ГоловнаФорумКазиноSlots of Vegas Casino - загальне обговорення

Slots of Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

 від danvas5406
|
19 229 переглядів 114 відповідей |
|
1...4 5 6

КРУКС.. НЕ ГРАЙТЕ ТУТ.. Мені дуже шкода, що ви так думаєте, але історія транзакцій показує всю активність. Будь ласка, перевірте його та поверніться, якщо у вас виникнуть додаткові запитання.

Я НАПИСАВСЯ ЕЛЕКТРОННИМ ПИСОМ У СЛУЖБУ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ, Я ВИЙДУ В ОНЛАЙН І ПОДІЛЮСЯ ДОВІДОМ НА ФОРУМАХ.

Я НІКОЛИ НЕ ПОВЕРНУСЯ.. Я ЗРОБЛЮ ТЕ, ЯК ПОДІЛЮСЯ, ЯК ВИ, ХЛОПЦІ, ОБДУРЮЄТЕ ГРАВЦІВ, І СПОДІЮСЯ, що ІНШІ ЦЕ ПРОЧИТАЮТЬ І НЕ ВИТРАЧАЮТЬ ЧАС НА ВАШЕ КАЗИНО. ПРОЩАЙ

file


Ми цінуємо ваш запит і зацікавленість у грі в нашому казино. Я хотів би повідомити вам, що наші послуги підтримки, а також багато інших переваг, можуть бути покращені для наших гравців, які роблять депозит. Однак ми з радістю допоможемо вам із депозитом і надамо чудовий бонус або відповімо на будь-які ваші запитання щодо гри в нашому казино. Ми цінуємо ваше розуміння та хочемо, щоб ви насолоджувалися фантастичним ігровим досвідом!

Велике спасибі за гру в Slots Of Vegas. Ми дуже цінуємо вашу лояльність. Розважайтеся, бажайте удачі та не соромтеся повертатися в будь-який час, ми тут для вас 24/7.

Автоматичний переклад.

Вам ніколи не заплатять. Це найгірше з онлайн-казино, мене вважали VIP, і все одно вони грабують у мене різні гроші. Навіть після гри я виграв, і вони кажуть, що я повинен зробити депозит, щоб виграти.. Я б. тримайся подалі від слотів Вегаса..ти програєш..поки там сміються з нас.

Автоматичний переклад.

це казино обманює людей, тому не грайте тут, вони зіпсували мені багато грошей, розкажу всім, що таке фальшивий ігровий автомат Vegas Casino

Автоматичний переклад.

file Це на моєму рахунку

Автоматичний переклад.

Наш співробітник служби підтримки закрив цей чат

Повідомлення

Акції


Вітаємо в Live Support! Чим ми можемо вам допомогти сьогодні?

Грайте в нову гру з бонусом VIP-депозиту. Bass Baggin' тут, і ви можете грати на 300% більше І без правил. Це означає відсутність обмежень на проходження та виведення коштів, тож ви можете грати довше, щоб зірвати випадковий джекпот і миттєво отримати всю суму. Використовуйте код 300BASS перед наступним депозитом, щоб отримати 30 безкоштовних обертань.

Вітаємо в Live Support. Перш ніж знайти найкращого агента, який допоможе вам, будь ласка, допоможіть нам пришвидшити справу, ввівши свій запит або запитання тут:

агент


Дякуємо, що звернулися до нас.

Один із наших представників незабаром буде з вами.

привіт

який максимальний вилучення


Привіт Ченнері.

Вітаємо та дякуємо за звернення до Slots Of Vegas. Ви спілкуєтеся з Багі Джонсоном зі служби підтримки клієнтів.

Дозвольте мені перевірити ваш рахунок. Дякую за терпіння.

Я боюся, що ваш баланс не підлягає переведенню в готівку, оскільки виграші надходять від кількох безкоштовних фішок поспіль. Майте на увазі, що казино дозволяє реєструвати одну безкоштовну фішку та лише одну безкоштовну фішку після кожного депозиту. Щоб грати на реальні гроші, наступною транзакцією після кожної халяви на вашому рахунку має бути депозит.

ні це не так


Ваш останній бонус був із такими правилами:

$35 безкоштовний чіп

Проходження 40X

Усі дозволені ігри

Макс. 100 доларів США

це єдиний, яким я користувався

про що ти говориш


Ви обміняли дві безкоштовні фішки по 35 доларів США 28/8/2024 3:50:49 та 28/8/2024 4:03:06. Будь ласка, перевірте свою історію транзакцій.

Я можу вам ще чимось допомогти?

неправда.. я щойно зареєструвався та грав у єдиний пропонований безкоштовний бонус

Я лише використав безкоштовну гру за 35 доларів і зіграв її


Ваша історія транзакцій не підтверджує ваші слова. Мені потрібно визначити пріоритет інформації, яка відображається мені в системі. Чи можу я ще чимось вам допомогти?

ти кажеш, що я двічі викупив 35 доларів??

це неможливо.. як би я це зробив.. це брехня

Мені потрібна ескалація. Це неправильно. твоя брехня

це неправильно.. ти скажеш мені, як я можу двічі повернути 35 доларів, покажи мені трансакцію, і я скажу тобі, що навіть твоя система неправильна!!!

незалежно від того, що він показує, це помилка, і ви це знаєте!!

я спробував використати код купона, але він відхилив його, тому я просто спробував інший, використовуючи сайт, тому ви не можете зарахувати той, який не пройшов


дивіться коди там.. я спробував, і він не вдався, потім я спробував інший, і він спрацював, тому я викупив лише один!

Ви не праві.. мені потрібно, щоб цей обліковий запис був розширений, оскільки це обманює мене в моїй грі!


Якщо ви бажаєте грати з нами та переконатися, що в майбутньому уникнути будь-яких непорозумінь, я рекомендую вам ознайомитися з нашими Правилами та Умовами, з якими ви погодилися після реєстрації. Для довідки ось посилання на сторінку Умов використання нашого веб-сайту Slots Of Vegas:

https://www.slotsofvegas.com/terms.php


4. Гравці не можуть використати кілька безкоштовних бонусів поспіль. Якщо ви скористалися одним бездепозитним бонусом і згодом вам запропонують інший, тим часом потрібно внести реальні гроші, щоб ви мали право зняти другий бездепозитний бонус.

Чи можу я ще чимось вам допомогти?

неважливо, що перший код не вдався, тому його не активовано


Оскільки я не отримав від вас жодної відповіді, цей чат буде закрито. Дякуємо за звернення до Slots Of Vegas. Якщо у вас є інші запитання, зв’яжіться з нами в будь-який час через наш чат. Дякую за ваш час і гарного дня.


Наприкінці нашого чату ви побачите коротке опитування, ми будемо дуже вдячні за хвилину вашого часу, щоб оцінити надану мною послугу. дякую

твій обман

і якщо ти мене обдуриш, я піду на форум і розкажу всім, що ти зробив


Я перепрошую за моє попереднє повідомлення, воно було надіслано автоматично.

Ви обміняли кілька безкоштовних фішок поспіль і не маєте права на зняття.

Ми цінуємо ваш запит і зацікавленість у грі в нашому казино. Я хотів би повідомити вам, що наші послуги підтримки, а також багато інших переваг, можуть бути покращені для наших гравців, які роблять депозит. Однак ми з радістю допоможемо вам із депозитом і надамо чудовий бонус або відповімо на будь-які ваші запитання щодо гри в нашому казино. Ми цінуємо ваше розуміння та хочемо, щоб ви насолоджувалися фантастичним ігровим досвідом!

новий



Наприкінці нашого чату ви побачите коротке опитування, ми будемо дуже вдячні за хвилину вашого часу, щоб оцінити надану мною послугу. дякую

Автоматичний переклад.

Привіт, хоча я бачу, що з тобою сталося, і це, звичайно, неприємно, я прошу тебе не писати 10 постів про одне і те ж і відповідати різним гравцям. Це може прочитати кожен, якщо написати хоча б один зв'язний пост і не спамити. Це був би початок.

Що стосується самої проблеми, то в деяких казино часто гравцям, які отримують багато бонусів, потрібно робити депозити між ними, щоб зняти гроші. Але якщо ви не взяли нічого, крім цих двох, то це здається мені нелогічною відповіддю від казино. Особливо якщо сказати, що хтось із них провалився на самому початку і не пройшов. Вони мають це враховувати. Я також бачу на скріншоті, що у вас є баланс, який можна зняти, і реальні гроші, що викликає у мене думку, що я міг би зняти ці гроші.


Однак, якщо я правильно розумію, чи зараз вам потрібно лише внести гроші, і ви зможете їх зняти, якщо вони постійно повертатимуться на ваш ігровий рахунок? Чи достатньо внести мінімальну суму? Я б, мабуть, запитав про це, і якби це було не надто багато, то, мабуть, це не було б великою проблемою. Що ти на це скажеш?

Якщо казино не дозволить вам це зробити, я, ймовірно, подаду скаргу,ви можете зробити це за цим посиланням .

Дайте мені знати, як ви вирішили.

Автоматичний переклад.

це казино обманює людей, тому не грайте тут, вони зіпсували мені багато грошей, розкажу всім, що таке фальшивий ігровий автомат Vegas Casino

Автоматичний переклад.

Привіт, чому казино не хоче платити конкретно вам. Я бачу, у вас там багато грошей, є причина?

Ви також думали про те, щоб подати скаргу, і наша команда спробує допомогти вам, якщо це можливо?

Будь ласка, спробуйте описати мені вашу ситуацію.

Автоматичний переклад.

Slot of Vegas знову в цьому, вони схвалюють ваше зняття коштів, потім вони кажуть вам крайній термін, але вони навіть не дотримуються термінів, вони посилять проблеми, і, загалом, нічого не робиться, це жахливе відчуття, коли знаєш, що ти виграв, і вони підтверджують виграти, але не виплачувати тобі, яка пародія, я втомився, що прошу в них мої гроші, чи знає хтось інший спосіб натиснути на них, щоб вони заплатили мені?

Автоматичний переклад.
luieayala9

Я виграв 200 невеликої суми. Переведено в готівку 20 вересня з 24. Сказано, що буде схвалено через 7-10 днів. Остаточно схвалено 7 жовтня. О 4 ранку. Сьогодні 22 жовтня 2024 року.. Я розмовляю з ними щодня і сказав, що їм потрібен мій біткойн.в 10-й раз.потім зачекайте до завтра..яке ніколи не настане..моя порада: ніколи .ніколи не грайте в Slots of Vegas.вони обкрадають.і збагачуються на американцях та інших країнах.. Я збираюся досліджувати. Сурлі, є хтось із вищестоящих, з ким можна поговорити.. тримайтеся подалі від багатьох інших казино, які виплатять..

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Slot of Vegas знову в цьому, вони схвалюють ваше зняття коштів, потім вони кажуть вам крайній термін, але вони навіть не дотримуються термінів, вони посилять проблеми, і, загалом, нічого не робиться, це жахливе відчуття, коли знаєш, що ти виграв, і вони підтверджують виграти, але не виплачувати тобі, яка пародія, я втомився, що прошу в них мої гроші, чи знає хтось інший спосіб натиснути на них, щоб вони заплатили мені?

Автоматичний переклад.

У такому випадку я б зосередився принаймні на просуванні скарги. Ви можете оновити його? Насправді тепер ваша черга 👈 Якщо ви відчуваєте втому, перестаньте запитувати їх – краще зачекайте, доки ваша скарга продовжить. Побережіть нерви, я б сказав. Чекати більше двох місяців на подання скарги, мабуть, було пеклом!


Автоматичний переклад.

Щойно дізнався, що slots of vegas є одним із найгірших, коли я вибирав із сайтів inclave 16 smh. Я справді намагаюся знайти когось, хто міг би сказати мені, що мені тут робити. Коротше кажучи, вони змушують мене стрибати через обручі, щоб підтвердити себе для wd. Кілька маленьких слизьких штучок, які вони спробували з тобою, і які я спіймав, і я просто хочу знати, що літає, а що ні, але, на жаль, я думаю, що вони збираються робити те, що хочуть, і я тут безсилий, лол. Так закоханий omgggggggg

Автоматичний переклад.
Deezlips78

Чи могли б ви сказати нам, у чому саме проблема? Тільки так ми можемо допомогти вам вирішити це питання.

Ми чекатимемо на вашу відповідь тут.

Автоматичний переклад.
Romi

дякую

В основному вони намагаються не виплатити мої виграші

У мене був грандіозний джекпот, який більш ніж задбав про мої вимоги щодо ставок. Але ті двоє людей у ​​чаті, з якими я спілкувався, поводилися дивно та відсторонено та намагалися натякнути, що ставка та вимога є кращими. Я думаю, що вони намагалися зловити мене за грою. Мої 4000 настільки збалансовані до. Двісті, щоб я з тими бурундуками зняв і витягнув його з-під мене, як вони робили раніше. Я буду грати й грати з цим великим балансом лише для того, щоб поглянути вниз і побачити, що мої сотні тепер становлять 30 або щось інше, тому що надлишкові виграші вилучалися автоматично, коли я досяг WR.

