1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Slots.inc Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Дуже неетичне казино.
Якщо ви виграєте, вони створять нові умови без виплат.
Вони завжди працюватимуть за лаштунками, щоб змусити вас потрапити в пастку і не заплатити.
У мене конфісковано 385 000 доларів США після того, як вони створили несправедливу умову після мого виграшу не платити мені.
Вони підтвердили мій виграш, вони знають, що це чесний виграш, і після виграшу через 75 днів вони придумали новий термін, який називається максимальним виграшем, щоб не платити мені.
Крім того, вони не мають відповідальних інструментів для азартних ігор і не дотримуються.
Крім того, вони продовжують зменшувати максимальні ліміти зняття.
Чесна порада Тримайся подалі.
Very unethical casino.
If you win they will create new terms not to payout.
They will always work behind the scenes to make you fall into a trap not to pay.
I have 385000 usd confiscated amount after they have created an unfair term after my win not to pay me.
They confirmed my win they know its a fair win and after the win 75 days they came up with a new term which is called max win not to pay me.
In addition they have no responsible gambling tools and do not abide.
In addition they keep decreasing max withdrawal limits.
Honest advice Stay away.
Привіт, ти маєш на увазі щось подібне? У нашому огляді також зазначено, що казино має несправедливий ліміт на основі депозитів. Казино все конфіскувало чи залишило вам гроші? Які ще правила вони придумали або сказали вам, чому ви не отримаєте свої гроші? Вам нічого не хочуть платити?
Hi, do you mean something like this? We also have it in our review that the casino has an unfair limit based on deposits. Did the casino confiscate everything or leave you some money? What other rules did they make up or tell you why you won't get your money? They don't want to pay you anything?
Привіт Яро,
Насправді так, це було додано в огляд, тому що це сталося зі мною.
У серпні я виграв 105 тисяч доларів США, і вони підтвердили виграш, фактично дали мені розстрочку та попросили зменшити місячні ліміти. З добрим серцем я погодився, але був пасткою.
Тоді я накопичив свій баланс до 435 000 доларів США. Через 75 днів після мого підтвердженого виграшу вони вирішили конфіскувати 385 000 і виплатили мені 50 тисяч доларів за 75 днів, маленький платіж, навіть набагато нижчий, ніж максимальне виведення.
Насправді вони придумали це правило лише для того, щоб конфіскувати мої виграші.
Я думаю, що у них немає коштів, щоб платити досить великі виграші.
Hello jaro,
Infact yes it was added in the review because it happened to me.
I made a win in august for a 105k usd and they have confirmed the win infact gave me a instalment schedule and asked me to reduce monthly limits. With a good heart i accepted but was a trap.
I then accumalted my balanace to 435000 usd. After 75 days of my confirmed win they decided to confiscate 385000 and paid me 50k usd in 75 days baby small payment even much lower than the max withdrawal.
Infact they came up with this rule just to only confiscate my wins.
I think they dont have fund to pay fairly big wins.
Ну, я думаю, що ми мали це попередження на сайті, але це, мабуть, не найважливіше на даний момент.
Найголовніше, як воно буде відбуватися далі і чи зможемо ми домовитися з казино. Адам точно намагається зробити якомога більше, щоб отримати ваш виграш. Але я не знаю, як це вийде, тому подивимося, що йому скаже казино.
Well, I think we had this warning on the site, but that's probably not the most important thing at the moment.
The most important thing is how it will continue and whether we can reach an agreement with the casino. Adam is definitely trying to do as much as possible to get your winnings. But I don't know how it will turn out, so we'll see what the casino tells him.
Я просто хотів сказати, наскільки я розчарований тим, що тут відбувається з великою перемогою Шихади. Я грав тут місяцями і дуже оцінив їхній кешбек «без правил» і доброзичливе обслуговування клієнтів. Лише після того, як я побачив нещодавнє попередження про несправедливі правила та прочитав скаргу, я зрозумів, що умови нещодавно були змінені безпідставно. Як правило, я уважно вивчаю умови, перш ніж грати в новому казино, і жодного з згаданих обмежень не було, коли я приєднався. У мене немає скріншотів тощо. але я можу вам сказати, що я був VIP-особою і отримував щотижневі переваги, але закрив свій обліковий запис через те, що тут відбувається, і сказав їм про це, коли закривав свій обліковий запис. Я сказав їм, що виграти великий виграш — це найгірший кошмар гравця, щоб казино знайшло або створило способи не платити. Раптово побачити такі різкі зміни в умовах без попередження було шоком, розчаруванням, і мені дуже прикро за Шихаду. Я сподіваюся, що казино зробить крок назад і вчинить правильно.
