7 міс. тому
Тут ви можете обговорити Slots Plus Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Вашу скаргу розглянуто, і наразі ми лише чекаємо відповіді казино, це залежить виключно від казино. Казино може вирішити не спілкуватися, і скаргу закривають як нерозглянуту, а казино отримує негативну оцінку, що зменшує його рейтинг на сайті, так працюють скарги
Your complaint was addressed and for now we are only waiting for the casino to respond, that depends exclusively on the casino, a casino may decide not to communicate and the complaint is closed as unresolved and a negative score is assigned to the casino, which reduces its rating within of the site, this is how complaints work
Tu queja fue atentida y por ahora solo se espera que el casino conteste, eso depende exclusivamente del casino, un casino puede decidir no comunicarse y la queja se cierra como no resuelta y se asigna un puntaje negativo al casino, lo que reduce su calificación dentro del sitio, así funcionan las quejas
Насправді ви вибрали казино з рейтингом 2,3 з 10 , тепер ми будемо нести відповідальність за ваш запит про допомогу?
Чесно кажучи, будьте чесними і уникайте подібних помилок у майбутньому.
https://casino.guru/Slots-Plus-Casino-review
Ще один образливий пост, і я його приховаю.
Будьте терплячі та розсудливіші, будь ласка.
Actually, you picked a casino with a rating 2,3 out of 10, now we to be held responsible for your request for help?
Honestly, be fair and avoid such a mistake in the future.
https://casino.guru/Slots-Plus-Casino-review
Another offensive post, and I will hide it.
Be patient and more reasonable, please.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.