Але коли я виграв цей джек-пот, на екрані щось блиснуло. Насправді це означало, що я добре. Вітаю з зустріччю. Вимога та залишок буде видалено

Але це не змінилося. Отже

Коротше кажучи, не соромтеся запитувати. Але вони намагаються змусити мене повірити, що все було не так. Насправді мій баланс потрібно було негайно змінити.

Також я виявив, що в розділі WD чарівним чином з’явилася нова картка, якої нещодавно там не було, коли я подивився на неї, думаючи, що був близький до виграшу. Проблема, тому що я знав, що у мене не було цієї картки протягом тривалого часу

У відповідь на це мені сказали написати рукописного листа про те, що я не маю картки тощо lmao

Він каже мені, що не може надати мені інформацію про транзакції за допомогою цієї картки, і каже, що боса немає, щоб я теж міг поговорити. Мати скріншоти всіх чатів. Я завантажу, якщо хочеш.

Я стаю трохи різким, лол, це трохи божевільно, але я вважаю, що це виправдано.

Вони не хочуть виплачувати мені 200 доларів. Вони хочуть втратити нібито vIP-гравця, який відвідує багато інших їхніх сайтів, один нещодавно навіть виплатив мені 1200 доларів (ty cryptoloko.com!!) без проблем. Я чекав лише 8 годин. Отже... Я знайшов нову картку або доказ, що вона у мене колись була, у PayPal – показує лише останні чотири цифри мого платежу Мені потрібно, щоб хтось зробив фото, щоб надіслати його, тому що я не можу робити знімки екрана в цій програмі. Хто знає, чи приймуть вони це.

Вони роблять багато схожих на дивні рибні схематичні речі, кажучи, що так поводяться зі мною. Але мої головні проблеми тут полягають у тому, що вони не пояснюють, чому я маю картку (яка, до того ж, насправді є карткою Cash App; ніколи не приймається як форма депозиту), просто з’являється там, коли її не було пару тижнів тому, і як, схоже, вони знали, що мені буде важко підтвердити її на основі того, як давно я нею користувався??? У мене є підозра, що всі ці дочірні сайти обмінюються інформацією, плюс пару тижнів тому я надіслав свої банківські виписки, щоб повернути деякі комісії за депозит як відшкодування без ставок для гри. Дурний я знаю. Ось як я пояснив той факт, що одна картка, яку я нещодавно бачив до очікування перевірки, нещодавно не виявилася дійсною...але нова та ще одна, якою я нещодавно користувався, і які у мене є, були позначені як перевірка. І дивно, стара картка, якої в мене немає, відображається як очікує на розгляд... Вибачте, якщо я не сказав це так чітко, але будь-яка ваша допомога чи порада буде дуже вдячна

Тисм

Автоматичний переклад.
Deezlips78

Насправді важко чітко зрозуміти суть питання, але я спробую тут пояснити суть.

Отже, я правильно розумію, що ви проходите через процес перевірки, і вони хочуть, щоб ви підтвердили картку, яку ви навіть не використовували для жодного депозиту? це так?

Якщо так, то я справді не розумію, чому їм це потрібно, і я вважаю, що наша команда скарг може бути справді корисною у вашому випадку.

Ви також згадали, що вони не хотіли виплачувати вам ваші виграші з якогось бонусу, і зменшили суму. правильно?

Ми могли б перевірити історію гри та умови бонусів, щоб дізнатися, чи вони мали рацію.

Вам просто потрібно подати скаргу тут, щоб наша команда могла перевірити все в цьому казино та, сподіваємося, допомогти вам вийти з цієї ситуації. Отже, якщо ви зацікавлені, перейдіть за цим посиланням , де ви можете це зробити.

Ми почекаємо, щоб побачити, яким буде ваше рішення, і отримати від вас більше інформації щодо цієї вашої проблеми.

Автоматичний переклад.

Вибачте, це було так переплутано!

Кілька років я був вкладником на Slots of Vegas та на інших його сайтах. Прямо перед цими 100 фішками я зробив депозит у 30 доларів. Так що це законно.

Несправедливо з їхнього боку вимагати підтвердити картку, коли вони чітко дозволили мені вносити з неї депозит раніше.

У мене є фотографії картки, якщо я запрошую когось зробити фото на свій телефон і надіслати мені, до речі,

Крім того, мій баланс все ще становить приблизно 10 000 доларів, оскільки я був надто наляканий, щоб зменшити його до 200 максимум, які мені дозволено вивести.

Я хвилювався, що вони видалили б надлишковий баланс або виграш у той момент, коли я скомпрометував би 200, граючи швидко, «у своїй зоні», як я це роблю, тому безнадія не дозволила мені зменшити баланс, щоб мати можливість подати запит на зняття. І, нагадаю, було дивно, що вони показали на екрані, як було виконано мій WR, і його позбавили всіх грошей, але мінімальної, тоді вони НЕ зробили цього... Я справді, справді, ціную вашу готовність допомогти, я дуже вдячний, дякую. Гадаю, я піду й обережно зведу свій баланс до 200. І чи хочеш ти ще щось зробити? Тому що я з ними не спілкувався. Це я можу зробити будь-коли, але це безглуздо з того дня, а це була субота.


Автоматичний переклад.
Deezlips78

Ви знаєте, що там зовсім не потрібно знижувати баланс?

Якщо в умовах вказано, що максимальна сума виведення бонусу становить 200 доларів США, вони виплатять вам 200 доларів у будь-який момент, коли ви подасте запит на зняття. Навіть якщо ви виграли 10 000 доларів, вони обмежать виграш.

Але, звичайно, спочатку вам потрібно буде пройти процес перевірки, надавши все, що вони запитували. Якщо ви робили депозити за допомогою кількох карток, вони повинні будуть перевірити їх усі, щоб переконатися, що вони належать вам, оскільки це не дозволяється робити депозити з чиєїсь картки, ви знаєте.

Тож, будь ласка, дайте нам знати, як у вас все це, і якщо ви відчуєте, що вам потрібна наша допомога, ми будемо тут для вас.

Автоматичний переклад.
Romi

Ну, дурниця в тому. Це все ще демонструє причину. Я працював над цим минулої ночі, щоб зменшити його, як 600 або, можливо, 500 доларів, що залишилися. Вимога ставок, яка смішна, тому що мій ігровий баланс становить десять тисяч... І вони зробили. підводячи підсумок, 2 картки, які вони намагаються змусити мене перевірити. Одну, яка в мене є, буде перевірено після того, як я надішлю це. Інша картка - це те, що мене бентежить, тому що я її не маю.

Це стара карта, яку давно замінили.

Я знайшов це. У мене все ще є форма оплати в моєму PayPal, і вона показує останні чотири цифри, але я не думаю, що вони приймуть це як підтвердження.

Тому я не знаю, що робити.

Коли я розповів їм у чаті про цю картку, якої я більше не маю (я не знайшов, що у мене є частковий доказ цього в моїй заяві, оскільки я знайшов її лише після чату), він сказав мені, що я можу написати від руки записку з поясненням моїх обставин... тобто те, що ще більше затримає їхню виплату.


Також Ромі... Ніколи не було проблем, коли я робив ці депозити, лол

Ви повинні мати точний поштовий індекс, адресу та все інше. Гаразд, я не впевнений, чи має збігатися ім’я...

Мене також непокоїть те, що вони не приймають готівкові картки додатків - та, якої я зараз не маю, насправді БУЛА карткою готівкових додатків.


Будь ласка, дайте мені знати, що робити

Що стосується відсутньої картки, чи я надсилаю фотографії моїх скріншотів відсутньої картки???

Також я попросив, щоб вони сказали мені, коли я робив будь-які транзакції за допомогою цієї зниклої картки (я можу надіслати вам чати між мною та представниками), але мені сказали, що він не може цього зробити.

Чи це в моїх правах, що оскільки вони просять підтвердити цю картку, я отримаю інформацію, про яку я запитую, у свою чергу?

Дякуємо за ваше терпіння та поради 🙏

Якщо я зможу зателефонувати вам або навпаки, щоб було легше, просто дайте мені знати ще раз

Автоматичний переклад.
Romi

Дай мені знати.