I just wanted to say how disappointed I am in what's going on here with Shihada's big win. I played here for months and really appreciated their "no rules" cashback and friendly customer service. It wasn't until I saw the recent warning about the unfair rules and read the complaint that I knew the terms and conditions had arbitrarily been change recently. I generally take a good look at the terms before I play at a new casino and none of the limitations in question were in place when I joined. I don't have screenshots ect. but I can tell you that I was a VIP and received weekly benefits, but closed my account because of what I see happening here and told them so when I closed my account. I told them it's a gambler's worst nightmare to hit a big win only to have a casino find, or create, ways to not pay. To suddenly see such dramatic changes in the terms without notice was shocking, disappointing, and I feel very badly for Shihada. I hope the casino takes a step back and does the right thing.
Побачимо, його скарга все ще очікує на розгляд, і Адам намагається зробити все можливе, щоб справа була справедливою. Я теж сподіваюся, що так воно і буде і ми зможемо допомогти. Не кожен день гравець виграє таку суму, і якщо він виграв її чесно без обману, я не бачу причин для невиплати.
Я сам його дивлюся і сподіваюся, що він матиме гарний кінець. 🙂
Let's see, his complaint is still pending and Adam is trying to do everything he can to make the case fair. I also hope that it will be so and we will be able to help. It's not every day that a player wins such a sum, and if he won it fairly without cheating, I see no reason for the non-payment.
I'm watching it myself and hopefully it will have a good ending. 🙂
Ого, @tamala, дякую за чудову підтримку.
Я думаю, що ми, гравці, знаємо це відчуття, коли отримуємо великий виграш. Це не трапляється щодня, і поки ми не витратимо стільки грошей, а потім бац, нас обдурять.
Я не тільки читав умови, але читав кожне слово на веб-сайтах, але нічого про максимальний виграш, окрім мого великого виграшу.
Мало того, вони фактично підтвердили мій виграш у письмовій формі, а потім через 75 днів відмовилися від нього після того, як придумали цей дивний термін.
Мене обдурили, що я можу сказати.
Але ви майже безпечні казино, там був поганий вибір, вибравши slots.inc, і вони також працюють без ліцензії, тому .. 💔
Wow @tamala thanks for the great support.
I guess us gamblers know this feelinf when we hit a big won. Doesnt happen everyday and untill we spend so much money and then bam we get scammed.
I not onlt read the terms but read every single word on the websits but ya nothing about max win except after my big win.
Not only that but they actualy actualy confirmed my win in writing and then75 days later refused it after they made up this weirdo term.
I got Scammed what shall i say.
But ya pretty much safe casinos outthere was a bad choicr choosing slots.inc and also they have been operaring over with no license so .. 💔
привіт
Чи можу я додати вам дружню пораду? Якщо ви хочете бути впевнені, що інший гравець отримає сповіщення про вашу відповідь, скористайтеся кнопкою відповіді або цитатою. 😉
Я сподіваюся, що ви побачите щасливий кінець!!!
Hi!
May I add a friendly tip for you? If you want to be sure the other player gets notified about your response, please use the reply button or the quote. 😉
I hope you are about to see the happy end!!!
Вау вау, це лише показує, що вони розбиті, я не можу уявити, що я потрапив у цю пастку.
було 30 тис. на місяць, потім 15 тис. на місяць, а тепер 6 тис. на місяць.
я думаю, що умови редагуються щотижня.
Це казино, яке хоче лише брати та редагує умови, щоб не платити та виправдовуватися.
Вони фактично не мають ліцензії, я не знаю, як вони все ще працюють.
Сподіваюся, гравці знайдуть більше безпечних місць для гри.
Wow wow, this only shows that they are broke i cant imagine i fell in that trap.
it was 30k a month then 15k a month and now its 6k a month.
i guess there terms are conditions are edited weekly.
Its a casino that wants to take only and edits terms not to pay and make excuses.
They actualy have no license i dont know how they still operate.
I hope players find more safe places to play.
Привіт і дякую, що помітили. Я передам його нашій команді для перевірки, і якщо вони це зроблять, вони також змінять це в огляді казино.
Ви граєте тут чи натрапили на нього випадково? 🙂
Hello and thank you for noticing. I'll give it to our team to check and if they do, they'll change it in the casino review as well.
Do you play here or did you come across it randomly? 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.