2 р. тому
Тут ви можете обговорити SlotsTitan Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Треба сказати, що з цим казино ви зробили поганий вибір. Має дуже погану репутацію і працює без ліцензії.
Ви можете подати скаргу ( https://casino.guru/complaints/create ), але я не впевнений, чи буде казино співпрацювати з нами.
Ви на зв'язку з казино?
Hello,
I must say that you made a bad choice with this casino. It has a very bad reputation and operates without a license.
You can submit the complaint (https://casino.guru/complaints/create), but I'm not sure if the casino will cooperate with us.
Are you in touch with the casino?
Привіт,
У мене немає особистого досвіду з цим казино. Будемо сподіватися, що ми зможемо вам допомогти.
Hello,
I do not have any personal experiences with this casino. Let's hope we will be able to help you.
Чесно кажучи, нічого хорошого від такого сайту я не чекав:
Переконайтеся самі: https://casino.guru/slotstitan-casino-review
Зазвичай я пропоную вам подати скаргу, але одна з останніх була повністю проігнорована казино:
https://casino.guru/slotstitan-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-3
Я майже впевнений, що все закінчиться так само. 😔
Ну, спробуйте, якщо хочете, просто натисніть на посилання:
https://casino.guru/complaints/create
Frankly, I would not expect anything good from such a site:
See for yourself: https://casino.guru/slotstitan-casino-review
I would normally suggest you submit a complaint, but one of the latest ones was completely ignored by the casino:
https://casino.guru/slotstitan-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-3
I'm almost sure this will end up the same way. 😔
Well, try it if you like, just click the link:
https://casino.guru/complaints/create
Я думаю, що не:
«Чекаю більше трьох місяців на моє вилучення».
I guess not:
"have been waiting over three months on my withdrawal now."
На жаль, саме це змушує мене думати, що ви не отримаєте свій виграш. 🙁
Sadly, that's what makes me think you will not receive your winnings. 🙁
Я цього не зробив, я поділився тим, що інші playe опублікували раніше в цій темі, натисніть посилання, щоб ви могли побачити оригінальний пост:
https://casino.guru/forum/casinos/slotstitan-casino---general-discussion#post-25110
(Ось що означає цей символ для цитування ")
Це також не означає, що ці виграші були виплачені, це лише говорить про те, що гравець чекав майже три місяці до моменту, коли вона опублікувала цю інформацію, боюся.
Навіть скарга ще відкрита:
https://casino.guru/slotstitan-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
I did not, I shared what other playe posted earlier in this thread, click the link so you can see the original post:
https://casino.guru/forum/casinos/slotstitan-casino---general-discussion#post-25110
(That's what this symbol for quoting " means)
It also does not mean that those winnings were paid, it only says that the player has been waiting for almost three months before the moment she posted this information, I'm, afraid.
Even the complaint is still opened:
https://casino.guru/slotstitan-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.