ФорумКазиноSlotsmines Casino - загальне обговорення

Slotsmines Casino - загальне обговорення

4 міс. тому від atti38
|
922 переглядів 12 відповідей |
|
Додати публікацію
4 міс. тому
Тут ви можете обговорити Slotsmines Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
4 міс. тому

Не грайте в цьому казино, дуже погане казино, я виграв 700 євро з безкоштовних обертань, вони додають лише 50 євро на мій рахунок, я заробляю 1300 євро з 50 євро та знімаю їх. Потрібно було 25 годин, щоб перевірити, чи не вірте, це буде довше 1-25 євро годин, а потім вони знову відхилили та додали 50 євро на мій рахунок

Автоматичний переклад.
atti38
4 міс. тому

Інформація про максимальний виведення коштів зазвичай вказується в умовах бонусу, і дуже важливо читати їх кожного разу. Ви знайшли його там?

Можна також запитати, чи після того, як казино виплатило вам максимальну суму, тобто 50 євро, гроші відображалися як реальний баланс, і ви продовжували ними грати?

Будь ласка, поясніть проблему більш детально, щоб ми змогли розібратися в суті та спробувати вам допомогти.

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Хтось отримав зняття з цього місця? Я чекаю на два вилучення зараз, і всі хороші відгуки здаються фальшивими..

Автоматичний переклад.
delc22
4 дн. тому

Чи можу я запитати, скільки часу ви чекаєте на зняття коштів і чи повністю ваш обліковий запис підтверджено?

Насправді ми маємо лише одну скаргу на це казино, тож сподіваюся, що все буде гаразд.


Автоматичний переклад.
4 дн. тому

так, мій обліковий запис повністю підтверджено, уже 4 дні, причина, чому я хвилююся, полягає в тому, що написано "миттєвий" час обробки, але це, очевидно, не

Автоматичний переклад.
delc22
4 дн. тому

Тому будь ласка, будьте трохи терплячими та інформуйте нас про ситуацію.

Ми даємо казино 14 повних днів, перш ніж ми зможемо втрутитися, тому, сподіваюся, до того часу все буде вирішено.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Все ще чекаю, дивуюся, чому це місце має так багато хороших відгуків 🤨, уже майже 6 днів

Автоматичний переклад.
delc22
учора

Чи можу я запитати, який спосіб оплати ви використовували, і як довго, на вашу думку, чекати на оплату?🤔

Автоматичний переклад.
учора

я подав запит на зняття коштів на кредитну картку, але вони відхилили його та запитали, чи можу я зняти кошти за допомогою банківського переказу, що я зробив, і це вже майже тиждень, служба підтримки сказала мені сьогодні вранці, що це може зайняти 7 днів, але мені ніколи не доводилося чекати 7 днів на банківський переказ раніше. Я чекаю 3 зняття коштів на загальну суму 2600 євро

Автоматичний переклад.
23 год. тому

тепер одне з моїх вилучень було відхилено та повернуто на мій обліковий запис, я зв’язався зі службою підтримки, і вони сказали, що виникла технічна проблема, і спробуйте ще раз, як ви вважаєте, чи варто мені подавати скаргу?

Автоматичний переклад.
delc22
6 год. тому

Це справді прикро. Однак я вважаю, що ми повинні дати персоналу деякий час для вирішення будь-яких технічних проблем, які можуть виникнути в казино. Ось важлива частина. Ми даємо казино цілих 14 днів, щоб вирішити цю ситуацію. Таким чином, хоча ви можете подати скаргу, нічого важливого з нашого боку не станеться, доки не мине цей період часу. Будь ласка, щоб запобігти помилкам з мого боку, як довго ви боретеся?

Автоматичний переклад.
4 год. тому

тепер вони знову відхилили моє третє зняття грошей, тепер вони кажуть спробувати інший метод, кредитні картки не працюють, банківські перекази не працюють, у мене закінчуються варіанти... це місце просто катастрофа

Змінено автором 4 год. тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого