як грати в сумнівних казино, будь ласка, перегляньте наш кодекс чесних азартних ігор – Рекомендації для гравців, які грають у казино, які не класифікуються як «чесні» або «чесні та безпечні».


Я перевірив вашу скаргу , і здається, що ви повинні спробувати вирішити проблему з казино, доки не закінчаться ці 14 повних днів. 🙁 Чи можу я знати, коли ви подали заявку на відкликання?

У будь-якому випадку я б запитав службу підтримки про те, що, здається, не так із вашим документом. Ви можете спробувати це?


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого