ФорумКазиноSlots of Vegas Casino - загальне обговорення

Slots of Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від danvas5406
|
9879 переглядів 85 відповідей |
|
1...4 5
Додати публікацію
sullsinger1
3 тиж. тому

УНИКАЙТЕ ЦЬОГО КАЗИНО ЗА БУДЬ-ЯКУ ЦІНУ.. ВОНИ ВАС ОБДУРЮЮТЬ!!


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

ШАХРАЇ!! НЕ ГРАЙТЕ ТУТ.!!


Мені дуже шкода, що ви так почуваєтеся, але історія транзакцій показує всі дії. Будь ласка, перевірте його та поверніться, якщо у вас виникнуть додаткові запитання.

Я НАПИСАВСЯ ЕЛЕКТРОННИМ ПИСОМ У СЛУЖБУ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ, Я ВИЙДУ В ОНЛАЙН І ПОДІЛЮСЯ ДОВІДОМ НА ФОРУМАХ.

Я НІКОЛИ НЕ ПОВЕРНУСЯ.. Я ЗРОБЛЮ ТЕ, ЯК ПОДІЛЮСЯ, ЯК ВИ, ХЛОПЦІ, ОБДУРЮЄТЕ ГРАВЦІВ, І СПОДІЮСЯ, що ІНШІ ЦЕ ПРОЧИТАЮТЬ І НЕ ВИТРАЧАЮТЬ ЧАС НА ВАШЕ КАЗИНО. ПРОЩАЙ

новий



Ми цінуємо ваш запит і зацікавленість у грі в нашому казино. Я хотів би повідомити вам, що наші послуги підтримки, а також багато інших переваг, можуть бути покращені для наших гравців, які роблять депозит. Однак ми з радістю допоможемо вам із депозитом і надамо чудовий бонус або відповімо на будь-які ваші запитання щодо гри в нашому казино. Ми цінуємо ваше розуміння та хочемо, щоб ви насолоджувалися фантастичним ігровим досвідом!

Велике спасибі за гру в Slots Of Vegas. Ми дуже цінуємо вашу лояльність. Розважайтеся, бажайте удачі і не соромтеся повертатися в будь-який час, ми тут для вас 24/7.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

КРУКС.. НЕ ГРАЙТЕ ТУТ.. Мені дуже шкода, що ви так думаєте, але історія транзакцій показує всю активність. Будь ласка, перевірте його та поверніться, якщо у вас виникнуть додаткові запитання.

Я НАПИСАВСЯ ЕЛЕКТРОННИМ ПИСОМ У СЛУЖБУ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ, Я ВИЙДУ В ОНЛАЙН І ПОДІЛЮСЯ ДОВІДОМ НА ФОРУМАХ.

Я НІКОЛИ НЕ ПОВЕРНУСЯ.. Я ЗРОБЛЮ ТЕ, ЯК ПОДІЛЮСЯ, ЯК ВИ, ХЛОПЦІ, ОБДУРЮЄТЕ ГРАВЦІВ, І СПОДІЮСЯ, що ІНШІ ЦЕ ПРОЧИТАЮТЬ І НЕ ВИТРАЧАЮТЬ ЧАС НА ВАШЕ КАЗИНО. ПРОЩАЙ

file


Ми цінуємо ваш запит і зацікавленість у грі в нашому казино. Я хотів би повідомити вам, що наші послуги підтримки, а також багато інших переваг, можуть бути покращені для наших гравців, які роблять депозит. Однак ми з радістю допоможемо вам із депозитом і надамо чудовий бонус або відповімо на будь-які ваші запитання щодо гри в нашому казино. Ми цінуємо ваше розуміння та хочемо, щоб ви насолоджувалися фантастичним ігровим досвідом!

Велике спасибі за гру в Slots Of Vegas. Ми дуже цінуємо вашу лояльність. Розважайтеся, бажайте удачі та не соромтеся повертатися в будь-який час, ми тут для вас 24/7.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Вам ніколи не заплатять. Це найгірше з онлайн-казино, мене вважали VIP, і все одно вони грабують у мене різні гроші. Навіть після гри я виграв, і вони кажуть, що я повинен зробити депозит, щоб виграти.. Я б. тримайся подалі від слотів Вегаса..ти програєш..поки там сміються з нас.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

це казино обманює людей, тому не грайте тут, вони зіпсували мені багато грошей, розкажу всім, що таке фальшивий ігровий автомат Vegas Casino

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

file Це на моєму рахунку

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Наш співробітник служби підтримки закрив цей чат

Повідомлення

Акції


Вітаємо в Live Support! Чим ми можемо вам допомогти сьогодні?

Грайте в нову гру з бонусом VIP-депозиту. Bass Baggin' тут, і ви можете грати на 300% більше І без правил. Це означає відсутність обмежень на проходження та виведення коштів, тож ви можете грати довше, щоб зірвати випадковий джекпот і миттєво отримати всю суму. Використовуйте код 300BASS перед наступним депозитом, щоб отримати 30 безкоштовних обертань.

Вітаємо в Live Support. Перш ніж знайти найкращого агента, який допоможе вам, будь ласка, допоможіть нам пришвидшити справу, ввівши свій запит або запитання тут:

агент


Дякуємо, що звернулися до нас.

Один із наших представників незабаром буде з вами.

привіт

який максимальний вилучення


Привіт Ченнері.

Вітаємо та дякуємо за звернення до Slots Of Vegas. Ви спілкуєтеся з Багі Джонсоном зі служби підтримки клієнтів.

Дозвольте мені перевірити ваш рахунок. Дякую за терпіння.

