6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Slotsmines Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Не грайте в цьому казино, дуже погане казино, я виграв 700 євро з безкоштовних обертань, вони додають лише 50 євро на мій рахунок, я заробляю 1300 євро з 50 євро та знімаю їх. Потрібно було 25 годин, щоб перевірити, чи не вірте, це буде довше 1-25 євро годин, а потім вони знову відхилили та додали 50 євро на мій рахунок
Dont play in this casino really bad casino i won 700€ from freespins they add only 50€ to my account i make 1300€ from the 50€ and withdraw thex needed 25 hours to check if i dont wirte it would be longer in there agb is stabding 1-25€ hours and then they rehected again and add 50€ to my account
Інформація про максимальний виведення коштів зазвичай вказується в умовах бонусу, і дуже важливо читати їх кожного разу. Ви знайшли його там?
Можна також запитати, чи після того, як казино виплатило вам максимальну суму, тобто 50 євро, гроші відображалися як реальний баланс, і ви продовжували ними грати?
Будь ласка, поясніть проблему більш детально, щоб ми змогли розібратися в суті та спробувати вам допомогти.
The information about the maximum cash out is usually written in the bonus terms and it is very important to read those every time. Have you found it there?
May I also ask if, after the casino paid you the maximum, which was 50€, the money was shown as a real balance and you then continued to play with it?
Please clarify the issue in more detail so we're able to get to the bottom of it and try to help you out.
Чи можу я запитати, скільки часу ви чекаєте на зняття коштів і чи повністю ваш обліковий запис підтверджено?
Насправді ми маємо лише одну скаргу на це казино, тож сподіваюся, що все буде гаразд.
May I ask how long you are waiting for your withdrawal and if your account is fully verified, please?
We actually have just one complaint for this casino, so hopefully everything will be alright.
так, мій обліковий запис повністю підтверджено, уже 4 дні, причина, чому я хвилююся, полягає в тому, що написано "миттєвий" час обробки, але це, очевидно, не
yes my account is fully verified, 4 days now, the reason im worried is it says ‘instant’ processing time , but it obviously isnt
Тому будь ласка, будьте трохи терплячими та інформуйте нас про ситуацію.
Ми даємо казино 14 повних днів, перш ніж ми зможемо втрутитися, тому, сподіваюся, до того часу все буде вирішено.
So try to be a little patient, please, and keep us informed about the situation.
We give casinos 14 full days before we are able to intervene, so hopefully until then everything will be resolved.
Чи можу я запитати, який спосіб оплати ви використовували, і як довго, на вашу думку, чекати на оплату?🤔
May I ask which payment method you used, and how long would you rate as good to wait for payment in your opinion?🤔
я подав запит на зняття коштів на кредитну картку, але вони відхилили його та запитали, чи можу я зняти кошти за допомогою банківського переказу, що я зробив, і це вже майже тиждень, служба підтримки сказала мені сьогодні вранці, що це може зайняти 7 днів, але мені ніколи не доводилося чекати 7 днів на банківський переказ раніше. Я чекаю 3 зняття коштів на загальну суму 2600 євро
i requested withdrawal to credit card, but they rejected it and asked could i withdraw to bank transfer, which i did and its almost a week now, support told me this morning it can take 7 days, but iv never had to wait 7 days for a bank transfer before. I have 3 withdrawals im waiting on totalling 2600 euro
тепер одне з моїх вилучень було відхилено та повернуто на мій обліковий запис, я зв’язався зі службою підтримки, і вони сказали, що виникла технічна проблема, і спробуйте ще раз, як ви вважаєте, чи варто мені подавати скаргу?
now one of my withdrawals was rejected and returned to my account, i contacted support and they said there was a technical issue and to try it again, do you think i should make a complaint?
Це справді прикро. Однак я вважаю, що ми повинні дати персоналу деякий час для вирішення будь-яких технічних проблем, які можуть виникнути в казино. Ось важлива частина. Ми даємо казино цілих 14 днів, щоб вирішити цю ситуацію. Таким чином, хоча ви можете подати скаргу, нічого важливого з нашого боку не станеться, доки не мине цей період часу. Будь ласка, щоб запобігти помилкам з мого боку, як довго ви боретеся?
This is really regrettable. However, I believe we must allow the staff some time to resolve any technical issues that may arise at the casino. Here's the important part. We give the casino a full 14 days to handle this kind of situation. Therefore, while you are free to file the complaint, nothing important will happen on our end until this period of time has passed. Just to prevent mistakes from my side, how long have you been struggling, please?
тепер вони знову відхилили моє третє зняття грошей, тепер вони кажуть спробувати інший метод, кредитні картки не працюють, банківські перекази не працюють, у мене закінчуються варіанти... це місце просто катастрофа
they have now rejected my third withdrawal again, now they are saying to try another method, credit cards dont work, bank transfers dont work, im running out of options.. this place is a disaster
Привіт. Наскільки я можу припустити, може виникнути проблема з платіжним постачальником і його охопленням на певних ринках... А як щодо криптовалюти? Я знаю, що цей метод має кілька слабких місць, але в подібних ситуаціях це, як правило, найпростіше рішення.
Чи прийняли б ви криптовалюту? Можливо, ви можете спробувати запропонувати це казино. Давайте спробуємо все, що дійсно може бути корисним.
Hello. As far as I can guess, there could be a problem with the payment provider and its reach within the ceratin markets... What about crypto? I know this method possesses a few weak points, but in similar situations it is usually the easiest solution.
Would you accept crypto? Perhaps you can try suggesting that to the casino. Let us try anything that might be helpful, really.
Оновлення, вони обробили моє останнє зняття 1050 євро на skrill, але два зняття 8 днів тому на загальну суму 1600 євро все ще «розробляються», тому я справді не розумію, що взагалі відбувається, принаймні я трохи це отримав і, сподіваюся, я зможу скасувати старі незавершені зняття на банківський переказ і спробувати зняти їх на skrill.
Update, they have processed my latest withdrawal for 1050 euro to skrill, but the two withdrawals from 8 days ago totalling 1600 euro are still ‘in progress’ , so i really dont understand whats going on at all, at least iv got some of it and hopefully i can cancel the old pending withdrawals to bank transfer and try withdraw them to skrill.
Можливо, це була б гарна ідея. Ви все ж пробували звернутися до служби підтримки з цього приводу?🤔
Maybe that would be a good idea. Have you tried to ask the support regarding this, though?🤔
так, вони сказали мені, що я повинен зачекати 7 робочих днів, а потім вони розслідуватимуть, чи я не отримав до того часу…оскільки це правила банків.. тому 7 робочих днів – це завтра, я не думаю, що маю надію отримати його завтра
yes, they told me i must wait 7 business days and then they will investigate if i havent recieved by then…as thats what the banks rules are.. so 7 business days is tomoro, i dont think i have any hope of getting it tomorow
Повідомте нас, якщо будуть якісь оновлення.
Хороша річ у тому, що казино все ще спілкується з вами, тому я сподіваюся, що це незабаром буде вирішено. В іншому випадку наша група розгляду скарг втрутиться.
Please let us know if there will be any updates.
The good thing is that the casino still communicates with you, so I hope it will be resolved soon. Otherwise, our complaint team will intervene.
вони сказали мені сьогодні вранці бути терплячим, вони працюють над цим, я збираюся скаржитися ігровій комісії, якщо я нічого не почую сьогодні ввечері
they told me this morning to be patient they are working on it, im going to complain to the gaming commision if i dont hear anything by this evening
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.