2 р. тому
Тут ви можете обговорити Slottica Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Гроші зникли 29 днів. Знову і знову кажуть, що це буде перевірено. Немає відгуків від казино про Casino Guru. Дуже сумнівно!
Money gone 29 days. Again and again it is said that it will be checked. There is no feedback from the casino on Casino Guru. Very dubious!
Geld seit 29 Tagen weg. Immer wieder wird gesagt es wird überprüft. Auf Casino Guru erfolgt keine Rückmeldung vom Casino. Sehr unseriös !
Здравствуйте,
не знаю, який відгук ви хотіли б бачити, оскільки це ваша перша публікація на форумі.
Я припускаю, що у вас виникли проблеми з виведенням коштів у казино Slottica, чи не так?
Що сталося, будь ласка?
Hello,
not sure what kind of feedback would you like to see, since this is your very first post on the forum.
I suggest you have a problem with the pending withdrawal in the Slottica Casino, haven't you?
What has happened, please?
У мене є відкрита скарга до вас, хлопці. На жаль, казино не прокоментували. Мої гроші просто забрали назад через технічні проблеми. Усе сталося 13 лютого 2022 року. На сьогоднішній день я не отримав жодної відповіді від казино.
I have an open complaint here with you guys. Unfortunately, the casino has not commented. My money was simply taken back because of technical problems. The whole thing happened on February 13, 2022. To date I have not received any response from the casino.
Ich habe eine offene Beschwerde hier bei euch. Das Casino hat sich leider nicht geäußert. Mir wurde mein Geld einfach zurückgenommen wegen technischer Probleme. Das ganze ist am 13.02.2022 passiert. Bis heute erhalte ich keine Rückmeldung von Casino.
Здравствуйте,
можу я знати, чому ти змінив профілі? Можливо, у вас проблеми з оригіналом?
Це ваша скарга , будь ласка?
Якщо так, я чекаю на команду з розгляду скарг, оскільки, здається, ви порушили правила, і їм потрібно спочатку провести розслідування.
Історія гри може дуже допомогти.
Hello,
may I know why did you switch profiles? Do you have any problem with the original one, maybe?
Is this the complaint you submitted, please?
If so, I'd wait for the complaint team because it seems you breached the rules and they need to investigate first.
The gaming history could help a lot.
Так, це моя скарга. Я не зміг підтвердити свій обліковий запис, тому мені довелося створити новий обліковий запис з вами.
Yes that is my complaint. I couldn't verify my account so I had to create a new account with you.
Ja das Ist meine Beschwerde. Mein Account konnte ich nicht verifizieren deswegen musste ich bei euch einen neuen Account erstellen.
Здравствуйте,
Я прочитав вашу скаргу, і здається, що ви просто ігноруєте всі посилання, включені в електронний лист, отриманий від Casino Guru.
Перевірка електронної пошти також здійснюється за посиланням, яке можна натиснути, тому я припускаю, що можуть виникнути якісь технічні проблеми.
Яка саме проблема у вас виникла з перевіркою, будь ласка?
Спробую допомогти 🙂
Hello,
I read your complaint and it seems that you just ignore all the links included in the email received from Casino Guru.
Email verification is done via the clickable link as well, so I assume there may be some technical issue.
What problem exactly did you have with the verification, please?
I'll try to help 🙂
На жаль, я не отримав іншого листа. Також не в папці спаму. Коли я хочу увійти та натиснути «надіслати посилання ще раз», я не отримую посилання для підтвердження свого облікового запису.
Unfortunately I did not receive another email. Also not in the spam folder. When I want to log in and click on "send link again" I don't get a link to verify my account.
Leider habe ich keine erneute Mail erhalten. Auch nicht im Spam Ordner. Wenn ich mich einloggen möchte und auf „erneut link senden" klicke erhalte ich aber kein link um mein Account zu verifizieren.
Здравствуйте,
можу я знати, чому ти змінив профілі? Можливо, у вас проблеми з оригіналом?
Це ваша скарга , будь ласка?
Якщо так, я чекаю на команду з розгляду скарг, оскільки, здається, ви порушили правила, і їм потрібно спочатку провести розслідування.
Історія гри може дуже допомогти.
Hello,
may I know why did you switch profiles? Do you have any problem with the original one, maybe?
Is this the complaint you submitted, please?
If so, I'd wait for the complaint team because it seems you breached the rules and they need to investigate first.
The gaming history could help a lot.
Здравствуйте,
щодо вашої незавершеної реєстрації тут, я збираюся надіслати вам електронного листа.
На вашу скаргу: зараз ми чекаємо, поки казино приєднається до цієї скарги, тому, боюся, нам доведеться трохи почекати.
Hello,
regarding your unfinished registration here, I'm going to send you an email.