Якщо ми можемо якось поговорити по телефону, я думаю, що я щойно надіслав відповідь не в ту частину цього форуму, лол

Автоматичний переклад.
Deezlips78

Аргггг

.. Мені здається, я справді спричинив, що це одразу пройшло

У мене немає часу перераховувати все це, але так, вони намагаються змусити мене підтвердити картку, якої в мене немає. Єдине, що я міг зробити, це надіслати їм знімки екрана, на яких вона все ще є способом оплати в моєму PayPal, але на ній відображаються лише останні чотири цифри. Коли я попросив його розповісти мені, коли я користувався цією карткою (це була картка Old cash app, яку вони навіть не приймають...), він сказав мені, що не може надати мені деталі моїх транзакцій. І я не знаю, чи має це право робити чи не робити...

Я ще не сказав їм, що маю частковий доказ цієї картки

Зараз я піду й перевірю ще одну картку, яка в мене є, але чекаю, поки ви скажете мені, що мені робити, якщо ви не зможете втрутитися якось, але дуже дякую за вашу допомогу.


О, вся проблема. До речі, щодо виведення коштів полягає в тому, що, хоча мій баланс показує 10 тисяч, я все ще маю WR приблизно 500 smh

Ось чому я був лірі, тому що обидва представники чату наполягали, що я не зіграв, хоча вони чітко бачили, що мій виграш поглинув усі вимоги, які залишилися....

Автоматичний переклад.

Ну, дурниця в тому. Це все ще демонструє причину. Я працював над цим минулої ночі, щоб зменшити його, як 600 або, можливо, 500 доларів, що залишилися. Вимога ставок, яка смішна, тому що мій ігровий баланс становить десять тисяч... І вони зробили. підводячи підсумок, 2 картки, які вони намагаються змусити мене перевірити. Одну, яка в мене є, буде перевірено після того, як я надішлю це. Інша картка - це те, що мене бентежить, тому що я її не маю.

Це стара карта, яку давно замінили.

Я знайшов це. У мене все ще є форма оплати в моєму PayPal, і вона показує останні чотири цифри, але я не думаю, що вони приймуть це як підтвердження.

Тому я не знаю, що робити.

Коли я розповів їм у чаті про цю картку, якої я більше не маю (я не знайшов, що у мене є частковий доказ цього в моїй заяві, оскільки я знайшов її лише після чату), він сказав мені, що я можу написати від руки записку з поясненням моїх обставин... тобто те, що ще більше затримає їхню виплату.


Також Ромі... Ніколи не було проблем, коли я робив ці депозити, лол

Ви повинні мати точний поштовий індекс, адресу та все інше. Гаразд, я не впевнений, чи має збігатися ім’я...

Мене також непокоїть те, що вони не приймають готівкові картки додатків - та, якої я зараз не маю, насправді БУЛА карткою готівкових додатків.


Будь ласка, дайте мені знати, що робити

Що стосується відсутньої картки, чи я надсилаю фотографії моїх скріншотів відсутньої картки???

Також я попросив, щоб вони сказали мені, коли я робив будь-які транзакції за допомогою цієї зниклої картки (я можу надіслати вам чати між мною та представниками), але мені сказали, що він не може цього зробити.

Чи це в моїх правах, що оскільки вони просять підтвердити цю картку, я отримаю інформацію, про яку я запитую, у свою чергу?

Дякуємо за ваше терпіння та поради 🙏

Якщо я зможу зателефонувати вам або навпаки, щоб було легше, просто дайте мені знати ще раз

Автоматичний переклад.

Зверніть увагу, що онлайн-казино здебільшого перевіряють картки лише тоді, коли надходить запит на зняття коштів, а не під час внесення коштів.

Крім того, якщо у вас більше немає цієї картки, вам слід пояснити це службі підтримки, і якщо ви побачите, що вони все ще дають вам деякі помилки, поверніться до нас і подайте скаргу тут. Тоді наша команда спробує втрутитися у ваш випадок і допомогти вам із перевіркою та відкликанням.

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання щодо верифікації, ви завжди повинні зв’язатися зі службою підтримки, і вони допоможуть вам це зробити.

Це не в моїх руках, як адміністратора форуму, допомагати вам будь-яким іншим чином, тому, будь ласка, повідомте нам, якщо ви хочете, щоб наша команда скарг втрутилася у все це.

Автоматичний переклад.

Вони сказали мені написати ВРУКОПИСАНОГО листа з поясненнями про зниклу картку, лол

І в мене на балансі 400...

Вони досі не зняли баланс

Я хочу, щоб ви втрутилися, якщо можете, просто запитайте, що робити, будь ласка


Тисм

Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого