2 р. тому
Тут ви можете обговорити Slots Rush Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
дозвольте мені кілька запитань щодо вашої проблеми:
Чи повністю підтверджено ваш обліковий запис?
Чи є у вас пов’язана інформація з казино?
Ви взяли якийсь бонус?
Як довго ви чекали?
Ми повинні отримати краще уявлення про проблему, коли ви люб’язно відповісте на ці запитання.
Дякую 🙂
Hello,
allow me a few questions about your issue:
Is your account fully verified now?
Do you have any related information from the casino?
Did you take any bonus?
For how long have you been waiting?
We should get a better idea about the problem when you kindly answer tose questions.
Thank you 🙂
Мій обліковий запис повністю підтверджено. Я не взяв бонус і чекав 7 днів. Я не знаю, до якого казино мені потрібно звернутися. Ви надасте мені цю інформацію?
Мені сказали викликати поліцію, якщо я відчуваю, що мої кошти вкрали. Як місцева поліція дізнається, куди йдуть мої кошти? Я надав вашій компанії дані своєї картки. А чи знаєте ви назву казино, до якого мені потрібно зв’язатися, оскільки Slot Rush направив мене до Casino Guru. Я грав у SlotRush і виграв 500 доларів. У якому казино працює Slot Rush?
My account is fully verified. I didn't take the bonus and I've been waiting 7 days. I'm not sure as to what casino I need to contact. Will you provide me with that information?
I was told to call the police if I felt like my funds were being stolen. How would the local police know where my funds are going? I gave your company my card information. And do you know the name of the casino that I need to contact because Slot Rush referred me to Casino Guru. I was playing SlotRush and won $500. What casino runs Slot Rush?
Я не дуже впевнений, що ви маєте на увазі
"А чи знаєте ви назву казино, до якого мені потрібно зв'язатися, оскільки Slot Rush направив мене до Casino Guru. Я грав у SlotRush і виграв 500 доларів. У якому казино працює Slot Rush?"
Якщо ви грали в Slot Rush, то ви граєте в казино під назвою Slot Rush . Якщо Slot Rush направив вас до CasinoGuru, то, можливо, вони подумали, що ви повинні подати скаргу тут. У будь-якому випадку, якщо ви виграєте 500 в Slot Rush, то Slot Rush - це казино, в яке ви виплачуєте виграш.
I'm not really sure what you mean by
"And do you know the name of the casino that I need to contact because Slot Rush referred me to Casino Guru. I was playing SlotRush and won $500. What casino runs Slot Rush?"
If you played Slot Rush, then you play in a casino called Slot Rush. If Slot Rush referred you to CasinoGuru, then maybe they thought you should submit a complaint here. Anyway, if you win 500 in Slot Rush, then Slot Rush is the casino that you pay you the winnings.
Привіт,
Щоб уникнути будь-яких непорозумінь, зауважте, що ми не є представниками або співробітниками Slot Rush Casino. Ми виконуємо лише роль посередника. 🙂
Я бачу, що ви подали скаргу, тож подивимося, як вона розвиватиметься.
Hello,
to avoid any misunderstanding, please note, that we are not Slot Rush Casino representatives or employees. We only serve as a mediator. 🙂
I can see you submitted the complaint so let's see how it develops.
Якщо вони послали вас до нас, то ви повинні були якось з ними поговорити, тому я впевнений, що ви знаєте, як з ними зв’язатися, чи не так?
If they sent you to us, then you had to talk to them somehow so I'm sure you know how to contact them, right?
Я натиснув кнопку «Допомога» в грі та дотримувався інструкцій, як подати скаргу. Я ніколи не спілкувався з агентом служби підтримки в прямому ефірі, оскільки інструкції на вкладці «Довідка» вказують усім геймерам звертатися до Casino Guru зі своїми проблемами.
Якщо у вас є контактна інформація Slots Rush, надішліть її, будь ласка?
I clicked on the "Help" button inside the game and followed the instructions on how to submit a complaint. I never spoke with a live Support Agent because the instructions under the "Help" tab instructs all gamers to contact Casino Guru with their concerns.
If you have Slots Rush contact information, will you please send it?
Не могли б ви надіслати мені посилання на гру, де ви натиснули кнопку «Довідка»? Я хотів би поглянути на це. Ми взагалі не пов’язані з казино Slots Rush, тому вся ситуація звучить мені дуже дивно.
Could you please forward me a link to the game where you clicked on the Help button? I'd like to take a look at it. We're not related to Slots Rush casino at all so the whole situation sounds really weird to me.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.