To your complaint: we are now waiting for the casino to join this complaint, so at this point, we have to wait a bit, I'm afraid.
Здравствуйте,
щодо вашої незавершеної реєстрації тут, я збираюся надіслати вам електронного листа.
На вашу скаргу: зараз ми чекаємо, поки казино приєднається до цієї скарги, тому, боюся, нам доведеться трохи почекати.
Hello,
regarding your unfinished registration here, I'm going to send you an email.
To your complaint: we are now waiting for the casino to join this complaint, so at this point, we have to wait a bit, I'm afraid.
Так, зареєстрована електронна адреса: kaiser⋆⋆⋆@web.de, але, на жаль, я не отримую жодних листів від вас.
Yes, the registered email was: kaiser⋆⋆⋆@web.de but unfortunately I don't receive any emails from you there.
Ja die registriere Mail war : kaiser⋆⋆⋆@web.de aber leider erhalte ich dort keine Mails von euch.
виведення в очікуванні 5 днів ... підтвердження рахунку завершено , перевірка способу оплати завершена
виплата все ще очікує ... та ж відповідь від служби підтримки без інших оновлень
cashout pending since 5 days ... account verification is completed , payment method verification complete
cashout still pending ... same response from support no other updates
Я б трохи зачекав, але постійно нагадую про чат або службу підтримки.
Як ми повідомили у вашій скарзі :
«Ми радимо гравцям набратися терпіння та почекати щонайменше 14 днів після запиту про вилучення, перш ніж подавати скаргу».
I'd wait a bit but keep constantly reminding the chat or support.
As we advised in your complaint:
"We advise players to be patient and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before they submit a complaint."
виведення в очікуванні 5 днів ... підтвердження рахунку завершено , перевірка способу оплати завершена
виплата все ще очікує ... та ж відповідь від служби підтримки без інших оновлень
cashout pending since 5 days ... account verification is completed , payment method verification complete
cashout still pending ... same response from support no other updates
Привіт,
Я боюся, що вам доведеться з’ясувати, що не так із документами, запитати в оператора чату чи надіслати електронною поштою службу підтримки, а потім спробувати надати документи чи селфі відповідно до вимог.
Ніхто за межами казино не може сказати вам, у чому проблема у вашому випадку, але щось явно не так. Тож спробуйте визначити проблему, а потім повідомте нам, будь ласка.
Hello,
I fear that you have to find out what is wrong with the documents, ask the chat operator, or email the support and then try to provide the documents, or selfies specifically following the demands.
Nobody outside the casino can tell you what is the issue in your case, but something is obviously wrong. So try to identify the problem, then let us know, please.
Я намагався, але коли я відразу завантажив документи, вони їх відхилили, я навіть можу надіслати вам фотографії, які вони відхилили
I have tried but when i uploaded the documents immediately they are rejecting it i can even send you the pics that they have rejected
Запитайте підтримку про причину, будь ласка.
Як я вже сказав, ніхто поза казино не може сказати вам, у чому проблема у вашому випадку, але щось очевидно не так. Тому спробуйте визначити проблему.
Ask the support about he reason, please.
As I said, nobody outside the casino can tell you what is the issue in your case, but something is obviously wrong. So try to identify the problem.
Є шанс, що ми вже ведемо цю розмову через профіль Facebook? 🙂
Якщо ні, це був просто збіг обставин, і я вважаю, що вам слід прочитати огляд казино , перевірити надіслані скарги та переглянути відгуки користувачів.
Згідно з нашим оглядом та історією скарг, казино викликає сумніви. Щоб дізнатися більше про те, як грати в сумнівних казино, будь ласка, перегляньте наш кодекс чесних азартних ігор – Рекомендації для гравців, які грають у казино, які не класифікуються як «чесні» або «чесні та безпечні».
Я перевірив вашу скаргу , і здається, що ви повинні спробувати вирішити проблему з казино, доки не закінчаться ці 14 повних днів. 🙁 Чи можу я знати, коли ви подали заявку на відкликання?
У будь-якому випадку я б запитав службу підтримки про те, що, здається, не так із вашим документом. Ви можете спробувати це?
Any chance that we already have that conversation via a Facebook profile? 🙂
If not, it was just a coincidence and I would assume you should read the casino review, check submitted complaints, and browse user reviews.
The according to our review and history of complaints, the casino is questionable. To learn more about how to play in questionable casinos, kindly browse our fair gambling codex - Recommendations for players playing at casinos not classified as 'fair' or 'fair and safe
I checked your complaint and it seems that you have to try to solve the problem with the casino until these 14 full days run out. 🙁 May I know when did you submit the withdrawal, please?
Anyway, I would ask the support about what seems to be wrong with your document. Can you try that?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.