Я боюся, що ваш баланс не підлягає переведенню в готівку, оскільки виграші надходять від кількох безкоштовних фішок поспіль. Майте на увазі, що казино дозволяє реєструвати одну безкоштовну фішку та лише одну безкоштовну фішку після кожного депозиту. Щоб грати на реальні гроші, наступною транзакцією після кожної халяви на вашому рахунку має бути депозит.

ні це не так


Ваш останній бонус був із такими правилами:

$35 безкоштовний чіп

Проходження 40X

Усі дозволені ігри

Макс. 100 доларів США

це єдиний, яким я користувався

про що ти говориш


Ви обміняли дві безкоштовні фішки по 35 доларів США 28/8/2024 3:50:49 та 28/8/2024 4:03:06. Будь ласка, перевірте свою історію транзакцій.

Я можу вам ще чимось допомогти?

неправда.. я щойно зареєструвався та грав у єдиний пропонований безкоштовний бонус

Я лише використав безкоштовну гру за 35 доларів і зіграв її


Ваша історія транзакцій не підтверджує ваші слова. Мені потрібно визначити пріоритет інформації, яка відображається мені в системі. Чи можу я ще чимось вам допомогти?

ти кажеш, що я двічі викупив 35 доларів??

це неможливо.. як би я це зробив.. це брехня

Мені потрібна ескалація. Це неправильно. твоя брехня

це неправильно.. ти скажеш мені, як я можу двічі повернути 35 доларів, покажи мені трансакцію, і я скажу тобі, що навіть твоя система неправильна!!!

незалежно від того, що він показує, це помилка, і ви це знаєте!!

я спробував використати код купона, але він відхилив його, тому я просто спробував інший, використовуючи сайт, тому ви не можете зарахувати той, який не пройшов


дивіться коди там.. я спробував, і він не вдався, потім я спробував інший, і він спрацював, тому я викупив лише один!

Ви не праві.. мені потрібно, щоб цей обліковий запис був розширений, оскільки це обманює мене в моїй грі!


Якщо ви бажаєте грати з нами та переконатися, що в майбутньому уникнути будь-яких непорозумінь, я рекомендую вам ознайомитися з нашими Правилами та Умовами, з якими ви погодилися після реєстрації. Для довідки ось посилання на сторінку Умов використання нашого веб-сайту Slots Of Vegas:

https://www.slotsofvegas.com/terms.php


4. Гравці не можуть використати кілька безкоштовних бонусів поспіль. Якщо ви скористалися одним бездепозитним бонусом і згодом вам запропонують інший, тим часом потрібно внести реальні гроші, щоб ви мали право зняти другий бездепозитний бонус.

Чи можу я ще чимось вам допомогти?

неважливо, що перший код не вдався, тому його не активовано


Оскільки я не отримав від вас жодної відповіді, цей чат буде закрито. Дякуємо за звернення до Slots Of Vegas. Якщо у вас є інші запитання, зв’яжіться з нами в будь-який час через наш чат. Дякую за ваш час і гарного дня.


Наприкінці нашого чату ви побачите коротке опитування, ми будемо дуже вдячні за хвилину вашого часу, щоб оцінити надану мною послугу. дякую

твій обман

і якщо ти мене обдуриш, я піду на форум і розкажу всім, що ти зробив


Я перепрошую за моє попереднє повідомлення, воно було надіслано автоматично.

Ви обміняли кілька безкоштовних фішок поспіль і не маєте права на зняття.

Ми цінуємо ваш запит і зацікавленість у грі в нашому казино. Я хотів би повідомити вам, що наші послуги підтримки, а також багато інших переваг, можуть бути покращені для наших гравців, які роблять депозит. Однак ми з радістю допоможемо вам із депозитом і надамо чудовий бонус або відповімо на будь-які ваші запитання щодо гри в нашому казино. Ми цінуємо ваше розуміння та хочемо, щоб ви насолоджувалися фантастичним ігровим досвідом!

новий



Наприкінці нашого чату ви побачите коротке опитування, ми будемо дуже вдячні за хвилину вашого часу, щоб оцінити надану мною послугу. дякую

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт, хоча я бачу, що з тобою сталося, і це, звичайно, неприємно, я прошу тебе не писати 10 постів про одне і те ж і відповідати різним гравцям. Це може прочитати кожен, якщо написати хоча б один зв'язний пост і не спамити. Це був би початок.

Що стосується самої проблеми, то в деяких казино часто гравцям, які отримують багато бонусів, потрібно робити депозити між ними, щоб зняти гроші. Але якщо ви не взяли нічого, крім цих двох, то це здається мені нелогічною відповіддю від казино. Особливо якщо сказати, що хтось із них провалився на самому початку і не пройшов. Вони мають це враховувати. Я також бачу на скріншоті, що у вас є баланс, який можна зняти, і реальні гроші, що викликає у мене думку, що я міг би зняти ці гроші.


Однак, якщо я правильно розумію, чи зараз вам потрібно лише внести гроші, і ви зможете їх зняти, якщо вони постійно повертатимуться на ваш ігровий рахунок? Чи достатньо внести мінімальну суму? Я б, мабуть, запитав про це, і якби це було не надто багато, то, мабуть, це не було б великою проблемою. Що ти на це скажеш?

Якщо казино не дозволить вам це зробити, я, ймовірно, подаду скаргу,ви можете зробити це за цим посиланням .

Дайте мені знати, як ви вирішили.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

це казино обманює людей, тому не грайте тут, вони зіпсували мені багато грошей, розкажу всім, що таке фальшивий ігровий автомат Vegas Casino

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт, чому казино не хоче платити конкретно вам. Я бачу, у вас там багато грошей, є причина?

Ви також думали про те, щоб подати скаргу, і наша команда спробує допомогти вам, якщо це можливо?

Будь ласка, спробуйте описати мені вашу ситуацію.

Автоматичний переклад.
1...4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого